LOGISTICS

Μισθώνει χώρους στην Αττική το efood για “κρυφά” καταστήματα μικρής λιανικής

Published

on

Από καιρό είχε προαναγγείλει το επόμενο βήμα του στη μικρή λιανική το efood αλλά η πανδημία και η συνεπακόλουθη εκτόξευση των ηλεκτρονικών παραγγελιών επεσπευσε τα σχέδιά του.

Με τα νέα dark stores, δηλαδή καταστήματα που δε θα δέχονται κόσμο αλλά θα λειτουργούν ως μικρές αποθήκες με προϊόντα που θα διεκπεραιώνουν τις online παραγγελίες, η Online Delivery, η εταιρεία πίσω από το efood, φιλοδοξεί να μπει στην αγορά της μικρής λιανικής.

Εκεί δραστηριοποιείται ήδη το Kioskys ενώ ανάλογα σχέδια έχουν ανακοινωθεί και από τον έτερο μεγάλο παίκτη των online υπηρεσιών delivery εκ Φινλανδίας, το Wolt.

Πού ανοίγουν τα dark stores στην Αττική

Το πρώτο πιλοτικό κατάστημα λειτουργεί ήδη στην Αγία Παρασκευή ενώ άμεσα δρομολογούνται τα νέα καταστήματα σε Δάφνη, Κολωνό και Πεύκη, για να καλύψουν μεγάλες περιοχές στο κέντρο αλλά και τα Βόρεια Προάστια.

Σύμφωνα με πληροφορίες, επόμενοι σταθμοί είναι το Παλαιό Φάληρο και το Χαλάνδρι.

Το κωδικολόγιο των καταστημάτων efood market είναι σχετικά περιορισμένο, ωστόσο αποτελείται περίπου από 1.000 κωδικούς που καλύπτουν όλα τα βασικά είδη διατροφής και για το σπίτι, όπως ένα μικρό σουπερμάρκετ.

Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι ένα μίνι μάρκετ διαθέτει έως 500 κωδικούς, ένα μεσαίο σουπερμάρκετ έως 2.000 κωδικούς και ένα μεγάλο πάνω από 3.500 κωδικούς.

Η νέα τάση της λιανικής

Αναμφισβήτητα, με την πανδημία και την εκτόξευση του ηλεκτρονικού εμπορίου, η τάση είναι για μικρότερα καταστήματα τα οποία βρίσκονται σε στρατηγικά σημεία, για να διευκολύνουν το αγοραστικό κοινό όσο και τη διεκπεραίωση online παραγγελιών.

Σε αντίστοιχα πλαίσια κινείται και η ρωσική αλυσίδα super discount supermarket MERE η οποία ανοίγει καταστήματα στην Ελλάδα, φιλοδοξώντας να φτάσει τα 80 έως το τέλος του 2021.

Το κωδικολόγιό τους θα είναι ακόμη πιο περιορισμένο, φθάνοντας στους 250 κωδικούς, χωρίς να περιλαμβάνει για αρχή τουλάχιστον φρέσκο κρέας και ψαρικά καθώς και φρούτα και λαχανικά.

Δείτε που αναζητά χώρους σε όλη την Ελλάδα και ποιές είναι οι προδιαγραφές των Ρώσων για τα νέα καταστήματα.

Αναμφισβήτητα, η μικρή λιανική αλλά και τα logistics, για τη διεκπεραίωση ηλεκτρονικών παραγγελιών, παρουσιάζουν σημαντικές ευκαιρίες ανάπτυξης αλλά και παράγοντα επιρροής στις τιμές αποθηκευτικών χώρων και καταστημάτων.

Advertisement

TRENDING