ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Νέο Πρόγραμμα Πιστότητας από τα Everest

Published

on

Τα everest πρωτοπορούν και λανσάρουν το πρώτο πλήρως ψηφιοποιημένο και απόλυτα προσωποποιημένο πρόγραμμα πιστότητας και επιβράβευσης πελατών, στην αγορά καφέ & snacking, το “Bite Club”.

Όπως επισημαίνεται σε σχετικό Δελτίο Τύπου της εταιρείας, για τα everest είναι προτεραιότητα να βελτιώνουν διαρκώς την καθημερινή επαφή με τους πελάτες τους, προσφέροντας αξία σε κάθε τους αγορά. Το νέο Bite Club έχει σχεδιαστεί με βασικό γνώμονα την έμπρακτη επιβράβευση των καταναλωτών με έναν εύκολο, γρήγορο αλλά και διασκεδαστικό τρόπο.

Για τα μέλη του προγράμματος, το κάθε ευρώ που ξοδεύουν για αγορά προϊόντων στα everest ισοδυναμεί με ένα πόντο (e-bite), ενώ συγκεντρώνοντας συνολικά 10 πόντους μπορούν να τους εξαργυρώσουν λαμβάνοντας μια δωροεπιταγή αξίας €1 ή συμμετέχοντας σε ένα παιχνίδι που κερδίζουν όλοι.

Σημειώνεται, επίσης, ότι η εγγραφή στο πρόγραμμα γίνεται σε οποιοδήποτε κατάστημα everest ή μέσω των νέων ανανεωμένων everest site και everest app.

Advertisement

TRENDING