Connect with us

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Νέος κύκλος χρηματοδότησης από angel investors για την Triparound

bizness.gr

Published

on

Την εξασφάλιση επιπρόσθετης χρηματοδότησης 800 χιλιάδων δολαρίων από ομάδα Ελλήνων και διεθνών αγγέλων επενδυτών ανακοίνωσε σήμερα η Triparound, η νεοφυής εταιρεία που οδηγεί το σχεδιασμό και την οργάνωση ταξιδιών στο μέλλον. Η νέα ένεση κεφαλαίων, η οποία φέρνει τη συνολική χρηματοδότηση στα 2 εκατ. δολάρια, αποτελεί ουσιαστικά προέκταση του Seed γύρου που είχε ξεκινήσει η εταιρεία το 2019, όταν είχε αρχικά εξασφαλίσει 1,2 εκατ. δολάρια.

Mεταξύ των επενδυτών της Triparound συγκαταλέγονται διακεκριμένα στελέχη του οικοσυστήματος των νεοφυών επιχειρήσεων των ΗΠΑ όπως η εταίρος της CapitalG, Laela Sturdy, ο εταίρος της Threshold Ventures, Ανδρέας Σταυρόπουλος και ο εταίρος της Tenaya Capital, Ben Boyer. Παράλληλα, από το σχήμα των επενδυτών δε λείπουν αναγνωρισμένοι Έλληνες επιχειρηματίες, ενώ διεθνή στελέχη όπως ο Kedar Doshi (αντιπρόεδρος της Salesforce για τα Analytics και το Einstein.ai) και ο Γιάννης Δόσιος (αντιπρόεδρος για τα αναδυόμενα προϊόντα στο Twitter) παρέχουν τις συμβουλές τους για την ανάπτυξη του προϊόντος και του δικτύου της Triparound.

Στην ολοκλήρωση του αρχικού γύρου χρηματοδότησης της εταιρείας συμμετείχαν τόσο νέοι όσο και υπάρχοντες επενδυτές. Ενδεικτικά, ως νέοι επενδυτές της εταιρείας προστέθηκαν μεταξύ άλλων ο Peter Ziebelman, βετεράνος επενδυτής της Silicon Valley και καθηγητής στο Stanford Graduate School of Business, και ο Larry Kutscher, πρώην CEO της TravelClick, η οποία επί των ημερών του είχε πουληθεί στον ταξιδιωτικό κολοσσό Amadeus για το ποσό των 1.5 δισ. δολαρίων. Το Διοικητικό Συμβούλιο της Triparound απαρτίζεται από τον Peter Ziebelman και τον Steve Abernethy, ο οποίος το 2017 πούλησε τη startup εταιρεία του για 1.4 δισ. δολάρια.

O Χρήστος Στεργίου, συνιδρυτής και εκτελεστικός πρόεδρος της Triparound, δήλωσε: “Είμαστε ευγνώμονες για την ψήφο εμπιστοσύνης που μας έδωσαν οι επενδυτές μας, αυξάνοντας την αρχική μας χρηματοδότηση εν μέσω της πανδημίας. Νιώθουμε πλέον ακόμα πιο δυνατοί να συνεισφέρουμε με τις τεχνολογικές μας λύσεις στον ψηφιακό μετασχηματισμό των ξενοδόχων και των τουριστικών πρακτόρων, τόσο κατά τη διάρκεια της νέας κανονικότητας που βιώνουμε όσο και στην μετά-Covid εποχή.”

Ο Αντώνης Χαλκιόπουλος, Συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Triparound, πρόσθεσε: “Η προέκταση του γύρου χρηματοδότησης μας επιτρέπει να συνεχίσουμε δυναμικά την ανάπτυξη και την προώθηση και των δύο προϊόντων της Triparound: αφενός να επεκτείνουμε την ανοδική πορεία του Triparound X σε ξενοδοχεία της Ελλάδας και του εξωτερικού, αφετέρου να παρουσιάσουμε στην αγορά το Triparound Pro, προσθέτοντας τους πρώτους τουριστικούς πράκτορες στο πελατολόγιό μας.”

Στους πελάτες της Triparound που ήδη χρησιμοποιούν το Triparound X συγκαταλέγονται τα Sani Resort, Ιkos Resorts, Costa Navarino, Electra Hotels and Resorts, Mitsis Hotels, Yes Hotels, Santikos Collection κα. Πρόσφατα, η εταιρεία προέβη στη σύναψη συμφωνίας με τη διεθνή εταιρεία Cabo Villas για το Triparound Pro, ενώ το προσεχές διάστημα αναμένεται να προβεί σε περαιτέρω συμφωνίες για το συγκεκριμένο προϊόν που απευθύνεται σε ταξιδιωτικούς πράκτορες, εταιρείες διαχείρισης προορισμών αλλά και εταιρείες διαχείρισης βιλών.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, η Triparound, η εταιρεία SaaS που ιδρύθηκε το Μάρτιο 2019, φιλοδοξεί να αλλάξει το τοπίο στην ταξιδιωτική βιομηχανία εκσυγχρονίζοντας το μοντέλο λειτουργίας των τουριστικών επιχειρήσεων, απευθυνόμενη στα ξενοδοχεία και στους τουριστικούς πράκτορες με μοντέλο Β2Β. Ειδικότερα στις συνθήκες πανδημίας, ο ψηφιακός μετασχηματισμός που επιφέρουν τα προϊόντα της είναι ακόμα πιο επίκαιρος. Οι συνιδρυτές της γνωρίστηκαν μέσω του προγράμματος EGG της Eurobank και δύο χρόνια αργότερα ένωσαν τις δυνάμεις τους με κοινό στόχο το σχηματισμό μίας σύγχρονης νεοφυούς εταιρείας με διεθνή πρότυπα λειτουργίας.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Πιστοποιήθηκε η IDEAL με το Safe Restart της TÜV HELLAS

bizness.gr

Published

on

Την εταιρεία Ideal, η οποία προσφέρει έναν πλήρη κύκλο υπηρεσιών για ιματισμό ξενοδοχείων από την διαλογή, την πλύση και απολύμανση, το στέγνωμα, το σιδέρωμα, τη συσκευασία και τη διακίνηση των σχετικών προϊόντων αξιολόγησε η TÜV HELLAS (TÜV NORD), με βάση την υπηρεσία Safe Restart που προσφέρει ο Φορέας Πιστοποίησης.

Η επιλογή της υπηρεσίας Safe Restart από την Ideal, την κορυφαία εταιρεία στον καθαρισμού του ιματισμού των ξενοδοχείων αποτελεί μια ακόμη «ψήφο εμπιστοσύνης» στον φορέα πιστοποίησης και έρχεται σε συνέχεια της σχετικής αξιολόγησης που έχει γίνει από την TÜV HELLAS (TÜV NORD) στους μεγαλύτερους ξενοδοχειακούς ομίλους στη χώρα.

H ευρεία αποδοχή της υπηρεσίας Safe Restart στον ξενοδοχειακό κλάδο αποτέλεσε το έναυσμα της συνεργασίας ανάμεσα στην Ideal και την TÜV HELLAS (TÜV NORD), με δεδομένο ότι στο πελατολόγιο της πρώτης εντάσσονται κορυφαίες αλυσίδες ξενοδοχείων ανά την Ελλάδα.

Η σχετική αξιολόγηση πραγματοποιήθηκε από στελέχη του φορέα πιστοποίησης στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στο Ηράκλειο Κρήτης.

Σημειώνεται ότι η υπηρεσία Safe Restart έχει δημιουργηθεί ακολουθώντας πλήρως τις ισχύουσες Εθνικές Νομοθετικές Απαιτήσεις και Κατευθυντήριες Οδηγίες και Συστάσεις και κατευθυντήριες οδηγίες του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Επιπλέον, ο Φορέας Πιστοποίησης παρέχει την υπηρεσία σε τιμές κόστους, ως έμπρακτη απόδειξη της υποστήριξης στο χειμαζόμενο τουριστικό κλάδο, είτε αυτό αφορά ξενοδοχεία είτε συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.

Η κυρία Uxue Azpiroz, Διευθύντρια Γραφείου Κρήτης και Vice President Food TÜV NORD δήλωσε σχετικά: Το αίτημα συνεργασίας για τον έλεγχο της ετοιμότητας της IDEAL A.E., ελήφθη εν μέσω καραντίνας, όταν ακόμα δεν ήταν γνωστό πότε θα ανοίξουν οι ξενοδοχειακές μονάδες. Πέραν της υπερσύγχρονης μονάδας και του εξαιρετικού στόλου φορτηγών, η εταιρία συνέταξε ένα ολοκληρωμένο risk assessment αναφορικά με τον νέο κίνδυνο και ανέπτυξε ένα πλήρες σύστημα για την αποφυγή επιμολύνσεων από το χρησιμοποιημένο ιματισμό σε όλα τα στάδια: από την παραλαβή των πελατών, τη διαλογή, την επεξεργασία και την συσκευασία μέχρι και την αποστολή του καθαρού ιματισμού. Η θετική αξιολόγηση της Ideal ως προς την τήρηση όλων τον απαραίτητων διαδικασιών έχει ιδιαίτερη αξία, καθώς επεκτείνει την εφαρμογή του “Safe Restart” όχι μόνο στα ξενοδοχεία αλλά και στους βασικούς προμηθευτές τους.

O κ. Ζαχαρίας Σηφάκης, Executive Director της IDEAL AE, τόνισε: Από την αρχή της πανδημίας η βασική μας προτεραιότητα ήταν να δημιουργήσουμε ένα ασφαλές πλαίσιο λειτουργίας, ούτως ώστε να θωρακίσουμε την εταιρία μας, τους συνεργάτες μας αλλά και την τοπική κοινωνία από τις υγειονομικές επιπτώσεις, διατηρώντας παράλληλα την άριστη ποιότητα των υπηρεσιών μας.

Η συνεργασία με την TÜV HELLAS (TÜV NORD) και η αξιολόγηση SafeRestart από το άρτια κατηρτισμένο προσωπικό της εταιρίας ήταν μια χρήσιμη και πολύτιμη εμπειρία για εμάς και ενισχύει την αξιοπιστία της εταιρείας μας. Επιπλέον συνεχίζουμε τη συνεργασία μας με το Πανεπιστήμιο Κρήτης και την Μονάδα Μικροβιολογίας για τον συνεχή έλεγχο της μονάδας μας και την αποτελεσματικότητα των προγραμμάτων εξυγιάνσεων.

Όλοι εμείς στην IDEAL πιστεύουμε στην δυναμική του τόπου μας και το δείχνουμε έμπρακτα με συνεχείς επενδύσεις και αναβαθμίσεις των υπηρεσιών μας, επιτρέποντας έτσι στους συνεργάτες μας να πετυχαίνουν με την σειρά τους το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Μαζί ΔΕΠΑ και Hertz για την προώθηση των οχημάτων φυσικού αερίου

bizness.gr

Published

on

Μνημόνιο συνεργασίας με την Autohellas Hertz, με στόχο την προώθηση του φυσικού αερίου ως εναλλακτικού καυσίμου κίνησης σε επιβατικά και φορτηγά οχήματα, υπέγραψε η ΔΕΠΑ.

Στο πλαίσιο του μνημονίου, η ΔΕΠΑ θα μεριμνήσει για την περαιτέρω εξάπλωση του δικτύου πρατηρίων καυσίμων φυσικού αερίου, θα αναπτύξει και θα προωθήσει δράσεις για την προώθηση του φυσικού αερίου ως καυσίμου κίνησης, θα στηρίξει με δράσεις την προώθηση της χρονομίσθωσης CNG οχημάτων, αλλά και θα παρέχει κίνητρα για τη μίσθωση CNG οχημάτων.

Από την πλευρά της, η Autohellas Hertz θα υποστηρίζει δράσεις σχετικές με την αεριοκίνηση, θα προσφέρει στην πελατειακή της βάση επιβατικά και φορτηγά CNG οχήματα, θα αναπτύξει ειδικά πακέτα χρονομίσθωσης σε συνεργασία με τη ΔΕΠΑ για CNG οχήματα και θα υποστηρίξει τις δράσεις της ΔΕΠΑ για την προώθηση του φυσικού αερίου ως καύσιμο κίνησης.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΠΑ Κωνσταντίνος Ξιφαράς δήλωσε σχετικά: «Το φυσικό αέριο είναι το πιο οικονομικό, αποδοτικό, ασφαλές και φιλικό προς το περιβάλλον καύσιμο σε σύγκριση με τα συμβατικά καύσιμα. Είναι χρέος μας να προωθήσουμε αποφασιστικά τη χρήση του ως καύσιμο κίνησης, μειώνοντας το ανθρακικό αποτύπωμα στο περιβάλλον. Η «συμμαχία» που αναπτύξαμε με τη Hertz αποτελεί ένα μικρό πρώτο βήμα από τα πολλά που θα ακολουθήσουν για την προώθηση της αεριοκίνησης την επόμενη μέρα».

Από την πλευρά του, ο Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής της Autohellas Hertz κ. Δημήτρης Μαγγιώρος δήλωσε:

«Στόχος της Autohellas για την επόμενη πενταετία αποτελεί η δραστική μείωση του οικολογικού μας αποτυπώματος κυρίως μέσω της Μακροχρόνιας Μίσθωσης. Θέλουμε να αλλάξουμε το μίγμα του στόλου μας και κατευθύνουμε τους πελάτες μας σε λύσεις φιλικότερες προς το περιβάλλον και ταυτόχρονα ρεαλιστικές, όπως τα CNG οχήματα. Είμαστε πεπεισμένοι ότι η συνεργασία μας με τη ΔΕΠΑ θα βοηθήσει στην προώθηση της αεριοκίνησης».

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Ανοδικά κινήθηκε η παραγωγή της Εθνικής Ασφαλιστικής το 1o εξάμηνο του 2020

bizness.gr

Published

on

Ανοδικά κινήθηκε η παραγωγή της Εθνικής Ασφαλιστικής κατά το α’ εξάμηνο του 2020, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019, παρά τις δυσμενείς επιπτώσεις στην εγχώρια οικονομία από την πανδημία του Covid-19.

Συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, το σύνολο των ακαθάριστων εγγεγραμμένων ασφαλίστρων, εξαιρουμένης της παραγωγής του προϊόντος εφάπαξ ασφαλίστρου, αυξήθηκε κατά 4,8% έναντι του α’ εξαμήνου του 2019, και διαμορφώθηκε σε 276,5 εκ. ευρώ.

Συνυπολογίζοντας την παραγωγή του εν λόγω προϊόντος, το σύνολο των ακαθάριστων εγγεγραμμένων ασφαλίστρων παρουσιάζει μείωση κατά 10,7% σε σύγκριση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2019, η οποία αποδίδεται κυρίως στις δυσλειτουργίες των τραπεζικών καταστημάτων.

Οι επιπτώσεις από την πανδημία του Covid-19, επέδρασαν αρνητικά και στην κερδοφορία της εταιρείας, με συνέπεια τα κέρδη προ φόρων κατά το α’ εξάμηνο του 2020 να ανέλθουν σε 17,5 εκ. ευρώ έναντι 25,5 εκ. ευρώ το αντίστοιχο εξάμηνο του 2019, μείωση που οφείλεται κυρίως στην περαιτέρω πτώση των επιτοκίων που χρησιμοποιούνται για την προεξόφληση των ασφαλιστικών αποθεμάτων.

Tα μικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα του Κλάδου Ζωής, εξαιρουμένης της παραγωγής του προϊόντος εφάπαξ ασφαλίστρου, ανήλθαν το α’ εξάμηνο του 2020 σε 194,4 εκ. ευρώ, αυξημένα κατά 5,0% σε σχέση με το α’ εξάμηνο του 2019. Συμπεριλαμβάνοντας και την παραγωγή του εν λόγω προϊόντος, τα συνολικά μικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα ανήλθαν σε 242,9 εκ. ευρώ, παρουσιάζοντας μείωση κατά 14,8%, η οποία ωστόσο δεν είχε σημαντική επίδραση στην κερδοφορία της εταιρείας.

Σε ό,τι αφορά τους Κλάδους Γενικών Ασφαλίσεων, τα μικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα ανήλθαν σε Euro82,2 εκ. έναντι Euro78,7 εκ. το α’ εξάμηνο του 2019, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 4,4%, προερχόμενη κυρίως από την αύξηση των εργασιών του βιομηχανικού χαρτοφυλακίου του Κλάδου Πυρός και των εργασιών λιανικής του Κλάδου Γενικής Αστικής Ευθύνης.

Οι ζημιές αποτίμησης του επενδυτικού χαρτοφυλακίου, οι οποίες είχαν καταγραφεί κατά τη διάρκεια του α’ τριμήνου του 2020 λόγω της κατάρρευσης των κεφαλαιαγορών, ιδιαίτερα στις χώρες του ευρωπαϊκού νότου, αντιστράφηκαν κατά το β’ τρίμηνο και, σε συνδυασμό με την κερδοφορία του α’ εξαμήνου 2020, συνετέλεσαν στην αύξηση κατά Euro12,6 εκ. των ιδίων κεφαλαίων, τα οποία κατά την 30.06.2020 ανήλθαν συνολικά σε 1.074,7 εκ. ευρώ (31.12.2019: Euro1.062,1 εκ.). Θετική επίσης παραμένει και η κεφαλαιακή επάρκεια της Εταιρίας, με ή χωρίς τη χρήση μεταβατικών μέτρων.

“Η Εθνική Ασφαλιστική έχοντας προσαρμοσθεί επιτυχώς στα νέα δεδομένα που επέφερε ο Covid-19, συνεχίζει να στηρίζει έμπρακτα τη συλλογική προσπάθεια περιορισμού των πρωτοφανών επιπτώσεων της πανδημίας. Πρωταρχικό και αδιαπραγμάτευτο μέλημα παραμένει η άμεση, πλήρης και ποιοτική κάλυψη του συνόλου των αναγκών των ασφαλισμένων, καθώς και η διασφάλιση της υγείας και η προστασία του ανθρωπίνου δυναμικού και των συνεργατών της”, αναφέρει η εταιρεία.

Continue Reading
Advertisement

Trending