Θετικές είναι οι προβλέψεις για την πορεία των καταναλωτικών δαπανών που αφορούν την Τεχνολογία τόσο κατά το τρέχον έτος όσο και σε βάθος τριετίας. Το τρέχον έτος οι καταναλωτικές δαπάνες για τεχνολογικά προϊόντα και υπηρεσίες υπολογίζεται ότι θα ξεπεράσουν, παγκοσμίως, το 1,32 τρισ. δολάρια, αυξημένες κατά 3,5% σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα. Σύμφωνα με την IDC (Worldwide Semiannual Connected Consumer Spending Guide), ο ρυθμός ανάπτυξης των καταναλωτικών δαπανών για την Τεχνολογία θα συνεχίσει να είναι ανοδικός: έως το 2022 οι σχετικές δαπάνες θα ανέλθουν στο $ 1,43 τρισ., καταγράφοντας μέσο ετήσιο ρυθμό 3%. Από την ανάλυση της IDC προκύπτει ότι η παραδοσιακή αγορά των τεχνολογικών δαπανών, που απευθύνεται στους καταναλωτές, δηλαδή οι προσωπικοί υπολογιστικές, τα κινητά τηλέφωνα και οι υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας, θα αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 96% όλων των καταναλωτικών δαπανών το 2019.
Οι υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας θα αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το ήμισυ αυτού του ποσού σε όλη τη διάρκεια της πρόβλεψης έως το 2022, ακολουθούμενη από τον τομέα των κινητών τηλεφώνων. Ωστόσο, ο ρυθμός ανάπτυξης των πωλήσεων στο παραδοσιακό τμήμα των καταναλωτικών τεχνολογικών δαπανών θα είναι σχετικά αργή με μέσο ετήσιο ρυθμό 2,4% έως το 2022. Αντίθετα, αναδυόμενες τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένων των ακουστικών αυξημένης και εικονικής πραγματικότητας, των drones, των ρομποτικών συστημάτων, των “έξυπνων” οικιακών συσκευών και των wearables, θα πετύχουν πολύ πιο ισχυρή ανάπτυξη, με μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 20,6% έως το 2022.
Μάλιστα, με ορίζοντα το 2022, η IDC αναμένει ότι περισσότερο από το 5% όλων των καταναλωτικών δαπανών θα είναι για αυτές τις αναδυόμενες τεχνολογίες. Οι “έξυπνες” οικιακές συσκευές και τα wearables αναμένεται να αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 80% των συνολικών δαπανών για αναδυόμενες τεχνολογίες το 2019. Οι έξυπνες οικιακές συσκευές θα είναι επίσης η ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατηγορία τεχνολογίας με ρυθμό 38% έως το 2022. “Οι νέες αναδυόμενες τεχνολογίες μετασχηματίζουν τις τις συνήθειες των καταναλωτών, καθώς ενσωματώνονται όλο και περισσότερο στην καθημερινότητά τους, γεγονός που τροφοδοτεί την δίψα του καταναλωτή για περιεχόμενο. Οι τηλεπικοινωνίες θα είναι η μεγαλύτερη κατηγορία καταναλωτικών δαπανών για την Τεχνολογία, αντιπροσωπεύοντας σχεδόν το ήμισυ όλων των δαπανών το 2019.
Το μεγαλύτερο μέρος των δαπανών αφορά παραδοσιακές υπηρεσίες φωνής και μηνυμάτων, με την κοινωνική δικτύωση και τις συνομιλίες μέσω βίντεο να είναι επίσης σημαντικές περιπτώσεις χρήσης αυτής της κατηγορίας. Η ψυχαγωγία θα είναι η δεύτερη μεγαλύτερη κατηγορία, που αντιπροσωπεύει σχεδόν το ένα τέταρτο των δαπανών, καθώς οι καταναλωτές ακούν μουσική, επεξεργάζονται και μοιράζονται φωτογραφίες και βίντεο, κατεβάζουν και παίζουν online παιχνίδια και παρακολουθούν τηλεοπτικές εκπομπές, βίντεο και ταινίες online.
Πηγή: Sepe.gr