Connect with us

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Οι μεγάλοι στόχοι Καραμανλή για τα μεγάλα έργα και τις συγκοινωνίες το 2020

Νίκος Καραγιάννης

Published

on

Με μία χρονιά πρόκληση έρχεται αντιμέτωπος ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής. Το 2020 είναι η χρονιά στην οποία το στοίχημα θα είναι η ανάσταση του κατασκευαστικού κλάδου και η ανασύνταξη των μεταφορών, με ιδιαίτερη αναφορά στις αστικές συγκοινωνίες, Αθήνας και Θεσσαλονίκης.

Έχοντας πλέον 6 μήνες στο τιμόνι του υπουργείου, ο κ.Καραμανλής θα επιχειρήσει οι στόχοι του ετέθησαν από την αρχή της υπουργείας του, να αρχίσουν να εκπληρώνονται ένας-ένας.

ΤΑ ΚΑΥΤΑ ΜΕΤΩΠΑ

Το μεγαλύτερο στοίχημα είναι αδιαμφισβήτητα η ολοκλήρωση του διαγωνισμού της Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας. Το έργο της Αττικό Μετρό, με κόστος 1,8δισ.ευρώ είναι η ναυαρχίδα των δημόσιων έργων της χώρας για αυτή τη νέα δεκαετία. ΑΚΤΩΡ και ΑΒΑΞ διεκδικούν το χρυσό συμβόλαιο. Για να φτάσουμε στις υπογραφές, θα πρέπει να οριστεί ημέρα κατάθεσης προσφορών και να μην διαρκέσουν πολύ τυχόν προσφυγές των διαγωνιζόμενων. Είναι το απόλυτο έργο του 2020.

Ένας δεύτερος στόχος είναι να τρέξουν με μεγάλες ταχύτητες τα έργα στο Μετρό Θεσσαλονίκης. Ο χρόνος κυλά αντίστροφά και μετά την απόφαση του ΚΑΣ για το σταθμό ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ θα πρέπει, γρήγορα οι διαδικασίες υλοποίησης να “γκαζώσουν”. Ερώτημα αποτελούν οι τυχόν προσφυγές στο ΣτΕ που θα επιφέρουν νέα χρονική υστέρηση στο έργο.

Η οριστική επίλυση του γρίφου του αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος είναι το τρίτο στοίχημα του υπουργού. Η δηλωμένη πρόθεση του να κολλήσει στην παραχώρηση της Ολυμπίας Οδού, είναι ένα δύσκολο εγχείρημα σε όλες τις πτυχές του. Θα χρειαστεί να ξεπεραστούν οι αντιδράσεις των εταιρειών που έχουν ήδη συμβάσεις, η έγκριση της Κομισιόν, η αναθεώρηση της σύμβασης παραχώρησης της Ολυμπίας Οδού, των τραπεζών που τη χρηματοδοτούν και η κύρωση της σύμβασης από τη Βουλή των Ελλήνων. Όλες οι παραπάνω διαδικασίες είναι ιδιαίτερα χρονοβόρες.

Ακόμα ένα δύσκολο έργο αποτελεί για τον Κώστα Καραμανλή, η υπόθεση ένταξης του βόρειου τμήματος του αυτοκινητόδρομου Ε65, Τρίκαλα-Εγνατία. Η δηλωμένη απόφαση του ιδίου και του Πρωθυπουργού κ.Μητσοτάκη, υποδηλώνει την πρόθεση να τρέξουν οι διαπραγματεύσεις και το έργο να μπει σε πορεία κατασκευής εντός του 2020.

ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Τα μεγάλα σιδηροδρομικά έργα και ιδιαίτερα η επίλυση του γόρδιου δεσμού της διέλευσης του τρένου στην Πάτρα είναι επίσης ένα δύσκολο επίτευγμα. Ο υπουργός, έχει δηλώσει την επιθυμία του να υλοποιηθεί το έργο με ένα βιώσιμο πλάνο το οποίο αποκλείει την υπογειοποίηση κατά 9χλμ. Θα πρέπει να βρεθεί ο κοινός δρόμος με την τοπική κοινωνία για να γίνει εφικτό από την ΕΡΓΟΣΕ να τρέξει ένα διαγωνισμό που θα φέρει επιτέλους το σύγχρονο τρένο στην Πάτρα. Εδώ η δηλωμένη αντίθεση του δήμου Πατρέων, είναι ίσως το σημαντικότερο πρόβλημα.

Ζήτημα σοβαρό αποτελεί και ο προγραμματισμός σειράς σιδηροδρομικών έργων με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ. Μέχρι σήμερα παρά το γεγονός της παρουσίας πλείστων έργων στο ΥΜΕ-ΠΕΡΑΑ, σε επίπεδο μεγάλων έργων δεν έχουμε υπογραφές. Θα πρέπει να ολοκληρωθούν οι διαγωνισμοί για την ηλεκτροκίνηση σε Κιάτο-Ροδοδάφνη και Παλαιοφάρσαλο-Καλαμπάκα και να τρέξουν τα έργα για την ολοκλήρωση του σταθμού της Αθήνας, την ηλεκτροκίνηση στο Λάρισα-Βόλος και οι εργολαβίες για την λειτουργία της διπλής γραμμής από το Κιάτο μέχρι το Ρίο. Στην ουρά υπάρχουν και άλλα έργα που θα πρέπει να ενεργοποιηθούν.

ΤΑ ΝΕΑ ΕΡΓΑ

Σε επίπεδο νέων έργων ο υπουργός ΥΠΟΜΕ έχει βάλει στόχο την ανάταξη του κατασκευαστικού κλάδου με μία νέα γενιά. Στο πλαίσιο αυτό, στην πρώτη γραμμή έρχεται ο ΒΟΑΚ, έργο για το οποίο αναμένονται επίσημες ανακοινώσεις σύντομα. Το έργο αναμένεται να χρηματοδοτηθεί από άλλο αυτοκινητόδρομο με παραχώρηση προκειμένου να χαρακτηριστει βιώσιμο. Η προετοιμασία είναι σε πλήρη εξέλιξη. Ο υφιστάμενος διαγωνισμός θα πρέπει να θεωρείται νεκρός.

Παράλληλα θα τρέξουν αντιπλημμυρικά έργα 350εκατ.ευρώ στους 5 αυτοκινητόδρομους της χώρας. Έχει ήδη εξαγγελθεί και απομένει η ολοκλήρωσης της προετοιμασίας για να ενεργοποιηθούν τα απαραίτητα έργα. Την ίδια ώρα θα πρέπει να τρέξουν και οι υπόλοιποι διαγωνισμοί για τα 10 αντιπλημμυρικά έργα με χρηματοδότηση από την ΕΤΕπ. Μέσα στο πρώτο εξάμηνο αναμένεται επίσης η προώθηση σε δημοπράτηση της Παράκαμψης Χαλκίδας, έργο 230εκατ.ευρώ.

Σε επίπεδο προετοιμασίας, ο Κώστας Καραμανλής διερευνά τις δυνατότητες που υπάρχουν για τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού, με όλα τα σενάρια να είναι ανοιχτά. Τελευταία προσθήκη θεωρείτα η Σήραγγα Αργυρούπολης η οποία αποτελεί κρίσιμο κρίκο για την επένδυση του Ελληνικού. Το 2020 θα είναι χρονιά-σταθμός για την τύχη των επεκτάσεων που συζητιούνται εδώ και σχεδόν 20 χρόνια.

Με ταχύτητα τρέχει και η προετοιμασία για το μεγάλο νέο-ΣΔΙΤ για το fly-over της Περιφερειακής Θεσσαλονίκης που φιλοδοξεί με αυτό το έργο να την κάνει “Αττική Οδό”. Το κόστος του, που φτάνει τα 300εκατ.ευρώ το κάνει ένα από τα μεγάλα έργα της δεκαετίας και θα αφορά και τη συντήρηση-εκμετάλλευση του δρόμου.

Σε επίπεδο ωρίμανσης διαγωνισμών, το επιτελείο του υπουργού, καλείται να τρέξει το ΣΔΙΤ Καλαμάτα-Πύλος-Μεθώνη, σε μία περιοχή που έχει να επιδείξει άλματα στο τουριστικό και όχι μόνο προϊόν της, εν ολίγοις απόρροια των επενδύσεων αλλά και του αυτοκινητόδρομου Μορέα. Δεν θα κλείσει μέσα στη χρονιά αλλά θα πρέπει να φτάσει σε επίπεδο οριστικών μελετών και ΜΠΕ.

Επίσης αναμένουμε την κατάληξη μετά από 4 χρόνια του διαγωνισμού για την υποθαλάσσια σύνδεση Σαλαμίνας-Περάματος. Το μεγάλο αυτό έργο, έχει ένα σημαντικό επίπεδο ωρίμανσης και με την έγκριση της ΜΠΕ, πάμε για κατάθεση δεσμευτικών προσφορών και ίσως οριακά να έχουμε και ανάδοχο μέσα στη χρονιά. Για υπογραφές, το πιθανότερο είναι να πάμε το 2021.

Στην κορυφή της ατζέντας του υπουργού είναι και η ολοκλήρωση του διαγωνισμού παραχώρησης της Εγνατίας Οδου. Η παράταση για τις 26 Ιουνίου, φημολογείται πως θα είναι η τελευταία. Εδώ έχουμε το ενδιαφέρον όλων των μεγάλων ομίλων της χώρας.

ΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΤΟΥ 2020

Ο Κώστας Καραμανλής αναμένεται να κόψει κορδέλες σε τουλάχιστον 3 έργα. Η πρώτη κορδέλα θα αφορά την επαναλειτουργία, αυτή τη φορά με διπλή γραμμή και νέους σταθμούς του σιδηροδρομικού τμήματος Κιάτο-Ροδοδάφνη. Μετά θα πάει δύο φορές στον Πειραιά για την έναρξη λειτουργίας της επέκτασης του Τραμ μέχρι το κέντρο και το λιμάνι του Πειραιά και της επέκτασης του Μετρό μέχρι τη Νίκαια.  Αν και θεωρητικά είναι δύσκολο, ίσως επιτευχθεί και η ολοκλήρωση των συστημάτων στο σιδηρόδρομο και στα τέλη του 2020 έχουμε το βελτιωμένο δροολόγιο των 3 ωρών και 30 λεπτών μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης.

Η ΑΝΑΤΑΞΗ ΤΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

Αν σε επίπεδο έργων υπάρχει ανοχή χρόνου από την αγορά, δεν συμβαίνει το ίδιο με τις συγκοινωνίες. Η κατάσταση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη δεν είναι η πρέπουσα και έχουν ήδη προγραμματιστεί παρεμβάσεις.

Από εχθές ενεργοποιήθηκε η σύμβαση των ΚΤΕΛ με τον ΟΑΣΘ για να διορθωθεί η κωμικοτραγική εικόνα των συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης. Η προσθήκη 100 λεωφορείων θα εξομαλύνει τα σοβαρά προβλήματα και στην ταλαιπωρία που υφίστανται καθημερινά οι Θεσσαλονικείς από τον ανεπαρκή στόλο που κινείται στους δρόμους της πόλης.

Ο Κώστας Καραμανλής, μετά την ακύρωση του διαγωνισμού για τα 750 λεωφορεία, έχει θέσει σε προετοιμασία, ένα ακόμα μεγαλύτερο διαγωνισμό για περίπου 1.000 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη που θα λήξουν την σημερινή αποκαρδιωτική κατάσταση.

Τα λεωφορεία της Αθήνας σε πολλές περιπτώσεις είναι πλέον “αντίκες” και με εμφάνιση που δεν αρμόζει σε πρωτεύουσα Ευρωπαϊκής χώρας. Ο διαγωνισμός είναι απολύτος απαραίτητος και έχει κινήσει το ενδιαφέρον όλων των μεγάλων βιομηχανιών παραγωγής λεωφορείων.

Στο Μετρό σε επίπεδο καθημερινότητας έχουμε την εξαγγελία Καραμανλή για την αναβάθμιση των 15 συρμών 8ης γενιάς της Γραμμής 1 του Μετρό, κόστους 80εκατ.ευρώ. Το κονδύλι “βρέθηκε” στο ΕΣΠΑ και αναμένεται να τρέξει ο διαγωνισμός για τον εκμοντερνισμό τους και την μετατροπή τους σε σύγχρονους συρμούς Μετρό με όλες τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις αλλά και μία δεύτερη ζωή. Οι συρμοί θα εξομαλύνουν την κατάσταση που επικρατεί στα καθημερινά δρομολόγια της Γραμμής 1 που ταλαιπωρεί το επιβατικό κοινό.

ΤΟ ΘΡΙΑΣΙΟ

Τέλος, μεγάλη σημασία έχει δοθεί στην ολοκλήρωση του προβληματικού διαγωνισμού για το Θριάσιο 1. Οι αλλεπάλληλες επιστολές με την Κομισιόν, έχει δείξει την σοβαρότητα της κατάστασης και στο επιτελείο του υπουργού έχει δοθεί προτεραιότητα στο λύσιμο ακόμα ενός παζλ που θα φέρει σε επίπεδο υλοποίησης ένα από τα πλέον φιλόδοξα έργα για το μεγαλύτερο Εμπορευματικό Κέντρο στην Ελλάδα. Παράλληλα μαζί του θα πρέπει να ολοκληρωθεί και ο διαγωνισμός για το Θριάσιο 2 που θα πάρει τα σκήπτρα με τις υπογραφές, όντας το μεγαλύτερο Logistics Center στην Νοτιο-Ανατολική Ευρώπη.

 

Πηγή: ypoodomes.com

Advertisement Macon
Advertisement
Advertisement Ergon Tzanidakis
Advertisement TÜV Austria
Advertisement Aecom
Φωτογραφία αρχείου - Designed by Canva
REAL ESTATE9 ώρες ago

Οι 4 κατηγορίες ακινήτων με τη μεγαλύτερη μελλοντική ζήτηση στην Ελλάδα – Γιατί ξεχωρίζουν τα τουριστικά ακίνητα

Εικόνα αρχείου - Design by Canva Pro
REAL ESTATE11 ώρες ago

Μετριάστηκε το 2024 η αύξηση των τιμών των κατοικιών στην Ελλάδα – Ποιές οι τάσεις του 2025

Το ιστορικό κτίριο γραφείων στην οδό Καραγιώργη Σερβίας 6-8 στο Σύνταγμα - Πηγή: Google Maps
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ12 ώρες ago

Ξεκινά ριζική ανακαίνιση σε ιστορικό κτίριο γραφείων στο Σύνταγμα – Ποιά εταιρεία ανέλαβε το έργο

Το εμπορικό κέντρο The Mall Athens στο Μαρούσι - Πηγή: Eurokinissi / Σωτήρης Δημητρόπουλος
ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΠΑΡΚΑ12 ώρες ago

Nέο ιστορικό υψηλό Retail EBITDA για τα 4 εμπορικά κέντρα της Lamda – Πώς προχωρούν τα δύο νέα malls στο Ελληνικό

Το σύγχρονο κτίριο γραφείων της Noval στο Χαλάνδρι - Φωτό: Redex
REAL ESTATE1 ημέρα ago

Εντός στόχων η πορεία της Noval Property το 2025 – Τι δείχνουν τα οικονομικά αποτελέσματα του Α’ Εξαμήνου

Τα κεντρικά γραφεία της Prodea Investments - Πηγή: Prodea Investments
REAL ESTATE1 ημέρα ago

Προχωρά κανονικά η αποεπένδυση της Prodea από το χαρτοφυλάκιο ακινήτων του deal με την Aktor

To νέο κέντρο logistics στον Ασπρόπυργο - Πηγή: Karpathios Development
LOGISTICS1 ημέρα ago

Ολοκληρώθηκε από την Karpathios Development το νέο κέντρο logistics στον Ασπρόπυργο – Σε ποιά εταιρεία μισθώθηκε

Λιγνιτικές μονάδες παραγωγής ενέργειας στη Μεγαλόπολη - Πηγή: Eurokinissi
REAL ESTATE1 ημέρα ago

Παράταση στη διερεύνηση της αγοράς για τη μακροχρόνια μίσθωση ακινήτου 681 στρεμμάτων στη Μεγαλόπολη

Ardittos House - Πηγή: Noval Property
REAL ESTATE1 ημέρα ago

Άγγιξε τα 679 εκατ. ευρώ η αξία του χαρτοφυλακίου επενδύσεων της Noval το 2025 – Ποιά έργα ολοκληρώθηκαν φέτος

Άποψη του Πειραιά - Φωτογραφία αρχείου - Πηγή: Canva Pro
REAL ESTATE2 ημέρες ago

Άνοιξε ο “δρόμος” για την πολεοδόμηση στο ακίνητο της πρώην βιομηχανίας Ρετσίνα στον Πειραιά

Πηγή: Δήμος Χαλανδρίου
REAL ESTATE1 εβδομάδα ago

Ποιός είναι ο δεύτερος πιο περιζήτητος Δήμος στην Αττική για αγορά κατοικίας μετά το κέντρο της Αθήνας

Το ακίνητο στη συμβολή των οδών Εθνικής Αντιστάσεως και Οικονομίδου στην Τρίπολη όπου θα κατασκευαστεί νέο ξενοδοχείο - Πηγή: Google Maps
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 εβδομάδα ago

Ξεκινά σύντομα από τον Όμιλο AKTOR η κατασκευή του νέου ξενοδοχείου στην Τρίπολη

To Galini Wellness Spa & Resort στα Καμένα Βούρλα - Πηγή: Mitsis Hotels
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

Ανοίγει ο “δρόμος” για τις επενδύσεις του Ομίλου Μήτση στη Λουτρόπολη στα Καμένα Βούρλα

Voria Project - Πηγή: North Star Entertainment
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 εβδομάδα ago

Ξεκινούν από τη ΜΕΤΚΑ τα έργα για τη μεγάλη επένδυση VORIA στο Μαρούσι – Εκδόθηκαν οι οικοδομικές άδειες

H περιοχή που θα υλοποιηθεί το Triopetra Project - Πηγή: Εmerald Developments
RESIDENTIAL2 εβδομάδες ago

“Πράσινο φως” για το πολυτελές Triopetra Project στο Ρέθυμνο – Πού βρίσκεται και τι θα περιλαμβάνει το οικιστικό έργο

Το νέο κτίριο γραφείων MOB1 της Hellenic Properties στο Μαρούσι - Πηγή: Hellenic Properties
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ6 ημέρες ago

Προχωρά η κατασκευή του νέου “πράσινου” κτιρίου γραφείων MOB1 στο Μαρούσι – Που βρίσκεται το ακίνητο

To Ξενία Κύθνου - Πηγή: ΕΤΑΔ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 εβδομάδα ago

Προχωρά η διαδικασία για την έναρξη της μεγάλης επένδυσης για τη μεταμόρφωση του πρώην Ξενία Κύθνου – Ποιός είναι ο επενδυτής

Τα Μεσόγεια από ψηλά - Design by Canva Pro
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΑ ΚΤΙΡΙΑ2 εβδομάδες ago

Προχωρά η αδειοδοτική διαδικασία για το νέο Data Center στα Μεσόγεια – Ποιές εταιρείες επενδύουν

Ξενία Κοζάνης - Πηγή: ΕΤΑΔ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 εβδομάδα ago

“Στα σκαριά” η αξιοποίηση των Ξενία σε Κοζάνη και Δράμα – Τι σχεδιάζει η ΕΤΑΔ

Το ακίνητο της Μπλε Κέδρος στην οδό Ασκληπιού 96 στα Εξάρχεια - Πηγή: Google Maps
RESIDENTIAL3 ημέρες ago

“Στα σκαριά” 8 μεγάλες επενδύσεις της Μπλε Κέδρος – Σε ποιές περιοχές επενδύει σε κατοικίες και ξενοδοχεία

Eleusis Project - Πηγή: Karpathios Development
LOGISTICS3 ημέρες ago

[VIDEO] Πώς θα γίνει το νέο έργο logistics Eleusis Project στον Ασπρόπυργο – Ποιά εταιρεία επενδύει

Voria Project - Πηγή: North Star Entertainment
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 εβδομάδα ago

Ξεκινούν από τη ΜΕΤΚΑ τα έργα για τη μεγάλη επένδυση VORIA στο Μαρούσι – Εκδόθηκαν οι οικοδομικές άδειες

Η οικιστική επένδυση της Vita Estate Development στην οδό Ιάσονος 42 στη Νέα Σμύρνη - Πηγή: Vita Estate Development
RESIDENTIAL2 εβδομάδες ago

[VIDEO] Προχωρά η νέα οικιστική επένδυση στη Νέα Σμύρνη – Σε ποιά περιοχή κατασκευάζεται

Η οικιστική επένδυση της Ten Brinke στην οδό Εθνάρχου Μακαρίου 80 στην Αργυρούπολη - Πηγή: Ten Brinke
RESIDENTIAL2 εβδομάδες ago

[VIDEO] Ολοκληρώνεται η οικιστική επένδυση της Ten Brinke στην Αργυρούπολη – Πού βρίσκεται το ακίνητο

Το νέο Hard Rock Hotel & Casino Athens στο Ελληνικό - Φωτό: Γιάννης Παναγόπουλος / Eurokinissi
RESIDENTIAL2 εβδομάδες ago

[VIDEO] The Ellinikon: προχωρούν τα έργα σε Riviera Tower, IRC και Little Athens

Filoxenia Kalamata - Πηγή: Grecotel
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

Ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση ανακαίνισης στο εμβληματικό Filoxenia Kalamata της Grecotel – “Στα σκαριά” και η επόμενη φάση

Piraeús Gate - Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
RESIDENTIAL1 μήνα ago

[VIDEO] Δείτε πώς θα γίνουν τα νέα “πράσινα” κτίρια κατοικιών και γραφείων στο Piraeus Gate Project

Το project Nea Polis στο Περιγιάλι Καβάλας - Πηγή: Όμιλος Κουρτίδη
RESIDENTIAL1 μήνα ago

[VIDEO] Σε εξέλιξη η μεγάλη οικιστική επένδυση Nea Polis στην Καβάλα – Πώς θα αναβαθμίσει την περιοχή με 7 νέους σύγχρονους οικισμούς με κατοικίες

KERANIS Residences - Πηγή: Mercan Greece
RESIDENTIAL1 μήνα ago

[VIDEO] Στη “γραμμή εκκίνησης” το Keranis Residences με κατοικίες, γραφεία και καταστήματα στον Πειραιά – Ποιά εταιρεία επενδύει στο ιστορικό ακίνητο

The Grid - Πηγή: EY
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ2 μήνες ago

[VIDEO] Προχωρά η κατασκευή του νέου “πράσινου” συγκροτήματος γραφείων The Grid στο Μαρούσι – Πότε θα ολοκληρώσει την επένδυση η Noval Property

TRENDING

Επικοινωνία

Copyright © 2019-2024 Bizness.gr

Bizness.gr - Ταυτότητα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία: «INFRA MEDIA M.I.K.E.» Διακριτικός τίτλος: «INFRA MEDIA» - Έδρα: Δήμος Αθηναίων, Αριστείδου αρ. 10-12, Τ.Κ. 10559 - ΑΦΜ: 801478591 Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ. - Τηλ. επικοινωνίας: 2130405600 - E-mail: contact@ypodomes.com Νόμιμος Εκπρόσωπος: Καραγιάννης Νικόλαος, Νόμιμος Εκπρόσωπος - Δικαιούχος του ονόματος τομέα (bizness.gr): INFRA MEDIA M.I.K.E. - Διευθυντής/Διαχειριστής: Καραγιάννης Νικόλαος - Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Παναγέα
Η Εταιρεία δηλώνει ότι έχει συμμορφωθεί με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).