Εκρηκτική συνεχίζει να είναι η άνοδος ηλεκτρονικού λιανεμπορίου, σε παγκόσμιο επίπεδο. Η συνολική αξία των online πωλήσεων λιανικής, για ψηφιακά και φυσικά αγαθά, εκτιμάται ότι θα υπερβεί τα $6 τρις μέχρι το 2024, που αντιπροσωπεύει αύξηση 53% σε σχέση με το 2019. Η δε μέση των ηλεκτρονικών αγορών ανά καταναλωτή αναμένεται να ξεπεράσει τα $1.000 ετησίως έως το 2024. Νέα έρευνα της Juniper Research (Mobile & Online Remote Payments for Digital & Physical Goods: Opportunities, Pain Points & Competition 2019-2024) δείχνει ότι στις πωλήσεις μέσω Διαδικτύου θα συνεχίσουν να κυριαρχούν τα φυσικά αγαθά.
Για την ακρίβεια, έως το 2024, η αξία των online πωλήσεων φυσικών αγαθών υπολογίζεται ότι θα αντιπροσωπεύει περίπου το 80% των συνολικών ηλεκτρονικών αγορών του λιανεμπορίου.
Σε αυτήν την εξίσωση που καλείται να λύσει το παγκόσμιο λιανεμπόριο, οι κινητές συσκευές και το mobile οικοσύστημα παίζει κομβικό ρόλο. Οι onlline αγορές, που πραγματοποιούνται μέσω κινητών συσκευών, αναμένεται να γνωρίσουν περαιτέρω άνοδο τα επόμενα χρόνια, με τον αριθμό των αγοραστών μέσω smartphone να αυξάνεται κατά περίπου 60% μεταξύ 2019 και 2024. Κατά συνέπεια, μόνο το 21% των αγορών αναμένεται να πραγματοποιείται μέσω σταθερών και φορητών υπολογιστών και συνδεδεμένων τηλεοράσεων, παγκοσμίως, μέχρι το 2024.
Μέση αξία αγορών
Οι προβλέψεις των αναλυτών δεν μπορεί παρά να κινητοποιούν το παγκόσμιο λιανεμπόριο, ωθώντας τους λιανοπωλητές, ανά τον κόσμο, να ανοίξουν νέα κανάλια αγορών, παγκοσμίως. Στόχος τους να εξασφαλίσουν ότι οι υπηρεσίες και τα προϊόντα τους ευθυγραμμίζονται με τις συνεχώς αυξανόμενες προσδοκίες των καταναλωτών. “Οι έμποροι λιανικής πώλησης οφείλουν να υπερβούν το απλό ηλεκτρονικό εμπόριο και να εξελιχθούν σε ψηφιακές εταιρείες. Πρέπει να αγκαλιάσουν την ψηφιακή εποχή, βελτιστοποιώντας τις αναλύσεις δεδομένων και υιοθετώντας τις νέες τεχνολογίες”, αναφέρουν οι αναλυτές.
Η Juniper Research αξιολόγησε τις ψηφιακές στρατηγικές 25 κορυφαίων λιανεμπόρων, παγκοσμίως, ανάλογα με το επίπεδο ευελιξίας και καινοτομίας τους. Το Home Depot κατέλαβε την πρώτη θέση, χάρη στις διαδραστικές στρατηγικές ηλεκτρονικού εμπορίου που εφαρμόζει και τη δέσμευσή του στις νέες τεχνολογίες, όπως η χρήση τεχνολογίας επαυξημένης πραγματικότητας και data analytics, για τη βελτίωση της εμπειρίας των καταναλωτών.
Οι λιανικές υπηρεσίες του Home Depot – σύμφωνα με τους αναλυτές – βασίζονται σε μια omnichannel στρατηγική, προσφέροντας στους πελάτες αφενός ένα ολοκληρωμένο δίκτυο φυσικών καταστημάτων και αφετέρου ολοκληρωμένη εμπειρία ηλεκτρονικών αγορών. Τα data analytics προσφέρουν τη δυνατότητα προσαρμογής στη μεταβαλλόμενη συμπεριφορά των πελατών, ενώ η τεχνολογία AR να επιτρέπει στους πελάτες να βλέπουν εικονικά προϊόντα στον πραγματικό κόσμο τα προϊόντα μέσω των smartphones τους.
Πηγή: sepe.gr