Αύξηση πωλήσεων και ρεκόρ λειτουργικής κερδοφορίας πέτυχε η αλυσίδα καταστημάτων Public (Retailworld Α.Ε.), μέλος του Ομίλου Olympia, σύμφωνα με τα ενοποιημένα οικονομικά στοιχεία για τη χρήση 2018 στις αγορές Ελλάδας και Κύπρου.
Ο κύκλος εργασιών για το οικονομικό έτος 2018 ανήλθε σε €256,4 εκατ., έναντι €241 εκατ. το 2017, παρουσιάζοντας σημαντική αύξηση 6,4% σε σχέση με το 2017. Θεαματική ήταν και η ενίσχυση της λειτουργικής κερδοφορίας της εταιρίας, με υπερδιπλασιασμό του EBITDA. Συγκεκριμένα, τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) για το 2018 ανέρχονται σε €9,1 εκατ., σημειώνοντας υπερδιπλάσια αύξηση από τα επίπεδα του 2017 (€3,4 εκατ.) και καταγράφοντας άνοδο +164% σε ετήσια βάση.
Το 2018 η Public ενίσχυσε τα μερίδιά της στα κινητά τηλέφωνα, αλλά και στις κατηγορίες των βιβλίων, μουσικής, ταινιών, gaming, αξεσουάρ κινητών, περιφερειακών, wearables και gadgets. Παράλληλα, κατάφερε σημαντική αύξηση στο κανάλι των B2B πωλήσεών της, εξυπηρετώντας 133.000 εταιρικούς πελάτες, μεταξύ των οποίων, κορυφαίοι όμιλοι εταιριών. Η εταιρία κατέγραψε ρεκόρ επισκέψεων με 29,2 εκατ. επισκέψεις στα φυσικά καταστήματα της και 50,5 εκατ. επισκέψεις στα e-commerce κανάλια της. Παράλληλα, διατηρώντας τη θέση του Νο1 omnichannel retailer, διακίνησε 2,2 εκατ. προϊόντα online παραγγελιών με τις σχετικές πωλήσεις να αντιστοιχούν στο 20% του ετήσιου κύκλου εργασιών.
Σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα της Public (Retailworld A.E.), ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας, Χρήστος Καλογεράκης, δήλωσε:
«Σε μια χρονιά που η αγορά κινήθηκε οριακά ανοδικά, καταφέραμε σημαντική αύξηση πωλήσεων και ρεκόρ ενίσχυσης της λειτουργικής κερδοφορίας με υπερδιπλασιασμό του EBITDA. Το 2018 η Public σημείωσε οργανική ανάπτυξη πωλήσεων 6,4%. Τα πολύ θετικά αποτελέσματα του έτους αποτελούν επιστέγασμα ενός πενταετούς πλάνου στρατηγικής που στόχο είχε τη συνολική βελτίωση σε όλους τους δείκτες εξυπηρέτησης, πωλήσεων και κερδοφορίας. Η χρονιά που διανύουμε αποτελεί την αφετηρία μίας νέας πενταετίας, όπου με ξεκάθαρη στρατηγική και μια ισχυρή ομάδα, θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε δυναμικά όλα τα κανάλια πώλησης με περαιτέρω επενδύσεις στον τομέα της τεχνολογίας. Το όραμά μας είναι να δημιουργούμε το retail του αύριο, εξελίσσοντας την καταναλωτική εμπειρία σε όλα τα κανάλια μας και προσφέροντας εργαλεία ανάπτυξης για τους ανθρώπους μας».