ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΠΑΡΚΑ

“Φουντώνει” η μάχη της μικρής λιανικής – Εκτός Αττικής επεκτείνονται τα Kiosky’s

Published

on

Η πανδημία έχει αναδείξει σημαντικές νέες ευκαιρίες ανάπτυξης στις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της μικρής λιανικής.

Το μικρότερο κόστος λειτουργίας τους (λόγω μικρότερου μεγέθους καταστημάτων ή και καθόλου καταστημάτων), αλλά και η ευελιξία τους σε επίπεδο διανομής (logistics) και ηλεκτρονικού εμπορίου έχει δώσει νέα “φτερά” ανάπτυξης σε όλες τις εταιρείες.

Ενώ efood και Wolt μπαίνουν στην αγορά με dark stores (δηλαδή μίνι καταστήματα – αποθήκες, χωρίς τη δυνατότητα επίσκεψης καταναλωτών αλλά μόνο για την διεκπεραίωση ηλεκτρονικών παραγγελιών), μια άλλη αλυσίδα convenience stores με έντονη παρουσία στο ηλεκτρονικό εμπόριο, επεκτείνεται δυναμικά εκτός Αττικής.

Η επέκταση της Kiosky’s

Τα Kiosky’s ανακοίνωσαν ότι επεκτείνoνται εκτός Αττικής, με στόχο τον διπλασιασμό του αριθμού καταστημάτων που λειτουργούν σήμερα. Ως βάση υλοποίησης του πλάνου ανάπτυξής της, η εταιρεία βασίζεται στο εξής τρίπτυχο:

-Διεύρυνση του δικτύου φυσικών καταστημάτων
-Ενίσχυση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας ekiosky’s
-Ενδυνάμωση του καναλιού διανομών

Με τον συνδυασμό του φυσικού καταστήματος με το ηλεκτρονικό, η Kiosky’s είναι η μοναδική εταιρεία που καλύπτει ήδη, σε επίπεδο διανομής προϊόντων μικρής λιανικής, περισσότερο από το 90% της γεωγραφίας της Αττικής.

Η εταιρεία διαθέτει σήμερα 57 καταστήματα στην Αττική, ενώ τους τελευταίους μήνες ξεκίνησαν τη λειτουργία τους τα πρώτα Κiosky`s Convenience Stores στη Θεσσαλονίκη, τον Πύργο Ηλείας, τη Λαμία και τη Σύρο.

Το στρατηγικό πλάνο της εταιρείας προβλέπει την επέκταση του δικτύου της και σε άλλες πόλεις, με στόχο τη λειτουργία 100 καταστημάτων, μέχρι το τέλος του έτους, με τη δημιουργία τόσο ιδιόκτητων καταστημάτων όσο και με τη μέθοδο franchise.

“Η ανάπτυξή μας τα τελευταία χρόνια, μας δίνει τη δυνατότητα να κατακτήσουμε νέες προκλήσεις, όπως η επέκταση του δικτύου μας και ο πραγματικός συνδυασμός φυσικού και ηλεκτρονικού καταστήματος. Σε μια αγορά με μεγάλη κινητικότητα, έχουμε καταφέρει να υλοποιούμε μια στρατηγική που δείχνει το δρόμο για τη λιανική των επόμενων χρόνων.

Έχουμε παρουσία σε όλη την αλυσίδα της αγοράς, από τα logistics και τη διανομή μέχρι την πώληση των προϊόντων και από το φυσικό κατάστημα, στο ηλεκτρονικό κατάστημα και στην κατ’ οίκον διανομή.

Βρισκόμαστε ένα βήμα μπροστά από την ανάπτυξη της αγοράς, η οποία διευρύνεται με νέους παίχτες και στόχος μας είναι να παραμείνουμε πρωτοπόροι, με τη δημιουργία δική μας τεχνολογίας για την ακόμη καλύτερη εμπειρία του καταναλωτή”, σημειώνει ο Γιώργος Μούχαλης, Πρόεδρος της εταιρείας.

Μισθώνει χώρους στην Αττική το efood για “κρυφά” καταστήματα μικρής λιανικής

Advertisement

TRENDING