ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
“Visit Greece, Select Thrace” η νέα καμπάνια για τη Θράκη

Published
5 έτη agoon
By
Παύλος Ρίζος«Visit Greece, select Thrace» είναι το σλόγκαν της νέας διαφημιστικής καμπάνιας της Ομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας Θράκης (ΟΕΕΘ), η οποία άρχισε χθες με αποδέκτες τους εν δυνάμει επισκέπτες στην Ελλάδα από τη Βουλγαρία και τη Ρουμανία.
Ο πρόεδρος της ΟΕΕΘ, Κώστας Χατζημιχαήλ, μίκησε στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων για την εναρμόνιση τόσο της φετινής καμπάνιας όσο και των προσδοκιών των επαγγελματιών του κλάδου, με τα νέα δεδομένα όπως αυτά έχουν διαμορφωθεί μετά την εμφάνιση της πανδημίας του κορονοϊού.
«Είναι μία καμπάνια με πολύ συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, αρκετά διαφοροποιημένα από εκείνα που χαρακτήριζαν τις προωθητικές μας ενέργειες στο παρελθόν στα Βαλκάνια. Φέτος απουσιάζει πλήρως όλη αυτή η life style προσέγγιση των προηγούμενων χρόνων.
Ουσιαστικά, εισερχόμαστε σε μία νέα φάση, προσαρμοσμένοι και στις νέες ανάγκες που έχουν δημιουργηθεί για τους επισκέπτες, λόγω της υγειονομικής κρίσης και του κορονοϊού. Αν δει κανείς και τις εικόνες τις οποίες χρησιμοποιούμε, θα καταλάβει ότι αποπνέουν ασφάλεια και ιδιωτικότητα», εξήγησε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας.
Εθνική η επιλογή της Βουλγαρίας και της Ρουμανίας
Η επιλογή των δύο συγκεκριμένων χωρών για την προσέλκυση τουριστών είναι, σύμφωνα με τον κ. Χατζημιχαήλ, «εθνική επιλογή και μάλιστα με ορίζοντα την επόμενη Δευτέρα, που ανοίγουν τα οδικά σύνορα της χώρας. Ο χρόνος έναρξης της καμπάνιας είναι πολύ συγκεκριμένος, δηλαδή μία εβδομάδα πριν το άνοιγμα των συνόρων, γιατί κανείς δεν έχει προγραμματίσει διακοπές.
Ταυτόχρονα, είναι και οι δύο εθνικές ομάδες (σ.σ. τουριστών από Βουλγαρία και Ρουμανία), οι οποίες επισκέπτονταν τα προηγούμενα χρόνια την περιοχή της Θράκης, άρα ο στόχος είναι να μπορέσουμε να ενισχύσουμε περαιτέρω την παρουσία μας εκεί».
Σε ό,τι αφορά το σλόγκαν «Visit Greece, select Thrace», ο ίδιος διευκρίνισε: «Χρησιμοποιούμε για πρώτη φορά ένα σλόγκαν, το οποίο χρησιμοποιήσαμε στο παρελθόν, κυρίως, για να προσελκύσουμε επενδυτές στην περιοχή. Είναι, μάλιστα, ένας οργανισμός με την επωνυμία “Select Thrace”, υπό τη σκέπη της ΟΕΕΘ και το όνομα του οργανισμού το έχουμε χρησιμοποιήσει και για την προβολή τη δική μας σε Βουλγαρία και Ρουμανία».
Ο πρόεδρος της ΟΕΕΘ εκτίμησε ότι «είναι μία πρώτης τάξεως ευκαιρία να μπορέσουμε να τοποθετηθούμε καλύτερα στις συγκεκριμένες αγορές, διότι το χαρακτηριστικό της μεγάλης ακτογραμμής και των πολλών παραλιών στις οποίες μπορεί κανείς να παραθερίσει χωρίς πολυκοσμία, είναι ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό για την περιοχή και εμείς αυτήν τη στιγμή το βλέπουμε ως μία πολύ μεγάλη ευκαιρία, προκειμένου να προσελκύσουμε κοινό και -αν θέλετε- την επόμενη μέρα της υγειονομικής κρίσης να είμαστε σε καλύτερη θέση απ’ ό,τι ήμασταν τα προηγούμενα χρόνια».
Οι στόχοι μίας περιόδου που ξεκινάμε από το μηδέν
Σε ό,τι αφορά τα προσδοκόμενα αποτελέσματα, ο κ. Χατζημιχαήλ τόνισε πως «στη φετινή περίοδο ξεκινάμε από το μηδέν και οτιδήποτε κι αν κάνουμε σε οικονομικό επίπεδο φέτος θα είναι μόνο κέρδος σε μία χαμένη χρονιά». Όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Χατζημιχαήλ, «σύμφωνα με το οικονομικό περιβάλλον του 2019, τα στοιχεία -που λόγω κορονοϊού δεν καταφέραμε να δημοσιοποιήσουμε- είναι ιδιαίτερα απογοητευτικά σε σχέση με τον τουρισμό».
Ειδικότερα, σε σχέση με όλα τα προηγούμενα χρόνια η Αλεξανδρούπολη “κρατά” με περίπου ένα 5% συμβολής του τουριστικού κλάδου στο ΑΕΠ της περιοχής και σε επίπεδο Θράκης τα ποσοστά είναι αρκετά χαμηλά, καθώς κυμαίνονται κάτω από το 3%.
«Αυτό σημαίνει ότι έχουμε τη δυνατότητα ν’ ανακάμψουμε, αν και σε επίπεδο ποσοστού δεν μπορούμε να το προσδιορίσουμε, γιατί είναι πρωτόγνωρες οι συνθήκες οι οποίες διεξάγεται η καμπάνια και βέβαια θα διεξαχθούν και οι φετινές διακοπές των Βαλκανίων, με μία σειρά από περιορισμούς και με διάφορα υγειονομικά πρωτόκολλα, είτε έχουν ορισθεί από το κράτος, είτε ορίζονται άτυπα από τους επιχειρηματίες», σημείωσε.
Αποτελεσματικότητα των μέτρων περιορισμού διασποράς της πανδημίας
«Τα στοιχεία των τελευταίων ημερών σαφώς και μας προβληματίζουν και μας ανησυχούν, όχι μόνο σε οικονομικό επίπεδο αλλά και σε υγειονομικό, κυρίως για την ασφάλεια της δημόσιας υγείας στην περιοχή. Ωστόσο, αν το παρατηρήσει κανείς γεωγραφικά, θα δει ότι τα κρούσματα δεν βρίσκονται στο νότιο τμήμα της Θράκης, εκεί δηλαδή που βρίσκονται οι παραλίες, η ακτογραμμή.
Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να πορευτούμε με αυτό, δηλαδή ταυτόχρονα να διασφαλίζεται η δημόσια υγεία και να μπορέσουμε να παρέχουμε την ασφάλεια την οποία επιζητά ο Βαλκάνιος τουρίστας. Εμείς μένουμε στο γεγονός ότι σε εθνικό επίπεδο, σε επίπεδο κυβέρνησης, το άνοιγμα των συνόρων γίνεται προς χώρες οι οποίες έχουνε τα ίδια υγειονομικά χαρακτηριστικά, αναφορικά πάντα με τον κορονοϊό, σε σχέση με τη δική μας χώρα, άρα υπάρχει αυτό το στοιχείο της σχετικής ασφάλειας.
Μέχρι στιγμής φαίνεται ότι η ελληνική κυβέρνηση έχει ενεργήσει εξαιρετικά προκειμένου να περιορίσει τη διασπορά της νόσου στον πληθυσμό, κάτι για το οποίο η χώρα είναι περήφανη και όπως έχουμε δει όλοι είναι και παράδειγμα προς μίμηση από τις λοιπές χώρες. Άρα και σε αυτήν την περίπτωση της εισόδου των οδικών τουριστών εμείς νιώθουμε ιδιαίτερα ασφαλείς εκ του αποτελέσματος, πλέον», κατέληξε ο κ. Χατζημιχαήλ.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ της ανταποκρίτριάς Λ. Παπαδημητρίου
You may like
-
Εγκρίθηκε έργο για νέο ξενοδοχείο στη Θάσο – Πού θα γίνει
-
Εγκρίθηκε έργο για νέο ξενοδοχείο 5 αστέρων στην Αλεξανδρούπολη – Τι περιλαμβάνει η επένδυση
-
Νέο 5άστερο ξενοδοχείο “στα σκαριά” στη Θάσο – Ποιό ξενοδοχειακό ακίνητο θα αναβαθμιστεί
-
Δρομολογείται επένδυση για νέο ξενοδοχείο 4 αστέρων στη Θάσο
-
Εγκρίθηκε έργο για νέο ξενοδοχείο στη Δράμα
-
Νέο 5άστερο ξενοδοχείο βρίσκεται “στα σκαριά” στη Θάσο

Άνοιξε στη Χαλκιδική το νέο ξενοδοχείο της Hyatt – Τι περιλαμβάνει το Zélia Halkidiki

Σε νέα “εποχή” περνά σύντομα το Mitsis Grand Hotel στη Ρόδο – Δείτε πώς θα μεταμορφωθεί

Στον Αναπτυξιακό προς χρηματοδότηση έργο ανακαίνισης ξενοδοχείου στη Φθιώτιδα

Εγκρίθηκε έργο για νέο ξενοδοχείο στη Μύκονο – Σε ποιά περιοχή θα γίνει

Οι 7 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις που προχωρούν στον Πειραιά – Σε ποιά σημεία θα γίνουν και ποιές εταιρείες επενδύουν

Τα 3 έργα “πράσινων” γραφείων που ολοκληρώνει η Noval Property το 2025 – Πώς στοχεύει σε χαρτοφυλάκιο ακινήτων 1 δισ. ευρώ έως το 2030

“Πράσινο φως” για τη νέα Στρατηγική Τουριστική Επένδυση στην Πρέβεζα – Πώς εμπλέκεται ο Δήμος

Ανοδικά κινήθηκε το 2024 η αγορά ακινήτων στη Χαλκιδική – Ποιά ακίνητα προτίμησαν οι επενδυτές και από ποιές χώρες προέρχονται

Μειώνονται οι αυξήσεις στις τιμές διαμερισμάτων στην Ελλάδα το 2025 – Ποιές οι τάσεις για Αθήνα και Θεσσαλονίκη

“Πράσινο φως” για έργο επέκτασης ξενοδοχείου 4 αστέρων στην Κέρκυρα

“Στα σκαριά” νέο μεγάλο έργο ξενοδοχείου και γραφείων στο κέντρο του Πειραιά – Πού θα γίνει

Σε ποιό νησί των Κυκλάδων “μετακομίζει” ο επενδυτικός “πυρετός” για νέα ξενοδοχεία – Ποιά 4 νέα έργα προχωρούν

Οι 7 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις που προχωρούν στον Πειραιά – Σε ποιά σημεία θα γίνουν και ποιές εταιρείες επενδύουν

“Στα σκαριά” νέα τουριστική επένδυση στο Κουκάκι – Ποιό ακίνητο θα αξιοποιηθεί

Ολοκληρώνεται έως τέλος του 2025 το ήμισυ του “πράσινου” συγκροτήματος γραφείων The Grid στο Μαρούσι – Ποιός θα είναι ο μισθωτής

Ανοίγει το καλοκαίρι το νέο ξενοδοχείο Nyx του Ομίλου Fattal στη Θεσσαλονίκη

Piraeus Gate: από το 2026 οι πρώτες παραδόσεις στη μεγάλη επένδυση real estate στην καρδιά του Πειραιά – Ποιές 10 αναπτύξεις περιλαμβάνει

Από το 2028 ξεκινά η μεγάλη επένδυση της Noval στο ακίνητο – φιλέτο στην Πειραιώς – Ξενοδοχείο, γραφεία και κατοικίες στα πλάνα

Έρχονται στην Ελλάδα τα νέα ξενοδοχεία Luura – Σε ποιό νησί θα ανοίξει το πρώτο το 2026

Εγκαινιάστηκε το νέο ξενοδοχείο Hilton Garden Inn στη Λεωφόρο Συγγρού

[VIDEO] Σε εξέλιξη η μεγάλη οικιστική επένδυση Nea Polis στην Καβάλα – Πώς θα αναβαθμίσει την περιοχή με 7 νέους σύγχρονους οικισμούς με κατοικίες

[VIDEO] Πώς θα γίνει το νέο έργο logistics Eleusis Project στον Ασπρόπυργο – Ποιά εταιρεία επενδύει

[VIDEO] Δείτε πώς θα γίνουν τα νέα “πράσινα” κτίρια κατοικιών και γραφείων στο Piraeus Gate Project

[VIDEO] The Ellinikon: “ψήλωσε” και άλλο ο “πράσινος” ουρανοξύστης κατοικιών Riviera Tower στο Ελληνικό

[VIDEO] Piraeus Gate: πώς θα μεταμορφωθεί μια ολόκληρη περιοχή στο κέντρο του Πειραιά – Ποιά κτίρια θα αξιοποιηθούν

[VIDEO] Ποιά είναι τα 4 μεγάλα έργα για νέα “πράσινα” κτίρια γραφείων στο Μαρούσι που έχει αναλάβει η ΤΕΡΝΑ

[VIDEO] Ξεκίνησαν τα έργα για τη νέα οικιστική επένδυση Athens Sansiveria στην Λεωφόρο Ποσειδώνος

[VIDEO] The Ilisian: πώς προχωρά το μεγάλο έργο μεταμόρφωσης του πρώην Hilton της Αθήνας

[VIDEO] The Ellinikon: “ψηλώνει” και άλλο ο “πράσινος” ουρανοξύστης κατοικιών Riviera Tower στο Ελληνικό

[VIDEO] Ξεκίνησε νέα οικιστική επένδυση στη Γλυφάδα η Ten Brinke
TRENDING
-
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ4 ημέρες ago
“Στα σκαριά” νέο μεγάλο έργο ξενοδοχείου και γραφείων στο κέντρο του Πειραιά – Πού θα γίνει
-
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago
Σε ποιό νησί των Κυκλάδων “μετακομίζει” ο επενδυτικός “πυρετός” για νέα ξενοδοχεία – Ποιά 4 νέα έργα προχωρούν
-
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 ημέρες ago
Οι 7 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις που προχωρούν στον Πειραιά – Σε ποιά σημεία θα γίνουν και ποιές εταιρείες επενδύουν
-
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ7 ημέρες ago
“Στα σκαριά” νέα τουριστική επένδυση στο Κουκάκι – Ποιό ακίνητο θα αξιοποιηθεί
-
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ2 εβδομάδες ago
Ολοκληρώνεται έως τέλος του 2025 το ήμισυ του “πράσινου” συγκροτήματος γραφείων The Grid στο Μαρούσι – Ποιός θα είναι ο μισθωτής