ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
“Visit Greece, Select Thrace” η νέα καμπάνια για τη Θράκη

Published
5 έτη agoon
By
Παύλος Ρίζος«Visit Greece, select Thrace» είναι το σλόγκαν της νέας διαφημιστικής καμπάνιας της Ομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας Θράκης (ΟΕΕΘ), η οποία άρχισε χθες με αποδέκτες τους εν δυνάμει επισκέπτες στην Ελλάδα από τη Βουλγαρία και τη Ρουμανία.
Ο πρόεδρος της ΟΕΕΘ, Κώστας Χατζημιχαήλ, μίκησε στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων για την εναρμόνιση τόσο της φετινής καμπάνιας όσο και των προσδοκιών των επαγγελματιών του κλάδου, με τα νέα δεδομένα όπως αυτά έχουν διαμορφωθεί μετά την εμφάνιση της πανδημίας του κορονοϊού.
«Είναι μία καμπάνια με πολύ συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, αρκετά διαφοροποιημένα από εκείνα που χαρακτήριζαν τις προωθητικές μας ενέργειες στο παρελθόν στα Βαλκάνια. Φέτος απουσιάζει πλήρως όλη αυτή η life style προσέγγιση των προηγούμενων χρόνων.
Ουσιαστικά, εισερχόμαστε σε μία νέα φάση, προσαρμοσμένοι και στις νέες ανάγκες που έχουν δημιουργηθεί για τους επισκέπτες, λόγω της υγειονομικής κρίσης και του κορονοϊού. Αν δει κανείς και τις εικόνες τις οποίες χρησιμοποιούμε, θα καταλάβει ότι αποπνέουν ασφάλεια και ιδιωτικότητα», εξήγησε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας.
Εθνική η επιλογή της Βουλγαρίας και της Ρουμανίας
Η επιλογή των δύο συγκεκριμένων χωρών για την προσέλκυση τουριστών είναι, σύμφωνα με τον κ. Χατζημιχαήλ, «εθνική επιλογή και μάλιστα με ορίζοντα την επόμενη Δευτέρα, που ανοίγουν τα οδικά σύνορα της χώρας. Ο χρόνος έναρξης της καμπάνιας είναι πολύ συγκεκριμένος, δηλαδή μία εβδομάδα πριν το άνοιγμα των συνόρων, γιατί κανείς δεν έχει προγραμματίσει διακοπές.
Ταυτόχρονα, είναι και οι δύο εθνικές ομάδες (σ.σ. τουριστών από Βουλγαρία και Ρουμανία), οι οποίες επισκέπτονταν τα προηγούμενα χρόνια την περιοχή της Θράκης, άρα ο στόχος είναι να μπορέσουμε να ενισχύσουμε περαιτέρω την παρουσία μας εκεί».
Σε ό,τι αφορά το σλόγκαν «Visit Greece, select Thrace», ο ίδιος διευκρίνισε: «Χρησιμοποιούμε για πρώτη φορά ένα σλόγκαν, το οποίο χρησιμοποιήσαμε στο παρελθόν, κυρίως, για να προσελκύσουμε επενδυτές στην περιοχή. Είναι, μάλιστα, ένας οργανισμός με την επωνυμία “Select Thrace”, υπό τη σκέπη της ΟΕΕΘ και το όνομα του οργανισμού το έχουμε χρησιμοποιήσει και για την προβολή τη δική μας σε Βουλγαρία και Ρουμανία».
Ο πρόεδρος της ΟΕΕΘ εκτίμησε ότι «είναι μία πρώτης τάξεως ευκαιρία να μπορέσουμε να τοποθετηθούμε καλύτερα στις συγκεκριμένες αγορές, διότι το χαρακτηριστικό της μεγάλης ακτογραμμής και των πολλών παραλιών στις οποίες μπορεί κανείς να παραθερίσει χωρίς πολυκοσμία, είναι ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό για την περιοχή και εμείς αυτήν τη στιγμή το βλέπουμε ως μία πολύ μεγάλη ευκαιρία, προκειμένου να προσελκύσουμε κοινό και -αν θέλετε- την επόμενη μέρα της υγειονομικής κρίσης να είμαστε σε καλύτερη θέση απ’ ό,τι ήμασταν τα προηγούμενα χρόνια».
Οι στόχοι μίας περιόδου που ξεκινάμε από το μηδέν
Σε ό,τι αφορά τα προσδοκόμενα αποτελέσματα, ο κ. Χατζημιχαήλ τόνισε πως «στη φετινή περίοδο ξεκινάμε από το μηδέν και οτιδήποτε κι αν κάνουμε σε οικονομικό επίπεδο φέτος θα είναι μόνο κέρδος σε μία χαμένη χρονιά». Όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Χατζημιχαήλ, «σύμφωνα με το οικονομικό περιβάλλον του 2019, τα στοιχεία -που λόγω κορονοϊού δεν καταφέραμε να δημοσιοποιήσουμε- είναι ιδιαίτερα απογοητευτικά σε σχέση με τον τουρισμό».
Ειδικότερα, σε σχέση με όλα τα προηγούμενα χρόνια η Αλεξανδρούπολη “κρατά” με περίπου ένα 5% συμβολής του τουριστικού κλάδου στο ΑΕΠ της περιοχής και σε επίπεδο Θράκης τα ποσοστά είναι αρκετά χαμηλά, καθώς κυμαίνονται κάτω από το 3%.
«Αυτό σημαίνει ότι έχουμε τη δυνατότητα ν’ ανακάμψουμε, αν και σε επίπεδο ποσοστού δεν μπορούμε να το προσδιορίσουμε, γιατί είναι πρωτόγνωρες οι συνθήκες οι οποίες διεξάγεται η καμπάνια και βέβαια θα διεξαχθούν και οι φετινές διακοπές των Βαλκανίων, με μία σειρά από περιορισμούς και με διάφορα υγειονομικά πρωτόκολλα, είτε έχουν ορισθεί από το κράτος, είτε ορίζονται άτυπα από τους επιχειρηματίες», σημείωσε.
Αποτελεσματικότητα των μέτρων περιορισμού διασποράς της πανδημίας
«Τα στοιχεία των τελευταίων ημερών σαφώς και μας προβληματίζουν και μας ανησυχούν, όχι μόνο σε οικονομικό επίπεδο αλλά και σε υγειονομικό, κυρίως για την ασφάλεια της δημόσιας υγείας στην περιοχή. Ωστόσο, αν το παρατηρήσει κανείς γεωγραφικά, θα δει ότι τα κρούσματα δεν βρίσκονται στο νότιο τμήμα της Θράκης, εκεί δηλαδή που βρίσκονται οι παραλίες, η ακτογραμμή.
Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να πορευτούμε με αυτό, δηλαδή ταυτόχρονα να διασφαλίζεται η δημόσια υγεία και να μπορέσουμε να παρέχουμε την ασφάλεια την οποία επιζητά ο Βαλκάνιος τουρίστας. Εμείς μένουμε στο γεγονός ότι σε εθνικό επίπεδο, σε επίπεδο κυβέρνησης, το άνοιγμα των συνόρων γίνεται προς χώρες οι οποίες έχουνε τα ίδια υγειονομικά χαρακτηριστικά, αναφορικά πάντα με τον κορονοϊό, σε σχέση με τη δική μας χώρα, άρα υπάρχει αυτό το στοιχείο της σχετικής ασφάλειας.
Μέχρι στιγμής φαίνεται ότι η ελληνική κυβέρνηση έχει ενεργήσει εξαιρετικά προκειμένου να περιορίσει τη διασπορά της νόσου στον πληθυσμό, κάτι για το οποίο η χώρα είναι περήφανη και όπως έχουμε δει όλοι είναι και παράδειγμα προς μίμηση από τις λοιπές χώρες. Άρα και σε αυτήν την περίπτωση της εισόδου των οδικών τουριστών εμείς νιώθουμε ιδιαίτερα ασφαλείς εκ του αποτελέσματος, πλέον», κατέληξε ο κ. Χατζημιχαήλ.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ της ανταποκρίτριάς Λ. Παπαδημητρίου
You may like
-
Εγκρίθηκε έργο για νέο ξενοδοχείο στη Θάσο – Πού θα γίνει
-
Εγκρίθηκε έργο για νέο ξενοδοχείο 5 αστέρων στην Αλεξανδρούπολη – Τι περιλαμβάνει η επένδυση
-
Νέο 5άστερο ξενοδοχείο “στα σκαριά” στη Θάσο – Ποιό ξενοδοχειακό ακίνητο θα αναβαθμιστεί
-
Δρομολογείται επένδυση για νέο ξενοδοχείο 4 αστέρων στη Θάσο
-
Εγκρίθηκε έργο για νέο ξενοδοχείο στη Δράμα
-
Νέο 5άστερο ξενοδοχείο βρίσκεται “στα σκαριά” στη Θάσο

“Πράσινο φως” για το νέο ξενοδοχείο στο κέντρο του Πειραιά – Πού βρίσκεται το κτίριο που θα αξιοποιηθεί

Στη SWOT Hospitality η διαχείριση του 5άστερου Meliton και του γκολφ στο Porto Carras Resort

Σε ποιές 2 περιοχές της Αθήνας υπάρχει ισχυρή ζήτηση για νέα “πράσινα” γραφεία – Τι δείχνουν οι τάσεις της αγοράς

The Ellinikon: “γκαζώνει” η κατασκευή του Riviera Galleria – Ορατός ο σκελετός του κτιρίου

[VIDEO] Προχωρά η κατασκευή του νέου “πράσινου” συγκροτήματος γραφείων The Grid στο Μαρούσι – Πότε θα ολοκληρώσει την επένδυση η Noval Property

“Πράσινο φως” για το νέο ξενοδοχείο κοντά στην Ομόνοια – Ποιό κτίριο γραφείων θα αξιοποιηθεί

Ανοίγει ο “δρόμος” για τη mega τουριστική επένδυση Scarlet Beach στην Αργολίδα

“Πράσινο φως” για το KERANIS Residences – Πώς θα μεταμορφωθεί το ιστορικό κτίριο του ΚΕΡΑΝΗ στον Πειραιά

“Στα σκαριά” έργο για νέο ξενοδοχείο στα Τρίκαλα – Σε ποιό σημείο της πόλης θα γίνει

Ξεκινά η Trade Estates τη διαδικασία για την απορρόφηση 3 θυγατρικών της

[ΦΩΤΟ] Δείτε πώς θα μεταμορφωθεί το “ιστορικό” ξενοδοχείο Saladi στην Αργολίδα – Ποιά εταιρεία δρομολογεί την mega επένδυση

Οι 7 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις που προχωρούν στον Πειραιά – Σε ποιά σημεία θα γίνουν και ποιές εταιρείες επενδύουν

Νέο ξενοδοχείο “στα σκαριά” στην Πλατεία Βάθης – Ποιό κτίριο γραφείων θα αξιοποιηθεί τουριστικά

“Πράσινο φως” για το KERANIS Residences – Πώς θα μεταμορφωθεί το ιστορικό κτίριο του ΚΕΡΑΝΗ στον Πειραιά

Πρώτο “πράσινο φως” για τη μεγάλη τουριστική επένδυση στη Βόρεια Αφάντου – Ποιός μεγάλος όμιλος θα επενδύσει στο ακίνητο

Άνοιξε ο δρόμος για την mega τουριστική επένδυση Costa Nopia στην Κρήτη

Ντεμπούτο της Yotel στην Ελλάδα με το 3-σε-1 YOTELPAD Athens – Σε ποιά 3 κτίρια και περιοχές στο κέντρο θα αναπτυχθεί

“Πράσινο φως” για το νέο ξενοδοχείο στο κέντρο του Πειραιά – Πού βρίσκεται το κτίριο που θα αξιοποιηθεί

[ΦΩΤΟ] Σε εξέλιξη η κατασκευή της μεγάλης οικιστικής επένδυσης Athens Sansevieria στο Παλαιό Φάληρο – Ποιά εταιρεία επενδύει στο έργο

“Στα σκαριά” νέο ξενοδοχείο σε διατηρητέο κτίριο στο Κουκάκι – Πού βρίσκεται το ακίνητο που θα αξιοποιηθεί

[VIDEO] Προχωρά η κατασκευή του νέου “πράσινου” συγκροτήματος γραφείων The Grid στο Μαρούσι – Πότε θα ολοκληρώσει την επένδυση η Noval Property

[VIDEO] Προχωρά η νέα οικιστική επένδυση στη Νέα Σμύρνη – Σε ποιά περιοχή κατασκευάζεται

The Ellinikon: έφτασε ήδη στα μισά ο “πράσινος” ουρανοξύστης κατοικιών Riviera Tower – Ξεπέρασε τα 113 μέτρα ύψος

[VIDEO] Τα 4+2 μεγάλα συγκροτήματα γραφείων στο Μαρούσι – Ποιά βρίσκονται υπό κατασκευή και πώς προχωρούν

[VIDEO] The Ellinikon: και επίσημα το νέο υψηλότερο κτίριο στην Ελλάδα ο ουρανοξύστης κατοικιών Riviera Tower στο Ελληνικό

[VIDEO] Ξεκίνησαν τα έργα για τη νέα οικιστική επένδυση Athens Sansiveria στην Λεωφόρο Ποσειδώνος

[VIDEO] The Ellinikon: προχωρούν τα έργα στον “πράσινο” ουρανοξύστη κατοικιών Riviera Tower στο Ελληνικό

[VIDEO] Σε εξέλιξη η μεγάλη οικιστική επένδυση Nea Polis στην Καβάλα – Πώς θα αναβαθμίσει την περιοχή με 7 νέους σύγχρονους οικισμούς με κατοικίες

[VIDEO] Πώς θα γίνει το νέο έργο logistics Eleusis Project στον Ασπρόπυργο – Ποιά εταιρεία επενδύει

[VIDEO] Δείτε πώς θα γίνουν τα νέα “πράσινα” κτίρια κατοικιών και γραφείων στο Piraeus Gate Project
TRENDING
-
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago
[ΦΩΤΟ] Δείτε πώς θα μεταμορφωθεί το “ιστορικό” ξενοδοχείο Saladi στην Αργολίδα – Ποιά εταιρεία δρομολογεί την mega επένδυση
-
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago
Οι 7 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις που προχωρούν στον Πειραιά – Σε ποιά σημεία θα γίνουν και ποιές εταιρείες επενδύουν
-
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago
Νέο ξενοδοχείο “στα σκαριά” στην Πλατεία Βάθης – Ποιό κτίριο γραφείων θα αξιοποιηθεί τουριστικά
-
RESIDENTIAL2 ημέρες ago
“Πράσινο φως” για το KERANIS Residences – Πώς θα μεταμορφωθεί το ιστορικό κτίριο του ΚΕΡΑΝΗ στον Πειραιά
-
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 εβδομάδα ago
Πρώτο “πράσινο φως” για τη μεγάλη τουριστική επένδυση στη Βόρεια Αφάντου – Ποιός μεγάλος όμιλος θα επενδύσει στο ακίνητο