Connect with us

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

“Visit Greece, Select Thrace” η νέα καμπάνια για τη Θράκη

Παύλος Ρίζος

Published

on

«Visit Greece, select Thrace» είναι το σλόγκαν της νέας διαφημιστικής καμπάνιας της Ομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας Θράκης (ΟΕΕΘ), η οποία άρχισε χθες με αποδέκτες τους εν δυνάμει επισκέπτες στην Ελλάδα από τη Βουλγαρία και τη Ρουμανία.

Ο πρόεδρος της ΟΕΕΘ, Κώστας Χατζημιχαήλ, μίκησε στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων για την εναρμόνιση τόσο της φετινής καμπάνιας όσο και των προσδοκιών των επαγγελματιών του κλάδου, με τα νέα δεδομένα όπως αυτά έχουν διαμορφωθεί μετά την εμφάνιση της πανδημίας του κορονοϊού.

«Είναι μία καμπάνια με πολύ συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, αρκετά διαφοροποιημένα από εκείνα που χαρακτήριζαν τις προωθητικές μας ενέργειες στο παρελθόν στα Βαλκάνια. Φέτος απουσιάζει πλήρως όλη αυτή η life style προσέγγιση των προηγούμενων χρόνων.

Ουσιαστικά, εισερχόμαστε σε μία νέα φάση, προσαρμοσμένοι και στις νέες ανάγκες που έχουν δημιουργηθεί για τους επισκέπτες, λόγω της υγειονομικής κρίσης και του κορονοϊού. Αν δει κανείς και τις εικόνες τις οποίες χρησιμοποιούμε, θα καταλάβει ότι αποπνέουν ασφάλεια και ιδιωτικότητα», εξήγησε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας.

Εθνική η επιλογή της Βουλγαρίας και της Ρουμανίας

Η επιλογή των δύο συγκεκριμένων χωρών για την προσέλκυση τουριστών είναι, σύμφωνα με τον κ. Χατζημιχαήλ, «εθνική επιλογή και μάλιστα με ορίζοντα την επόμενη Δευτέρα, που ανοίγουν τα οδικά σύνορα της χώρας. Ο χρόνος έναρξης της καμπάνιας είναι πολύ συγκεκριμένος, δηλαδή μία εβδομάδα πριν το άνοιγμα των συνόρων, γιατί κανείς δεν έχει προγραμματίσει διακοπές.

Ταυτόχρονα, είναι και οι δύο εθνικές ομάδες (σ.σ. τουριστών από Βουλγαρία και Ρουμανία), οι οποίες επισκέπτονταν τα προηγούμενα χρόνια την περιοχή της Θράκης, άρα ο στόχος είναι να μπορέσουμε να ενισχύσουμε περαιτέρω την παρουσία μας εκεί».

Σε ό,τι αφορά το σλόγκαν «Visit Greece, select Thrace», ο ίδιος διευκρίνισε: «Χρησιμοποιούμε για πρώτη φορά ένα σλόγκαν, το οποίο χρησιμοποιήσαμε στο παρελθόν, κυρίως, για να προσελκύσουμε επενδυτές στην περιοχή. Είναι, μάλιστα, ένας οργανισμός με την επωνυμία “Select Thrace”, υπό τη σκέπη της ΟΕΕΘ και το όνομα του οργανισμού το έχουμε χρησιμοποιήσει και για την προβολή τη δική μας σε Βουλγαρία και Ρουμανία».

Ο πρόεδρος της ΟΕΕΘ εκτίμησε ότι «είναι μία πρώτης τάξεως ευκαιρία να μπορέσουμε να τοποθετηθούμε καλύτερα στις συγκεκριμένες αγορές, διότι το χαρακτηριστικό της μεγάλης ακτογραμμής και των πολλών παραλιών στις οποίες μπορεί κανείς να παραθερίσει χωρίς πολυκοσμία, είναι ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό για την περιοχή και εμείς αυτήν τη στιγμή το βλέπουμε ως μία πολύ μεγάλη ευκαιρία, προκειμένου να προσελκύσουμε κοινό και -αν θέλετε- την επόμενη μέρα της υγειονομικής κρίσης να είμαστε σε καλύτερη θέση απ’ ό,τι ήμασταν τα προηγούμενα χρόνια».

Οι στόχοι μίας περιόδου που ξεκινάμε από το μηδέν

Σε ό,τι αφορά τα προσδοκόμενα αποτελέσματα, ο κ. Χατζημιχαήλ τόνισε πως «στη φετινή περίοδο ξεκινάμε από το μηδέν και οτιδήποτε κι αν κάνουμε σε οικονομικό επίπεδο φέτος θα είναι μόνο κέρδος σε μία χαμένη χρονιά». Όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Χατζημιχαήλ, «σύμφωνα με το οικονομικό περιβάλλον του 2019, τα στοιχεία -που λόγω κορονοϊού δεν καταφέραμε να δημοσιοποιήσουμε- είναι ιδιαίτερα απογοητευτικά σε σχέση με τον τουρισμό».

Ειδικότερα, σε σχέση με όλα τα προηγούμενα χρόνια η Αλεξανδρούπολη “κρατά” με περίπου ένα 5% συμβολής του τουριστικού κλάδου στο ΑΕΠ της περιοχής και σε επίπεδο Θράκης τα ποσοστά είναι αρκετά χαμηλά, καθώς κυμαίνονται κάτω από το 3%.

«Αυτό σημαίνει ότι έχουμε τη δυνατότητα ν’ ανακάμψουμε, αν και σε επίπεδο ποσοστού δεν μπορούμε να το προσδιορίσουμε, γιατί είναι πρωτόγνωρες οι συνθήκες οι οποίες διεξάγεται η καμπάνια και βέβαια θα διεξαχθούν και οι φετινές διακοπές των Βαλκανίων, με μία σειρά από περιορισμούς και με διάφορα υγειονομικά πρωτόκολλα, είτε έχουν ορισθεί από το κράτος, είτε ορίζονται άτυπα από τους επιχειρηματίες», σημείωσε.

Αποτελεσματικότητα των μέτρων περιορισμού διασποράς της πανδημίας

«Τα στοιχεία των τελευταίων ημερών σαφώς και μας προβληματίζουν και μας ανησυχούν, όχι μόνο σε οικονομικό επίπεδο αλλά και σε υγειονομικό, κυρίως για την ασφάλεια της δημόσιας υγείας στην περιοχή. Ωστόσο, αν το παρατηρήσει κανείς γεωγραφικά, θα δει ότι τα κρούσματα δεν βρίσκονται στο νότιο τμήμα της Θράκης, εκεί δηλαδή που βρίσκονται οι παραλίες, η ακτογραμμή.

Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να πορευτούμε με αυτό, δηλαδή ταυτόχρονα να διασφαλίζεται η δημόσια υγεία και να μπορέσουμε να παρέχουμε την ασφάλεια την οποία επιζητά ο Βαλκάνιος τουρίστας. Εμείς μένουμε στο γεγονός ότι σε εθνικό επίπεδο, σε επίπεδο κυβέρνησης, το άνοιγμα των συνόρων γίνεται προς χώρες οι οποίες έχουνε τα ίδια υγειονομικά χαρακτηριστικά, αναφορικά πάντα με τον κορονοϊό, σε σχέση με τη δική μας χώρα, άρα υπάρχει αυτό το στοιχείο της σχετικής ασφάλειας.

Μέχρι στιγμής φαίνεται ότι η ελληνική κυβέρνηση έχει ενεργήσει εξαιρετικά προκειμένου να περιορίσει τη διασπορά της νόσου στον πληθυσμό, κάτι για το οποίο η χώρα είναι περήφανη και όπως έχουμε δει όλοι είναι και παράδειγμα προς μίμηση από τις λοιπές χώρες. Άρα και σε αυτήν την περίπτωση της εισόδου των οδικών τουριστών εμείς νιώθουμε ιδιαίτερα ασφαλείς εκ του αποτελέσματος, πλέον», κατέληξε ο κ. Χατζημιχαήλ.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ της ανταποκρίτριάς Λ. Παπαδημητρίου

Advertisement Macon
Advertisement
Advertisement Ergon Tzanidakis
Advertisement TÜV Austria
Advertisement Aecom
Εικόνα αρχείου - Design by Canva Pro
REAL ESTATE8 ώρες ago

Οι προτάσεις 6 κορυφαίων στελεχών της αγοράς για την αντιμετώπιση του στεγαστικού προβλήματος στην Ελλάδα

Κεφαλονιά - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΟΝΗΣ/EUROKINISSI
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ9 ώρες ago

“Στα σκαριά” νέο έργο για ξενοδοχείο στην Κεφαλονιά – Σε ποιά περιοχή θα γίνει

Wyndham Residences Piraeus Marina Zeas - Πηγή: Wyndham / DKG Development
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ10 ώρες ago

Ποιά νέα έργα ξενοδοχείων δρομολογεί στην Ελλάδα η Wyndham – Σε ποιές περιοχές θα γίνουν και πότε ανοίγουν

Η ανανεωμένη Στοά Αρσακείου - Πηγή: Legendary Food
ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΠΑΡΚΑ10 ώρες ago

Προς ολοκλήρωση η μεγάλη εμπορική επένδυση στη Στοά Αρσακείου – Ποιοί χώροι έχουν ήδη ξεκινήσει να λειτουργούν

Μεσσηνία - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: ΑΝΤΩΝΗΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ / EUROKINISSI
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ10 ώρες ago

“Πράσινο φως” για 4 νέες επενδύσεις σε ξενοδοχεία στην Πελοπόννησο – Ποιές δύο περιοχές μονοπωλούν το επενδυτικό ενδιαφέρον

ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ22 ώρες ago

Κτίριο γραφείων στην Αιόλου πούλησε η BriQ Properties

Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: Βερβερίδης Βασίλης / Motionteam
REAL ESTATE1 ημέρα ago

Οι 4 παράγοντες που επηρεάζουν την προσφορά ακινήτων στην Ελλάδα – Πώς μπορούν 5 στοχευμένα μέτρα να “λύσουν” το στεγαστικό πρόβλημα

Φωτό: Γιώργος Κονταρίνης / Eurokinissi
REAL ESTATE1 ημέρα ago

Σε ευκαιρία επενδύσεων real estate μετατρέπονται τα ακίνητα από μη εξυπηρετούμενα δάνεια (REOs) – Πώς θα επιταχυνθεί η ωρίμανση των ακινήτων

Punda Resort Paros - Πηγή: Radisson Hotel Group
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

“Στα σκαριά” νέο resort Radisson στην Εύβοια και ακόμη 4 νέα openings σε όλη την Ελλάδα έως το 2026 – Σε ποιές περιοχές θα γίνουν

Sokio Flisvos, Trademark Collection by Wyndham - Πηγή: Sokio Hotels
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

Άνοιξε το πρώτο ξενοδοχείο Sokio στην Αθήνα – “Στα σκαριά” ακόμη 3 νέα καταλύματα σε Αττική και Χαλκιδική

Sokio Flisvos, Trademark Collection by Wyndham - Πηγή: Sokio Hotels
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

Άνοιξε το πρώτο ξενοδοχείο Sokio στην Αθήνα – “Στα σκαριά” ακόμη 3 νέα καταλύματα σε Αττική και Χαλκιδική

Φωτογραφία αρχείου - Designed by Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 εβδομάδα ago

Οι 11 νέες επενδύσεις για ξενοδοχεία 5 αστέρων σε όλη την Ελλάδα – Σε ποιές περιοχές θα γίνουν

Πολυτελές θέρετρο και ιδιωτικές κατοικίες της Four Seasons στο Πόρτο Χέλι - Πηγή: Four Seasons
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 εβδομάδα ago

“Πράσινο φως” και με τη “βούλα” για τη μεγάλη τουριστική επένδυση του νέου Four Seasons στο Πόρτο Χέλι – Τι θα περιλαμβάνει

Το ακίνητο στην οδό Αγησιλάου 23-25 και Κολωνού στο Μεταξουργείο - Πηγή: Google Maps
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

Σε hot spot νέων ξενοδοχείων μετατρέπεται το Μεταξουργείο – Ποιές δύο νέες επενδύσεις προχωρούν

Athenaeum Eridanus - Πηγή: Athenaeum Hotels
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

Οι 3 νέες επενδύσεις της Athenaeum Hotels στην Αθήνα – Που σχεδιάζονται νέα 5άστερα ξενοδοχεία

Η επένδυση στο Ελληνικό - Πηγή: Lamda Development
RESIDENTIAL1 εβδομάδα ago

The Ellinikon: “στα σκαριά” μια ακόμη νέα γειτονιά με κατοικίες στην ανατολική πλευρά της έκτασης – Τι θα περιλαμβάνει το East Village

Πηγή: Sani Resort
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

“Πράσινο φως” για τις αλλαγές στο Sani Resort – Πώς θα συνενωθούν τα 4 πεντάστερα ξενοδοχεία σε ένα

Six Senses Porto Heli - Πηγή: Six Senses
REAL ESTATE3 ημέρες ago

Επεκτείνεται και στα έργα real estate η ΕΚΤΕΡ – Ποιά είναι τα 2 έργα – σημαίες

Punda Resort Paros - Πηγή: Radisson Hotel Group
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

“Στα σκαριά” νέο resort Radisson στην Εύβοια και ακόμη 4 νέα openings σε όλη την Ελλάδα έως το 2026 – Σε ποιές περιοχές θα γίνουν

Ρόδος - Φωτό: ΑΡΓΥΡΩ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ/EUROKINISSI
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

5 νέα έργα ξενοδοχείων δρομολογούνται στα Δωδεκάνησα – Ποιό νησί “κυριαρχεί” στις επενδύσεις

Το νέο Μινιόν, φωταγωγημένο - Πηγή: DIMAND - Φωτογραφίες: ΝΙΚΟΣ ΔΑΝΙΗΛΙΔΗΣ
VIDEOS3 ημέρες ago

[VIDEO] Το όραμα της Dimand για τις πόλεις του σήμερα και του αύριο μέσα από 20 εμβληματικά έργα

Τα έργα σε εξέλιξη στον νέο Riviera Tower στο The Ellinikon - Πηγή: Bizness.gr
VIDEOS1 εβδομάδα ago

[VIDEO] The Ellinikon: προχωρούν τα κτιριακά έργα για τις μεγάλες οικιστικές, εμπορικές και τουριστικές επενδύσεις στο Ελληνικό

Φωτογραφία αρχείου - Πηγή: Canva
LOGISTICS2 εβδομάδες ago

[VIDEO] Προχωρά η mega επένδυση logistics της ΙΚΕΑ στον Ασπρόπυργο

Το νέο κτίριο γραφείων στην Πλατεία Μαβίλη - Πηγή: Ten Brinke
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ3 εβδομάδες ago

[VIDEO] Δείτε πώς μεταμορφώθηκε παλιό κτίριο γραφείων στην Πλατεία Μαβίλη

Eleusis Project - Πηγή: Karpathios Development
LOGISTICS1 μήνα ago

[VIDEO] Πώς θα γίνει το νέο έργο logistics Eleusis Project στον Ασπρόπυργο – Ποιά εταιρεία επενδύει

Voria Project - Πηγή: North Star Entertainment
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 μήνες ago

Ξεκινούν από τη ΜΕΤΚΑ τα έργα για τη μεγάλη επένδυση VORIA στο Μαρούσι – Εκδόθηκαν οι οικοδομικές άδειες

Η οικιστική επένδυση της Vita Estate Development στην οδό Ιάσονος 42 στη Νέα Σμύρνη - Πηγή: Vita Estate Development
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] Προχωρά η νέα οικιστική επένδυση στη Νέα Σμύρνη – Σε ποιά περιοχή κατασκευάζεται

Η οικιστική επένδυση της Ten Brinke στην οδό Εθνάρχου Μακαρίου 80 στην Αργυρούπολη - Πηγή: Ten Brinke
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] Ολοκληρώνεται η οικιστική επένδυση της Ten Brinke στην Αργυρούπολη – Πού βρίσκεται το ακίνητο

Το νέο Hard Rock Hotel & Casino Athens στο Ελληνικό - Φωτό: Γιάννης Παναγόπουλος / Eurokinissi
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] The Ellinikon: προχωρούν τα έργα σε Riviera Tower, IRC και Little Athens

Filoxenia Kalamata - Πηγή: Grecotel
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 μήνες ago

Ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση ανακαίνισης στο εμβληματικό Filoxenia Kalamata της Grecotel – “Στα σκαριά” και η επόμενη φάση

TRENDING

Επικοινωνία

Copyright © 2019-2024 Bizness.gr

Bizness.gr - Ταυτότητα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία: «INFRA MEDIA M.I.K.E.» Διακριτικός τίτλος: «INFRA MEDIA» - Έδρα: Δήμος Αθηναίων, Αριστείδου αρ. 10-12, Τ.Κ. 10559 - ΑΦΜ: 801478591 Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ. - Τηλ. επικοινωνίας: 2130405600 - E-mail: contact@ypodomes.com Νόμιμος Εκπρόσωπος: Καραγιάννης Νικόλαος, Νόμιμος Εκπρόσωπος - Δικαιούχος του ονόματος τομέα (bizness.gr): INFRA MEDIA M.I.K.E. - Διευθυντής/Διαχειριστής: Καραγιάννης Νικόλαος - Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Παναγέα
Η Εταιρεία δηλώνει ότι έχει συμμορφωθεί με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).