ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

Real estate και ξενοδοχεία: πώς η αειφορία διαφοροποιεί και αυξάνει αποδόσεις

Published

on

Sponsored Content

Πολλοί επενδυτές αποκτούν παλαιά ξενοδοχεία για να τα ανακαινίσουν, ενώ άλλοι χτίζουν καινούργιες μονάδες για να πραγματοποιήσουν το όνειρό τους ως ξενοδόχοι. Αυτή η επένδυση πρέπει όμως να αποδίδει, διαφοροποιώντας το ξενοδοχείο όχι μόνο με ελκυστικό design και στυλ, άλλα με ένα καινοτόμο τρόπο λειτουργίας και διαφήμισης, σύμφωνα με τις προδιαγραφές του αειφόρου τουρισμού.

Πρόσφατη έρευνα από την booking.com δείχνει το 70% των ταξιδιωτών παγκοσμίως λένε πως είναι πιο πιθανό να κλείσουν διαμονή σε κατάλυμα αν ξέρουν πως είναι οικολογικό.

Εντωμεταξύ, το 62% θα ένιωθαν καλύτερα για τη διαμονή τους αν ήξεραν ότι διαθέτει πράσινη πιστοποίηση. Επίσης μεγάλες πλατφόρμες όπως το Airbnb και μεγάλοι tour operators σαν τη TUI επιβραβεύουν τα πιο αειφόρα καταλύματα.

Η απόκτηση μίας αναγνωρισμένης πράσινης πιστοποίησης θα επιτρέπει την βελτιωμένη λειτουργία και προώθηση πράσινης μονάδας. Για τα ανακαινισμένα ή νεόδμητα κτήρια που προσφέρουν βιοκλιματική αρχιτεκτονική ή πράσινη στέγη ή ηλεκτρονικό σύστημα διατήρησης πόρων και ενέργειας, θα είναι αρκετά εύκολο να υιοθετήσουν τη φιλοσοφία της βιωσιμότητας στην καθημερινή λειτουργία.

Οι πιο παλιές μονάδες μπορούν να κάνουν μη-κοστοβόρες παρεμβάσεις ή και retro-fitting για κάποιες καινούργιες τεχνολογίες που θα έχουν το αποτέλεσμα να “πρασινίσουν” το κτήριο, μια εξέλιξη που θα είναι κύριος πυλώνας στην φιλοσοφία του αειφόρου τουρισμού.

Κάποια παραδείγματα από νεόδμητα ξενοδοχεία της Αθήνας που έχουν στραφεί στην αειφορία είναι το Livin Urbban και η αλυσίδα ξενοδοχείων της Coco-mat. Από τα πιο παλιά ξενοδοχεία που έχουν υιοθετήσει μία πράσινη φιλοσοφία είναι το NJV Plaza και το Astoria Hotel στη Θεσσαλονική. Επίσης, άξια αναφοράς, είναι το Miraggio Thermal Spa Resort και το Sani Resort στη Χαλκιδική. Καλά επιβραβευμένα παραδείγματα είναι το Kallichoron Art Boutique Hotel, το Aristi Mountain Resort και το Montanema Handmade Village. Όλα τα παραπάνω ξενοδοχεία επωφελούνται και βελτιώνουν την ανταγωνιστικότητά τους από την πράσινη προσέγγιση.

Ποιες είναι οι προδιαγραφές του αειφόρου τουρισμού, ποιοι είναι οι φορείς που προσφέρουν οικολογική πιστοποίηση, πως αξιοποιούνται οι αειφόρες πρακτικές για την προσέλκυση πελατών; Όλα τα επίκαιρα θέματα πάνω στον αειφόρο τουρισμό θα συζητηθούν στο ερχόμενο Go Green! Hotel Webinar που θα πραγματοποιηθεί 11-12 Μαρτίου. Πληροφορίες εδώ.

Advertisement

TRENDING