ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ

Στη Μυτιληναίος περνά το έργο ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Κιάτο-Αίγιο

Published

on

Με δικαστική απόφαση αλλάζει όπως όλα δείχνουν ,χέρια, ένας από τους σημαντικότερους σιδηροδρομικούς διαγωνισμούς της χώρας. Σύμφωνα με πληροφορίες του ypodomes.com το ΣτΕ έκανε δεκτή την προσφυγή της Μυτιληναίος για την συμμετοχή στο διαγωνισμό ηλεκτροκίνησης του τμήματος Κιάτο-Ροδοδάφνη (Αίγιο), δύο σχημάτων. Το πρώτο είναι της ΑΚΤΩΡ που ήταν και η προσωρινή ανάδοχος του έργου και το δεύτερο είναι της κοινοπραξίας Alstom-Σιδηροδρομικά Έργα.

Σύμφωνα με την απόφαση αυτή, η οποία μένει να κοινοποιηθεί στην ΕΡΓΟΣΕ, επόμενος μειοδότης για την ανάληψη του έργου είναι το σχήμα Μυτιληναίος-Elecnor. Σύμφωνα με τα όσα ορίζει ο νόμος 4412/2016, τα δύο σχήματα μπορούν να καταθέσουν αίτηση αναίρεσης στο ΣτΕ και έτσι να τραβήξει χρονικά ακόμα περισσότερο ο διαγωνισμός.

ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗ

Το έργο έχει κλείσει δύο χρόνια από την ημέρα που δημοπρατήθηκε. Στις 15 Φεβρουαρίου 2018, πέντε σχήματα έδωσαν το παρών. Η ΑΚΤΩΡ μειοδότησε με ποσοστό 53,83% . Στον διαγωνισμό πέρα από τα παραπάνω σχήματα, εμφανίστηκαν και οι ΤΕΡΝΑ και Κ/Ξ ΙΝΤΡΑΚΑΤ-ΑLPIQ ENTERTRANS.

Σχεδόν άμεσα ξεκίνησαν οι δικαστικές εμπλοκές οι οποίες κράτησαν δέσμιο ένα έργο που είναι υπερπολύτιμο για να ολοκληρωθούν οι εργασίες αναβάθμισης της γραμμής Αθήνα-Πάτρα. Με την ολοκλήρωση των έργων θα μπορούν να κινούνται τα συγχρονα ηλεκτροκίνητα τρένα σε διπλές γραμμές με ταχύτητες που φτάνουν κατά τμήματα μέχρι και τα 200χλμ/ώρα. Να σημειώσουμε ότι η γραμμή Κιάτο-Αίγιο, χωρίς την ηλεκτροκίνηση αναμένεται -άνευ απροόπτου- να δοθεί στην κυκλοφορία μέσα στο καλοκαίρι.

Αναθέτουσα Αρχή είναι η ΕΡΓΟΣΕ. Το κόστος του έργου είναι 83,08εκατ.ευρώ (ποσό με ΦΠΑ, ποσό χωρίς ΦΠΑ 67εκατ.ευρώ). Ο χρόνος διάρκειας της σύμβασης είναι 30 μήνες (χωρίς δικαίωμα παράτασης). Στο έργο συμπεριλαμνάνεται και περίοδος 36 μηνών συντήρησης της ηλεκτροκίνησης μετά το πέρας των κατασκευών.

Τότε το τρένο θα έχει φτάσει περίπου 35χλμ μακριά από την Πάτρα. Να σημειώσουμε πως αναμένονται νέες εργολαβίες για να φτάσει το τρένο στην Πάτρα. Αφορά την επιδομή-ηλεκτροκίνηση-σηματοδότηση του τμήματος από τη Ροδοδάφνη μέχρι τον Ψαθόπυργο, μία ακόμα από εκεί μέχρι το Ρίο και βέβαιο το πολυσυζητημένο τμήμα από το Ρίο μέχρι την πόλη (Άγιος Διονύσιος) και το λιμάνι της Πάτρας (Άγιος Ανδρέας).

Πηγή: ypodomes.com

TRENDING

Επικοινωνία

Copyright © 2019-2024 Bizness.gr

Bizness.gr - Ταυτότητα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία: «INFRA MEDIA M.I.K.E.» Διακριτικός τίτλος: «INFRA MEDIA» - Έδρα: Δήμος Αθηναίων, Αριστείδου αρ. 10-12, Τ.Κ. 10559 - ΑΦΜ: 801478591 Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ. - Τηλ. επικοινωνίας: 2130405600 - E-mail: contact@ypodomes.com Νόμιμος Εκπρόσωπος: Καραγιάννης Νικόλαος, Νόμιμος Εκπρόσωπος - Δικαιούχος του ονόματος τομέα (bizness.gr): INFRA MEDIA M.I.K.E. - Διευθυντής/Διαχειριστής: Καραγιάννης Νικόλαος - Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Παναγέα
Η Εταιρεία δηλώνει ότι έχει συμμορφωθεί με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).