ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Στη «βιτρίνα» ο εγχώριος τουρισμός – Στροφή σε νέες αγορές με ειδική καμπάνια

Published

on

Στον εγχώριο τουρισμό αλλά και στις νέες διεθνείς αγορές, τις οποίες φιλοδοξεί να «ανοίξει η Ελλάδα», θα στηριχτεί τη φετινή χρονιά η τουριστική βιομηχανία. Ως αποτέλεσμα, φυσικά, των επιπτώσεων από την εξελισσόμενη κρίση του κορονοϊού παγκοσμίως.

Όπως υπογράμμισε ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων δια στόματος του προέδρου του, κου. Γιάννη Ρέτσου, η Ελλάδα είναι αναγκασμένη τουλάχιστον για φέτος να μεταβάλλει το μοντέλο της. Από τη στιγμή, που μοιραία παραδοσιακοί πελάτες του ελληνικού τουρισμού όπως καθίστανται οι Ιταλοί, οι Γερμανοί, οι Σκανδιναβοί ή οι Αμερικανοί πλήττονται σοβαρά από την πανδημία. Κι αυτομάτως, δεν μπορεί κανείς να υπολογίζει σε τουριστικές ροές από τις παραπάνω χώρες προς τη δική μας.

Το πρώτο σκέλος που αφορά το πλάνο της αμέσως επόμενης ημέρας, είναι κατ’ αρχάς η στροφή στον εσωτερικό τουρισμό. Όπως εξήγησε ο κ. Ρέτσος, μπορεί τα οικονομικά μεγέθη του εγχώριου τουρισμού να μην έχουν μεγάλη επίδραση στο ΑΕΠ της χώρας, αφού το 90% του τουρισμού της Ελλάδας πρόκειται για εισερχόμενο. Ωστόσο, ο Έλληνας επισκέπτης αν ταξιδέψει φέτος εντός των ελληνικών προορισμών, θα δώσει σημαντική «ανάσα» στα έσοδα των τουριστικών επιχειρήσεων. Μάλιστα ο ΣΕΤΕ προτείνει την προώθηση μέτρων, που θα ευνοήσουν την επιδιωκόμενη αυτή τόνωση του εσωτερικού τουρισμού.

Από εκεί και πέρα, κατά τον Σύνδεσμο το βλέμμα πρέπει να στραφεί εξίσου και σε νέες διεθνείς αγορές. Ως τέτοιες ορίζονται το Ισραήλ, ο Λίβανος, τα Αραβικά Εμιράτα, η Κύπρος και γενικότερα τα Βαλκάνια. Κράτη δηλαδή που έχουν καταφέρει να περιορίσουν τη διασπορά του ιού και χαρακτηρίζονται σαν ασφαλείς προορισμοί υγείας, όπως δηλαδή κι η Ελλάδα. Σημειώνεται, ότι για την προσέγγιση τουριστών και επισκεπτών από τις καινούργιες αυτές αγορές, αναμένεται να εκπονηθεί ειδική καμπάνια επικοινωνίας και προβολής του ελληνικού τουρισμού.

Ασφαλώς, οι απώλειες στον τουριστικό κλάδο θα είναι δεδομένες. Και όσα μέτρα λαμβάνονται, είναι προς το σκοπό μετριασμού των αναπόφευκτων συνεπειών. Με αυτό το σκεπτικό ο ΣΕΤΕ χαιρετίζει το μέτρο Voucher 18μηνης διάρκειας για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, το οποίο έχει ήδη ανακοινώσει το Υπουργείο Τουρισμού. Και το οποίο προβλέπεται να δώσει μία περαιτέρω «ανάσα» ρευστότητας.

Τέλος, να επισημάνουμε και κάτι ακόμα. Πληροφορίες του bizness.gr από επαγγελματίες της αγοράς του hospitality (σ.σ. ξενοδόχους, αλλά και hosts Airbnb) αναφέρουν ότι μόλις ξεπεραστεί το πρώτο κύμα της κρίσης, θα υπάρξουν περιορισμοί στους επισκέπτες που προέρχονται από πληττόμενες χώρες. Ειδικότερα, ενδέχεται να απαιτείται κάθε τέτοιος ξένος πολίτης να βγάζει ένα ειδικό πιστοποιητικό υγείας, το οποίο θα του επιτρέπει να μπει σε ένα αεροπλάνο και να ταξιδέψει.

TRENDING

Επικοινωνία

Copyright © 2019-2024 Bizness.gr

Bizness.gr - Ταυτότητα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία: «INFRA MEDIA M.I.K.E.» Διακριτικός τίτλος: «INFRA MEDIA» - Έδρα: Δήμος Αθηναίων, Αριστείδου αρ. 10-12, Τ.Κ. 10559 - ΑΦΜ: 801478591 Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ. - Τηλ. επικοινωνίας: 2130405600 - E-mail: contact@ypodomes.com Νόμιμος Εκπρόσωπος: Καραγιάννης Νικόλαος, Νόμιμος Εκπρόσωπος - Δικαιούχος του ονόματος τομέα (bizness.gr): INFRA MEDIA M.I.K.E. - Διευθυντής/Διαχειριστής: Καραγιάννης Νικόλαος - Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Παναγέα
Η Εταιρεία δηλώνει ότι έχει συμμορφωθεί με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).