ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Στο «τραπέζι» η πρόταση για την ανάδειξη της Ιπποκρατικής Ταυτότητας της Κω

Published

on

Την πρότασή του για την ανάδειξη της Ιπποκρατικής Ταυτότητας της Κω, παρουσίασε στους φορείς του νησιού ο Υφυπουργός Τουρισμού, κ. Μάνος Κόνσολας, μαζί με τον Γενικό Γραμματέα του ΕΟΤ κ. Δημήτρη Φραγκάκη και το μέλος του ΔΣ του ΕΟΤ, κ. Νίκο Πουλιού.

Όπως επεσήμανε ο κ. Κόνσολας, αυτή η πρόταση έχει ως στρατηγικό στόχο να διαφοροποιήσει το τουριστικό προϊόν της Κω, συνιστά επένδυση στην ποιότητα και δημιουργεί τις προϋποθέσεις για να αποκτήσει η Κως τη δική της, διακριτή ταυτότητα τουριστικού προορισμού, να προσελκύσει επισκέπτες υψηλού εισοδήματος, να γίνει γνωστή σε ένα ελκυστικό και απαιτητικό κοινό.

Η πρόταση που παρουσίασε ο Υφυπουργός Τουρισμού έχει 8 σημεία που περιλαμβάνουν:
  1. Δημιουργία destination brand της Κω που πρέπει να ταυτιστεί με τον Ιπποκράτη και ό, τι αυτός σηματοδοτεί. Θα συνδέει τον τουρισμό με την οικονομία, με τον πολιτισμό, την ιστορία και θα διαθέτει διεθνή εμβέλεια και διείσδυση.
  2. Μετεξέλιξη σε mega event της τελετής του Ιπποκρατικού όρκου, που θα τελεί κάτω από την αιγίδα του Προέδρου της Δημοκρατίας και στη διοργάνωσή του θα εμπλέκονται το Υπουργείο Τουρισμού, το Υπουργείο Πολιτισμού, το Υπουργείο Εξωτερικών, τα Πανεπιστήμια.
  3. Ανάδειξη του Ασκληπιείου, με τη συγκρότηση πλήρους φακέλου, σύμφωνα με τις νέες προδιαγραφές της Unesco, της υποψηφιότητας για την ένταξη του Ασκληπιείου Κω και του Ιπποκρατικού Όρκου στα μνημεία παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς της UNESCO.
  4. Δημιουργία μουσείου εικονικής πραγματικότητας με άξονα τον Ιπποκράτη και την θεμελίωση και εφαρμογή της ιατρικής επιστήμης κατά την αρχαιότητα.
  5. Σύνδεση της Ιπποκρατικής ταυτότητας της Κω με την οικονομία και την ανάπτυξη του νησιού, με τη στρατηγική επιλογή να αποτελέσει η Κως έναν από τους πυλώνες ανάπτυξης του τουρισμού υγείας στη χώρα μας, με Cluster συνεργασιών ανάμεσα στο νοσοκομείο, σε ιατρικά κέντρα και ξενοδοχεία αλλά και σε συμπράξεις δημόσιου και ιδιωτικού τομέα.
  6. Ετήσια διοργάνωση, ως θεσμού, ενός παγκόσμιου ιατρικού συνεδρίου στην Κω που θα διεξάγεται υπό την αιγίδα της Ελληνικής Κυβέρνησης κάθε φορά.
  7. Νέα στρατηγική τουριστικής προβολής και προώθησης της Ιπποκρατικής ταυτότητας της Κω, ως τουριστικού προορισμού. Προτείνεται ένα τετραμερές σύμφωνο συνεργασίας για την τουριστική προβολή με τη συμμετοχή του ΕΟΤ, της Περιφέρειας, του Δήμου και των φορέων.
  8. Αναβάθμιση του ρόλου του Διεθνούς Ιπποκράτειου Ιδρύματος Κω. Στις υποδομές αναβάθμισης εντάσσεται η δημιουργία Ιπποκρατείου Περιβαλλοντολογικού Πάρκου της Ιστορίας της Ιατρικής στην έκταση των 200 στρεμμάτων που περιβάλλουν τις κτιριακές εγκαταστάσεις του Ιπποκρατείου Μελάθρου.
Όπως ανέφερε ο κ. Κόνσολας: «Εφαρμογή και υλοποίηση αυτής της πρότασης επιβάλλει συνέργειες από όλους. Από συναρμόδια υπουργεία, από την αυτοδιοίκηση, από την ιδιωτική πρωτοβουλία.

Είναι μια σύνθετη πρόταση που μπαίνει στο τραπέζι με στόχο να αποτελέσει όχι μόνο την αφορμή για ένα ευρύ δημόσιο διάλογο αλλά και για να αποτελέσει πεδίο συνεργασίας ανάμεσα στην Πολιτεία, στο Δήμο, στην Περιφέρεια , τους φορείς και την ιδιωτική πρωτοβουλία».

TRENDING

Επικοινωνία

Copyright © 2019-2024 Bizness.gr

Bizness.gr - Ταυτότητα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία: «INFRA MEDIA M.I.K.E.» Διακριτικός τίτλος: «INFRA MEDIA» - Έδρα: Δήμος Αθηναίων, Αριστείδου αρ. 10-12, Τ.Κ. 10559 - ΑΦΜ: 801478591 Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ. - Τηλ. επικοινωνίας: 2130405600 - E-mail: contact@ypodomes.com Νόμιμος Εκπρόσωπος: Καραγιάννης Νικόλαος, Νόμιμος Εκπρόσωπος - Δικαιούχος του ονόματος τομέα (bizness.gr): INFRA MEDIA M.I.K.E. - Διευθυντής/Διαχειριστής: Καραγιάννης Νικόλαος - Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Παναγέα
Η Εταιρεία δηλώνει ότι έχει συμμορφωθεί με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).