ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Στοχευμένη στον εσωτερικό τουρισμό η νέα καμπάνια του Discovergreece.com

Published

on

Η Marketing Greece με στόχο την ενίσχυση και την προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, συστήνει ξανά στο ελληνικό κοινό, μέσα από μια νέα ματιά γνωστούς αλλά και λιγότερο δημοφιλείς προορισμούς, στην ειδική ενότητα που έχει υλοποιήσει για το λόγο αυτό (campaign page).

Η πρωτοβουλία αυτή που πραγματοποιείται με την υποστήριξη της Eurobank έχει στόχο την ανάδειξη των ελληνικών προορισμών και των εμπειριών που μπορεί να απολαύσει το ελληνικό κοινό στην Ελλάδα. Η campaign page, που είναι στον “αέρα” εδώ και λίγες ημέρες στην ταξιδιωτική πλατφόρμα Discovergreeece.com, μέσα από το περιεχόμενο της ξεναγεί το ελληνικό κοινό στην αυθεντική Ελλάδα, μοιράζεται μαζί του ξεχωριστές εμπειρίες, αναδεικνύει τη γαστρονομική ταυτότητα της χώρας μας και δίνει συμβουλές και ιδέες για ένα καλοκαίρι γεμάτο συναισθήματα και ανεκτίμητες στιγμές χαράς και χαλάρωσης.

Επιλεγμένες ταξιδιωτικές εμπειρίες, ταξιδιωτικές ιδέες και προορισμοί προσφέρουν στους επισκέπτες της campaign page ένα εικονικό ταξίδι στην Ελλάδα, από άκρη σε άκρη, αποκαλύπτοντας μικρά και μεγάλα μυστικά της χώρας μας.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Advertisement

TRENDING