Συνεχίζει τις επενδύσεις logistics και στο ηλεκτρονικό εμπόριο ο όμιλος Σκλαβενίτης καθώς πλέον ολοκληρώθηκε και το νέο e-hub της εταιρείας στην περιοχή της Κηφισιάς σύμφωνα με πηγές κοντά στην εταιρεία.
Σκοπός του νέου e-hub είναι η βελτίωση του επιπέδου και χρόνου εξυπηρέτησης των πελατών της εταιρείας στην ευρύτερη περιοχή των Βορειοανατολικών Προαστίων.
Να σημειωθεί ότι το καινούργιο αποθηκευτικό κέντρο είναι το μεγαλύτερο που διαθέτει η εταιρεία και η λειτουργία του άρχισε σύμφωνα με πηγές της εταιρείας στα μέσα του Απριλίου.
Ωστόσο η εταιρεία κινείται προς την ενίσχυση των δυνατοτήτων της στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου καθώς το συγκεκριμένο dark store, όπως είναι αλλιώς γνωστοί αυτού του είδους οι αποθηκευτικοί χώροι για τη διεκπεραίωση ηλεκτρονικών παραγγελιών, είναι ο 4ος αποθηκευτικός χώρος στον οποίο επενδύει τα τελευταία χρόνια.
Η εταιρεία διαθέτει ήδη κέντρα εξυπηρέτησης ηλεκτρονικών παραγγελιών στην Αττική και συγκεκριμένα ένα στην Πέτρου Ράλλη και ένα στην περιοχή του Γέρακα ενώ διαθέτει dark store και στην Θεσσαλονίκη, στην περιοχή της Πυλαίας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι αν και έχει σημειωθεί μια πτώση στο πεδίο των ηλεκτρονικών παραγγελιών μετά το πέρας της έξαρσης της πανδημίας και η αύξηση του κόστους της ενέργειας η οποία αποτελεί αρνητικό παράγοντα για επενδύσεις σε ήδη υπάρχοντα ακίνητα για ή και για επενδύσεις σε νέα ακίνητα ο όμιλος επικεντρώνεται στις μελλοντικές προοπτικές του ηλεκτρονικού εμπορίου με πλάνα για δημιουργία νέων καταστημάτων.
Σε ότι αφορά τα επίπεδα ανάπτυξης του 2021, οι μεγάλες αίθουσες της Σκλαβενίτης, δηλαδή οι χώροι άνω των 2.500 τ.μ., σημείωσαν την μεγαλύτερη ανάπτυξη σε επίπεδο πωλήσεων ενώ οι μικρότεροι χώροι, δηλαδή οι χώροι έως 400 τ.μ., ακολουθούν και αυτές με μικρότερο ρυθμό ανάπτυξης, κάτι που καταδεικνύει ότι το αγοραστικό κοινό δείχνει ακόμα επιλέγει και μικρότερα καταστήματα για την διευκόλυνσή του στις αγορές του.