Connect with us

Χωρίς κατηγορία

1 στους 5 Έλληνες ξεκίνησε να αγοράζει online στην καραντίνα

bizness.gr

Published

on

Μια νέα “δεξαμενή” online αγοραστών δημιούργησε η πανδημία του νέου κορωνοϊού και τα μέτρα που τη διαδέχτηκαν και είχαν ως στόχο τον περιορισμό της διασποράς της στον γενικό πληθυσμό. Η Ελλάδα ακολούθησε πιστά αυτήν την τάση, με τους πελάτες, που επιλέγουν το online κανάλι αγορών να αυξάνονται.

Υπάρχει ένα ποσοστό 22% των Ελλήνων καταναλωτών, που αγόρασε για πρώτη φορά ηλεκτρονικά στη διάρκεια του lockdown στη χώρα μας. Η διαπίστωση αυτή, συνδυαζόμενη με τη γενική αύξηση των online αγορών στη χώρα μας, δείχνει ότι η μεταστροφή του καταναλωτικού κοινού στο ηλεκτρονικό εμπόριο κάθε άλλο παρά συγκυριακή είναι.

Για την ακρίβεια, σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen, οι νεοεισερχόμενοι στις ηλεκτρονικές αγορές συνεχίζουν να ψωνίζουν online και μετά την πάροδο της καραντίνας: το 24% αγοράζει ηλεκτρονικά συσκευασμένα τρόφιμα, το 19% ποτά, το 28% είδη οικιακής χρήσης και το 42% προϊόντα ατομικής φροντίδας. Μάλιστα ένας στους δύο Έλληνες καταναλωτές απαντά ότι σκοπεύει να ψωνίζει λιγότερο συχνά από τα φυσικά καταστήματα σουπερμάρκετ, ακόμη και μετά την υγειονομική κρίση του νέου κορωνοϊού.

Τα παραπάνω στοιχεία παρουσιάστηκαν σε συζήτηση, που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Προμηθευτών και Λιανεμπόρων ECR Hellas και το Eltrun, το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Επιχειρείν του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Αποστασιοποίηση
Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε στην ίδια εκδήλωση η Convert Group, οι αγορές των Ελλήνων από online σουπερμάρκετ την περίοδο μεταξύ 1ης και 24ης Μαΐου – όπου ήδη τα μέτρα περιορισμού των μετακινήσεων είχαν αρχίσει να χαλαρώνουν – αυξήθηκαν σε ποσοστό 180% σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα. Στη διάρκεια του Απριλίου, η αντίστοιχη αύξηση ήταν της τάξης του 224%, ενώ τον Μάρτιο υπήρξε ρεκόρ αύξησης με τις αγορές από τα ηλεκτρονικά κανάλια πώλησης των σουπερμάρκετ να αυξάνονται κατά 307%.

Μπορεί ο αυξητικός ρυθμός να ακολουθεί μια φθίνουσα πορεία, ωστόσο, η ανοδική πορεία κάθε άλλο παρά ευκαταφρόνητη είναι. Από τα ίδια στοιχεία προκύπτει ότι, ακόμη και τον Μάιο, τα ηλεκτρονικά κανάλια πώλησης των σουπερμάρκετ δέχονταν 136.000 επισκέψεις σε καθημερινή βάση.

Ταυτόχρονα, δεν αυξάνονται μόνο οι χρήστες των ψηφιακών καναλιών αγοράς ειδών σουπερμάρκετ, αλλά και η μέση αξία του καλαθιού του καταναλωτή. Η μέση αξία του ψηφιακού καλαθιού αυξήθηκε κατά μέσο όρο κατά €23 την περίοδο του lockdown σε σχέση με την προηγούμενη περίοδο, αύξηση που στο peak της έφτασε και τα €38.

Την απομάκρυνση των καταναλωτών από το φυσικό σουπερμάρκετ επιβεβαιώνουν και τα στοιχεία του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), που παρουσιάστηκαν στη διάρκεια της ίδιας εκδήλωσης. Συγκεκριμένα, εκτιμάται ότι το τελευταίο τρίμηνο πραγματοποιήθηκαν 82,4 εκατ. λιγότερες επισκέψεις σε παραδοσιακά καταστήματα των αλυσίδων σουπερμάρκετ. Ενώ τον Δεκέμβριο του 2019 ο Έλληνας επισκεπτόταν το σουπερμάρκετ 3,4 φορές κατά μέσο όρο, τον Απρίλιο του 2020 η ίδια αναλογία ήταν 1,9 φορές.

Πηγή: ΣΕΠΕ

Χωρίς κατηγορία

Παρουσιάζονται τα 52 έργα του προγράμματος “Αντώνης Τρίτσης” για την Πελοπόννησο

bizness.gr

Published

on

Στους δήμους και στην Περιφέρεια Πελοποννήσου θα παρουσιάσει αύριο το αναπτυξιακό πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης» και συγκεκριμένα τα 52 έργα της Περιφέρειας η ηγεσία του υπουργείου Εσωτερικών.

Δείτε παρακάτω τη λίστα με τα 52 έργα (πατήστε πάνω στην εικόνα για υψηλή ανάλυση)

 

 

Continue Reading

Χωρίς κατηγορία

Επιπλέον έκπτωση 10% στους Σέρβους τουρίστες προτείνει η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης

bizness.gr

Published

on

Σερβία

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης ομοφώνως αποφάσισε να συστήσει σε όλους τους ιδιοκτήτες καταλυμάτων-μέλη της την παροχή έκπτωσης επιπλέον ποσοστού 10% επί της χαμηλότερης δυνατής τιμής σε όσους πελάτες με Σερβικό διαβατήριο διαμείνουν σε αυτά έως και την 31η Ιουλίου 2020, υπό την μοναδική προϋπόθεση η κράτηση να έχει πραγματοποιηθεί απευθείας με το κατάλυμα.

Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, η σύσταση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των μακροχρόνιων δεσμών της Θεσσαλονίκης με τη γείτονα χώρα αλλά και επειδή η Σερβική τουριστική αγορά αποτελεί για πολλές δεκαετίες μία από τις σημαντικότερες κινητήριες δυνάμεις στην στήριξη του τουρισμού της ευρύτερης περιοχής.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

Χωρίς κατηγορία

Νέες διαδικτυακές B2B συναντήσεις λανσάρει το Αραβο-Ελληνικό Επιμελητήριο

bizness.gr

Published

on

Γυναικεία επιχειρηματικότητα

Το Αραβο-Ελληνικό Επιμελητήριο θέτει σε λειτουργία μία νέα εξειδικευμένη υπηρεσία, τις διαδικτυακές επιχειρηματικές συναντήσεις (B2B) -Virtual “Business to Business meetings”.

Οι ελληνικές επιχειρήσεις-μέλη του θα μπορούν να επικοινωνήσουν με άραβες ομολόγους τους, σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς.

Στόχος είναι η άνοδος του εμπορικού ισοζυγίου και των επενδυτικών ροών μεταξύ της Ελλάδας και του αραβικού κόσμου. Η υπηρεσία έγκειται στην εξεύρεση εισαγωγέων/εξαγωγέων και από τις δύο πλευρές. Εάν χρειαστεί, η ομάδα του επιμελητηρίου μπορεί να παράσχει διερμηνεία από και προς τα αραβικά, τα ελληνικά και τα αγγλικά.

Οι ενδιαφερόμενες εταιρείες θα συμπληρώνουν μία ηλεκτρονική φόρμα και όταν εντοπιστεί η κατάλληλη επιχείρηση στον αραβικό κόσμο, θα επικοινωνεί το επιμελητήριο με τους ενδιαφερόμενους για την εικονική/διαδικτυακή συνάντηση Β2Β.

Η υπηρεσία αυτή θα παρέχεται στη βάση της αρχής προτεραιότητας, σύμφωνα με την χρονολογία υποβολής της αίτησης.

Continue Reading
Advertisement

Trending