Connect with us

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Γ. Ρέτσος-ΣΕΤΕ: Τώρα είναι η στιγμή των μεγάλων αλλαγών για τον ελληνικό τουρισμό

Newsroom

Published

on

Μία σειρά πρακτικών που πρέπει να αναπτυχθούν για μία διαφορετική ανάπτυξη προορισμών και επιχειρηματικών μοντέλων, ακολουθώντας βέλτιστες διεθνείς πρακτικές που προάγουν τη βιωσιμότητα, την καινοτομία, την τεχνολογία, την τεχνογνωσία, την εμπειρία και το ταλέντο παρουσιάστηκαν μεταξύ άλλων στις τρεις ενότητες του ετήσιου συνεδρίου του ΣΕΤΕ το οποίο πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, με τίτλο «Redefining Realities: #someREACTdifferent».

Το συνέδριο άνοιξε με μια διαδραστική συζήτηση μεταξύ του Προέδρου του ΣΕΤΕ, Γιάννη Ρέτσου και του Paul Papadimitriou, ιδρυτή της Intelligencr, ερευνητή καινοτομίας και ειδικό στις στρατηγικές του μέλλοντος και συντονιστή της διοργάνωσης.

Ο Γιάννης Ρέτσος αναφέρθηκε στις διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες που επικρατούν στην παγκόσμια ταξιδιωτική αγορά και στην άμεση ανάγκη προσαρμογής του ελληνικού τουρισμού στα νέα δεδομένα. Όπως τόνισε χαρακτηριστικά, «τὠρα είναι η στιγμή των μεγάλων αλλαγών για τον ελληνικό τουρισμό».

«Η εικόνα του μέλλοντος πρέπει να εστιάσει στην ωριμότητα του προορισμού η οποία συνδέεται με τη βιώσιμη ανάπτυξη, την καινοτομία, την τεχνολογία, τον πολιτισμό και τον αειφόρο τουρισμό. Στην πορεία αυτή, είναι χρήσιμο να εξετάσουμε ήδη επιτυχημένα μοντέλα και να υιοθετήσουμε, όπου απαιτείται, βέλτιστες διεθνείς πρακτικές».

Σε σχέση με την περίπτωση του Τhomas Cook, ανέφερε ότι «είναι ένα γεγονός που πρέπει να μας προβληματίσει και να μας κάνει να σκεφτούμε όχι το πώς θα απεμπλακούμε από τους Τour Οperators καθώς παραμένουν από τα πλέον σημαντικά κανάλια πωλήσεων, αλλά πως θα εμπλουτίσουμε τις εναλλακτικές μας δυνατότητες με νέα κανάλια.

Επιπλέον, επειδή έχει γίνει πολύ συζήτηση για το βασικό μας προϊόν το Ήλιος και Θάλασσα, κανείς δε λέει ότι πρέπει να εγκαταλειφθεί το συγκεκριμένο μοντέλο, ωστόσο θα μπορούσε να αποκτήσει και άλλες διαστάσεις. Σε κάθε περίπτωση, ο τουρισμός δεν μπορεί να λειτουργεί με αυτόματο πιλότο. Για την επόμενη ημέρα, απαιτείται η διαμόρφωση στρατηγικών κατευθύνσεων και η υλοποίηση άμεσων δράσεων».

Στο πλαίσιο της συζήτησης, ο Paul Papadimitriou ανέφερε, μεταξύ άλλων, ότι «ο τουρισμός εισέρχεται σε μια νέα εποχή. Οι αλλαγές στην καταναλωτική συμπεριφορά και τις αξίες των ταξιδιωτών είναι συνεχείς. Για να ξεχωρίσει η Ελλάδα πρέπει να σταθεί ψηλά, να αναθεωρήσει την αναπτυξιακή κουλτούρα του τουρισμού – αναμειγνύοντας την αρχαία κληρονομιά με σύγχρονα στοιχεία, αναδεικνύοντας με αυτό τον τρόπο τη μοναδικότητα της».

Τα βασικά συμπεράσματα ανά ενότητα και ανά ομιλητή:

1o Session: Brave New World (Ένας νέος κόσμος)

Ο Patrik Gustavsson, διευθύνων σύμβουλος του The Amager Bakke Foundation, ο Patrik Gustavsson τόνισε ότι «Σήμερα υπάρχει μεγάλη πίεση για περισσότερες πράσινες υποδομές, επομένως πρέπει να αρχίσουμε να χρησιμοποιούμε τις ταράτσες και τις προσόψεις των κτιρίων στην κατεύθυνση αυτή. Με το Copenhill, μια μονάδα καύσης απορριμμάτων μετετράπη σε ένα σημείο αναφοράς στην πόλη, ένα σύγχρονο τοπόσημο που συμβολίζει και την προσπάθεια της Κοπεγχάγης να είναι η πρώτη κλιματικά ουδέτερη πρωτεύουσα στον κόσμο. Η συνύπαρξη πόλης και καύσης- χωρίς εκπτώσεις στην ασφάλεια πολιτών και επισκεπτών – είναι πλέον εφικτή χάρη στην σύγχρονη τεχνολογία».

Ο Steve Vranakis, έχοντας εργαστεί σε ψηφιακές, σχεδιαστικές και διαφημιστικές εταιρίες σε όλο τον κόσμο και έχοντας βοηθήσει στη δημιουργία ενός από τα κορυφαία στούντιο ψηφιακής τεχνολογίας – το Google Creative Lab, εστίασε στη σύζευξη τεχνολογίας και δημιουργικότητας. Ο κ. Vranakis που ανέλαβε πρόσφατα επικεφαλής δημιουργικού στην Προεδρία της Κυβέρνησης, ως ειδικός σύμβουλος του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, επισήμανε μεταξύ άλλων ότι «η κρίση που πέρασε η χώρα μας ήταν μεγάλης διάρκειας και πρέπει να δημιουργήσουμε νέα δεδομένα για την επιστροφή των Ελλήνων που έφυγαν στο εξωτερικό.

Ξοδεύουμε τόσα χρήματα, για να εκπαιδεύσουμε τα παιδιά μας μόνο και μόνο για να τα βοηθήσουμε να φύγουν εκτός Ελλάδας και να πιάσουν δουλειές σε μεγάλους οργανισμούς του εξωτερικού, ενώ στην πραγματικότητα ζούμε σε μια χώρα που έχει όλα τα εχέγγυα για να δημιουργήσει ευκαιρίες για νέους ανθρώπους. Θέλω να προτρέψω και άλλους ανθρώπους να γυρίσουν στην Ελλάδα, ακολουθώντας το παράδειγμα μου, για να δούνε τις νέες ευκαιρίες που παρουσιάζονται».

Ο David Rowan, ιδρυτής και αρχισυντάκτης του WIRED UK (2008-2017), αναφέρθηκε σε θέματα καινοτομίας και τεχνολογικών τάσεων. Όπως επισήμανε «η καινοτομία σχετίζεται με την ίδια την επιχείρηση, με το ποιος είναι ο σκοπός ύπαρξής της και με το πώς θα προσαρμόσεις τα νέα τεχνολογικά εργαλεία στις νέες απαιτήσεις των πελατών ώστε να συνεχίσεις να υπηρετείς αυτόν τον σκοπό. Όλο αυτό πρέπει να προέλθει από την ηγεσία».

2ο session: Observing Destinations (Παρατηρώντας Προορισμούς)

Time Machine -> Χρονομηχανή Ο Alejandro Barrera, ιδρυτής και αρχισυντάκτης στο The Aleph, παρουσίασε τα ιδιαίτερα ταξιδιωτικά χαρακτηριστικά των τουριστών της γενιάς των Μillennians. Μεταξύ άλλων τόνισε ότι «οι Millennians ενδιαφέρονται για εμπειρίες στα ταξίδια τους, ενώ επιλέγουν να ενισχύσουν τοπικές δραστηριότητες, προάγοντας τον τουρισμό αειφορίας. Επίσης, δεν έχουν σταθερές επιλογές σε ότι αφορά το κατάλυμα, καθώς δύναται να προτιμήσουν στις διακοπές τους για διαμονή, από ένα μπουτίκ ξενοδοχείο που συνδυάζει την καλή τιμή και την αυθεντικότητα έως ένα κάμπινγκ».

Ο Douglas Quinby, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Arival υπογράμμισε ότι «οι εμπειρίες, δηλαδή όσα βιώνουν οι ταξιδιώτες στον προορισμό τους, είναι το κίνητρο των ταξιδιών. Οι δομές μεταφοράς και φιλοξενίας καθιστούν εφικτά τα ταξίδια, απαντούν στο πώς. Οι ξεναγήσεις, οι δραστηριότητες και τα αξιοθέατα αποτελούν το γιατί. Για να κερδίσουμε και να κρατήσουμε την επόμενη γενιά ταξιδιωτών, οφείλουμε, τόσο ευρύτερα ως κλάδος, όσο και ειδικότερα ως υπεύθυνοι προβολής προορισμών, να στρέψουμε την προσοχή μας από τον κλάδο στον ταξιδιώτη. Από το πώς στο γιατί».

Η Petra Stušek, διευθύνουσα σύμβουλος του Τουριστικού Συμβουλίου της Λιουμπλιάνα, ανέφερε ότι «τα παγκόσμια κοινωνικά, οικονομικά και πολιτικά περιβάλλοντα, η ψηφιοποίηση, οι προσιτές τιμές και οι κλιματικές αλλαγές έχουν επηρεάσει όλους τους κλάδους ανά τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένου του τουρισμού. Η Λιουμπλιάνα ήταν κάποτε ένα κρυμμένο διαμάντι. Την τελευταία δεκαετία, όμως, έπαψε να είναι κρυμμένο. Παραμένει διαμάντι, ωστόσο το γεγονός ότι αποτελεί δημοφιλή προορισμό την έφερε αντιμέτωπη με ορισμένες προκλήσεις.

Η στροφή σε ανανεώσιμες πηγές, η χρήση νέων τεχνολογικών καινοτομιών ώστε να διασπείρουμε τους επισκέπτες, το κλείσιμο του κέντρου της πόλης για τα αυτοκίνητα, η σχεδίαση μηχανισμών για μηδενικά απορρίμματα και η δημιουργία υποδομών ώστε η πόλη να είναι προσβάσιμη για όλους αποτελούν ενέργειες που μας βοηθούν να πετύχουμε μια βιώσιμη ανάπτυξη. Και πάνω απ’ όλα, μας βοηθούν να έχουμε λιγότερο δυσαρεστημένους κατοίκους».

Η Catharina Fischer, Digital Marketing Strategist, σύμβουλος του δικτύου Tourismuszukunft, ανέλυσε τους τρόπους απόκτησης ψηφιακής νοοτροπίας υποστήριξε ότι «το μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών διέρχεται συνεχείς αλλαγές τα τελευταία χρόνια. Από τη μία πλευρά έχουμε τις διαρκείς μεταβολές στις ταξιδιωτικές ανάγκες και συμπεριφορές, και από την άλλη τις κυρίαρχες παγκόσμιες ταξιδιωτικές πλατφόρμες και την αέναα εξελισσόμενη τεχνολογία. Αν εξακολουθήσουμε να συζητάμε απλώς για στρατηγικές μάρκετινγκ, θα παραβλέψουμε την ανάγκη να αναθεωρήσουμε και να αναμορφώσουμε τα επιχειρηματικά μοντέλα και τις οργανωτικές δομές.

Προκειμένου να ανταποκριθούμε στις διαρκείς αλλαγές του περιβάλλοντος –συμπεριλαμβανομένης της κλιματικής αλλαγής–, απαιτούνται οι βέλτιστες συνθήκες που θα συντελέσουν στη διαμόρφωση ενός νέου μοτίβου σκέψης, καθώς και οι υποδομές και οι κυβερνήσεις που θα επιτρέψουν αυτή τη διαδικασία».

Η Tia Hallanoro, Director Brand Communications & Digital Development, Helsinki Marketing τόνισε ότι «η βιωσιμότητα είναι ο σημαντικότερος αναμορφωτικός παράγοντας που θα αντιμετωπίσει ποτέ η βιομηχανία του τουρισμού. Στο Ελσίνκι, πιστεύουμε ότι κάθε πάροχος υπηρεσιών είναι έτοιμος να γίνει καλύτερος. Ακριβώς γι’ αυτό επιδιώκουμε να προσφέρουμε εργαλεία και μια πλατφόρμα που θα βοηθήσουν κάθε άτομο και κάθε επιχείρηση να λειτουργήσει με ακόμα πιο βιώσιμο τρόπο.

Χρησιμοποιήστε ενεργά την πλατφόρμα σας και μην απορρίπτετε τις αντισυμβατικές συνέργειες. Οι ριζοσπαστικές συνεργασίες είναι ο τρόπος για να επιλύσουμε τα μεγάλα προβλήματα που κανείς δεν μπορεί να αντιμετωπίσει μόνος του».

3ο Session: Time Machine (Χρονομηχανή)

Η Dianne Mc Grath, ειδικός βιώσιμης ανάπτυξης και υποψήφια αστροναύτης στην αποστολή Mars One, ανέλυσε θέματα σε σχέση με τα βιώσιμα συστήματα τροφίμων & το Zero Waste. Όπως επισήμανε χαρακτηριστικά «στον πλανήτη Άρη δεν θα υπάρχουν απορρίμματα. Η επιβίωση θα εξαρτηθεί από την εφαρμογή ενός καθεστώτος απόλυτης βιωσιμότητας. Για να το πετύχουμε, τα απορρίμματα πρέπει να επαναπροσδιοριστούν ως πολύτιμος πόρος. Ο τρόπος με τον οποίο θα απαντήσουμε στις αναπόφευκτες προκλήσεις θα καθορίσει το μέλλον μας. Ουσιαστικά, το ίδιο ισχύει και εδώ στη Γη».

Ο Steve Lowy, Head της TOPOSOPHY UK, διευθύνων σύμβουλος της Anglo Educational Services και ιδρυτής και διευθυντής της Umi Digital σημείωσε ότι «ο ξενοδοχειακός κλάδος του μέλλοντος οφείλει να αμφισβητήσει τον ίδιο του τον εαυτό προκειμένου να παραμείνει επίκαιρος. Η χρήση της τεχνολογίας, όχι ως μέσο περιορισμού του ανθρώπινου παράγοντα, αλλά ως μέσο βελτίωσης της συνολικής εμπειρίας, θα αποτελέσει ισχυρό σημείο διαφοροποίησης και θα επιτρέψει στα ξενοδοχεία να μεγιστοποιήσουν τον χρόνο που αφιερώνουν σε αυτό που κάνουν καλύτερα: να προσφέρουν στον πελάτη μια εκπληκτική εμπειρία φιλοξενίας».

Ο Ted Papakostas, αρχαιολόγος, υπογράμμισε μεταξύ άλλων ότι «η παρουσίαση των πολιτιστικών πόρων με δημιουργικό τρόπο πρέπει να ενταχθεί στις προτεραιότητες μας στο πλαίσιο των δράσεων για την ικανοποίηση των απαιτήσεων των σύγχρονων ταξιδιωτών οι οποίοι αναζητούν νέες εμπειρίες.

Παράλληλα, ένας αρχαιολογικός χώρος με την αξιοποίηση των κατάλληλων επιστημονικών μεθόδων και εργαλείων της τεχνολογίας μπορεί να αυξήσει την επισκεψιμότητά του και να διευρύνει τόσο τις ομάδες ενδιαφέροντος, όσο και την ηλικιακή βάση αλληλοεπιδρώντας ιδιαίτερα με το νεανικό κοινό. Πρόκειται για μία διαδικασία διαρκής και συνεχή που μόνο οφέλη μπορεί να προσφέρει στο πλαίσιο της προσπάθειας για μεγαλύτερη διασύνδεση μεταξύ του τουριστικού τομέα και του πολιτισμού».

Παράλληλα με το κεντρικό πρόγραμμα του συνεδρίου, οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν δύο masterclasses. Στο ένα από αυτά, η Catharina Fischer αναφέρθηκε σε εναλλακτικούς τρόπους προσέγγισης της γερμανικής αγοράς, μέσα από ψηφιακά εργαλεία. Στο άλλο, o David Bizer, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Talent Fountain, ανέλυσε τρόπους για το πώς ένας εργοδότης γίνεται brand, προσελκύοντας τους πιο ταλαντούχους εργαζόμενους.

Στο πλαίσιο αυτό υπογράμμισε ότι «τα ταλαντούχα στελέχη επιλέγουν την επιχείρηση όπου θα σταδιοδρομήσουν και θα κάνουν τη διαφορά. Είναι κρίσιμο να δείχνετε σε αυτούς τους πιθανούς υποψηφίους ότι όλα αυτά και πολλά άλλα είναι δυνατά στην επιχείρησή σας. Φυσικά, μια καλή εργοδοτική φήμη απαιτεί επενδύσεις και στρατηγική διαχείριση».

Στο περιθώριο του συνεδρίου λειτουργούσε εκθεσιακός χώρος «Tech Alley», αφιερωμένος στις ελληνικές start-up εταιρίες, στις οποίες δόθηκε η ευκαιρία να παρουσιάσουν τεχνολογικές υπηρεσίες και προϊόντα σε επιχειρηματίες και στελέχη της ελληνικής τουριστικής αγοράς.

Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την TOPOSOPHY, εταιρεία συμβούλων στον τομέα της διαχείρισης/προώθησης προορισμών και διοργάνωσης special events, και τη «weareJARVIS», το content studio του φορέα καινοτομίας και ψηφιακού μετασχηματισμού «Found.ation».

Advertisement Macon
Advertisement
Advertisement Ergon Tzanidakis
Advertisement TÜV Austria
Advertisement Aecom
Νάξος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: EUROKINISSI / ΧΑΣΙΑΛΗΣ ΒΑΪΟΣ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 ώρες ago

Εγκρίθηκε έργο για νέο ξενοδοχείο στη Νάξο – Δείτε σε ποιά περιοχή

ÉRA Hotel Heraklion Hilton
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ4 ώρες ago

Ανοίγει στις αρχές του 2026 από τη Hilton το νέο ÉRA Hotel Heraklion – Ποιό γνωστό ξενοδοχείο θα “μεταμορφωθεί”

Το κτίριο που στεγάζει την ΔΟΥ Κατοίκων Εξωτερικού - Πηγή: Google Maps
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ4 ώρες ago

Ποιό γνωστό ακίνητο γραφείων κοντά στην Πατησίων πούλησε η Centric

Μήλος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: Χρήστος Μπόνης / Eurokinissi
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ4 ώρες ago

“Στα σκαριά” επένδυση για νέο ξενοδοχείο 5 αστέρων στη Μήλο

Zelia Halkidiki - Πηγή: Hyatt
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

Άνοιξε στη Χαλκιδική το νέο ξενοδοχείο της Hyatt – Τι περιλαμβάνει το Zélia Halkidiki

Το Mitsis Grand Hotel στη Ρόδο όταν ολοκληρωθεί η ανακαίνιση και αναβάθμιση - Πηγή: Mitsis Hotels
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

Σε νέα “εποχή” περνά σύντομα το Mitsis Grand Hotel στη Ρόδο – Δείτε πώς θα μεταμορφωθεί

Design by Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

Στον Αναπτυξιακό προς χρηματοδότηση έργο ανακαίνισης ξενοδοχείου στη Φθιώτιδα

Μύκονος - Φωτό: Χρήστος Μπόνης / Eurokinissi
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 ημέρες ago

Εγκρίθηκε έργο για νέο ξενοδοχείο στη Μύκονο – Σε ποιά περιοχή θα γίνει

Φωτογραφία αρχείου - Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΛΙΜΕΝΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ/STR
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 ημέρες ago

Οι 7 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις που προχωρούν στον Πειραιά – Σε ποιά σημεία θα γίνουν και ποιές εταιρείες επενδύουν

The Grid - Πηγή: ΤΕΡΝΑ
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ3 ημέρες ago

Τα 3 έργα “πράσινων” γραφείων που ολοκληρώνει η Noval Property το 2025 – Πώς στοχεύει σε χαρτοφυλάκιο ακινήτων 1 δισ. ευρώ έως το 2030

Πηγή: Google Maps
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ4 ημέρες ago

“Στα σκαριά” νέο μεγάλο έργο ξενοδοχείου και γραφείων στο κέντρο του Πειραιά – Πού θα γίνει

Luura Cliff - Πηγή: Ennismore
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

Σε ποιό νησί των Κυκλάδων “μετακομίζει” ο επενδυτικός “πυρετός” για νέα ξενοδοχεία – Ποιά 4 νέα έργα προχωρούν

Φωτογραφία αρχείου - Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΛΙΜΕΝΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ/STR
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 ημέρες ago

Οι 7 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις που προχωρούν στον Πειραιά – Σε ποιά σημεία θα γίνουν και ποιές εταιρείες επενδύουν

Η Αθήνα από ψηλά - Design by Canva Pro
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 εβδομάδα ago

“Στα σκαριά” νέα τουριστική επένδυση στο Κουκάκι – Ποιό ακίνητο θα αξιοποιηθεί

Το νέο συγκρότημα γραφείων και καταστημάτων The Grid στο Μαρούσι - Πηγή φωτό: Noval Property
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ2 εβδομάδες ago

Ολοκληρώνεται έως τέλος του 2025 το ήμισυ του “πράσινου” συγκροτήματος γραφείων The Grid στο Μαρούσι – Ποιός θα είναι ο μισθωτής

Το νέο 5άστερο ξενοδοχείο NYX Thessaloniki στα Λαδάδικα - Φωτό: Tsolakis Architects
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 εβδομάδα ago

Ανοίγει το καλοκαίρι το νέο ξενοδοχείο Nyx του Ομίλου Fattal στη Θεσσαλονίκη

Piraeus Gate - Πηγή: DKG Development
RESIDENTIAL2 εβδομάδες ago

Piraeus Gate: από το 2026 οι πρώτες παραδόσεις στη μεγάλη επένδυση real estate στην καρδιά του Πειραιά – Ποιές 10 αναπτύξεις περιλαμβάνει

Η μεγάλη αστική ανάπλαση και επένδυση real estate της Noval Property στην Πειραιώς - Πηγή: Noval Property
RESIDENTIAL3 εβδομάδες ago

Από το 2028 ξεκινά η μεγάλη επένδυση της Noval στο ακίνητο – φιλέτο στην Πειραιώς – Ξενοδοχείο, γραφεία και κατοικίες στα πλάνα

Luura Cliff - Πηγή: Ennismore
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

Έρχονται στην Ελλάδα τα νέα ξενοδοχεία Luura – Σε ποιό νησί θα ανοίξει το πρώτο το 2026

Hilton Garden Inn Athens Syggrou Avenue - Πηγή: Hilton
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

Εγκαινιάστηκε το νέο ξενοδοχείο Hilton Garden Inn στη Λεωφόρο Συγγρού

Το project Nea Polis στο Περιγιάλι Καβάλας - Πηγή: Όμιλος Κουρτίδη
RESIDENTIAL1 εβδομάδα ago

[VIDEO] Σε εξέλιξη η μεγάλη οικιστική επένδυση Nea Polis στην Καβάλα – Πώς θα αναβαθμίσει την περιοχή με 7 νέους σύγχρονους οικισμούς με κατοικίες

Eleusis Project - Πηγή: Karpathios Development
LOGISTICS4 εβδομάδες ago

[VIDEO] Πώς θα γίνει το νέο έργο logistics Eleusis Project στον Ασπρόπυργο – Ποιά εταιρεία επενδύει

Piraeús Gate - Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
RESIDENTIAL1 μήνα ago

[VIDEO] Δείτε πώς θα γίνουν τα νέα “πράσινα” κτίρια κατοικιών και γραφείων στο Piraeus Gate Project

Τα έργα σε εξέλιξη στον νέο Riviera Tower στο The Ellinikon - Πηγή: Bizness.gr
RESIDENTIAL1 μήνα ago

[VIDEO] The Ellinikon: “ψήλωσε” και άλλο ο “πράσινος” ουρανοξύστης κατοικιών Riviera Tower στο Ελληνικό

Piraeus Gate - Πηγή: DKG Development
RESIDENTIAL1 μήνα ago

[VIDEO] Piraeus Gate: πώς θα μεταμορφωθεί μια ολόκληρη περιοχή στο κέντρο του Πειραιά – Ποιά κτίρια θα αξιοποιηθούν

The Grid - Πηγή: ΤΕΡΝΑ
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ1 μήνα ago

[VIDEO] Ποιά είναι τα 4 μεγάλα έργα για νέα “πράσινα” κτίρια γραφείων στο Μαρούσι που έχει αναλάβει η ΤΕΡΝΑ

Athens Riviera Falirikon - QG Investments / 314 Architecture Studio
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] Ξεκίνησαν τα έργα για τη νέα οικιστική επένδυση Athens Sansiveria στην Λεωφόρο Ποσειδώνος

The Ilisian - Πηγή: Ionian Hotel Enterprises
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] The Ilisian: πώς προχωρά το μεγάλο έργο μεταμόρφωσης του πρώην Hilton της Αθήνας

Ο οικιστικός πύργος Marina Tower στο Ελληνικό - Πηγή: Lamda Development
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] The Ellinikon: “ψηλώνει” και άλλο ο “πράσινος” ουρανοξύστης κατοικιών Riviera Tower στο Ελληνικό

Το νέο οικιστικό έργο στην οδό Λόντου 42, στη Γλυφάδα - Πηγή: Ten Brinke
RESIDENTIAL3 μήνες ago

[VIDEO] Ξεκίνησε νέα οικιστική επένδυση στη Γλυφάδα η Ten Brinke

TRENDING

Επικοινωνία

Copyright © 2019-2024 Bizness.gr

Bizness.gr - Ταυτότητα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία: «INFRA MEDIA M.I.K.E.» Διακριτικός τίτλος: «INFRA MEDIA» - Έδρα: Δήμος Αθηναίων, Αριστείδου αρ. 10-12, Τ.Κ. 10559 - ΑΦΜ: 801478591 Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ. - Τηλ. επικοινωνίας: 2130405600 - E-mail: contact@ypodomes.com Νόμιμος Εκπρόσωπος: Καραγιάννης Νικόλαος, Νόμιμος Εκπρόσωπος - Δικαιούχος του ονόματος τομέα (bizness.gr): INFRA MEDIA M.I.K.E. - Διευθυντής/Διαχειριστής: Καραγιάννης Νικόλαος - Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Παναγέα
Η Εταιρεία δηλώνει ότι έχει συμμορφωθεί με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).