«Η συνεχής δυνατότητα για μάθηση και εξέλιξη αλλά και η ασφάλεια που αισθάνομαι ότι η εργασία μου και η προσπάθειά που κάνω αναγνωρίζεται, είναι αυτό που κάνει για μένα την Coca-Cola Τρία Έψιλον να ξεχωρίζει», εξηγεί η Φιλίππα Τσιλίκα, Customer Marketing Specialist της Coca-Cola Τρία Έψιλον και «εκπρόσωπος» της Γενιάς Υ στην εταιρεία.
Θα μπορούσε κανείς να πει ότι η Γενιά Υ είναι μία από τις πιο απαιτητικές γενιές στην αγορά εργασίας. Είναι η γενιά που έχει γεννηθεί από το 1980 έως και το 2000 και αποτελεί αυτή τη στιγμή σε παγκόσμια κλίμακα, το πολυπληθέστερο και πιο παραγωγικό τμήμα της κοινωνίας. Μία δυναμική γενιά που έχει μεγαλώσει σε μία περίοδο εντυπωσιακών τεχνολογικών εξελίξεων αλλά και μέσα στα χρόνια μίας σοβαρής οικονομικής κρίσης, διαμορφώνοντας έτσι τις δικές της προτεραιότητες στην αναζήτηση του ιδανικού εργοδότη.
Ποιες είναι αυτές; Οι ευκαιρίες ανάπτυξης που παρέχει μία εταιρεία, το πακέτο αμοιβών, η ενδιαφέρουσα και προκλητική εργασία, η ασφάλεια, η ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής αλλά και η κοινωνική ευαισθησία και η φήμη. Αυτοί είναι μερικοί από τους παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή εργοδότη από τη Γενιά Υ, σύμφωνα και με την ετήσια μεγάλη έρευνα που πραγματοποιεί το kariera.gr σε συνεργασία με το τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Σε αυτή την έρευνα η Coca-Cola Τρία Έψιλον αναδεικνύεται για 5η συνεχή χρονιά στους εργοδότες επιλογής για τη Γενιά Υ. Οι δυνατότητες για μάθηση και γρήγορη επαγγελματική εξέλιξη, η ολοκληρωμένη στρατηγική παροχών και αμοιβών της εταιρείας στο πλαίσιο ενός ισορροπημένου εργασιακού περιβάλλοντος, αλλά και η εργασία για ένα χαρτοφυλάκιο προϊόντων χωρίς αντίστοιχο στην αγορά, της δίνουν το προβάδισμα. «Όταν με ρωτάνε πού εργάζομαι, νιώθω υπερήφανη να λέω ότι εργάζομαι στην Coca-Cola Τρία Έψιλον. Γιατί ανήκω σε μία εταιρεία που έχει ένα πολύ δυναμικό χαρτοφυλάκιο και ένα εργασιακό περιβάλλον νεανικό και φιλικό στο οποίο θέλεις να έρχεσαι ευχάριστα κάθε μέρα», εξηγεί η κ. Τσιλίκα.