Το 2024 θα λειτουργήσει το νέο ξενοδοχείο-μέλος της Lamway Hotel Management Group, Aqualia Hotel, στον Πόρο, 4 αστέρων και δυναμικότητας 52 δωματίων.
Στα μελλοντικά σχέδια της Lamway Hotel Management Group είναι η ένταξη νέων μακροχρόνιων εμπορικών μισθώσεων ξενοδοχείων στα νησιά, αλλά και σε ορεινά μέρη της Ελλάδας
Τη φετινή τουριστική περίοδο εντάχθηκαν στο Portfolio της εταιρείας νέα καταλύματα στην Πάρο & τη Σαντορίνη, όπως το Pnoi Hotel Paros, Orasea Villa Paros και το Serapias Suites (Σαντορίνη).
Relux Ios Hotel – Πηγή: Lamway Hotel Management Group
Πώς ολοκληρώθηκε η τουριστική σεζόν του 2023
Η τουριστική σεζόν 2023 για το χαρτοφυλάκιο των ξενοδοχείων της εταιρείας Lamway Hotel Management Group ολοκληρώνεται με μεγάλη επιτυχία.
Αν και η φετινή τουριστική σεζόν είχε προκλήσεις και δυσκολίες -ειδικά σε μερικούς προορισμούς- οι επιδόσεις συνολικά ήταν εξαιρετικές, με τα ξενοδοχεία να καταγράφουν αύξηση στον αριθμό των επισκεπτών αλλά και στα συνολικά ετήσια έσοδα.
Η Πάρος και η Αντίπαρος πρωταγωνίστησαν τη φετινή περίοδο, με τα ξενοδοχεία της εταιρείας να καταγράφουν αύξηση στη μέση πληρότητα της τάξεως του 30% σε σχέση με το 2022, ενώ τα ξενοδοχεία στη Μύκονο και τη Σαντορίνη να καταγράφουν μια μικρή πτώση της τάξεως του 3-5% στη μέση πληρότητα.
Ανάμεσα στις προκλήσεις της φετινής σεζόν ήταν η δυσκολία ανεύρεσης καταρτισμένου προσωπικού, η αύξηση των αεροπορικών ναύλων, οι αυξήσεις τιμών στην εστίαση στις τοπικές αγορές, αλλά και τα απρόβλεπτα καιρικά φαινόμενα που έπληξαν πολλές περιοχές της Ελλάδας.
Ωστόσο, η Lamway Hotel Management Group, δείχνοντας την απόλυτη αφοσίωση στην παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών, αλλά και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, διασφάλισε συνολικά -ως όμιλος- ικανοποιητικά οικονομικά αποτελέσματα, με αύξηση εσόδων της τάξεως του 30%.
Η στρατηγική για το 2024
Η στρατηγική της εταιρείας για το 2024 – για να αντιμετωπίσει τις όποιες νέες προκλήσεις της παγκόσμιας οικονομίας – περιλαμβάνει μια ορθολογική τιμολογιακή πολιτική προσαρμοσμένη στην αγορά τόσο στο κομμάτι της διαμονής όσο και στο κομμάτι των επισιτιστικών τμημάτων.
Ακόμη στοχεύει στη σύναψη νέων συνεργασιών με OTA, επενδύσεις στις υπηρεσίες ευεξίας και προσανατολισμός στη μείωση των λειτουργικών εξόδων εφαρμόζοντας το μοντέλο ‘’της πράσινης μετάβασης’’ στα ξενοδοχεία του ομίλου.