Connect with us

ΑΡΘΡΑ-ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Α. Βασιλικός-ΞΕΕ στο bizness: Ο τουρισμός δεν είναι υπόθεση πολλών ή λίγων, είναι υπόθεση όλων

Newsroom

Published

on

 

Η νέα κυβέρνηση ορκίστηκε, η καινούργια ηγεσία του Υπουργείου Τουρισμού (Υπουργός κ. Χάρης Θεοχάρης, Υφυπουργός κ. Μάνος Κόνσολας) ορίστηκε και εν μέσω της θερινής περιόδου οι μηχανές, σε ένα από τα πιο σημαντικά χαρτοφυλάκια της χώρας, απαιτείται να δουλέψουν στο μάξιμουμ. Η τουριστική βιομηχανία είναι από τα ισχυρότερα «χαρτιά» της εθνικής οικονομίας. Επομένως, η συνεργασία της Πολιτείας με τους δύο εποπτευόμενους φορείς (σ.σ. το ΞΕΕ και τον ΕΟΤ), κρίνεται απαραίτητο να είναι αγαστή. Προκειμένου η Ελλάδα όχι μόνο να διατηρήσει τη δυναμική που έχει το τουριστικό της προϊόν, αλλά και να το ενισχύσει περαιτέρω.

Στο πλαίσιο των προσδοκιών που υπάρχουν από τη νεοεκλεγείσα κυβέρνηση της ΝΔ, το bizness.gr μίλησε με τον πρόεδρο του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, κ. Αλέξανδρο Βασιλικό. Μεταξύ άλλων, ο πρόεδρος του ΞΕΕ ξεκαθάρισε ότι αυτό που αναμένουν σαν Επιμελητήριο είναι γρήγορες και στοχευμένες παρεμβάσεις από τη νέα ηγεσία του Υπουργείου Τουρισμού. Παράλληλα, αναφέρθηκε και στις μεταβολές που πρέπει να υπάρξουν για την ενίσχυση, συνολικά, του ξενοδοχειακού κλάδου.

Αναλυτικά παρακάτω ολόκληρη η συνέντευξη του προέδρου του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, κ. Αλέξανδρου Βασιλικού:

Τι αναμένει το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδας από τη νέα κυβέρνηση που εκλέχθηκε και τη νέα ηγεσία του Υπουργείου Τουρισμού;

«Αναμένουμε γρήγορα ανακλαστικά και στοχευμένες παρεμβάσεις με έμφαση στο μετρήσιμο αναπτυξιακό αποτέλεσμα. Η παρουσία του Χάρη Θεοχάρη, πολιτικού με τεχνοκρατική συγκρότηση, είναι ευκαιρία προκειμένου να γίνει αντιληπτή από την ηγεσία του Υπουργείου Τουρισμού η πολιτική οικονομία του τουρισμού, να κρατήσουμε δηλαδή ψηλά τη ζήτηση για το τουριστικό προϊόν μας, βελτιώνοντας διαρκώς την προσφορά μας. Είναι “δύσκολη άσκηση” αναμφίβολα, όμως είναι μονόδρομος για να απογειώσει ο τουρισμός τις δυνατότητές του, συνεχίζοντας να προσφέρει στην εθνική οικονομία, την απασχόληση και την κοινωνική συνοχή. Ο τουρισμός μπορεί να είναι ο κορυφαίος πρωταγωνιστής της ισχυρής ανάπτυξης που θα επιδιώξει η νέα κυβέρνηση».

Πως μπορεί να ενισχυθεί το διατιθέμενο τουριστικό προϊόν της Ελλάδας;

«Χρειάζεται να μετακινήσουμε την οπτική μας από κάποια ποσοτικά δεδομένα όπως για παράδειγμα οι αφίξεις, σε ποιοτικότερα χαρακτηριστικά. Αυτά είναι που θα μας βοηθήσουν να απαντήσουμε σε κρίσιμα ζητούμενα που αφορούν στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου αλλά και στην προσέλκυση επισκεπτών υψηλότερων εισοδημάτων που θα τονώσουν τα τουριστικά έσοδα. Αλλά για να απαντήσουμε πειστικά σε αυτά τα ζητήματα απαιτούνται παρεμβάσεις μεγάλης κλίμακας. Δεν μπορούμε να κλείνουμε τα μάτια μπροστά στις αδυναμίες, στις ελλείψεις υποδομών, στην αδυναμία προορισμών να διαχειριστούν σωστά μείζονα ζητήματα όπως τα απορρίμματα, η νοσοκομειακή περίθαλψη, οι μεταφορές , ακόμη και η παροχή νερού και ρεύματος! Δεν μπορούμε να κρύβουμε τα προβλήματα της χώρας κάτω από το χαλί και πάνω στο χαλί να έχουμε μόνον πολυτελείς ξενοδοχειακές μονάδες. Ούτε μπορούμε να μιλάμε για μια σταθερή δυναμική παγκόσμιου προορισμού όταν γύρω από το ξενοδοχείο υπάρχει μια μίζερη πραγματικότητα που διώχνει τα παιδιά της. Αναβάθμιση λοιπόν του προϊόντος μας σημαίνει πως πρέπει όλοι να συνειδητοποιήσουν τη σημασία που έχει να φτιάξουμε μια χώρα με υποδομές, πρώτα απ’ όλα για μας τους ίδιους. Πόλεις φιλικές. Προορισμούς με ποιότητα ζωής, με δομές υγείας, με ασφάλεια, για την καθημερινότητα των ίδιων των κατοίκων τους. Μόνο έτσι θα πετύχουμε περισσότερα κι ο σωστός χρόνος για να ξεκινήσει η αναβάθμιση της χώρας είναι τώρα».

Τι αλλαγές πιστεύετε ότι πρέπει να συντελεστούν για την ενίσχυση, ειδικότερα, του ξενοδοχειακού κλάδου;

«Χρειάζεται να ληφθούν σοβαρές και υπεύθυνες αποφάσεις που θα δίνουν ανάσα στο ξενοδοχείο προκειμένου να συνεχίσει να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στην ανάπτυξη της χώρας και να διαχέει οφέλη στην κοινωνία. Φορολογικά βάρη, εισφορές, τέλη, πνευματικά και συγγενικά δικαιώματα “γονατίζουν” την ανταγωνιστικότητα του ελληνικού ξενοδοχείου σε κρίσιμους καιρούς και με τον άμεσο ανταγωνισμό μας , Τουρκία, Αίγυπτος, Τυνησία, κλπ, να βρίσκεται σε πλήρη ανάκαμψη. Επίσης, ρύθμιση και έλεγχος των βραχυχρόνιων μισθώσεων που συνιστούν σήμερα αθέμιτο ανταγωνισμό, είναι πεδίο εκτεταμένης φοροδιαφυγής όπως φάνηκε από τα πρόσφατα στοιχεία της ΑΑΔΕ με τα 20.000 αδήλωτα ακίνητα και αφήνουν ένα έντονα αρνητικό κοινωνικό αποτύπωμα. Ακόμη, θα πρέπει στηριχτεί με κίνητρα η επενδυτική δραστηριότητα του ξενοδοχείου. Οι ελληνικές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, σύμφωνα με έρευνα που παρουσιάσαμε πρόσφατα στο ΞΕΕ, επένδυσαν 1,6 δισ. ευρώ για ανακαίνιση των μονάδων τους, στη διετία 2017-18, δημιουργώντας ένα μεγάλο κύκλο εργασιών και για άλλους κλάδους και επαγγέλματα. Πρέπει να υπάρξει μια στοχευμένη πολιτική που θα αξιοποιεί ευρωπαϊκούς πόρους και διαθέσιμα χρηματοδοτικά εργαλεία για την ενίσχυση αυτών των επενδύσεων με τρόπο τέτοιο που κάθε ευρώ θα πιάνει τόπο και θα δίνει αποτελέσματα υψηλής προστιθέμενης αξίας στην ελληνική τουριστική οικονομία».

Φορολογικές μεταρρυθμίσεις όπως π.χ. ο μειωμένος συντελεστής ΦΠΑ στα νησιά, είναι λύσεις προς τη σωστή κατεύθυνση για εσάς;

«Πρέπει να πάμε σε μια συνολική μείωση του ΦΠΑ και της φορολογίας, καθώς όπως σας είπα το υπερφορολογημένο ξενοδοχείο αγκομαχάει σήμερα να ανταποκριθεί σε υποχρεώσεις που υπερβαίνουν τις δυνάμεις του. Όσο πιο σύντομα έχουμε ενιαίο ΦΠΑ 11% στο τουριστικό πακέτο και όσο πιο γρήγορα φτάσουμε στο συντελεστή 20% στη φορολογία των επιχειρήσεων – που και τα δύο είναι προγραμματικές θέσεις της κυβέρνησης – τόσο πιο άμεσα θα είναι τα πολλαπλασιαστικά αναπτυξιακά αποτελέσματα που μπορεί να φέρει ο τουρισμός με επίκεντρο το ελληνικό ξενοδοχείο».

Πόσο σημαντικά μπορεί να συνεισφέρει στην εθνική ανάπτυξη, συνολικά, ο τουριστικός κλάδος;

«Πρόσφατα δημοσιοποιήθηκε από το ΞΕΕ μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα έρευνα του ΙΤΕΠ. Ένα στοιχείο θα σας πω μόνο. Το διάστημα 2008-2017 μόνο στις υπηρεσίες καταλύματος-εστίασης υπήρξε αύξηση της απασχόλησης κατά 9%, όταν στις κατασκευές μειώθηκε κατά 62%, στη μεταποίηση μειώθηκε κατά 34% και στη γεωργία, η μείωση έφτασε στο 12%. Το “δίνουμε δουλειές” δεν είναι σχήμα λόγου για τους ξενοδόχους. Το ελληνικό ξενοδοχείο ακόμα και στα δύσκολα έδειξε πως μπορεί να βάζει μπροστά τις “μηχανές” της ελληνικής οικονομίας. Δημιουργούμε δουλειές, εισοδήματα, τζίρους σε συναφείς και σχετιζόμενους κλάδους, δημόσια έσοδα. Η συμμετοχή του τουρισμού στο εθνικό ΑΕΠ ξεπερνάει πλέον το 25% και την ίδια στιγμή γινόμαστε όχημα για να κερδίσουν το στοίχημα της εξωστρέφειας και του ανοίγματος σε νέες αγορές και άλλοι σημαντικοί τομείς της οικονομίας, όπως για παράδειγμα ο πρωτογενής τομέας. Και συνεχίζουμε τη θετική συνεισφορά μας. Σήμερα που μιλάμε είναι πραγματικότητα , με πρωτοβουλία του ΞΕΕ, ο πρώτος Τravel – Hopsitality Accelator για startups του τουρισμού στην Ελλάδα, που έχει στόχο να έρθουν κοντά τα ξενοδοχεία με τη νεοφυή επιχειρηματικότητα και να παράξουμε υπεραξία για τα δύο μέρη και τη χώρα. Ενώνουμε τον “εθνικό πρωταθλητή”, τον τουρισμό, ο οποίος δημιουργεί ανάπτυξη, εισοδήματα και ευκαιρίες απασχόλησης με το ζωντανό κύτταρο της νεοφυούς επιχειρηματικότητας. Αυτή τη μεγάλη συνεισφορά μπορούμε να τη διευρύνουμε ακόμη περισσότερο όσο το ξενοδοχείο βρίσκει χώρο και ανάσα για να δώσει τα πολλά περισσότερα που μπορεί».

Τι τύπου κινήσεις θα έπρεπε να περιλαμβάνει, κατά τη γνώμη σας, μία εθνική στρατηγική για τον τουρισμό;

«Αποδεδειγμένα στην πράξη, ο τουρισμός δεν είναι υπόθεση ούτε πολλών, ούτε λίγων. Ο τουρισμός είναι υπόθεση όλων. Αυτή η καθολική αναγνώριση της αξίας του τουρισμού υποχρεώνει όλους τους εμπλεκόμενους στο να επιδείξουν μια νέα νοοτροπία, η οποία σε τελική ανάλυση αφορά την κοινή προσπάθεια για το κοινό καλό. Νοοτροπία αλλαγής των κακώς κειμένων, νοοτροπία αυτοπεποίθησης για τις πραγματικές δυνατότητες της χώρας. Με αυτή τη νοοτροπία πρέπει να συμφωνήσουμε σε ένα σχέδιο για το που θέλουμε να είναι τουριστικά η χώρα σε 10 χρόνια. Και με βάση αυτό το συμφωνημένο σχέδιο ο καθένας να κάνει τη δουλειά που του αναλογεί, κοιτώντας όμως όλοι προς την ίδια κατεύθυνση. Διότι για να υλοποιηθεί ένα τέτοιο σχέδιο απαιτείται οριζόντια συνεργασία. Έχουμε πάθει κι ελπίζω να έχουμε μάθει. Η διασπορά αρμοδιοτήτων, οι συναρμοδιότητες, οι καθυστερήσεις στην επικοινωνία μεταξύ των επιπέδων διοίκησης ακυρώνουν στην πράξη κάθε σχέδιο, αν δεν υπάρξει αληθινή βούληση για συνεργασία, με στόχο το μόνιμο αποτέλεσμα και όχι κάποιες εφήμερες εντυπώσεις. Νέα νοοτροπία, μακρόπνοο σχέδιο, καθημερινή συνεργασία είναι τα βασικά συστατικά για μια νέα συνταγή στον τουρισμό που θα υπερβαίνει την πεπατημένη των αφίξεων, εστιάζοντας στην ανάδειξη και την κατοχύρωση ενός παγκόσμιου προορισμού 365 μέρες το χρόνο».

Χρήστος Δημόπουλος-bizness.gr

Advertisement Ergon Tzanidakis
Advertisement Macon
Advertisement
Advertisement Ergon Tzanidakis
Advertisement TÜV Austria
Advertisement Aecom
Το Ολυμπιακό Κέντρο Μαρκόπουλου - Πηγή: ΤΑΙΠΕΔ
REAL ESTATE1 ημέρα ago

Νέος διαγωνισμός από το Υπερταμείο για την αξιοποίηση του πρώην Ολυμπιακού Ιππικού Κέντρο στο Μαρκόπουλο – Πώς θα αξιοποιηθεί

Eliamos Villas Hotel & Spa, Κεφαλονιά - Πηγή: SWOT Hospitality
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

Στη SWOT η διαχείριση του 5άστερου Eliamos Villas Hotel & Spa στην Κεφαλονιά

Κως - Φωτογραφία αρχείου - Πηγή: EUROKINISSI/ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΠΟΣΤΟΛΟΥ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

Ποιές 3 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις δρομολογούνται στα Δωδεκάνησα – Σε ποιά νησιά θα γίνουν

Sandblu Santorini, LXR Hotels Resorts - Πηγή: © 2025 Hilton
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

Ντεμπούτο για τα LXR Hotels & Resorts στην Ελλάδα – Ανοίγει το 2026 το νέο 5άστερο Sandblu Santorini

Πηγή: AKTOR
REAL ESTATE2 ημέρες ago

Πώς ο Όμιλος AKTOR θα αξιοποιήσει μέρος του mega ομολογιακού δανείου 140 εκατ. ευρώ για την ανάπτυξη έργων real estate

Εικόνα αρχείου - Design by Canva Pro
REAL ESTATE2 ημέρες ago

Affordable living: πώς το “Ανακαινίζω – Νοικιάζω” μετατρέπει τα κλειστά ακίνητα σε επενδυτικό κεφάλαιο

Green Haven Melissia - Πηγή: Ten Brinke
RESIDENTIAL2 ημέρες ago

[VIDEO] Σε εξέλιξη η νέα μεγάλη οικιστική επένδυση Green Haven στα Μελίσσια

Φωτογραφία αρχείου - Designed by Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 ημέρες ago

“Πράσινο φως” για νέο ξενοδοχείο 5 αστέρων στη Χερσόνησο

Αργολική Ριβιέρα - Πηγή: Canva Pro
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 ημέρες ago

Σε διαβούλευση η νέα 5άστερη τουριστική επένδυση Hydra Rock στην Ερμιονίδα – Τι θα περιλαμβάνει το έργο

Κεφαλονιά - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΟΝΗΣ/EUROKINISSI
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 ημέρες ago

Στα “σκαριά” 4 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις στο Ιόνιο – Σε ποια νησιά θα γίνουν

Green Haven Melissia - Πηγή: Ten Brinke
RESIDENTIAL2 εβδομάδες ago

Ξεκίνησε η νέα μεγάλη οικιστική επένδυση της Ten Brinke στα Μελίσσια – Πού κατασκευάζεται και τι περιλαμβάνει

Το πρώτο ξενοδοχείο Destination by Hyatt στην Ελλάδα ανοίγει στην Πάρο - Πηγή: SWOT
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

Ντεμπούτο στην Ελλάδα για το ξενοδοχειακό brand Destination by Hyatt – Σε ποιό νησί θα ανοίξει το πρώτο το 2026

Η ανανεωμένη Στοά Αρσακείου - Πηγή: Legendary Food
ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΠΑΡΚΑ1 εβδομάδα ago

Προς ολοκλήρωση η μεγάλη εμπορική επένδυση στη Στοά Αρσακείου – Ποιοί χώροι έχουν ήδη ξεκινήσει να λειτουργούν

Κεφαλονιά - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΟΝΗΣ/EUROKINISSI
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 ημέρες ago

Στα “σκαριά” 4 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις στο Ιόνιο – Σε ποια νησιά θα γίνουν

Sound of the Sea Karpathos, Tapestry Collection by Hilton - Πηγή: Hilton
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

Ψήφος εμπιστοσύνης στην Ελλάδα από 3 ξενοδοχειακές αλυσίδες – κολοσσούς – Πού και πότε θα ανοίξουν 34 νέα ξενοδοχεία από Hilton, Wyndham και Fattal

The Ilisian - Πηγή: Ionian Hotel Enterprises
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

Με 18 νέα ξενοδοχεία επεκτείνεται στην Ελλάδα η Hilton – Τα νέα openings και η “επιστροφή” του brand Hilton

Το νέο "πράσινο" κτίριο γραφείων στη Λεωφόρο Κηφισίας 199 στο Μαρούσι - Πηγή: Noval Property
REAL ESTATE3 εβδομάδες ago

Από το Μαρούσι έως την Πειραιώς: πότε ολοκληρώνονται 3 μεγάλα έργα της Noval Property

ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ1 εβδομάδα ago

Στα “σκαριά” και το δεύτερο κτίριο “πράσινων” γραφείων MOB2 της Hellenic Properties στο Μαρούσι – Προχωρά και το MOB1

Sokio Piraeus, BW Premier Collection - Πηγή: Sokio Hotels
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

Ανοίγει νέα ξενοδοχεία σε Αττική και Μύκονο η Best Western – Στόχος ο διπλασιασμός των ξενοδοχείων της στην Ελλάδα έως το 2030

Φωτογραφία αρχείου - Πηγή: Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

“Πράσινο φως” για το έργο για νέο ξενοδοχείο 5 αστέρων στην Αιτωλοακαρνανία – Με ποιές αλλαγές προχωρά η επένδυση

Green Haven Melissia - Πηγή: Ten Brinke
RESIDENTIAL2 ημέρες ago

[VIDEO] Σε εξέλιξη η νέα μεγάλη οικιστική επένδυση Green Haven στα Μελίσσια

Πηγή: Dimand Real Estate
REAL ESTATE4 ημέρες ago

[VIDEO] Παρουσιάστηκε το masterplan για τη μεγάλη επένδυση της Dimand στο ΦΙΞ στη Θεσσαλονίκη – Τι θα περιλαμβάνει

Conrad Athens The Ilisian - Πηγή: Hilton
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

Τους πρώτους μήνες του 2026 θα ξεκινήσει τη λειτουργία του το νέο 5άστερο Conrad Athens The Ilisian

Piraeús Gate - Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
RESIDENTIAL1 μήνα ago

[VIDEO] Δείτε πώς θα γίνουν τα νέα “πράσινα” κτίρια κατοικιών και γραφείων στο Piraeus Gate Project

Το νέο Δικαστικό Μέγαρο Πειραιά όταν ολοκληρωθεί - Πηγή: Dimand Real Estate
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ1 μήνα ago

[VIDEO] Προχωρούν από την Dimand τα έργα κατασκευής του νέου Δικαστικού Μεγάρου Πειραιά

Το νέο Μινιόν, φωταγωγημένο - Πηγή: DIMAND - Φωτογραφίες: ΝΙΚΟΣ ΔΑΝΙΗΛΙΔΗΣ
VIDEOS2 μήνες ago

[VIDEO] Το όραμα της Dimand για τις πόλεις του σήμερα και του αύριο μέσα από 20 εμβληματικά έργα

Τα έργα σε εξέλιξη στον νέο Riviera Tower στο The Ellinikon - Πηγή: Bizness.gr
VIDEOS2 μήνες ago

[VIDEO] The Ellinikon: προχωρούν τα κτιριακά έργα για τις μεγάλες οικιστικές, εμπορικές και τουριστικές επενδύσεις στο Ελληνικό

Φωτογραφία αρχείου - Πηγή: Canva
LOGISTICS2 μήνες ago

[VIDEO] Προχωρά η mega επένδυση logistics της ΙΚΕΑ στον Ασπρόπυργο

Το νέο κτίριο γραφείων στην Πλατεία Μαβίλη - Πηγή: Ten Brinke
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ2 μήνες ago

[VIDEO] Δείτε πώς μεταμορφώθηκε παλιό κτίριο γραφείων στην Πλατεία Μαβίλη

Eleusis Project - Πηγή: Karpathios Development
LOGISTICS3 μήνες ago

[VIDEO] Πώς θα γίνει το νέο έργο logistics Eleusis Project στον Ασπρόπυργο – Ποιά εταιρεία επενδύει

TRENDING

Επικοινωνία

Copyright © 2019-2024 Bizness.gr

Bizness.gr - Ταυτότητα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία: «INFRA MEDIA M.I.K.E.» Διακριτικός τίτλος: «INFRA MEDIA» - Έδρα: Δήμος Αθηναίων, Αριστείδου αρ. 10-12, Τ.Κ. 10559 - ΑΦΜ: 801478591 Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ. - Τηλ. επικοινωνίας: 2130405600 - E-mail: contact@ypodomes.com Νόμιμος Εκπρόσωπος: Καραγιάννης Νικόλαος, Νόμιμος Εκπρόσωπος - Δικαιούχος του ονόματος τομέα (bizness.gr): INFRA MEDIA M.I.K.E. - Διευθυντής/Διαχειριστής: Καραγιάννης Νικόλαος - Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Παναγέα
Η Εταιρεία δηλώνει ότι έχει συμμορφωθεί με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).