Connect with us

ΑΡΘΡΑ-ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Α. Βασιλικός-ΞΕΕ στο bizness: Ο τουρισμός δεν είναι υπόθεση πολλών ή λίγων, είναι υπόθεση όλων

Newsroom

Published

on

 

Η νέα κυβέρνηση ορκίστηκε, η καινούργια ηγεσία του Υπουργείου Τουρισμού (Υπουργός κ. Χάρης Θεοχάρης, Υφυπουργός κ. Μάνος Κόνσολας) ορίστηκε και εν μέσω της θερινής περιόδου οι μηχανές, σε ένα από τα πιο σημαντικά χαρτοφυλάκια της χώρας, απαιτείται να δουλέψουν στο μάξιμουμ. Η τουριστική βιομηχανία είναι από τα ισχυρότερα «χαρτιά» της εθνικής οικονομίας. Επομένως, η συνεργασία της Πολιτείας με τους δύο εποπτευόμενους φορείς (σ.σ. το ΞΕΕ και τον ΕΟΤ), κρίνεται απαραίτητο να είναι αγαστή. Προκειμένου η Ελλάδα όχι μόνο να διατηρήσει τη δυναμική που έχει το τουριστικό της προϊόν, αλλά και να το ενισχύσει περαιτέρω.

Στο πλαίσιο των προσδοκιών που υπάρχουν από τη νεοεκλεγείσα κυβέρνηση της ΝΔ, το bizness.gr μίλησε με τον πρόεδρο του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, κ. Αλέξανδρο Βασιλικό. Μεταξύ άλλων, ο πρόεδρος του ΞΕΕ ξεκαθάρισε ότι αυτό που αναμένουν σαν Επιμελητήριο είναι γρήγορες και στοχευμένες παρεμβάσεις από τη νέα ηγεσία του Υπουργείου Τουρισμού. Παράλληλα, αναφέρθηκε και στις μεταβολές που πρέπει να υπάρξουν για την ενίσχυση, συνολικά, του ξενοδοχειακού κλάδου.

Αναλυτικά παρακάτω ολόκληρη η συνέντευξη του προέδρου του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, κ. Αλέξανδρου Βασιλικού:

Τι αναμένει το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδας από τη νέα κυβέρνηση που εκλέχθηκε και τη νέα ηγεσία του Υπουργείου Τουρισμού;

«Αναμένουμε γρήγορα ανακλαστικά και στοχευμένες παρεμβάσεις με έμφαση στο μετρήσιμο αναπτυξιακό αποτέλεσμα. Η παρουσία του Χάρη Θεοχάρη, πολιτικού με τεχνοκρατική συγκρότηση, είναι ευκαιρία προκειμένου να γίνει αντιληπτή από την ηγεσία του Υπουργείου Τουρισμού η πολιτική οικονομία του τουρισμού, να κρατήσουμε δηλαδή ψηλά τη ζήτηση για το τουριστικό προϊόν μας, βελτιώνοντας διαρκώς την προσφορά μας. Είναι “δύσκολη άσκηση” αναμφίβολα, όμως είναι μονόδρομος για να απογειώσει ο τουρισμός τις δυνατότητές του, συνεχίζοντας να προσφέρει στην εθνική οικονομία, την απασχόληση και την κοινωνική συνοχή. Ο τουρισμός μπορεί να είναι ο κορυφαίος πρωταγωνιστής της ισχυρής ανάπτυξης που θα επιδιώξει η νέα κυβέρνηση».

Πως μπορεί να ενισχυθεί το διατιθέμενο τουριστικό προϊόν της Ελλάδας;

«Χρειάζεται να μετακινήσουμε την οπτική μας από κάποια ποσοτικά δεδομένα όπως για παράδειγμα οι αφίξεις, σε ποιοτικότερα χαρακτηριστικά. Αυτά είναι που θα μας βοηθήσουν να απαντήσουμε σε κρίσιμα ζητούμενα που αφορούν στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου αλλά και στην προσέλκυση επισκεπτών υψηλότερων εισοδημάτων που θα τονώσουν τα τουριστικά έσοδα. Αλλά για να απαντήσουμε πειστικά σε αυτά τα ζητήματα απαιτούνται παρεμβάσεις μεγάλης κλίμακας. Δεν μπορούμε να κλείνουμε τα μάτια μπροστά στις αδυναμίες, στις ελλείψεις υποδομών, στην αδυναμία προορισμών να διαχειριστούν σωστά μείζονα ζητήματα όπως τα απορρίμματα, η νοσοκομειακή περίθαλψη, οι μεταφορές , ακόμη και η παροχή νερού και ρεύματος! Δεν μπορούμε να κρύβουμε τα προβλήματα της χώρας κάτω από το χαλί και πάνω στο χαλί να έχουμε μόνον πολυτελείς ξενοδοχειακές μονάδες. Ούτε μπορούμε να μιλάμε για μια σταθερή δυναμική παγκόσμιου προορισμού όταν γύρω από το ξενοδοχείο υπάρχει μια μίζερη πραγματικότητα που διώχνει τα παιδιά της. Αναβάθμιση λοιπόν του προϊόντος μας σημαίνει πως πρέπει όλοι να συνειδητοποιήσουν τη σημασία που έχει να φτιάξουμε μια χώρα με υποδομές, πρώτα απ’ όλα για μας τους ίδιους. Πόλεις φιλικές. Προορισμούς με ποιότητα ζωής, με δομές υγείας, με ασφάλεια, για την καθημερινότητα των ίδιων των κατοίκων τους. Μόνο έτσι θα πετύχουμε περισσότερα κι ο σωστός χρόνος για να ξεκινήσει η αναβάθμιση της χώρας είναι τώρα».

Τι αλλαγές πιστεύετε ότι πρέπει να συντελεστούν για την ενίσχυση, ειδικότερα, του ξενοδοχειακού κλάδου;

«Χρειάζεται να ληφθούν σοβαρές και υπεύθυνες αποφάσεις που θα δίνουν ανάσα στο ξενοδοχείο προκειμένου να συνεχίσει να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στην ανάπτυξη της χώρας και να διαχέει οφέλη στην κοινωνία. Φορολογικά βάρη, εισφορές, τέλη, πνευματικά και συγγενικά δικαιώματα “γονατίζουν” την ανταγωνιστικότητα του ελληνικού ξενοδοχείου σε κρίσιμους καιρούς και με τον άμεσο ανταγωνισμό μας , Τουρκία, Αίγυπτος, Τυνησία, κλπ, να βρίσκεται σε πλήρη ανάκαμψη. Επίσης, ρύθμιση και έλεγχος των βραχυχρόνιων μισθώσεων που συνιστούν σήμερα αθέμιτο ανταγωνισμό, είναι πεδίο εκτεταμένης φοροδιαφυγής όπως φάνηκε από τα πρόσφατα στοιχεία της ΑΑΔΕ με τα 20.000 αδήλωτα ακίνητα και αφήνουν ένα έντονα αρνητικό κοινωνικό αποτύπωμα. Ακόμη, θα πρέπει στηριχτεί με κίνητρα η επενδυτική δραστηριότητα του ξενοδοχείου. Οι ελληνικές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, σύμφωνα με έρευνα που παρουσιάσαμε πρόσφατα στο ΞΕΕ, επένδυσαν 1,6 δισ. ευρώ για ανακαίνιση των μονάδων τους, στη διετία 2017-18, δημιουργώντας ένα μεγάλο κύκλο εργασιών και για άλλους κλάδους και επαγγέλματα. Πρέπει να υπάρξει μια στοχευμένη πολιτική που θα αξιοποιεί ευρωπαϊκούς πόρους και διαθέσιμα χρηματοδοτικά εργαλεία για την ενίσχυση αυτών των επενδύσεων με τρόπο τέτοιο που κάθε ευρώ θα πιάνει τόπο και θα δίνει αποτελέσματα υψηλής προστιθέμενης αξίας στην ελληνική τουριστική οικονομία».

Φορολογικές μεταρρυθμίσεις όπως π.χ. ο μειωμένος συντελεστής ΦΠΑ στα νησιά, είναι λύσεις προς τη σωστή κατεύθυνση για εσάς;

«Πρέπει να πάμε σε μια συνολική μείωση του ΦΠΑ και της φορολογίας, καθώς όπως σας είπα το υπερφορολογημένο ξενοδοχείο αγκομαχάει σήμερα να ανταποκριθεί σε υποχρεώσεις που υπερβαίνουν τις δυνάμεις του. Όσο πιο σύντομα έχουμε ενιαίο ΦΠΑ 11% στο τουριστικό πακέτο και όσο πιο γρήγορα φτάσουμε στο συντελεστή 20% στη φορολογία των επιχειρήσεων – που και τα δύο είναι προγραμματικές θέσεις της κυβέρνησης – τόσο πιο άμεσα θα είναι τα πολλαπλασιαστικά αναπτυξιακά αποτελέσματα που μπορεί να φέρει ο τουρισμός με επίκεντρο το ελληνικό ξενοδοχείο».

Πόσο σημαντικά μπορεί να συνεισφέρει στην εθνική ανάπτυξη, συνολικά, ο τουριστικός κλάδος;

«Πρόσφατα δημοσιοποιήθηκε από το ΞΕΕ μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα έρευνα του ΙΤΕΠ. Ένα στοιχείο θα σας πω μόνο. Το διάστημα 2008-2017 μόνο στις υπηρεσίες καταλύματος-εστίασης υπήρξε αύξηση της απασχόλησης κατά 9%, όταν στις κατασκευές μειώθηκε κατά 62%, στη μεταποίηση μειώθηκε κατά 34% και στη γεωργία, η μείωση έφτασε στο 12%. Το “δίνουμε δουλειές” δεν είναι σχήμα λόγου για τους ξενοδόχους. Το ελληνικό ξενοδοχείο ακόμα και στα δύσκολα έδειξε πως μπορεί να βάζει μπροστά τις “μηχανές” της ελληνικής οικονομίας. Δημιουργούμε δουλειές, εισοδήματα, τζίρους σε συναφείς και σχετιζόμενους κλάδους, δημόσια έσοδα. Η συμμετοχή του τουρισμού στο εθνικό ΑΕΠ ξεπερνάει πλέον το 25% και την ίδια στιγμή γινόμαστε όχημα για να κερδίσουν το στοίχημα της εξωστρέφειας και του ανοίγματος σε νέες αγορές και άλλοι σημαντικοί τομείς της οικονομίας, όπως για παράδειγμα ο πρωτογενής τομέας. Και συνεχίζουμε τη θετική συνεισφορά μας. Σήμερα που μιλάμε είναι πραγματικότητα , με πρωτοβουλία του ΞΕΕ, ο πρώτος Τravel – Hopsitality Accelator για startups του τουρισμού στην Ελλάδα, που έχει στόχο να έρθουν κοντά τα ξενοδοχεία με τη νεοφυή επιχειρηματικότητα και να παράξουμε υπεραξία για τα δύο μέρη και τη χώρα. Ενώνουμε τον “εθνικό πρωταθλητή”, τον τουρισμό, ο οποίος δημιουργεί ανάπτυξη, εισοδήματα και ευκαιρίες απασχόλησης με το ζωντανό κύτταρο της νεοφυούς επιχειρηματικότητας. Αυτή τη μεγάλη συνεισφορά μπορούμε να τη διευρύνουμε ακόμη περισσότερο όσο το ξενοδοχείο βρίσκει χώρο και ανάσα για να δώσει τα πολλά περισσότερα που μπορεί».

Τι τύπου κινήσεις θα έπρεπε να περιλαμβάνει, κατά τη γνώμη σας, μία εθνική στρατηγική για τον τουρισμό;

«Αποδεδειγμένα στην πράξη, ο τουρισμός δεν είναι υπόθεση ούτε πολλών, ούτε λίγων. Ο τουρισμός είναι υπόθεση όλων. Αυτή η καθολική αναγνώριση της αξίας του τουρισμού υποχρεώνει όλους τους εμπλεκόμενους στο να επιδείξουν μια νέα νοοτροπία, η οποία σε τελική ανάλυση αφορά την κοινή προσπάθεια για το κοινό καλό. Νοοτροπία αλλαγής των κακώς κειμένων, νοοτροπία αυτοπεποίθησης για τις πραγματικές δυνατότητες της χώρας. Με αυτή τη νοοτροπία πρέπει να συμφωνήσουμε σε ένα σχέδιο για το που θέλουμε να είναι τουριστικά η χώρα σε 10 χρόνια. Και με βάση αυτό το συμφωνημένο σχέδιο ο καθένας να κάνει τη δουλειά που του αναλογεί, κοιτώντας όμως όλοι προς την ίδια κατεύθυνση. Διότι για να υλοποιηθεί ένα τέτοιο σχέδιο απαιτείται οριζόντια συνεργασία. Έχουμε πάθει κι ελπίζω να έχουμε μάθει. Η διασπορά αρμοδιοτήτων, οι συναρμοδιότητες, οι καθυστερήσεις στην επικοινωνία μεταξύ των επιπέδων διοίκησης ακυρώνουν στην πράξη κάθε σχέδιο, αν δεν υπάρξει αληθινή βούληση για συνεργασία, με στόχο το μόνιμο αποτέλεσμα και όχι κάποιες εφήμερες εντυπώσεις. Νέα νοοτροπία, μακρόπνοο σχέδιο, καθημερινή συνεργασία είναι τα βασικά συστατικά για μια νέα συνταγή στον τουρισμό που θα υπερβαίνει την πεπατημένη των αφίξεων, εστιάζοντας στην ανάδειξη και την κατοχύρωση ενός παγκόσμιου προορισμού 365 μέρες το χρόνο».

Χρήστος Δημόπουλος-bizness.gr

Advertisement Ergon Tzanidakis
Advertisement Macon
Advertisement
Advertisement Ergon Tzanidakis
Advertisement TÜV Austria
Advertisement Aecom
Φωτογραφία αρχείου - Πηγή: Canva Pro
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΑ ΚΤΙΡΙΑ3 ώρες ago

Δύο νέα έργα βιομηχανικού real estate σε Αττική και Δυτική Μακεδονία

Νάξος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: EUROKINISSI / ΧΑΣΙΑΛΗΣ ΒΑΪΟΣ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ4 ώρες ago

Δρομολογείται νέο έργο για ξενοδοχείο στη Νάξο – Σε ποιά περιοχή θα γίνει

Design by Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ5 ώρες ago

“Πράσινο φως” για νέο έργο ανακαίνισης ξενοδοχείου στη Θεσσαλονίκη – Που θα γίνει

Μύκονος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: Χρήστος Μπόνης / Eurokinissi
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ6 ώρες ago

“Στα σκαριά” νέο έργο για επέκταση ξενοδοχείου στη Μύκονο

Athenaeum Eridanus - Πηγή: Athenaeum Hotels
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ7 ώρες ago

Οι 3 νέες επενδύσεις της Athenaeum Hotels στην Αθήνα – Που σχεδιάζονται νέα 5άστερα ξενοδοχεία

Τρίκαλα Θεσσαλίας - Φωτογραφία αρχείου - Πηγή: ΚΑΛΛΙΑΡΑΣ ΘΑΝΑΣΗΣ/EUROKINISSI
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ7 ώρες ago

Και η Θεσσαλία στην “άνοιξη” του τουριστικού real estate – Ποιές 3 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις πήραν “πράσινο φως”

Conrad Corfu - Πηγή: Hilton
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ7 ώρες ago

Μετά το The Ilisian στην Αθήνα, ανοίγει και νέο Conrad από τη Hilton στο Ιόνιο το 2026 – Σε ποιό νησί θα γίνει

Φωτογραφία αρχείου - Πηγή: Canva
REAL ESTATE7 ώρες ago

Σε φάση ωρίμανσης οι ΑΕΕΑΠ – Ποιός ο ρόλος της αναβάθμισης του Χρηματιστηρίου της Αθήνας

Six Senses Porto Heli - Πηγή: Six Senses
REAL ESTATE1 ημέρα ago

Επεκτείνεται και στα έργα real estate η ΕΚΤΕΡ – Ποιά είναι τα 2 έργα – σημαίες

Φωτογραφία αρχείου - Πηγή: Canva
ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΠΑΡΚΑ1 ημέρα ago

Το δικό της πλήρες IKEA αποκτά η Ρόδος – Ποιά εταιρεία ανέλαβε το έργο

Το νέο κτίριο με serviced apartments στην οδό Αιτωλικού στον Πειραιά - Πηγή: MIBS Group
RESIDENTIAL3 εβδομάδες ago

Ξεκινά η μεγάλη οικιστική επένδυση της MIBS στον Πειραιά – Στην ΕΚΤΕΡ το έργο ανακατασκευής

Φωτογραφία αρχείου - Designed by Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ5 ημέρες ago

Οι 11 νέες επενδύσεις για ξενοδοχεία 5 αστέρων σε όλη την Ελλάδα – Σε ποιές περιοχές θα γίνουν

Πολυτελές θέρετρο και ιδιωτικές κατοικίες της Four Seasons στο Πόρτο Χέλι - Πηγή: Four Seasons
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 εβδομάδα ago

“Πράσινο φως” και με τη “βούλα” για τη μεγάλη τουριστική επένδυση του νέου Four Seasons στο Πόρτο Χέλι – Τι θα περιλαμβάνει

Το ακίνητο στην οδό Αγησιλάου 23-25 και Κολωνού στο Μεταξουργείο - Πηγή: Google Maps
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 εβδομάδα ago

Σε hot spot νέων ξενοδοχείων μετατρέπεται το Μεταξουργείο – Ποιές δύο νέες επενδύσεις προχωρούν

Η επένδυση στο Ελληνικό - Πηγή: Lamda Development
RESIDENTIAL1 εβδομάδα ago

The Ellinikon: “στα σκαριά” μια ακόμη νέα γειτονιά με κατοικίες στην ανατολική πλευρά της έκτασης – Τι θα περιλαμβάνει το East Village

Πηγή: Sani Resort
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

“Πράσινο φως” για τις αλλαγές στο Sani Resort – Πώς θα συνενωθούν τα 4 πεντάστερα ξενοδοχεία σε ένα

Κεφαλονιά - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΟΝΗΣ/EUROKINISSI
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ6 ημέρες ago

“Πράσινο φως” για νέο ξενοδοχείο 5 αστέρων στην Κεφαλονιά – Σε ποιά περιοχή θα γίνει

Six Senses Porto Heli - Πηγή: Six Senses
REAL ESTATE1 ημέρα ago

Επεκτείνεται και στα έργα real estate η ΕΚΤΕΡ – Ποιά είναι τα 2 έργα – σημαίες

Το κτίριο φοιτητικών κατοικιών της Premia Properties στη Θεσσαλονίκη - Πηγή: Premia Properties
RESIDENTIAL3 εβδομάδες ago

Νέο κτίριο στην Καισαριανή απέκτησε η Premia Properties – Πώς θα το μετατρέψει σε φοιτητικές κατοικίες

Σαντορίνη - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: Γιώργος Κονταρίνης / Eurokinissi
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ6 ημέρες ago

“Στα σκαριά” νέο ξενοδοχείο στη Σαντορίνη – Σε ποιά περιοχή θα γίνει

Το νέο Μινιόν, φωταγωγημένο - Πηγή: DIMAND - Φωτογραφίες: ΝΙΚΟΣ ΔΑΝΙΗΛΙΔΗΣ
VIDEOS1 ημέρα ago

[VIDEO] Το όραμα της Dimand για τις πόλεις του σήμερα και του αύριο μέσα από 20 εμβληματικά έργα

Τα έργα σε εξέλιξη στον νέο Riviera Tower στο The Ellinikon - Πηγή: Bizness.gr
VIDEOS6 ημέρες ago

[VIDEO] The Ellinikon: προχωρούν τα κτιριακά έργα για τις μεγάλες οικιστικές, εμπορικές και τουριστικές επενδύσεις στο Ελληνικό

Φωτογραφία αρχείου - Πηγή: Canva
LOGISTICS2 εβδομάδες ago

[VIDEO] Προχωρά η mega επένδυση logistics της ΙΚΕΑ στον Ασπρόπυργο

Το νέο κτίριο γραφείων στην Πλατεία Μαβίλη - Πηγή: Ten Brinke
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ3 εβδομάδες ago

[VIDEO] Δείτε πώς μεταμορφώθηκε παλιό κτίριο γραφείων στην Πλατεία Μαβίλη

Eleusis Project - Πηγή: Karpathios Development
LOGISTICS1 μήνα ago

[VIDEO] Πώς θα γίνει το νέο έργο logistics Eleusis Project στον Ασπρόπυργο – Ποιά εταιρεία επενδύει

Voria Project - Πηγή: North Star Entertainment
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 μήνα ago

Ξεκινούν από τη ΜΕΤΚΑ τα έργα για τη μεγάλη επένδυση VORIA στο Μαρούσι – Εκδόθηκαν οι οικοδομικές άδειες

Η οικιστική επένδυση της Vita Estate Development στην οδό Ιάσονος 42 στη Νέα Σμύρνη - Πηγή: Vita Estate Development
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] Προχωρά η νέα οικιστική επένδυση στη Νέα Σμύρνη – Σε ποιά περιοχή κατασκευάζεται

Η οικιστική επένδυση της Ten Brinke στην οδό Εθνάρχου Μακαρίου 80 στην Αργυρούπολη - Πηγή: Ten Brinke
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] Ολοκληρώνεται η οικιστική επένδυση της Ten Brinke στην Αργυρούπολη – Πού βρίσκεται το ακίνητο

Το νέο Hard Rock Hotel & Casino Athens στο Ελληνικό - Φωτό: Γιάννης Παναγόπουλος / Eurokinissi
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] The Ellinikon: προχωρούν τα έργα σε Riviera Tower, IRC και Little Athens

Filoxenia Kalamata - Πηγή: Grecotel
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 μήνες ago

Ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση ανακαίνισης στο εμβληματικό Filoxenia Kalamata της Grecotel – “Στα σκαριά” και η επόμενη φάση

TRENDING

Επικοινωνία

Copyright © 2019-2024 Bizness.gr

Bizness.gr - Ταυτότητα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία: «INFRA MEDIA M.I.K.E.» Διακριτικός τίτλος: «INFRA MEDIA» - Έδρα: Δήμος Αθηναίων, Αριστείδου αρ. 10-12, Τ.Κ. 10559 - ΑΦΜ: 801478591 Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ. - Τηλ. επικοινωνίας: 2130405600 - E-mail: contact@ypodomes.com Νόμιμος Εκπρόσωπος: Καραγιάννης Νικόλαος, Νόμιμος Εκπρόσωπος - Δικαιούχος του ονόματος τομέα (bizness.gr): INFRA MEDIA M.I.K.E. - Διευθυντής/Διαχειριστής: Καραγιάννης Νικόλαος - Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Παναγέα
Η Εταιρεία δηλώνει ότι έχει συμμορφωθεί με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).