Connect with us

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Αυτοκινητόδρομος Ε65: Χρηματοδότηση, Βρυξέλλες και μπουλντόζες για το βόρειο τμήμα Τρικαλα-Εγνατία

bizness.gr

Published

on

Τρέχουν οι διαπραγματεύσεις για την χρηματοδότηση του τελευταίου, βόρειου τμήματος του αυτοκινητόδρομου Ε65, από τα Τρίκαλα μέχρι την σύνδεση με την Εγνατία Οδό. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του ypodomes.com τον Φεβρουάριο πρόκειται να κατατεθεί ο φάκελος για να εγκριθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες της Κομισιόν.

Όπως αναφέρουν πηγές πολύ κοντά στο θέμα, μετά τον εξονυχιστικό έλεγχο που έτυχε το νότιο τμήμα από τη Λαμία μέχρι την Ξυνιάδα και την τελική του έγκριση, το βόρειο τμήμα αναμένεται να περάσει σε πολύ πιο σύντομο χρόνο και να έρθει πιθανόν μέσα στο έτος στην ελληνική Βουλή για να κυρωθεί.

Το ποσό για την κατασκευή ανέρχεται σε 400εκατ.ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί με δάνειο από την ΕΤΕπ και πιθανόν και κάποιο μέρος από το ΕΣΠΑ. Στόχος παραμένει το σύνολο του έργου να ολοκληρωθεί μέχρι το 2022 και το Ε65 να λειτουργεί από τη Λαμία μέχρι τα Γρεβενα.

Το έργο Τρίκαλα-Εγνατία εντάσσεται στη σύμβαση παραχώρησης του Ε65 και έχει χαρακτηριστεί ως αναβαλλόμενο (όπως και το Λαμία-Ξυνιάδα). Την κατασκευή θα αναλάβει η ΤΕΡΝΑ ενώ τη διαχείριση η Κεντρική Οδός Α.Ε.

Η κατασκευή του βόρειου τμήματος θα ολοκληρώσει την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Ε65 στο σύνολο του και θα τον καταστήσει ένα πλήρη οδικό άξονα με αρχή, μέση και τέλος. Το τμήμα Τρίκαλα-Εγνατία έχει μήκος περίπου 65χλμ, έχει στο σύνολο του περιβαλλοντική αδειοδότηση (ΜΠΕ), η κατασκευαστική διάρκεια εκτιμάται ότι θα είναι περίπου 3 χρόνια, θα διαθέτει όπως και όλος ο Ε65, δύο λωρίδες κυκλοφορίας +ΛΕΑ ανά κατεύθυνση και περιλαμβάνει τα υποτμήματα:

ΤΡΙΚΑΛΑ-ΚΑΛΑΜΠΑΚΑ

Το βόρειο τμήμα ξεκινά από την περιοχή των Τρικάλων και αποτελείται από το τμήμα Μακρυχώρι Τρικάλων-Καλαμπάκα κααι έχει κατασκευαστική ωριμότητα που έχει συντελεστεί από την περίοδο 2008-2011 που φτάνει το 40%.

ΚΑΛΑΜΠΑΚΑ-ΟΞΥΝΕΙΑ και ΟΞΥΝΕΙΑ-ΚΗΠΟΥΡΕΙΟ ΓΡΕΒΕΝΩΝ

Το τμήμα αυτό σχεδιάζεται με ταχύτητα μελέτης 110χλμ/ώρα. Χωρίζεται σε δύο υποτμήματα: Νότιο υποτμήμα που είναι το Καλαμπάκα-Οξύνεια (ΧΘ137,5-ΧΘ148,135) και έχει μήκος 10.6χλμ. Το βόρειο υποτμήμα ξεκινά από την Καλαμπάκα (στο ύψος της Οξύνειας) και καταλήγει στο Κηπουριό Γρεβενών όπου συνδέεται με Ανισόπεδο Κόμβο με την Εγνατία Οδό και εχει μήκος 33,3χλμ.

Θα κατασκευαστούν 3 ανισόπεδοι κόμβοι σε Οξύνεια, Αγιόφυλλο-Καρπερό και Εγνατία (στο Κηπουριό), ένας μετωπικός σταθμός διοδίων στην Οξύνεια, δύο χώροι στάθμευσης, ένα Κέντρο Ελέγχου-Συντήρησης και ένα ΣΕΑ.

Κατά τη διάρκεια της κατασκευής θα αναπτυχθούν τρεις εργοταξιακοί χώροι: κεντρικό εργοτάξιο του έργου που εξυπηρετεί και το νότιο υποτμήμα (στη ΧΘ130), εργοτάξιο διάνοιξης σήραγγας, εργοτάξιο εξυπηρέτησης βόρειου τμήματος

Να σημειωθεί πως με την τροποποίηση της χάραξης του βόρειου τμήματος δεν βλέπουμε να υπάρχουν πολύ μεγάλα τεχνικά έργα ενώ η μετακίνηση του αυτοκινητοδρόμου τον βγάζει εκτός της ζώνης μόνιμης παρουσίας της καφέ αρκούδας.

Πηγή: Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Διευκρινίσεις της MIG για την πώληση της συμμετοχής της στη SingularLogic

bizness.gr

Published

on

Η Marfin Investment Group ΑΕ Συμμετοχών (MIG) ανακοίνωσε ότι στο πλαίσιο της διαδικασίας αξιολόγησης των εκδηλώσεων ενδιαφέροντος για την εξαγορά της συμμετοχής της στην εταιρία SingularLogic, με χρηματοοικονομική σύμβουλο τη EUROXX Χρηματιστηριακή, αποφάσισε τη διακοπή των συζητήσεων με την εταιρία Nexum Holdings Limited (Skybox).

Στην ίδια ανακοίνωση σημειώνεται ότι η εταιρία θα προχωρήσει πλέον σε συζητήσεις με το επενδυτικό σχήμα Epsilon Net ΑΕ και Space Hellas ΑΕ με αντικείμενο την κατάρτιση σύμβασης αγοραπωλησίας των μετοχών SingularLogic.

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

H Uber προσφέρει 1 δισ. ευρώ για να αγοράσει τη Free Now που έχει και το Beat

bizness.gr

Published

on

Uber

Περισσότερα από 1 δισ. ευρώ έχει προσφέρει η Uber προκειμένου να αγοράσει την εταιρεία παροχής υπηρεσιών κινητικότητας Freenow των Daimler και BMW.

Ενώ η Daimler είναι έτοιμη να πουλήσει, ο διευθύνων σύμβουλος της BMW Ολιβερ Ζίπσε αμφιβάλλει για την πώληση και είναι αντίθετα, ανοιχτός για να προσφέρει στην Uber ένα μερίδιο, αναφέρει το Reuters.

Μετά το επιτυχημένο λανσάρισμα των κοινοπραξιών YOUR NOW το Φεβρουάριο του 2019, οι εταιρείες Daimler και BMW, συνέχισαν την ανάπτυξη. Σχεδόν 90 εκατομμύρια άτομα χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες των κοινοπραξιών για car-sharing, ride-hailing, στάθμευση, φόρτιση και πλατφόρμες πολλαπλών μέσων, που προσφέρονται σε περισσότερες από 1.300 πόλεις σε όλο τον κόσμο.

Οι παρεχόμενες υπηρεσίες θα συνεχίσουν να προσαρμόζονται στις ανάγκες των πελατών και κατατάσσονται σε τρεις πυλώνες: 1. FREE NOW. 2. SHARE NOW. 3. PARK NOW & CHARGE NOW. Η δημιουργία ενός νέου οργανισμού – ομπρέλας, από την 1η Ιανουαρίου του 2020, θα υποστηρίξει την αποτελεσματική διαχείριση αυτών των τριών πυλώνων.

Η FREE NOW (πρώην mytaxi), από τους μεγαλύτερους Ευρωπαίους παρόχους μετακίνησης, που περιλαμβάνει υπηρεσίες taxi & ride-hailing FREE NOW, Beat, Kapten και την υπηρεσία ηλεκτρικών σκούτερ Hive, είχε υψηλά κέρδη το 2019: Ο ετήσιος δείκτης GMV (ακαθάριστη αξία εμπορευμάτων, έσοδα πλατφόρμας) θα ξεπεράσει τα δύο δισ. ευρώ – θεαματική άνοδος από πέρσι.

Το 2019, ο όγκος των διαδρομών (δηλ. ο αριθμός των ταξιδιών) ήταν 120% υψηλότερος από το 2018: Η FREE NOW θα έχει ολοκληρώσει σχεδόν 300 εκατομμύρια ταξίδια σε 18 ευρωπαϊκές και λατινοαμερικανικές χώρες μέχρι τα τέλη της φετινής χρονιάς. Πάνω από 39 εκατομμύρια επιβάτες εκμεταλλεύτηκαν τις υπηρεσίες που προσέφεραν πάνω από 800.000 συνεργαζόμενοι οδηγοί.

Στη ανάπτυξη, συνετέλεσε επίσης το πολύ επιτυχημένο λανσάρισμα της Beat στην πόλη του Μεξικού και της Kapten στο Λονδίνο, καθώς και η επέκταση της εταιρίας ενοικίασης αυτοκινήτων “Ride” της FREE NOW στη Γερμανία, που επιτρέπει στους πελάτες να κάνουν κράτηση ενοικιαζόμενου αυτοκινήτου με οδηγό, με σταθερή χρέωση.

Η FREE NOW βρίσκεται επίσης σε σταθερή τροχιά ανάπτυξης το 2020: Πρόσθετες υπηρεσίες μετακίνησης όπως ηλεκτρικά σκούτερ (e-scooters), ηλεκτρικά ποδήλατα, car-sharing και δημόσια μέσα μεταφοράς, θα ενσωματωθούν στην εφαρμογή, μαζί με τη βασική της δραστηριότητα ride-hailing. Αυτή η ενσωμάτωση λύσεων μετακίνησης πολλαπλών μέσων (multimodal) βασίζεται στην εμπειρία της REACH NOW στο συνδυασμό διαφόρων υπηρεσιών μετακίνησης, με δυνατότητα κρατήσεων σε μία πλατφόρμα (“Mobility-as-a-Service” ή MaaS).

Οι υπηρεσίες REACH NOW χρησιμοποιούνται τώρα από περισσότερα από 7 εκατομμύρια άτομα σε 20 πόλεις σε όλο τον κόσμο. Στη Νότια Γερμανία, οι δυνατότητες on-demand ride-sharing έχουν επεκταθεί σε συνδυασμό με την Karlsruhe Transport Authority (KVV) στο Ettlingen και την εταιρία δημοσίων μεταφορών Stuttgarter Straßenbahnen AG (SSB) στη Στουτγάρδη. Η REACH NOW θα επικεντρωθεί ιδιαίτερα στην ανάπτυξη διαφόρων λύσεων μετακίνησης, όπως πλατφόρμες Mobility-as-a-Service και on-demand λύσεις για πόλεις και εταιρίες δημοσίων μεταφορών.

Η πάροχος ελεύθερου car-sharing SHARE NOW, που προέκυψε από τις δύο υπηρεσίες car2go και DriveNow, έχει καταγράψει περίπου ένα εκατομμύριο νέους πελάτες από την έναρξη της χρονιάς. Με την προσθήκη του Παρισιού τον Ιανουάριο και της Βουδαπέστης τον Απρίλιο, η SHARE NOW έχει επεκτείνει το ευρωπαϊκό της αποτύπωμα το 2019 για να συμπεριλάβει δύο μεγάλες πρωτεύουσες. Στο μέλλον, η έμφαση θα δοθεί σε πόλεις που υπόσχονται μακροπρόθεσμη κερδοφόρα ανάπτυξη. Αυτή τη στιγμή εξετάζεται το ενδεχόμενο μιας αναδιοργάνωσης. Ταυτόχρονα, το car-sharing εξελίσσεται συστηματικά και η επιτυχημένη ενσωμάτωση των δύο υπηρεσιών συνεχίζεται: Η εφαρμογή SHARE NOW διατίθεται από το Νοέμβριο του 2019. Στη Βιέννη, η νέα εφαρμογή SHARE NOW επιτρέπει την απευθείας κράτηση και ενοικίαση οχημάτων των car2go και DriveNow για πρώτη φορά, ενώ θα ακολουθήσουν και άλλες πόλεις. Οι υπηρεσίες θα επεκταθούν, μετά από μία επιτυχημένη πιλοτική φάση pilot με μακροπρόθεσμη δοκιμή της υπηρεσίας car-sharing σε Μιλάνο και Αμβούργο. Το μακροπρόθεσμο car sharing προσφέρει τη δυνατότητα ενοικίασης οχημάτων SHARE NOW για έως 14 ημέρες.

Η CHARGE NOW αντιπροσωπεύει τη μεγαλύτερη υποδομή φόρτισης στην Ευρώπη και κατά συνέπεια θεωρείται βασικός συντελεστής για υψηλότερη διείσδυση της ηλεκτροκίνησης στην αγορά. Οι υπηρεσίες φόρτισης CHARGE NOW ήδη παρέχουν πρόσβαση στο 85% του ευρωπαϊκού δικτύου φόρτισης σε 30 ευρωπαϊκές αγορές. Περιλαμβάνει πάνω από 130.000 σημεία φόρτισης και συμβάσεις με περίπου 400 διαχειριστές σημείων φόρτισης. Μόνο στη Γερμανία, η CHARGE NOW έχει 98% κάλυψη αγοράς. Η CHARGE NOW είναι μία υπηρεσία της Digital Charging Solutions GmbH, που επίσης αναπτύσσει εξατομικευμένες, ειδικά προσαρμοσμένες λύσεις φόρτισης για άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων και διαχειριστές στόλων.

Η PARK NOW επιτρέπει στους πελάτες να χρησιμοποιούν μια εφαρμογή για αναζήτηση και πληρωμή χώρων στάθμευσης εντός και εκτός δρόμου. Το 2019, η PARK NOW ενίσχυσε περαιτέρω την πρωτοκαθεδρία της στις ψηφιακές λύσεις στάθμευσης: 36 εκατομμύρια πελάτες σε δέκα Ευρωπαϊκές χώρες και στις ΗΠΑ χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες του PARK NOW Group. Η PARK NOW έφτασε τα 230 εκατομμύρια συναλλαγές με το βασικό brand της, και τις Parkmobile, RingGo και Parkline, το 2019. Η PARK NOW συνάπτει επιτυχημένες συνεργασίες με σύγχρονους δήμους και έχει διακριθεί με το European Parking Award για λύσεις στάθμευσης βάσει εκπομπών ρύπων στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Εκρηκτική άνοδος του τζίρου της Παπουτσάνης στο 9μηνο – Που οφείλεται η αύξηση πωλήσεων

bizness.gr

Published

on

Σημαντική αύξηση του κύκλου εργασιών της κατά 38% εμφάνισε η Παπουτσάνης ΑΒΕΕ τους πρώτους εννέα μήνες του 2020. Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις ανήλθαν σε 30,8 εκατ. ευρώ, έναντι 22,4 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2019.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η ανάπτυξη του κύκλου εργασιών της Παπουτσάνης είναι αποτέλεσμα των υψηλών επιδόσεων που σημείωσε η εταιρεία στις κατηγορίες των επώνυμων προϊόντων και των παραγωγών για τρίτους ενώ σημαντικά συνέβαλλε και η αύξηση των πωλήσεων των ειδικών σαπωνομαζών, πρώτης ύλης για την παραγωγή στερεού σαπουνιού. Με το συγκεκριμένο τρόπο η εταιρεία κατάφερε να υπερσκελίσει τη μείωση των πωλήσεων προς την ξενοδοχειακή αγορά εντός και εκτός Ελλάδας.

Η εξαγωγική δραστηριότητα της Παπουτσάνης ενισχύθηκε κατά 38% το εννεάμηνο του 2020 σε σχέση με τους πρώτους εννέα μήνες του 2019. Η αξία των εξαγωγών ανήλθε σε 14,5 εκατ. ευρώ, αντιπροσωπεύοντας το 47% του συνολικού κύκλου εργασιών.

Το 27% των συνολικών εσόδων προέρχεται από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της Παπουτσάνης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, το 9% από πωλήσεις προς την ξενοδοχειακή αγορά, το 49% από παραγωγές προϊόντων για τρίτους και το 15% από βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών.

Συγχρόνως, η εταιρεία, από τις αρχές του δευτέρου τριμήνου του 2020, δραστηριοποιείται στην παραγωγή βιοκτόνων και απολυμαντικών με χρήση οινοπνεύματος. Διαθέτοντας την παραγωγική ικανότητα και ευελιξία να καλύψει άμεσα και στο μεγαλύτερο βαθμό τις ανάγκες της χώρας, η εταιρεία επεδίωξε και κατάφερε να λάβει την έγκριση των αρμοδίων αρχών για την παραγωγή των συγκεκριμένων προϊόντων. Η κατηγορία των αντισηπτικών προϊόντων αναπτύσσεται συνεχώς και πλέον αριθμεί μία γκάμα με 10 διαφορετικούς κωδικούς σε εύρος μεγεθών και συσκευασιών, προκειμένου να ανταποκριθεί σε διαφορετικές ανάγκες και περιστάσεις, τόσο σε επίπεδο ατομικής χρήσης όσο και για τις ανάγκες βιομηχανικών και εταιρικών πελατών, μεγάλων καταστημάτων και ξενοδοχείων.

Το μικτό κέρδος, επηρεαζόμενο θετικά από την ανάπτυξη πωλήσεων και τη μείωση του παραγωγικού κόστους, συνέπεια των επενδύσεων που υλοποιεί η εταιρεία, ανήλθε (για τον Όμιλο και την Εταιρεία) σε 10,3 εκατ. ευρώ έναντι 6,2 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2019, βελτιωμένο κατά 67%. Το μικτό περιθώριο κέρδους εμφάνισε βελτίωση και ανήλθε σε 33,5% έναντι 27,7% το εννεάμηνο του 2019.

Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων για τον Όμιλο και την Εταιρεία ανήλθαν σε 4,6 εκατ. ευρώ, έναντι 1,3 το εννεάμηνο του 2019, ενώ τα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 3,5 εκατ. ευρώ έναντι 1 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2019.

Τα αποτελέσματα προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων διαμορφώθηκαν (για τον Όμιλο και την Εταιρεία) σε κέρδη 6,3 εκατ. έναντι κερδών 2,7 εκατ. ευρώ το πρώτο εννεάμηνο του 2019.

Η κατηγορία των επώνυμων προϊόντων της Παπουτσάνης παρουσίασε αύξηση κατά 109% το εννεάμηνο του 2020, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019. Κύριος μοχλός ανάπτυξης της κατηγορίας είναι η αυξημένη ζήτηση στα προϊόντα προσωπικής υγιεινής αλλά και αντισηπτικών, ως συνέπεια της πανδημίας του COVID-19.

Η κατηγορία των ξενοδοχειακών προϊόντων εμφάνισε συρρίκνωση κατά 63% στους πρώτους εννέα μήνες σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019, επηρεασμένη από τις ιδιαίτερες συνθήκες που επέβαλλε η πανδημία και οι οποίες δεν επέτρεψαν στα ξενοδοχεία να λειτουργήσουν όπως προγραμμάτιζαν.

Τα προϊόντα τρίτων (βιομηχανικές πωλήσεις, ιδιωτική ετικέτα) αναπτύχθηκαν κατά 99% σε σχέση με το εννεάμηνο του 2019. Στην αύξηση του όγκου των πωλήσεων συνέβαλλε η περαιτέρω ανάπτυξη υφιστάμενης συνεργασίας με πολυεθνική εταιρεία του εξωτερικού όπως και η υλοποίηση νέας συνεργασίας για την παραγωγή σαπώνων, επίσης με γερμανική πολυεθνική εταιρεία. Παράλληλα, οι πωλήσεις στέρεου σαπουνιού τόσο σε πελάτες εσωτερικού όσο και σε πελάτες εξωτερικού ήταν ενισχυμένες. Συγχρόνως, στην ανάπτυξη της κατηγορίας συνέβαλλε και η πώληση αντισηπτικών σε βιομηχανικούς πελάτες από την εγχώρια αγορά.

Οι βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών αναπτύχθηκαν κατά 34%. Η διεύρυνση του πελατολογίου αλλά και η γενικότερα αυξημένη ζήτηση, καθώς αποτελεί ενδιάμεσο προϊόν που χρησιμοποιείται για την παραγωγή σαπώνων, συνέβαλλαν στην επέκταση των πωλήσεων.

Continue Reading
Advertisement

Trending