Άνοιξε η νέα εμπορική επένδυση του ομίλου Φουρλή στο Μαρούσι ενώ στα σκαριά βρίσκονται και τα επόμενα retails parks και καταστήματα IKEA, όλων των μεγεθών.
Συγκεκριμένα, χθες, 17 Δεκεμβρίου, άνοιξε τις πύλες του το νέο κατάστημα ΙΚΕΑ «νέας γενιάς» στο εμπορικό κέντρο The Mall Athens στο Μαρούσι, φέρνοντας τη νέα εποχή αγορών στο σήμερα. Συνδυάζει την καινοτομία με την ευκολία γιατί προσαρμόζει ένα φυσικό κατάστημα στην εποχή του e-commerce.
Είναι ένα από τα λίγα καταστήματα διεθνώς κάτω από αυτό το νέο concept και το τρίτο κατάστημα που λειτουργεί ο όμιλος μετά τη Σόφια στη Βουλγαρία και τον Πειραιά στην Ελλάδα.
Το κατάστημα έχει επιφάνεια 1.900 τ.μ. και διαθέτει 1.300 κωδικούς από τους συνολικά 9.000 που διαθέτει η ΙΚΕΑ στην Ελλάδα.
Η επένδυση για το νέο κατάστημα στο Μαρούσι άγγιξε τα 3 εκατομμύρια ευρώ.
Τα πλάνα για τα επόμενα retail parks & IKEA
Το νέο κατάστημα πόλης στο The Mall Athens είναι το δεύτερο στην Ελλάδα μετά από αυτό του Πειραιά, που άνοιξε το καλοκαίρι.
Στα σκαριά βρίσκονται ακόμη δύο μεσαίου μεγέθους ΙΚΕΑ, επιφάνειας 8.000 – 12.000 τ.μ.,εκτός Αττικής. Αυτά θα λειτουργήσουν στα νέα retail parks που ετοιμάζει ο όμιλος Φουρλή μαζί με την Ten Brinke σε Πάτρα και Ηράκλειο.
Αναμένεται να λειτουργήσουν πλήρως στις αρχές του 2022.
Σημειώνεται ότι έχει ήδη προχωρήσει η “σμίκρυνση” των δύο μεγάλων καταστημάτων IKEA σε Λάρισα και Ιωάννινα, στα πλαίσια της στρατηγικής για μικρότερα, λιγότερο κοστοβόρα και περισσότερα ευέλικτα καταστήματα. Η κίνηση αυτή παρά το κόστος της αναμένεται να φέρει θετικό οικονομικό αποτύπωμα στον όμιλο καθώς θα εξοικονομήσει 3 εκατ. ευρώ ετησίως.
Στα πιό μακροπρόθεσμα πλάνα βρίσκεται φυσικά και το νέο μεγάλο retail park στο Ελληνικό, που θα υλοποιήσει ο όμιλος Φουρλή (μέσω της Trade Estates ΑΕΕΑΠ) μετά τη συμφωνία με τη Lamda Development.
Το νέο εμπορικό πάρκο στο Ελληνικό θα περιλαμβάνει big box καταστήματα μεγάλων αλυσίδων, ανάμεσα στις οποίες πλέον και η ΙΚΕΑ.
«Πιστεύουμε στα Retail Parks και γι’ αυτό εξάλλου αναλάβαμε να φτιάξουμε αυτό στο Ελληνικό. Γενικά θεωρούμε ότι ικανοποιούν τις σύγχρονες ανάγκες με αιχμή το convenience. Είναι ένα μοντέλο που έχει ήδη κυριαρχήσει στην Ευρώπη», σημείωσε ο Πρόεδρος του ομίλου Φουρλή, Βασίλης Φουρλής, κατά τη διάρκεια των εγκαινίων του ΙΚΕΑ στο Μαρούσι.
Ακόμα κι έτσι όμως οι σύγχρονες ανάγκες, όπως εξήγησε, απαιτούν μία πολυκαναλική προσέγγιση, όπου φυσικά καταστήματα, logistics και ψηφιακές πλατφόρμες είναι πλήρως διασυνδεδεμένα.