Connect with us

SPECIAL EDITIONS

Αποκαλυπτήρια επί ελβετικού εδάφους για νέο μοντέλο της Hyundai

bizness.gr

Published

on

Hyundai, logo

Στην 90ή Διεθνή Έκθεση Αυτοκίνητου της Γενεύης που θα πραγματοποιηθεί 5-15 Μαρτίου, θα κάνουν το ντεμπούτο τους πολλά νέα μοντέλα καθώς και καινοτομικές τεχνολογίες που βελτιώνουν την ασφάλεια και την άνεση και συμβάλλουν στη μείωση των επικίνδυνων ρύπων που εκπέμπουν τα αυτοκίνητα.

Ανάμεσα στα νέα μοντέλα που έχουν εμπορικό ενδιαφέρον και για την ελληνική αγορά είναι και η νέα γενιά του Hyundai i20. Πρόκειται για τον εκπρόσωπο της κορεάτικης αυτοκινητοβιομηχανίας στη δημοφιλή κατηγορία Β (supermini). Η νέα γενιά θα αποκαλυφθεί στο περίπτερο της κορεάτικης φίρμας την Τρίτη, 3 Μαρτίου, την πρώτη ημέρα που ανοίγει η έκθεση για να ενημερωθούν οι εκπρόσωποι των μέσων μαζικής ενημέρωσης και οι αντιπρόσωποι.

Η Hyundai έδωσε στη δημοσιότητα σκίτσα από την εξωτερική εμφάνιση του νέου μοντέλου της και ελάχιστες πληροφορίες καθώς επιδιώκει να ανακοινώσει στην έκθεση όλα τα σημαντικά στοιχεία του αυτοκινήτου. Επίσης δεν ανακοίνωσε αν θα υπάρχει υβριδική έκδοση όπως στη νέα γενιά του Toyota Yaris.

Από τα σκίτσα διαφαίνεται ότι οι Κροάτες σχεδιαστές συνεργάστηκαν με το ευρωπαϊκό τμήμα σχεδίαση της μάρκας για να δημιουργήσουν ένα μοντέλο με έντονα σπορ και δυναμικά στοιχεία. Είναι αντιληπτό ότι έχει μειωθεί το ύψος του αυτοκινήτου και αυξήθηκε το πλάτος του.

Η Hyundai, ανακοίνωσε ότι η νέα γενιά του i20 hatchback, είναι το πρώτο της μοντέλο στην Ευρώπη που σχεδιάστηκε με βάση τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία «Sensuous Sportiness», η οποία θα αποτελέσει την τάση που θα ακολουθήσουν όλα τα υπόλοιπα νέα μοντέλα της κορεάτικης φίρμας, αναφέρει το Automotive News Europe.

Η μάρκα δήλωσε ότι η νέα κατεύθυνση του σχεδιασμού της έχει ως στόχο να δώσει στα αυτοκίνητά της και τα SUV μια ξεχωριστή εμφάνιση και πιο συναισθηματική αίσθηση.

Σχετικά με το εσωτερικό τμήμα του νέου i20, ανακοινώθηκε ότι εφαρμόστηκε μια νέα σχεδιαστική μελέτη η οποία αναβαθμίζει ριζικά την αισθητική και τη λειτουργικότητα. Προστέθηκε ένα νέο ψηφιακό σύμπλεγμα και έχουν συνδυαστεί δύο οθόνες 10,25 ιντσών.

Η παραγωγή του οχήματος ξεκινά στο τέλος Ιουλίου και στην Ελλάδα αναμένεται τον Σεπτέμβριο.

Το υπάρχον Hyundai i20 ήταν το τρίτο δημοφιλέστερο αυτοκίνητο της κορεάτικης μάρκας στην Ευρώπη το 2019 μετά τα SUV Tucson και Kona. Οι ευρωπαϊκές πωλήσεις του i20 μειώθηκαν πέρσι κατά 7,5% σε 84.692, σύμφωνα με τους ερευνητές της JATO Dynamics.

Οι ανταγωνιστές του νέου Hyundai i20 στην ελληνική αγορά είναι τα εξής μοντέλα: Toyota Yaris, Opel Corsa, VW Polo, Citroen C3, Peugeot 208, Renault Clio, Nissan Micra, Suzuki Swift, Ford Fiesta κ.ά.

Οι πωλήσεις κατηγορίας Β το 2019, στην ελληνική αγορά: Toyota Yaris 6.992, Opel Corsa 3.891, VW Polo 3.822, Citroen C3 3.764, Peugeot 208 3.508, Renault Clio 3.000, Hyundai i20 2.459, Nissan Micra 2.106, Suzuki Swift 1.669, Ford Fiesta 1.480 κ.α.

SPECIAL EDITIONS

Επεκτείνει την παραγωγή της σε μάσκες η Ghetto Jeans στην Πάτρα (pic)

bizness.gr

Published

on

Ghetto Jeans, logo

Ανταποκρινόμενη στις συνθήκες που διαμορφώνονται στην αγορά, η εταιρεία Ghetto Jeans που εδρεύει στην Πάτρα, έχει επεκτείνει εδώ και μερικές εβδομάδες την παραγωγή της. Με σκοπό να παρασκευάσει νέες μάσκες, στη μάχη που μαίνεται ενάντια στον κορονοϊό και την αποφυγή διασποράς του.

Η σύνθεση των παραγόμενων αυτών μασκών είναι 100% από βαμβάκι, ενώ διαθέτουν και ρινικό έλασμα για ιδανική εφαρμογή. Σημειώνεται, ότι σύμφωνα με τις προδιαγραφές τους οι συγκεκριμένες μάσκες μπορούν να αποστειρωθούν και να πλυθούν, άρα και να ξαναχρησιμοποιηθούν.

Επιπρόσθετα, επισημαίνεται πως  η διάθεση  για τις μάσκες της Ghetto Jeans αφορά την χονδρική.

Μάσκες

Continue Reading

SPECIAL EDITIONS

Εκπαιδευτικά προγράμματα στο Μουσείο Τηλεπικοινωνιών Ομίλου ΟΤΕ

bizness.gr

Published

on

Όμιλος ΟΤΕ

Εκπαιδευτικά προγράμματα και ψυχαγωγικές δράσεις για παιδιά και οικογένειες, στις οποίες μπορούν συμμετάσχουν από το σπίτι, προσφέρει το Μουσείο Τηλεπικοινωνιών του Ομίλου ΟΤΕ, που συνεχίζει να στηρίζει τη μάθηση, τη ψυχαγωγία και τη δημιουργικότητα, για όσο διάστημα θα παραμείνει κλειστό για το κοινό, σύμφωνα με τις οδηγίες της Πολιτείας.

Στο site του μουσείου αλλά και στη σελίδα του στο Instagram @otegroupmuseum, το κοινό θα βρει μία σειρά από εκπαιδευτικές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες εμπνευσμένες από την ιστορία των τηλεπικοινωνιών, αλλά και πλούσιο περιεχόμενο (φωτογραφίες, αφηγήσεις, ψηφιακό υλικό) για να μπορούν όλοι να ανακαλύψουν τις τηλεπικοινωνίες και τη συμβολή τους στην ιστορία της χώρας μας, χωρίς να αφήσουν την ασφάλεια του σπιτιού τους.

Για όσο «μένουμε σπίτι», στο site του Μουσείου Τηλεπικοινωνιών, το κοινό θα βρει:

Εκπαιδευτικά προγράμματα & δράσεις, κατασκευές και παιχνίδια για το σπίτι

Το Μουσείο Τηλεπικοινωνιών δίνει τη δυνατότητα σε οικογένειες με παιδιά ηλικίας 4-12 ετών, να παρακολουθήσουν online ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα και να συμμετάσχουν σε δράσεις που βασίζονται στα εκθέματα και τις συλλογές του. Από το σπίτι, τα μικρότερα παιδιά μπορούν, μεταξύ άλλων, να φτιάξουν ένα 3D τηλέφωνο από ανακυκλώσιμα υλικά, να γνωρίσουν τη Mona Liza που «επισκέπτεται» το Μουσείο, να φτιάξουν το δικό τους τετράδιο με απλά βήματα, να σχεδιάσουν το δικό τους κόμικ ή να τυπώσουν και να ζωγραφίσουν εκθέματα του μουσείου, μαθαίνοντας ταυτόχρονα την ιστορία τους. Οι μεγαλύτεροι ή και όλη η οικογένεια μαζί, μπορούν να φτιάξουν ένα «memory game» με κάρτες, να δημιουργήσουν ένα χειροποίητο επιτραπέζιο, τα δικά τους comics και πολλές άλλες κατασκευές, με οδηγίες βήμα-βήμα και μικρά βίντεο.

Περιήγηση στα digital σημεία της μόνιμης έκθεσης

Μέσα από το site του μουσείου υπάρχει δυνατότητα πρόσβασης στις ψηφιακές εφαρμογές επαυξημένης (AR) & εικονικής πραγματικότητας (VR) της μόνιμης έκθεσης, μέσα από τις οποίες οι επισκέπτες μπορούν να γνωρίσουν τον Μόρς και την εφεύρεσή του, να περιηγηθούν στο «Θαλής ο Μιλήσιος», το παλαιότερο καλωδιακό πλοίο στον κόσμο,να δουν από κοντά τα πρώτα τηλεφωνικά κέντρα της Ελλάδας, αλλά και έναν από τους πρώτους τηλεφωνικούς θαλάμους της δεκαετίας του ’30.

Οι επισκέπτες της ιστοσελίδας του μουσείου μπορούν να ακούσουν την πρωτότυπη θεατρική παράσταση «Κι όμως…κινείται» που παρουσιάστηκε για τρίτη χρονιά στο μουσείο και στην οποία παρουσιάζεται όλη η ιστορία των τηλεπικοινωνιών από τις φρυκτωρίες έως τις οπτικές ίνες!

Μαθαίνοντας τις ιστορίες των τηλεπικοινωνιών

Με ποιο τρόπο ο τηλέγραφος βοήθησε τον Κόμη Μοντεχρήστο, τον διάσημο ήρωα του Αλέξανδρου Δουμά, να εκδικηθεί τους ανθρώπους που τον φυλάκισαν; Πώς ξεκίνησε η τηλεγραφία στην Ελλάδα; Πότε πρωτοεμφανίοστηκε και καθιερώθηκε στη διεθνή βιβλιογραφία η λέξη τηλεπικοινωνίες; Αυτές, και πολλές ακόμη ιστορίες, γνωστές ή άγνωστες, που σχετίζονται με τις τηλεπικοινωνίες και την εξέλιξή τους, παρουσιάζονται στο site του Μουσείου.

Continue Reading

SPECIAL EDITIONS

TÜV HELLAS-3Μ: Σεμινάριο για τη χρήση μέσων προστασίας σε χώρους υγείας

bizness.gr

Published

on

TÜV HELLAS

Ένα ξεχωριστό και εξαιρετικά επίκαιρο σεμινάριο με θέμα «Μέσα Ατομικής Προστασίας σε χώρους υγείας την εποχή της πανδημίας» πραγματοποιούν από κοινού η TÜV HELLAS (TÜV NORD) και η 3Μ. Οι δύο εταιρείες, ενώνουν τις δυνάμεις τους προκειμένου να δώσουν την καλύτερη δυνατή ενημέρωση σε φλέγοντα θέματα που αφορούν τόσο την ιατρική κοινότητα όσο και τις επιχειρήσεις αλλά και ολόκληρη την κοινωνία.

Το σεμινάριο, που θα πραγματοποιηθεί εξ αποστάσεως, θα καλύψει τις παρακάτω ενότητες:

  • Επιλογή των κατάλληλων μέσων προστασίας αναπνοής , δέρματος και ματιών.
  • Πιστοποιήσεις, σήμανση, εναρμόνιση. Ποια η διαφορά χειρουργικής μάσκας και μάσκας προστασίας; Τι σημαίνει n95 & ffp2;
  • Ορθή χρήση, τρόπος εφαρμογής, επαναχρησιμοποίηση και απολύμανση εξοπλισμού.

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί την Παρασκευή, 10 Απριλίου κατά τις ώρες: 14:00- 16:00. Το συμβολικό κόστος των 25 € ανά συμμετοχή, θα διατεθεί εξ ολοκλήρου για την κάλυψη των αναγκών των επιπλέον κλινών για την αντιμετώπιση περιστατικών covid-19 της ΜΕΘ Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου «ΑΤΤΙΚΟΝ».

Για περισσότερες πληροφορίες και για να δηλώσετε συμμετοχή πατήστε εδώ: https://bit.ly/2JKJjpP

Ο κ. Γιάννης Οικονομίδης, Διευθυντής Πιστοποίησης της TÜV HELLAS (TÜV NORD) δήλωσε:

«O Φορέας μας μαζί με την 3M επέλεξε να συνδυάσει την ενημέρωση της αγοράς με το πολύ ενδιαφέρον, σύντομο, αλλά ιδιαίτερα συνεκτικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα «επιλογή των κατάλληλων μέσων προστασίας την εποχή της πανδημίας του COVID-19» και ταυτόχρονα να αναδείξει, για άλλη μια φορά, το υψηλό επίπεδο της εταιρικής κοινωνικής της ευθύνης, μια πρακτική που διαρκώς βρίσκεται στην πρώτη γραμμή των επιχειρησιακών της επιλογών».

Ο κ. Θεόφιλος Κουρούνης, Εισηγητής του εν λόγω σεμιναρίου από το Τμήμα Μέσων Ατομικής Προστασίας της 3Μ, ανέφερε ότι:

«Στην εποχή της πανδημίας, υγιείς εργαζόμενοι στο χώρο της υγείας είναι η προϋπόθεση και για την δική μας υγεία. Συμμετέχουμε με ιδιαίτερη χαρά σε αυτή την σημαντική πρωτοβουλία της TÜV HELLAS (TÜV NORD), για να βοήθησουμε όλους τους στρατιώτες του σύγχρονου πολέμου να έχουν την προστασία που χρειάζονται και αξίζουν. Στη σημερινή συγκυρία είναι ιδιαίτερα σημαντικό να θυμηθούμε ότι δεν αρκεί να βρούμε ένα καλό ΜΑΠ αλλά θα πρέπει να το χρησιμοποιούμε και σωστά συνεχώς. Η 3M παγκοσμίως διπλασίασε την παραγωγή της σε μάσκες προστασίας μιας χρήσης και θα διαθέτει το 90% της παραγωγής της σε δομές υγείας σε όλο τον κόσμο, ώσπου να αφήσουμε πίσω μας τον εφιάλτη».

Σημειώνεται πως όλα τα σεμινάρια που πραγματοποιεί η TÜV HELLAS (TÜV NORD) υλοποιούνται και εξ αποστάσεως, αξιοποιώντας τις δυνατότητες που προσφέρει η Σύγχρονη Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση (E-learning).

Continue Reading
Advertisement

Trending