Connect with us

SPECIAL EDITIONS

Το… κουμπί του πράσινου μετασχηματισμού στο «on»

bizness.gr

Published

on

Περιβαλλοντική συνείδηση

Το Υπουργείο Τουρισμού πατά το κουμπί του πράσινου μετασχηματισμού και ξεκινά πρωτοβουλία προστασίας του περιβάλλοντος της Σαντορίνης, που παράλληλα συνιστά πρωτοβουλία προβολής του νησιού.

Η Σαντορίνη γίνεται η καρδιά μιας σπείρας περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης, που σταδιακά θα απλωθεί σε όλες τις Κυκλάδες και τα νησιά του Αιγαίου.

Πρόκειται για μία κοινή πρωτοβουλία του Υπουργού Τουρισμού, κ. Χάρη Θεοχάρη, του Δημάρχου Σαντορίνης, κ. Αντώνη Σιγάλα και του Προέδρου της Διοίκησης της Lidl Ελλάς, κ. Ιακώβου Ανδρεανίδη, που έχει ως στόχο την ανακήρυξη της Σαντορίνης ως ενός νησιού με ιδιαίτερες περιβαλλοντικές ευαισθησίες, αλλά και διαχρονικό συμβολισμό. Η Σαντορίνη γίνεται «Το Πρώτο Νησί στις Κυκλάδες (στο Αιγαίο), Ελεύθερο Από Πλαστικό».

Ξεκινά άμεσα καμπάνια ευαισθητοποίησης «Plastic-Free Σαντορίνη», με στόχο τη διάδοση του μηνύματος για τη μείωση της αλόγιστης χρήσης πλαστικού σε όλη την Ελλάδα.

Η επιλογή της Σαντορίνης δεν είναι τυχαία, καθώς αποτελεί ένα νησί με ιδιαίτερες ευαισθησίες στους τομείς του περιβάλλοντος, της παραδοσιακής αρχιτεκτονικής, της πρωτογενούς παραγωγής, βρίσκεται στο επίκεντρο της κυβερνητικής προσπάθειας για την αναβάθμισή της ως προς τη Βιώσιμη Ανάπτυξη και επίσης αποτελεί έναν παγκόσμιο τουριστικό προορισμό, ένα χωνευτήρι λαών και πολιτισμών. Σκοπός είναι το νησί να αποτελέσει την καρδιά και το νου του σύγχρονου κοινωνικού πολιτισμού που θα εμπνεύσει και θα δώσει κίνητρα για τη συμμετοχή και των υπόλοιπων νησιών των Κυκλάδων στο εγχείρημα.

Η καμπάνια, πέρα από το ισχυρό συμβολικό της βάρος (ευαισθητοποίηση – call to action), θα περιλαμβάνει και υποστηρικτικές ενέργειες με και προς διαφορετικούς stakeholders, καθώς και digitalπροβολή.

Το μήνυμα έχει σκοπό να ευαισθητοποιήσει τους επισκέπτες, τον τοπικό πληθυσμό και κάθε Ελληνίδα και Έλληνα. Έτσι η Σαντορίνη θα συνδεθεί με ένα παγκόσμιο μήνυμα για την προστασία του περιβάλλοντος.

Η συμβολική ανακοίνωση της πρωτοβουλίας θα πραγματοποιηθεί σε σταθερά σημεία ευαισθητοποίησης στο νησί κατά την έναρξη της τουριστικής περιόδου, δηλαδή τέλος Μαρτίου με αρχές Απριλίου και θα συνεχιστεί μέχρι το τέλος του 2020.

Σημεία προβολής της προσπάθειας αυτής -εκτός της Σαντορίνης- είναι βασικά λιμάνια, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος», τερματικοί σταθμοί των μέσων σταθερής τροχιάς, σημεία αναχώρησης των πλοίων για Σαντορίνη και εντός των ίδιων των πλοίων και ΜΜΕ, όπως περιοδικά.

Τα αντίστοιχα σημεία στη Σαντορίνη θα είναι ο αερολιμένας του νησιού, οι στάσεις λεωφορείων, οι οργανωμένες παραλίες, τα ΚΕΠ, τα σημεία άφιξης των πλοίων και τα τοπικά ΜΜΕ.

Άλλες υποστηρικτικές ενέργειες αυτής της προσπάθειας είναι η τοποθέτηση branded κάδων ανακύκλωσης και υλικών, ημερίδες ευαισθητοποίησης σε σχολεία, σημάνσεις σε πολυσύχναστα μέρη και merchandise.

SPECIAL EDITIONS

Επεκτείνει την παραγωγή της σε μάσκες η Ghetto Jeans στην Πάτρα (pic)

bizness.gr

Published

on

Ghetto Jeans, logo

Ανταποκρινόμενη στις συνθήκες που διαμορφώνονται στην αγορά, η εταιρεία Ghetto Jeans που εδρεύει στην Πάτρα, έχει επεκτείνει εδώ και μερικές εβδομάδες την παραγωγή της. Με σκοπό να παρασκευάσει νέες μάσκες, στη μάχη που μαίνεται ενάντια στον κορονοϊό και την αποφυγή διασποράς του.

Η σύνθεση των παραγόμενων αυτών μασκών είναι 100% από βαμβάκι, ενώ διαθέτουν και ρινικό έλασμα για ιδανική εφαρμογή. Σημειώνεται, ότι σύμφωνα με τις προδιαγραφές τους οι συγκεκριμένες μάσκες μπορούν να αποστειρωθούν και να πλυθούν, άρα και να ξαναχρησιμοποιηθούν.

Επιπρόσθετα, επισημαίνεται πως  η διάθεση  για τις μάσκες της Ghetto Jeans αφορά την χονδρική.

Μάσκες

Continue Reading

SPECIAL EDITIONS

Εκπαιδευτικά προγράμματα στο Μουσείο Τηλεπικοινωνιών Ομίλου ΟΤΕ

bizness.gr

Published

on

Όμιλος ΟΤΕ

Εκπαιδευτικά προγράμματα και ψυχαγωγικές δράσεις για παιδιά και οικογένειες, στις οποίες μπορούν συμμετάσχουν από το σπίτι, προσφέρει το Μουσείο Τηλεπικοινωνιών του Ομίλου ΟΤΕ, που συνεχίζει να στηρίζει τη μάθηση, τη ψυχαγωγία και τη δημιουργικότητα, για όσο διάστημα θα παραμείνει κλειστό για το κοινό, σύμφωνα με τις οδηγίες της Πολιτείας.

Στο site του μουσείου αλλά και στη σελίδα του στο Instagram @otegroupmuseum, το κοινό θα βρει μία σειρά από εκπαιδευτικές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες εμπνευσμένες από την ιστορία των τηλεπικοινωνιών, αλλά και πλούσιο περιεχόμενο (φωτογραφίες, αφηγήσεις, ψηφιακό υλικό) για να μπορούν όλοι να ανακαλύψουν τις τηλεπικοινωνίες και τη συμβολή τους στην ιστορία της χώρας μας, χωρίς να αφήσουν την ασφάλεια του σπιτιού τους.

Για όσο «μένουμε σπίτι», στο site του Μουσείου Τηλεπικοινωνιών, το κοινό θα βρει:

Εκπαιδευτικά προγράμματα & δράσεις, κατασκευές και παιχνίδια για το σπίτι

Το Μουσείο Τηλεπικοινωνιών δίνει τη δυνατότητα σε οικογένειες με παιδιά ηλικίας 4-12 ετών, να παρακολουθήσουν online ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα και να συμμετάσχουν σε δράσεις που βασίζονται στα εκθέματα και τις συλλογές του. Από το σπίτι, τα μικρότερα παιδιά μπορούν, μεταξύ άλλων, να φτιάξουν ένα 3D τηλέφωνο από ανακυκλώσιμα υλικά, να γνωρίσουν τη Mona Liza που «επισκέπτεται» το Μουσείο, να φτιάξουν το δικό τους τετράδιο με απλά βήματα, να σχεδιάσουν το δικό τους κόμικ ή να τυπώσουν και να ζωγραφίσουν εκθέματα του μουσείου, μαθαίνοντας ταυτόχρονα την ιστορία τους. Οι μεγαλύτεροι ή και όλη η οικογένεια μαζί, μπορούν να φτιάξουν ένα «memory game» με κάρτες, να δημιουργήσουν ένα χειροποίητο επιτραπέζιο, τα δικά τους comics και πολλές άλλες κατασκευές, με οδηγίες βήμα-βήμα και μικρά βίντεο.

Περιήγηση στα digital σημεία της μόνιμης έκθεσης

Μέσα από το site του μουσείου υπάρχει δυνατότητα πρόσβασης στις ψηφιακές εφαρμογές επαυξημένης (AR) & εικονικής πραγματικότητας (VR) της μόνιμης έκθεσης, μέσα από τις οποίες οι επισκέπτες μπορούν να γνωρίσουν τον Μόρς και την εφεύρεσή του, να περιηγηθούν στο «Θαλής ο Μιλήσιος», το παλαιότερο καλωδιακό πλοίο στον κόσμο,να δουν από κοντά τα πρώτα τηλεφωνικά κέντρα της Ελλάδας, αλλά και έναν από τους πρώτους τηλεφωνικούς θαλάμους της δεκαετίας του ’30.

Οι επισκέπτες της ιστοσελίδας του μουσείου μπορούν να ακούσουν την πρωτότυπη θεατρική παράσταση «Κι όμως…κινείται» που παρουσιάστηκε για τρίτη χρονιά στο μουσείο και στην οποία παρουσιάζεται όλη η ιστορία των τηλεπικοινωνιών από τις φρυκτωρίες έως τις οπτικές ίνες!

Μαθαίνοντας τις ιστορίες των τηλεπικοινωνιών

Με ποιο τρόπο ο τηλέγραφος βοήθησε τον Κόμη Μοντεχρήστο, τον διάσημο ήρωα του Αλέξανδρου Δουμά, να εκδικηθεί τους ανθρώπους που τον φυλάκισαν; Πώς ξεκίνησε η τηλεγραφία στην Ελλάδα; Πότε πρωτοεμφανίοστηκε και καθιερώθηκε στη διεθνή βιβλιογραφία η λέξη τηλεπικοινωνίες; Αυτές, και πολλές ακόμη ιστορίες, γνωστές ή άγνωστες, που σχετίζονται με τις τηλεπικοινωνίες και την εξέλιξή τους, παρουσιάζονται στο site του Μουσείου.

Continue Reading

SPECIAL EDITIONS

TÜV HELLAS-3Μ: Σεμινάριο για τη χρήση μέσων προστασίας σε χώρους υγείας

bizness.gr

Published

on

TÜV HELLAS

Ένα ξεχωριστό και εξαιρετικά επίκαιρο σεμινάριο με θέμα «Μέσα Ατομικής Προστασίας σε χώρους υγείας την εποχή της πανδημίας» πραγματοποιούν από κοινού η TÜV HELLAS (TÜV NORD) και η 3Μ. Οι δύο εταιρείες, ενώνουν τις δυνάμεις τους προκειμένου να δώσουν την καλύτερη δυνατή ενημέρωση σε φλέγοντα θέματα που αφορούν τόσο την ιατρική κοινότητα όσο και τις επιχειρήσεις αλλά και ολόκληρη την κοινωνία.

Το σεμινάριο, που θα πραγματοποιηθεί εξ αποστάσεως, θα καλύψει τις παρακάτω ενότητες:

  • Επιλογή των κατάλληλων μέσων προστασίας αναπνοής , δέρματος και ματιών.
  • Πιστοποιήσεις, σήμανση, εναρμόνιση. Ποια η διαφορά χειρουργικής μάσκας και μάσκας προστασίας; Τι σημαίνει n95 & ffp2;
  • Ορθή χρήση, τρόπος εφαρμογής, επαναχρησιμοποίηση και απολύμανση εξοπλισμού.

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί την Παρασκευή, 10 Απριλίου κατά τις ώρες: 14:00- 16:00. Το συμβολικό κόστος των 25 € ανά συμμετοχή, θα διατεθεί εξ ολοκλήρου για την κάλυψη των αναγκών των επιπλέον κλινών για την αντιμετώπιση περιστατικών covid-19 της ΜΕΘ Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου «ΑΤΤΙΚΟΝ».

Για περισσότερες πληροφορίες και για να δηλώσετε συμμετοχή πατήστε εδώ: https://bit.ly/2JKJjpP

Ο κ. Γιάννης Οικονομίδης, Διευθυντής Πιστοποίησης της TÜV HELLAS (TÜV NORD) δήλωσε:

«O Φορέας μας μαζί με την 3M επέλεξε να συνδυάσει την ενημέρωση της αγοράς με το πολύ ενδιαφέρον, σύντομο, αλλά ιδιαίτερα συνεκτικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα «επιλογή των κατάλληλων μέσων προστασίας την εποχή της πανδημίας του COVID-19» και ταυτόχρονα να αναδείξει, για άλλη μια φορά, το υψηλό επίπεδο της εταιρικής κοινωνικής της ευθύνης, μια πρακτική που διαρκώς βρίσκεται στην πρώτη γραμμή των επιχειρησιακών της επιλογών».

Ο κ. Θεόφιλος Κουρούνης, Εισηγητής του εν λόγω σεμιναρίου από το Τμήμα Μέσων Ατομικής Προστασίας της 3Μ, ανέφερε ότι:

«Στην εποχή της πανδημίας, υγιείς εργαζόμενοι στο χώρο της υγείας είναι η προϋπόθεση και για την δική μας υγεία. Συμμετέχουμε με ιδιαίτερη χαρά σε αυτή την σημαντική πρωτοβουλία της TÜV HELLAS (TÜV NORD), για να βοήθησουμε όλους τους στρατιώτες του σύγχρονου πολέμου να έχουν την προστασία που χρειάζονται και αξίζουν. Στη σημερινή συγκυρία είναι ιδιαίτερα σημαντικό να θυμηθούμε ότι δεν αρκεί να βρούμε ένα καλό ΜΑΠ αλλά θα πρέπει να το χρησιμοποιούμε και σωστά συνεχώς. Η 3M παγκοσμίως διπλασίασε την παραγωγή της σε μάσκες προστασίας μιας χρήσης και θα διαθέτει το 90% της παραγωγής της σε δομές υγείας σε όλο τον κόσμο, ώσπου να αφήσουμε πίσω μας τον εφιάλτη».

Σημειώνεται πως όλα τα σεμινάρια που πραγματοποιεί η TÜV HELLAS (TÜV NORD) υλοποιούνται και εξ αποστάσεως, αξιοποιώντας τις δυνατότητες που προσφέρει η Σύγχρονη Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση (E-learning).

Continue Reading
Advertisement

Trending