Connect with us

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Αρνητικά τα αποτελέσματα για τα ξενοδοχεία της Αθήνας το 2019 – Συγκρατημένη αισιοδοξία για το 2020

bizness.gr

Published

on

Αθήνα

Με πτώση της τάξης του (-)2,2% στην Πληρότητα, του (-)1.4% στο Έσοδο ανά Διαθέσιμο Δωμάτιο (RevPar) και με οριακή θετική αλλαγή (0,9%) στη Μέση Τιμή Δωματίου έκλεισε το 12μηνο του 2019 για τα ξενοδοχεία της Αθήνας.

Σύμφωνα με τα μηνιαία δελτία ΕΞΑΑΑ και GBR Consulting και με τα στοιχεία κίνησης και απόδοσης ξενοδοχείων, ειδικά η πληρότητα των ξενοδοχείων το 2019 έκλεινε αρνητικά καθ’ όλη τη διάρκεια του 2019, σε ποσοστά που άγγιξαν έως και το (-)8,8%, εκτός των μηνών Αυγούστου και Σεπτεμβρίου οι οποίοι απλώς κυμάνθηκαν στα ίδια επίπεδα με το 2018.

Τα δε στοιχεία των πόλεων – ανταγωνιστών, είναι επίσης άξια προσοχής, καθώς μόνο η Αθήνα, το Παρίσι και οριακά η Ρώμη σημείωσαν πτώση πληρότητας το 2019 (-2,2%, -2,3% και -0,4% αντίστοιχα), ενώ πόλεις όπως η Κωνσταντινούπολη, η Βαρκελώνη, ή η Μαδρίτη, επανατοποθετήθηκαν δυναμικά, όχι μόνο σε ότι αφορά στην πληρότητα (+3,9%, +3,1% και +1,9% αντίστοιχα), αλλά και σε ότι αφορά στο revpar των ξενοδοχείων (+13,6%, + 11,2% και +12.8% αντίστοιχα).

Τα παραπάνω επιβεβαιώνουν όσα κατ’ επανάληψη έχει επισημάνει η ΕΞΑΑΑ από τα τέλη του 2018, αλλά και πιο πρόσφατα (Νοέμβριος 2019) με αφορμή την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της «15ης Ετήσιας Έρευνας ΕΞΑΑΑ & GBR Consulting Περί Ικανοποίησης Επισκεπτών και Απόδοσης Ξενοδοχείων Αττικής 2019» για την υπερπροσφορά κλινών στην Αθήνα, σε όλους τους τύπους καταλυμάτων, καθώς και για αλλαγές στην σχέση προσφοράς – ζήτησης, που οφείλουμε να εστιάσουμε σε αυτές.

Από πλευράς ΕΞΑΑΑ, επισημαίνεται για άλλη μια φορά πως η Αθήνα ως αποδέκτης του μεγαλύτερου όγκου αφίξεων, ως η σημαντικότερη διεθνής ‘πύλη εισόδου’ στη χώρα μας και ως πόλος έλξης ιδιαίτερου τουριστικού ενδιαφέροντος τα τελευταία χρόνια, αξίζει προσοχής και δικής της στρατηγικής για την περαιτέρω ανάπτυξη της τουριστικής προσφοράς της – και ως προς την ποσότητα αλλά και ως προς την ποιότητά της.

Οι πτωτικές τάσεις που καταγράφονται από τα τέλη του 2018 στην πληρότητα των ξενοδοχείων της Αθήνας, δεν συνάδουν ούτε με τη δυναμική της πόλης, ούτε με την προοπτική της, ούτε με το όραμα όλων – όσοι επένδυσαν ή επενδύουν σε αυτήν.

Απαιτείται λοιπόν η συνεργασία όλων για την διαχείριση της τουριστικής ανάπτυξης στην Αθήνας, ταυτόχρονα με τις όντως πολλά υποσχόμενες προσπάθειες ενίσχυσης της σύγχρονης και ανταγωνιστικής τουριστικής ταυτότητας της πόλης που δρομολογούνται – οι οποίες, ωστόσο, θα έπρεπε ήδη να αποτελούν καθημερινότητά μας.

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Ξεκινούν οι ενδιάμεσες εκπτώσεις αλλά με… κλειστά καταστήματα λόγω πανδημίας

bizness.gr

Published

on

Ερμού, Αθήνα

Κλειστά θα είναι τα καταστήματα λιανικών εμπορικών πωλήσεων την Κυριακή 1η Νοεμβρίου εξαιτίας της πανδημίας.

Η γενική γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, ενημερώνει με ανακοίνωσή της το καταναλωτικό κοινό και τις επιχειρήσεις ότι, λόγω των έκτακτων μέτρων που λαμβάνονται για την αντιμετώπιση και τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού Covid-19, την προσεχή Κυριακή 1η Νοεμβρίου, παρά τα όσα ορίζονται στις διατάξεις των άρθρων 15 και 16 του ν. 4177/2013 (173 ‘Α), όλα τα εμπορικά καταστήματα της χώρας θα παραμείνουν κλειστά.

Υπενθυμίζεται ότι οι φθινοπωρινές ενδιάμεσες εκπτώσεις θα ξεκινήσουν τις 2 Νοεμβρίου (καθώς την Κυριακή τα μαγαζιά θα παραμείνουν κλειστά) και θα λήξουν ‪στις 15 Νοεμβρίου 2020‬.

Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας αναφέρει σε ανακοίνωσή της ότι στη σημερινή δύσκολη συγκυρία, οι καταναλωτές που θα επιλέξουν αυτή την περίοδο για τις αγορές τους με φυσική παρουσία στα καταστήματα, οφείλουν να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και να τηρούν επακριβώς τις οδηγίες του ΕΟΔΥ, ιδίως αναφορικά με τη χρήση μάσκας εντός των καταστημάτων καθώς και την τήρηση του επιτρεπόμενου αριθμού παρόντων στο κατάστημα.

Πέραν των συμβουλών που έπονται, οι καταναλωτές οφείλουν, για τη καλύτερη ενημέρωση και προάσπιση των καταναλωτικών, αλλά και εν γένει, δικαιωμάτων τους, να πληροφορηθούν το περιεχόμενο της ισχύουσας, σχετικά με τις εκπτώσεις και τις προσφορές, νομοθεσίας, όπως η τελευταία κωδικοποιήθηκε πρόσφατα, είναι αναρτημένη στην ιστοσελίδα της Ε.Ε.Κ.Ε. και συνοψίζεται αφενός στον Νόμο 4177/2013 «Κανόνες Ρύθμισης της αγοράς προϊόντων και της παροχής υπηρεσιών και άλλες διατάξεις» (βλ. τα άρθρα 15, 21,22, και 23) και αφετέρου στον «Κώδικα Δεοντολογίας για τη προστασία του καταναλωτή στις προσφορές, εκπτώσεις και προωθητικές ενέργειες», ο οποίος θεσπίστηκε με την Υπουργική Απόφαση 568/2014 (ΦΕΚ Β 31/07/2014).

Για υπεύθυνες λοιπόν αγορές η ένωση υπενθυμίζει ότι πρέπει να προσέξουμε τα εξής:

* Οριοθετούμε τις ανάγκες μας και προγραμματίζουμε πάντα με λίστα τις αγορές που πρόκειται να κάνουμε αποφεύγοντας αλόγιστες δαπάνες

* Δεν παραλείπουμε να κάνουμε έρευνα αγοράς και να ελέγχουμε όχι μόνο τις τιμές αλλά και την ποιότητα των προϊόντων

* Ενημερωνόμαστε για την προέλευση και την ποιότητα των προϊόντων. Ο πωλητής οφείλει να παρέχει στον καταναλωτή κάθε πληροφορία σχετική με το προϊόν σύμφωνα με το άρθρο 1 του ν. 2251/94 πριν ο τελευταίος προβεί σε αγορά.

* Αποφεύγουμε αγορές από πλανόδιους πωλητές τόσο για την αποφυγή αγοράς μη ασφαλών και μη πιστοποιημένων προϊόντων όσο και για την πάταξη του παραεμπορίου και την μείωση της ανεργίας.

* Ενημερωνόμαστε για τις λεπτομέρειες και τους όρους της συναλλαγής μας όταν αγοράζουμε προϊόντα με δόσεις.

* Πριν προβούμε σε αγορές με πιστωτική κάρτα, είμαστε πάντα ενημερωμένοι για τους όρους και τις προϋποθέσεις της συγκεκριμένης αγοράς.

* Ενημερωνόμαστε από τα καταστήματα για την πολιτική που ακολουθούν σχετικά με τα ελαττωματικά προϊόντα αλλά και τις επιστροφές.

* Δεν πρέπει να γίνεται σύγχυση, μεταξύ εκπτώσεων και προσφορών. Οι εκπτώσεις αφορούν προϊόντα της σαιζόν ενώ οι προσφορές, όπου η έκπτωση είναι ιδιαίτερα υψηλή, αφορούν συνήθως είδη παρωχημένης εποχής. Προσοχή! Ο καταναλωτής πρέπει να ελέγχει πάντοτε αν το προϊόν ανήκει στην τρέχουσα σαιζόν ή σε παλαιότερη, διότι έχει παρατηρηθεί συχνά το φαινόμενο, τα καταστήματα να βάζουν παρωχημένα προϊόντα (stock) στην ίδια τιμή έκπτωσης με τα προϊόντα της τρέχουσας σαιζόν.

* Στην περίπτωση προσφορών, θα πρέπει να υπάρχει αναρτημένη πινακίδα που να αναφέρει ότι γίνονται προσφορές. Κατά τη διενέργεια των προσφορών θα πρέπει να αναγράφονται ευκρινώς η παλαιά και η νέα μειωμένη τιμή των προϊόντων και προαιρετικά το ποσοστό της μείωσης σε εμφανή σημεία του καταστήματος και οπωσδήποτε στα σημεία που πωλούνται τα προσφερόμενα προϊόντα. Σε κάθε περίπτωση δεν επιτρέπεται η προσφορά ειδών των οποίων η ποσότητα υπερβαίνει το πενήντα (50%) του συνόλου των ειδών που διαθέτει το κατάστημα. Θυμίζουμε ότι για τα είδη ένδυσης και υπόδησης, ως παλαιά τιμή ορίζεται η τιμή στην οποία διατέθηκε το προϊόν για χρονική διάρκεια τουλάχιστον ενός μηνός αμέσως πριν από την μείωση της.

* Τα προϊόντα πρέπει να φέρουν την αρχική τιμή και την τιμή προσφοράς (όχι το ποσοστό έκπτωσης). Προσοχή! Στις προσφορές συχνά αναγράφεται ότι δεν γίνονται αλλαγές, γι’ αυτό εάν μετανιώσετε, δεν έχετε τη δυνατότητα αλλαγής.

* Δείξτε ιδιαίτερη προσοχή σε καταστήματα που διαφημίζουν μεγάλα ποσοστά εκπτώσεων σε ένα ή ελάχιστα είδη τους. Αυτό δεν σημαίνει ότι και τα υπόλοιπα είδη των καταστημάτων αυτών είναι φθηνότερα σε σχέση με αντίστοιχα είδη άλλων καταστημάτων.

* Τα καταστήματα STOCK ή OUTLET υποχρεούνται να αναγράφουν στις πινακίδες την παλαιά τιμή πώλησης, διαγραμμένη και τη νέα μειωμένη τιμή πώλησης. Στην περίοδο των εκπτώσεων, τα καταστήματα αυτά υποχρεούνται να εμφανίζουν στις πινακίδες όλες τις ενδιάμεσες τιμές διαγραμμένες και, με έντονη γραφή, τη νέα μειωμένη τιμή διάθεσης.

* Δεν παραλείπουμε να ζητάμε την απόδειξη για τα προϊόντα που έχουμε αγοράσει. Σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό και θελήσουμε να το επιστρέψουμε ή να το αλλάξουμε, η επίδειξη της απόδειξης είναι απαραίτητη. Δεν πρέπει επίσης, να ξεχνάμε να ζητάμε από το κατάστημα να σφραγίσει το πίσω μέρος της απόδειξης.

Τέλος σημειώνεται ότι οι αγοραστές μπορούν να επικοινωνούν με την Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, υποβάλλοντας ερωτήματα, αναφορές ή καταγγελίες.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Άλμα 7 θέσεων για την Ελλάδα στο παγκόσμιο χάρτη ψηφιακής ανταγωνιστικότητας

bizness.gr

Published

on

Ένα πραγματικό άλμα ψηφιακής ανταγωνιστικότητας κάνει το 2020 η Ελλάδα, κατακτώντας μια σημαντικά βελτιωμένη θέση στον παγκόσμιο χάρτη. Η χώρα καταλαμβάνει για το 2020 την 46η θέση της διεθνούς κατάταξης με τις πιο ανταγωνιστικές ψηφιακά οικονομίες, έναντι της 53ης, που κατείχε το 2019 και το 2018 και της 50ης, όπου είχε βρεθεί το 2017.

Μάλιστα, η Ελλάδα περιλαμβάνεται σε εκείνη την ομάδα των κρατών, τα οποία μεταξύ 2019 και 2020 είχαν τη μεγαλύτερη πρόοδο στην ψηφιακή ανταγωνιστικότητα, κερδίζοντας επτά θέσεις. Στην ίδια ομάδα χωρών ανήκει η Εσθονία, η Κίνα, η Βραζιλία, η Κύπρος και η Τουρκία.

Τη θετική επίδοση της Ελλάδας αποτυπώνει το “IMD 2020 Digital Competitiveness Ranking”, το οποίο αξιολογεί 63 οικονομίες παγκοσμίως στη χρήση των ψηφιακών τεχνολογιών με βάση μια τρεις πυλώνες, εννέα υπο-κριτήρια και 51 επιμέρους παράγοντες. Οι τρεις πυλώνες είναι: “Γνώση” (Ταλέντο, Εκπαίδευση-Κατάρτιση, Συγκέντρωση Επιστημόνων), “Τεχνολογία” (Ρυθμιστικό Περιβάλλον, Κεφάλαιο, Τεχνολογικό Περιβάλλον) και “Ετοιμότητα για το μέλλον” (Προσαρμοστικότητα, Επιχειρηματική Ευελιξία, Ενσωμάτωση Πληροφορικής).

Η Ελλάδα στον πυλώνα “Τεχνολογία” κατατάσσεται για το 2020 στην 43η θέση, από την 54η που είχε το περασμένο έτος, ενώ το 2018 βρισκόταν στην 51η και το 2017 στην 52η. Στον τομέα “Γνώση”, η χώρα κατακτά την 48η θέση από την 53η το 2019, ενώ στην “Ετοιμότητα για το Μέλλον” βρίσκεται στην 46η από 53η το 2019.

Ρεκόρ επιδόσεων

Σύμφωνα με το “IMD 2020 Digital Competitiveness Ranking”, το οποίο επεξεργάστηκε ο ΣΕΠΕ, η Ελλάδα αποδίδει πολύ καλά στον υπο-παράγοντα “Ρυθμιστικό Πλαίσιο”, αναρριχόμενη στην 41η θέση το 2020 (από την 52η το 2019). Για παράδειγμα, στον δείκτη “Έναρξη Επιχείρησης”, η Ελλάδα τοποθετείται, πλέον, στην 6η θέση ανάμεσα σε 63 οικονομίες, από την 26η που είχε το 2019.

Άλλες σημαντικές βελτιώσεις που πέτυχε η χώρα είναι, για παράδειγμα, στον δείκτη “Επιχειρηματική Ευελιξία”, όπου από την 60η θέση το 2019 βρίσκεται πλέον στην 55η, ενώ στον δείκτη “Ενσωμάτωση Πληροφορικής” από 50η το 2020 κατατάσσεται πλέον 45η.

“Το μέλλον του κόσμου θα εξαρτηθεί από την ψηφιοποίηση. Η κατάταξη της ψηφιακής ανταγωνιστικότητας ρίχνει φως στο πώς θα μπορούσαν οι οικονομίες να ανακάμψουν από τον COVID-19. Η ψηφιοποίηση δεν είναι πλέον μια επιλογή. Είναι αναγκαιότητα”, σχολιάζουν οι συντάκτες της σχετικής έρευνας.

“Ο καθορισμός τολμηρών εθνικών στόχων – συμπεριλαμβανομένης της ψηφιοποίησης των δημόσιων υπηρεσιών – δημιουργεί μια δυναμική διαδικασία, η οποία βοηθά και τον ιδιωτικό τομέα να κλιμακώσει τη δράση του, μέσω φιλόδοξων προγραμμάτων προμηθειών. Η ανάκαμψη της Ευρώπης θα εξαρτηθεί από αυτή τη διαδικασία”, προσθέτουν.

Και συμπληρώνουν: “Ο COVID-19 έχει δείξει τη σημασία της ψηφιοποίησης ως ενός τρόπου αύξησης της ανθεκτικότητας. Η ικανότητα μιας οικονομίας να προσαρμόζεται γρήγορα στις νέες τεχνολογίες ως απάντηση στο μεταβαλλόμενο τοπίο, που έχει προκαλέσει η πανδημία, θα επηρεάσει την ταχύτητα ανάκαμψης”.

Πηγή: SEPE

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Τουρισμός: η Ελλάδα έχασε 21,6 εκ. αφίξεις ήδη στο 9μηνο

bizness.gr

Published

on

Tην κατακόρυφη πτώση των τουριστικών μεγεθών της Ελλάδας τη φετινή περίοδο αποτυπώνει το στατιστικό δελτίο του Ινστιτούτου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, σημειώνοντας ότι την περίοδο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2020 καταγράφηκαν 13,8 εκατ. λιγότερες αεροπορικές αφίξεις σε σχέση με πέρυσι, όταν είχαν φτάσει τις 18,8 εκατομμύρια αφίξεις. Φέτος αυτές ανήλθαν σε μόλις 5 εκατ. διεθνείς αεροπορικές αφίξεις και κατέγραψαν ποσοστό μείωσης 73,4%.

Παράλληλα, οι ταξιδιωτικές εισπράξεις την περίοδο Ιανουαρίου – Αυγούστου 2020 εμφάνισαν μείωση κατά 79,7% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019 και διαμορφώθηκαν στα 2, 684 δισ. ευρώ. Όπως τονίζεται, η εξέλιξη αυτή οφείλεται στην πτώση των εισπράξεων από κατοίκους των χωρών της ΕΕ-27 κατά 75,5%, οι οποίες διαμορφώθηκαν στα 1,749 δισ. ευρώ, καθώς και των εισπράξεων από κατοίκους των χωρών εκτός της ΕΕ-27 κατά 83,8%, οι οποίες διαμορφώθηκαν στα 932 εκατ. ευρώ.

Αναλυτικότερα, οι εισπράξεις από κατοίκους των χωρών της ζώνης του ευρώ διαμορφώθηκαν στα 1,410 δισ. ευρώ, μειωμένες κατά 75,1%, ενώ οι εισπράξεις από κατοίκους των χωρών της ΕΕ-27 εκτός της ζώνης του ευρώ εμφάνισαν πτώση κατά 77,2% και διαμορφώθηκαν στα 339 εκατ. ευρώ. Ειδικότερα, οι εισπράξεις από τη Γερμανία μειώθηκαν κατά 73,9% και διαμορφώθηκαν στα 530 εκατ. ευρώ, ενώ οι εισπράξεις από τη Γαλλία μειώθηκαν κατά 71,9% και διαμορφώθηκαν στα 233 εκατ. ευρώ. Από τις χώρες εκτός της ΕΕ-27, πτώση κατά 77,7% παρουσίασαν οι εισπράξεις από το Ηνωμένο Βασίλειο, οι οποίες διαμορφώθηκαν στα 427 εκατ. ευρώ, ενώ οι εισπράξεις από τις ΗΠΑ μειώθηκαν κατά 91,5% και διαμορφώθηκαν στα 69 εκατ. ευρώ. Οι εισπράξεις από τη Ρωσία μειώθηκαν κατά 96,4% και διαμορφώθηκαν στα 11 εκατ. ευρώ.

Tην περίοδο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2020, πέντε αεροδρόμια κατέγραψαν μείωση μεγαλύτερη από 1 εκατ. διεθνείς αεροπορικές αφίξεις.

Συγκεκριμένα στο Διεθνές Αεροδρόμιων Αθηνών καταγράφηκαν 1,7 εκατ. διεθνείς αεροπορικές αφίξεις παρουσιάζοντας μείωση 3,5 εκατ. ή 67,3%.

Ακολούθησε το αεροδρόμιο του Ηρακλείου όπου καταγράφηκαν 757 χιλ. διεθνείς αεροπορικές αφίξεις παρουσιάζοντας μείωση 2,2 εκατ. αφίξεις και πτώση 74,6%.

Στο αεροδρόμιο της Ρόδου καταγράφηκαν 455 χιλ. διεθνείς αεροπορικές αφίξεις παρουσιάζοντας μείωση 1,7 εκατ. και ποσοστιαία μείωση 78,7%, ενώ στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης καταγράφηκαν 621 χιλ. διεθνείς αεροπορικές αφίξεις παρουσιάζοντας μείωση 1,3 εκατ. και ποσοστιαία πτώση 66,9%.

Στο αεροδρόμιο της Κέρκυρας σημειώθηκε μείωση 74,3% των αφίξεων. Την ίδια στιγμή στο αεροδρόμιο των Χανιών σημειώθηκε μείωση κατά 82,7% ενώ καταγράφηκαν μόλις 180 χιλ. διεθνείς αεροπορικές αφίξεις.

Τέλος, στα αεροδρόμια της Κω και της Ζακύνθου καταγράφηκαν μειώσεις 76,5% και 77,0% αντίστοιχα.

Στα ίδια πτωτικά επίπεδα κινήθηκαν και οι διεθνείς οδικές αφίξεις στη χώρα μας, καθώς την περίοδο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2020 καταγράφηκαν 2,5 εκατ. διεθνείς οδικές αφίξεις, έναντι 10,3 εκατ. της περιόδου Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2019, παρουσιάζοντας μείωση κατά 76,1%.

Σε ό,τι αφορά, τέλος, όλες τις επιμέρους γεωγραφικές ενότητες της χώρας, σε επίπεδο απόλυτων διαφορών η μεγαλύτερη μείωση αεροπορικών αφίξεων καταγράφεται στην Κρήτη με μείωση κατά 76,7% (πτώση 3,1 εκατ. αφίξεις) και ακολουθούν τα Δωδεκάνησα, όπου καταγράφεται μείωση κατά 78,4% (πτώση 2,6 εκατ. στις αφίξεις), και τα Ιόνια Νησιά όπου καταγράφεται μείωση κατά 75,7% (2,1 εκατ. λιγότερες αφίξεις).

Continue Reading
Eurostat
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ7 λεπτά ago

Μειώθηκε η φορολογική επιβάρυνση στην Ελλάδα το 2019

Μαρίνα με ιστιοφόρα
ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ25 λεπτά ago

Πρόσω ολοταχώς για την ολική αναβάθμιση της Μαρίνας Βουλιαγμένης

Οδός Ερμού
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ37 λεπτά ago

Αυξήθηκε το διαθέσιμο εισόδημα και η καταναλωτική δαπάνη των νοικοκυριών το 2019

Ερμού, Αθήνα
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ1 ώρα ago

Ξεκινούν οι ενδιάμεσες εκπτώσεις αλλά με… κλειστά καταστήματα λόγω πανδημίας

ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ1 ώρα ago

7 νέοι διαγωνισμοί για ακίνητα από την ΕΤΑΔ

Χρήματα, χαρτονομίσματα των 50 ευρώ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ3 ώρες ago

Ποιές επιχειρήσεις και πότε μπορούν να καταβάλλουν τον ΦΠΑ Οκτωβρίου

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ3 ώρες ago

24 ερωταπαντήσεις για το νέο Πτωχευτικό Κώδικα από το ΕΒΕΠ

Περιφέρεια Αττικής
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ4 ώρες ago

Νέα εργαλεία και συχνές ερωτήσεις για το πρόγραμμα ενίσχυσης μικρών και πολύ μικρών επιχειρήσεων στην Αττική

ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ5 ώρες ago

[VIDEO] Δείτε την πρόοδο των έργων στο νέο κέντρο logistics της Ten Brinke στην Ελευσίνα

Χρήματα, χαρτονομίσματα των 50 ευρώ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ5 ώρες ago

Έως 2/11 ανοικτή η πλατφόρμα για την Επιστρεπτέα Προκαταβολή

ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ4 μήνες ago

Νέα προσπάθεια για δημιουργία πίστας Φόρμουλα 1 στην Ελλάδα – Ποιά περιοχή βρίσκεται στο στόχαστρο

ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ4 μήνες ago

Σε εξέλιξη τα έργα στο πρώτο One&Only πολυτελές ξενοδοχείο της Ευρώπης, στην Κέα

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ2 έτη ago

Αυτοκινητόδρομος Ε65: Χρηματοδότηση, Βρυξέλλες και μπουλντόζες για το βόρειο τμήμα Τρικαλα-Εγνατία

ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ4 μήνες ago

[VIDEO] Δείτε τα δύο νέα υπερπολυτελή resorts και γήπεδα golf στο Costa Navarino

ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ4 μήνες ago

4 εμβληματικά κτιριακά projects στην “Αθηναϊκή Ριβιέρα”

ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ2 εβδομάδες ago

Αναμένονται εξελίξεις για τη μεγάλη επένδυση “Cambas Project” στην Παλλήνη

Καταναλωτές σε mall
ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ2 εβδομάδες ago

Στα σκαριά 4 νέα εμπορικά κέντρα στην Αττική

ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ4 μήνες ago

Υπεγράφη η σύμβαση για την αξιοποίηση του Πύργου του Πειραιά – Δείτε πώς θα μεταμορφωθεί (φωτό)

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ1 έτος ago

Μετατίθεται η παράδοση των σταθμών Μετρό ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ, ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ, ΝΙΚΑΙΑ

The Lynx Mountain Resort & Casino Florina
ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ12 μήνες ago

Άνοιξε το καζίνο στο Ξενία Φλώρινας – Το brand υπό το οποίο επαναλειτουργεί το ξενοδοχείο

Advertisement

Trending