Το 2023, η Radisson Hotel Group κατέγραψε νέο εταιρικό ρεκόρ με την προσθήκη του μεγαλύτερου αριθμού “κλειδιών” στο χαρτοφυλάκιό της, που ανέρχεται σε πάνω από 30.000 μέσω νέων ξενοδοχειακών ανοιγμάτων και συμφωνιών.
Ταυτόχρονα, το flagship brand Radisson Blu, για 12η συνεχόμενη χρονιά είναι το μεγαλύτερο brand στην κατηγορία των πολυτελών ξενοδοχείων στην Ευρώπη.
Ο κ. Elie Younes, Executive Vice President και Global Chief Development Officer, Radisson Hotel Group, υπογραμμίζει:
«Είμαστε ιδιαίτερα ευγνώμονες προς όλους τους συνεργάτες μας, ιδιοκτήτες και συναδέλφους, που μας βοήθησαν να επιτύχουμε ένα δυναμικό έτος, με περισσότερες από 250 συμφωνίες και νέα ξενοδοχεία, αλλά και 30.000 νέα δωμάτια που προστέθηκαν στο χαρτοφυλάκιό μας – το υψηλότερο νούμερο μέχρι στιγμής. Αναμένουμε το 2024 να είναι μια συνέχεια του 2023, με μείωση του πληθωρισμού και συνεχείς επενδύσεις. Θα συνεχίσουμε να καινοτομούμε και να ανταποκρινόμαστε στο μεταβαλλόμενο περιβάλλον της αγοράς, προκειμένου να δημιουργήσουμε περισσότερες ευκαιρίες για τους ιδιοκτήτες μας και δυνατότητες για τους επισκέπτες μας.»
Οι επιτυχίες του 2023 σε ολόκληρο το χαρτοφυλάκιο του Ομίλου και οι πιο δυνατοί προορισμοί:
Το ξενοδοχείο Berlin, Berlin, το πρώτο ξενοδοχείο του Radisson Individuals στη γερμανική πρωτεύουσα, άνοιξε τις πύλες του ως το τέταρτο μεγαλύτερο ξενοδοχείο στο Βερολίνο, με περισσότερα από 700 δωμάτια και σουίτες. Ο Όμιλος επεκτάθηκε, επίσης στο Παρίσι και την Ταϋλάνδη, με τα ξενοδοχεία Hotel YAC Paris Clichy, μέλος της Radisson Individuals, και Lewit Hotel Pattaya, μέλος της Radisson Individuals, αντίστοιχα. Στην Ινδία, ο Όμιλος επεκτάθηκε με δύο νέα ξενοδοχεία, το Uday Palace Navsari, μέλος της Radisson Individuals στο Navsari, και το Palchan Hotel & Spa, μέλος της Radisson Individual Retreats στην πόλη Manali.
Το 2023 σηματοδότησε μια ακόμη επιτυχημένη περίοδο ανάπτυξης για το brand Radisson Collection, με νέες συμφωνίες σε αγορές, όπως η Ινδία, η Νιγηρία, η Αίγυπτος και η Λιθουανία. Επιπλέον, πραγματοποιήθηκε επέκταση σε ήδη υπάρχουσες αγορές, με την ενσωμάτωση του νέου ξενοδοχείου The National Hotel στο Βέλγιο, ενώ ολοκληρώθηκε το πολυαναμενόμενο opening του Santa Sofia Milan, το δεύτερο εμβληματικό ξενοδοχείο της Radisson Collection στην πρωτεύουσα του design και της μόδας, αλλά και το πέμπτο συνολικά στην Ιταλία.
Μετά την αρχική ανακοίνωση τον Μάιο του 2022, ο Όμιλος Radisson Hotel Group επιτάχυνε την παγκόσμια ανάπτυξη του premium brand art’otel το 2023, σε συνεργασία με την PPHE. Η ενσωμάτωση του art’otel επέκτεινε το χαρτοφυλάκιο του Ομίλου, με 10 ξεχωριστά ξενοδοχειακά brands κάτω από την εμπορική ομπρέλα Radisson Hotel Group, προσφέροντας μια μοναδική και διαχρονική εμπειρία για τους επισκέπτες και τους ιδιοκτήτες, συνδυάζοντας την τέχνη με το lifestyle. Μετά το εντυπωσιακό άνοιγμα του art’otel London Battersea Power Station αλλά και του πιο πρόσφατου opening art’otel στο Ζάγκρεμπ, τα επερχόμενα σχέδια του Ομίλου περιλαμβάνουν νέα ξενοδοχεία στη Ρώμη και το Λονδίνο.
Ο περασμένος Νοέμβριος αποτέλεσε εμβληματική στιγμή για τον Όμιλο, με την άφιξη του Radisson Blu Hotel at Porsche Design Tower στη Στουτγκάρδη. Η υπογραφή του νέου ξενοδοχείου Radisson Blu στο Triangle project στο Παρίσι, σχεδιασμένο από τους πολυβραβευμένους και παγκοσμίου φήμης αρχιτέκτονες Herzog & de Meuron, αναμένεται να αποτελέσει τον νέο προορισμό – ορόσημο για τη γαλλική πρωτεύουσα. Επιπλέον, ανακοινώθηκαν νέες αφίξεις και συμφωνίες, που αφορούν τα νέα ξενοδοχεία της Radisson Blu στην Ιορδανία, το Μαρόκο, την Ινδία, την Τουρκία, την Πολωνία, τη Σαουδική Αραβία και τη Νιγηρία.
Η Radisson συνεχίζει να είναι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο brand στον κλάδο του. Το 2023, η Radisson πρόσθεσε σχεδόν 40 καταλύματα στο χαρτοφυλάκιό της μέσω νέων ανοιγμάτων και συμφωνιών. Στην Ελβετία, ο όμιλος άνοιξε το μεγαλύτερο ξενοδοχείο στη Ζυρίχη. Νέα καταλύματα προστέθηκαν στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ το brand κάνει επίσης το ντεμπούτο του σε νέους προορισμούς, όπως το τροπικό νησί της Ρεϊνιόν, τη Βουδαπέστη και το Μπακού. Στην Ινδία, ο Όμιλος ενίσχυσε ακόμη περισσότερο την παρουσία του με το άνοιγμα του Radisson Hotel Sonamarg, του έβδομου ξενοδοχείου στην περιοχή του Κασμίρ.
Το δυναμικό brand του Ομίλου Radisson RED μπήκε στην αγορά της Σερβίας με το Radisson RED Belgrade. Επίσης, το Radisson RED έκανε το ντεμπούτο του στο Ελσίνκι, την πράσινη πρωτεύουσα της χώρας που θεωρείται η πιο ευτυχισμένη στον κόσμο, με το Radisson RED Helsinki. Επίσης, μπήκε στην αγορά της Γεωργίας με το Radisson RED Tbilisi και υπέγραψε συμφωνία στην Ταϊλάνδη, στον δημοφιλές προορισμό Πουκέτ.
Η κατηγορία Resort, συνεχίζει να είναι σημαντική για τους ιδιοκτήτες των ξενοδοχείων του Ομίλου και τους επισκέπτες. Νέες προσθήκες στον όμιλο έγιναν με το Radisson Blu Resort, Mani στην Ελλάδα, το Radisson Blu Resort, Kumbhalgarh στην Ινδία, και το Fridays Boracay, A Radisson Collection Resort στις Φιλιππίνες, καθώς και στους προορισμούς Φίτζι, Τουρκία και Πολωνία, όπου ο Όμιλος είναι πρώτος στην κατηγορία θέρετρο. Το 2024, τα θέρετρα θα συνεχίσουν να παίζουν σημαντικό ρόλο στο στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης της Radisson Hotel Group.
Η Radisson Hotel Group τιμήθηκε επίσης με κορυφαία βραβεία, συμπεριλαμβανομένης της αναγνώρισης της ως ο 3ος καλύτερος εργοδότης στον κλάδο τουρισμού και αναψυχής, από το περιοδικό Forbes. Αυτό είναι το τρίτο συνεχόμενο έτος που η Radisson Hotel Group αναγνωρίζεται ως ένας από τους καλύτερους εργοδότες στον κόσμο, υπογραμμίζοντας τη δέσμευση του Ομίλου προς τα μέλη του.
Επιπλέον, ο Όμιλος έλαβε το Βραβείο Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας στο Global Travel Hall of Fame, επικυρώνοντας την αφοσίωση της εταιρείας στον υπεύθυνο τουρισμό. Ο Όμιλος αναγνωρίστηκε επίσης στο A World for Travel με το Βραβείο Περιβαλλοντικής Επίδρασης για τον ρόλο του στην ανάπτυξη των Βασικών Αρχών Αειφορίας των Ξενοδοχείων. Επιπλέον, το RadissonHotels.com, η κορυφαία ιστοσελίδα και η αντίστοιχη εφαρμογή της, κέρδισαν πέντε σημαντικά βραβεία για το πρωτοποριακό περιεχόμενο τους.