Connect with us

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Deloitte: Οι 7 παγκόσμιες βασικές τάσεις του 2020 για το Marketing

Newsroom

Published

on

Σε μία εποχή τεχνολογικών εξελίξεων και καινοτομίας, τα υψηλόβαθμα στελέχη των εταιρείων (C-suite κατηγορίας) καλούνται να δημιουργήσουν αυθεντικές συνδέσεις με τους καταναλωτές, τους εργαζομένους και τους εταίρους τους. Με στόχο τη σωστή καθοδήγησή τους στην ανάπτυξη κατάλληλων στρατηγικών, στις οποίες θα διατηρηθεί και θα αναδειχθεί ο ανθρώπινος παράγοντας, εκπονήθηκε η έκθεση για το Internet of Things από τη Statista.

Σύμφωνα με τα ευρύματα της έκθεσης, περισσότερες από 26 δισεκατομμύρια έξυπνες συσκευές σε κυκλοφορία έχουν καταγραφεί, που ισοδυναμούν με τρεις έξυπνες συσκευές κατά μέσο όρο ανά άτομο σε ολόκληρο τον κόσμο. Πραγματοποιώντας συνεντεύξεις με περισσότερους από 80 εμπειρογνώμονες από όλο τον κόσμο, η Deloitte εντόπισε επτά βασικές τάσεις, τις οποίες καλούνται να εφαρμόσουν οι επιχειρήσεις στο προσεχές διάστημα 18 έως 24 μηνών, ώστε να αναπτύξουν το κοινωνικό και ανθρώπινο αποτύπωμά τους, στον διαρκώς μεταβαλλόμενο ψηφιακό κόσμο.

Αναδεικνύοντας την ανθρώπινη εμπειρία

Παρά το γεγονός ότι οι ψηφιακές τεχνολογίες μας διευκολύνουν να ανταπεξέλθουμε πιο εύκολα στη συχνά πολυάσχολη καθημερινότητά μας, μπορούν ταυτόχρονα και να έχουν αρνητικό αντίκτυπο στις ανθρώπινες επαφές. Όταν στην ψηφιακή διασύνδεση, τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικά επίπεδο, απουσιάζει η ανθρώπινη επαφή, οι άνθρωποι μπορούν να αισθανθούν κοινωνικά αποκλεισμένοι, την αίσθηση του ανεκπλήρωτου και μοναχικότητα.

Βασικός μοχλός βελτίωσης των επιπτώσεων που ενδέχεται να φέρνουν οι γρήγοροι ρυθμοί ζωής, οι οποίοι υποστηρίζονται από τις ψηφιακές τεχνολογίες είναι η εστίαση στον ανθρώπινο παράγοντα στον ψηφιακό μετασχηματισμό. Με αυτό τον τρόπο, θα αποφευχθούν τα φαινόμενα του κοινωνικού αποκλεισμού. Κρίνεται λοιπόν απαραίτητη η ύπαρξη ισορροπίας μεταξύ της ευκολίας που παρέχουν σε όλους τους ανθρώπους οι ψηφιακές τεχνολογίες και της ανάγκης δημιουργίας εμπειριών.

Σύμφωνα με την Deloitte, δημιουργείται ένα «χρέος εμπειριών» από τις εταιρείες. Για να μπορούν να αποπληρώσουν αυτό το χρέος, οι εταιρείες και τα οικοσυστήματά τους θα πρέπει να εστιάσουν στην μεγιστοποίηση της ανθρώπινης εμπειρίας. Για να επιτευχθεί αυτό, οι εταιρείες θα πρέπει να καθοδηγήσουν τους πελάτες τους, το ανθρώπινο δυναμικό και τους εταίρους τους σε έναν κοινό σκοπό.

Η ύπαρξη σκοπού είναι ζωτικής σημασίας

Η ύπαρξη ενός σαφή σκοπού θεωρείται κρίσιμη για τις επιχειρήσεις, καθώς απαντάει σε ερωτήματα, όπως η αιτία ύπαρξης μίας εταιρείας, τα προβλήματα που αντιμετωπίζει και τι αντιπροσωπεύει. Χάρη στην ύπαρξη σκοπού, δημιουργούνται βαθύτερες σχέσεις μεταξύ των επιχειρήσεων και των καταναλωτών, οι οποίοι και συμβάλουν περισσότερο στις κοινότητές τους.

Παράλληλα, οι εταιρίες προσελκύουν και διατηρούν ταλαντούχο ανθρώπινο δυναμικό. Τέλος, εμφανή είναι τα οφέλη και στα συνολικά αποτελέσματα των εταιρειών, καθώς οι εργαζόμενοι δείχνουν σταθερή αφοσίωση, συνέπεια αλλά και συνάφεια. Το ίδιο ακριβώς ισχύει και για τη σχέση με τους καταναλωτές. Επιπλέον, σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία από το άρθρο του Harvard Business Review (Ιούνιος, 2019), «οι 181 κορυφαίοι Διευθύνοντες Σύμβουλοι έχουν αναγνωρίσει ότι οι εταιρείες χρειάζονται έναν σκοπό πέρα από την κερδοφορία».

Όπως έχει αποδειχθεί οι εταιρείες με παγιωμένο σκοπό σημειώνουν υψηλότερη απόδοση από τις υπόλοιπες της αγοράς, σε ποσοστό 5-7% ετησίως. Οι εταιρείες που έχουν ενσωματώσει τον σκοπό και το κίνητρο στον τρόπο διακυβέρνησης τους έχουν ξεπεράσει τους ανταγωνιστές τους και έχουν σημαντικό αντίκτυπο σε όλους.

Ενίσχυση της συμμετοχής των καταναλωτών

Σύμφωνα με τη μελέτη της Deloitte με τίτλο “Καθοδηγώντας την αφοσίωση στο εμπορικό σήμα με συναίσθημα”, σχεδόν το 75% των καταναλωτών απάντησε πως αναμένει αμφίδρομες σχέσεις με τους οργανισμούς που συνεργάζεται. Η αυξημένη αλληλεπίδραση με τους πελάτες μπορεί να δημιουργήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και να αναπτύξει ισχυρότερη σχέση με το εμπορικό σήμα.

Η τεχνολογία προσφέρει νέες ευκαιρίες για τους καταναλωτές, τους πολίτες και τις κοινότητες να εμπλακούν άμεσα στη διαμόρφωση, την επιρροή, την οικοδόμηση και τη συν-δημιουργία της συνολικής εικόνας του εμπορικού σήματος. Ο προσδιορισμός του τρόπου και των περιοχών που μπορούν να συμμετέχουν οι πελάτες στην καταναλωτική εμπειρία και τον κύκλο ζωής του προϊόντος μπορεί να αποδειχθεί εξαιρετικά περίπλοκος.

Με τη χρήση μοντέλων και προσεγγίσεων που ταιριάζουν καλύτερα στο εμπορικό σήμα και την στρατηγική marketing, οι επιχειρήσεις μπορούν να επιτύχουν και να επωφεληθούν από τη συμμετοχή των πελατών τους.

Μηδενίζετε ή κατακτάτε την εμπιστοσύνη;

Η εμπιστοσύνη είναι ένας πρωταρχικός καθοριστικός παράγοντας για τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι συνδέονται με τα εμπορικά σήματα. Όπως έδειξε και η έρευνα της Sprout Social, σχεδόν 9 στους 10 Αμερικανούς (86%) πιστεύουν ότι η επιχειρηματική διαφάνεια είναι σήμερα πιο σημαντική από ποτέ, ενώ 7 στους 10 (73%) θα αγοράσουν προϊόντα, που υπόσχονται πλήρη διαφάνεια.

Οι πελάτες, οι ρυθμιστικές αρχές και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης περιμένουν από τα εμπορικά σήματα να είναι ειλικρινή και συνεπή σε όλες τις πτυχές των δραστηριοτήτων τους – από τα προϊόντα και τις προσφορές έως την εργασιακή κουλτούρα και τις σχέσεις με τους εταίρους τους. Στην εποχή που η τεχνολογία συνδέει τα πάντα, και τα δεδομένα βρίσκονται στο επίκεντρο των αναλύσεων, οι εταιρείες δημιουργούν μία δομή που χτίζεται συστηματικά σε σχέσεις εμπιστοσύνης, προστατεύοντας τα δεδομένα και την ιδιωτικότητα των πελατών.

Ταυτόχρονα, οφείλουν να προλαμβάνουν και να αντιμετωπίζουν πιθανές απειλές στον κυβερνοχώρο, την προστασία των δεδομένων, τη συμμόρφωση με τις κανονιστικές ρυθμίσεις και τη φήμη. Τα εμπορικά σήματα μπορούν να δημιουργήσουν μία πιο συναφή και λιγότερο παρεμβατική εμπειρία πελατών, βασισμένη στην σχέση εμπιστοσύνης και σεβασμού στα δεδομένα τους και τη σωστή δεοντολογική χρήση της τεχνητής νοημοσύνης.

Όπως δήλωσε η κα. Diana O’Brien, Global Chief Marketing Officer, Deloitte LLP:

«Μένουμε πιστοί στην αποστολή μας, να αφουγκραζόμαστε και να κατανοούμε τι περιμένουν οι πελάτες μας από την αλληλεπίδρασή τους με τα εμπορικά σήματα. Επιπλέον, σκοπός μας είναι να τους παρέχουμε τα τελευταία νέα και ερευνητικά ευρήματα που προάγουν πιο ανθρωποκεντρικές εμπειρίες και για τους καταναλωτές και για τους εργαζομένους. Γι’ αυτό το λόγο, εκπονήσαμε την έκθεση «Τάσεις του Παγκόσμιου Marketing» με στόχο να βοηθήσουμε τα υψηλόβαθμα στελέχη να εξελίξουν τις στρατηγικές marketing που ακολουθούν, να προσελκύσουν ανθρώπινο δυναμικό υψηλού επιπέδου και να συνεχίσουν να χαράσσουν ανοδική πορεία».

Ο κ. Anthony Stephan, Principal, Deloitte Consulting LLP και U.S. Head of Deloitte Digital τόνισε χαρακτηριστικά:

«Οι τεχνολογικές εξελίξεις μας επηρεάζουν όλους, σε όποιο τμήμα ενός οργανισμού και εάν εργαζόμαστε, από τα υψηλόβαθμα στελέχη έως και το προσωπικό πρώτης γραμμής. Με αυτή την έκθεση, ξεκινήσαμε να διερευνάμε πώς τα εμπορικά σήματα μπορούν να περιηγηθούν στο ολοένα και περισσότερο ψηφιοποιημένο επιχειρηματικό, οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον με τρόπο που να συνεισφέρει στην καλλιέργεια αυθεντικών και ουσιαστικών ανθρώπινων συνδέσεων».

Η σύνθεση ως νέο επιχειρηματικό μείγμα

Πλέον, τα παραδοσιακά όρια τείνουν να εξαφανιστούν, καθώς η συγχώνευση ανόμοιων ειδών επιχειρήσεων αποτελεί νέα τάση. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, οι μάρκες να αποτελούν πλέον μέρη μεγαλύτερων οικοσυστημάτων. Πολλές κορυφαίες εταιρείες αναζητούν νέους τρόπους να ισχυροποιηθούν στα νέα διευρυμένα οικοσυστήματα, τα οποία αποτελούνται από πληθώρα νέων ανταγωνιστών.

Η λύση επιβίωσης σε αυτά τα νέα μοντέλα είναι η εξεύρεση λύσεων που θα καλύπτουν τις ανάγκες των πελατών. Νέες επιχειρηματικές περιοχές αποτελούν πρόσφορο έδαφος για να αναπτυχθούν οι βιομηχανίες και να ικανοποιήσουν πλήρως τις ανάγκες των πελατών τους, να αξιοποιήσουν νέες ευκαιρίες και συνέργειες με απώτερο σκοπό τη δημιουργία αξίας για τους καταναλωτές.

Διευρυμένη προσαρμοστικότητα σε όλα τα τμήματα του οργανισμού

Οι ευέλικτοι τρόποι εργασίας και οι τεχνολογίες που μπορούν να ‘‘δουν’’ και να προβλέψουν τον πραγματικό αντίκτυπο των στρατηγικών που υλοποιούνται είναι ορισμένοι από τους παράγοντες που διαφοροποιούν τις κορυφαίες εταιρείες. Αποκτούν με αυτό τον τρόπο, μερίδιο στη συζήτηση και την αναγνωρισμένη κουλτούρα. Για να εξελιχθούν οι επιχειρήσεις, οφείλουν να κινηθούν από την αντίδραση στην πρόληψη, ώστε να ικανοποιήσουν τις ανάγκες των πελατών τους.

Για να γίνει αυτό, απαιτείται η αναδιάρθρωση των λειτουργιών του marketing, η πλήρης αξιοποίηση των δεδομένων σε πραγματικό χρόνο, μέσω των ψηφιακών πλατφόρμων και η δημιουργία εξατομικευμένων και πιο ανθρώπινων εμπειριών. Ουσιαστικά, ως προσαρμοστικότητα νοούμε την αλλαγή στο πλαίσιο λειτουργίας και απόκρισης, δομής και εσωτερικών δυνατοτήτων και τη δημιουργία και συνεργασία ομάδων από διαφορετικά τμήματα.

Δίνοντας αξία στο σημαντικότερο συστατικό μίας εταιρείας: Το ταλέντο

Για κάθε οργανισμό, οι άνθρωποί που τον απαρτίζουν, αποτελούν την πραγματική του περιουσία. Πλέον, το ανθρώπινο δυναμικό είναι ένας καμβάς από διαφορετικούς ανθρώπους, εκ των οποίων άλλοι λειτουργούν ως πρεσβευτές του εμπορικού σήματος, άλλοι έχουν ως σκοπό τη διεκπεραίωση και άλλοι δρουν ως social influencers και εταίροι. Αυτά τα άτομα δρουν τόσο εντός όσο και εκτός μιας επιχείρησης.

Το ποικιλόμορφο ανθρώπινο δυναμικό απαιτεί μία προσέγγιση που να προσδίδει αξία στην εξέλιξη των δεξιοτήτων και την καλλιέργεια της ατομικότητας ως μέρος ενός συνολικού οικοσυστήματος. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι επιχειρήσεις που έχουν το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον, σημειώνουν και υψηλότερες επιδόσεις στην ικανοποίηση των πελατών τους.

Το ποσοστό είναι κατά 12% περισσότερο από τους άλλους οργανισμούς, ενώ ο τριετής ρυθμός αύξησης των εσόδων τους είναι 2,3 φορές μεγαλύτερος, σύμφωνα με την έκθεση “Ισχυροποιώντας τη γραμμή παραγωγής μέσω την εργασιακής δέσμευσης” του UNC Kenan-Flagler Business School.

Advertisement Macon
Advertisement
Advertisement Ergon Tzanidakis
Advertisement TÜV Austria
Advertisement Aecom
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ25 λεπτά ago

Προχωρά το έργο για το νέο ξενοδοχείο των Electra Hotels & Resorts στη Θεσσαλονίκη – Ποιές άλλες επενδύσεις σχεδιάζονται σε Αττική και Ρόδο

Αξιοποίηση ακινήτου της ΕΤΑΔ στο Λασίθι Κρήτης - Πηγή: ΕΤΑΔ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ14 ώρες ago

Βρέθηκε επενδυτής για το ακίνητο της ΕΤΑΔ στον Άγιο Νικόλαο

Το νέο ξενοδοχείο Electra Rhythm Athens στην καρδιά της πόλης - Πηγή: Electra Hotels & Resorts
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ24 ώρες ago

Παρουσιάστηκε η νέα εποχή του ξενοδοχείου Electra Rhythm στην Ερμού – Ολοκληρώθηκε η επένδυση ανακαίνισης 8 εκατ. ευρώ

Τo Διοικητικό Μέγαρο του ΟΤΕ στο Μαρούσι - Πηγή: COSMOTE
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ1 ημέρα ago

Προχωρούν τα έργα real estate της OTE Estate σε όλη την Ελλάδα – Σε εξέλιξη το mega project στην Πατησίων

Φωτογραφία αρχείου - Designed by Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

“Στα σκαριά” η νέα 5άστερη ξενοδοχειακή επένδυση FODELE HILLS στην Κρήτη – Σε ποιά περιοχή θα γίνει

Το νέο 5άστερο ξενοδοχείο NYX Thessaloniki στα Λαδάδικα - Φωτό: Tsolakis Architects
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

Πώς η λειτουργία ενός ξενοδοχείου αναζωογόνησε μια ολόκληρη περιοχή στη Θεσσαλονίκη μέσα σε 2 μήνες λειτουργίας

Η Αθήνα από ψηλά - Design by Canva Pro
REAL ESTATE2 ημέρες ago

Σε άνοδο οι τιμές πώλησης των διαμερισμάτων στην Ελλάδα το 2025 – Για ποιά διαμερίσματα αυξήθηκαν περισσότερο

Φωτογραφία αρχείου - Πηγή: Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

Και με τη “βούλα” προχωρά ως Στρατηγική Επένδυση το Diaporos Green Retreat στη Χαλκιδική – Τι περιλαμβάνει η επένδυση των 41 εκατ. ευρώ

Lesante Classic - Πηγή: Lesante Collection
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

Ολοκληρώνεται το 2026 η μεγάλη επένδυση αναβάθμισης του Lesante Classic, του πρώτου 5άστερου ξενοδοχείου της Ζακύνθου

Φωτογραφία αρχείου - Design by Canva Pro
REAL ESTATE2 ημέρες ago

Τα 5 βήματα για τη σωστή μεταπώληση πολυτελούς κατοικίας στην Ελλάδα – Τι να προσέξετε

Green Haven Melissia - Πηγή: Ten Brinke
RESIDENTIAL4 ημέρες ago

Ξεκίνησε η νέα μεγάλη οικιστική επένδυση της Ten Brinke στα Μελίσσια – Πού κατασκευάζεται και τι περιλαμβάνει

Wyndham Residences Piraeus Marina Zeas - Πηγή: Wyndham / DKG Development
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

Ολοκληρώνεται έως τέλος του 2025 το νέο ξενοδοχείο Wyndham με serviced apartments στον Πειραιά – Πού θα γίνει

Το ακίνητο στην οδό Πανεπιστημίου 53 και Σανταρόζα - Πηγή: Google Maps
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

“Στα σκαριά” νέο ξενοδοχείο στην Πανεπιστημίου – Τι περιλαμβάνει ο διαγωνισμός αξιοποίησης του γνωστού ακινήτου

Το πρώτο ξενοδοχείο Destination by Hyatt στην Ελλάδα ανοίγει στην Πάρο - Πηγή: SWOT
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

Ντεμπούτο στην Ελλάδα για το ξενοδοχειακό brand Destination by Hyatt – Σε ποιό νησί θα ανοίξει το πρώτο το 2026

Φωτογραφία αρχείου - Designed by Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

“Πράσινο φως” για το νέο ξενοδοχείο 4 αστέρων στη Λεωφόρο Συγγρού – Σε ποιό ύψος του δρόμου θα γίνει

The Ilisian - Πηγή: Ionian Hotel Enterprises
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

Με 18 νέα ξενοδοχεία επεκτείνεται στην Ελλάδα η Hilton – Τα νέα openings και η “επιστροφή” του brand Hilton

Sound of the Sea Karpathos, Tapestry Collection by Hilton - Πηγή: Hilton
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ4 ημέρες ago

Ψήφος εμπιστοσύνης στην Ελλάδα από 3 ξενοδοχειακές αλυσίδες – κολοσσούς – Πού και πότε θα ανοίξουν 34 νέα ξενοδοχεία από Hilton, Wyndham και Fattal

Το νέο "πράσινο" κτίριο γραφείων στη Λεωφόρο Κηφισίας 199 στο Μαρούσι - Πηγή: Noval Property
REAL ESTATE1 εβδομάδα ago

Από το Μαρούσι έως την Πειραιώς: πότε ολοκληρώνονται 3 μεγάλα έργα της Noval Property

Alpha Bank - Πηγή: EUROKINISSI/ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
REAL ESTATE3 εβδομάδες ago

“Κτίζει” χαρτοφυλάκιο ακινήτων η Alpha Bank – Ποιά γνωστά ακίνητα απέκτησε και ποιά μεγάλα κτιριακά έργα υλοποιεί στη Σταδίου

ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ1 εβδομάδα ago

Στα “σκαριά” και το δεύτερο κτίριο “πράσινων” γραφείων MOB2 της Hellenic Properties στο Μαρούσι – Προχωρά και το MOB1

Conrad Athens The Ilisian - Πηγή: Hilton
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 εβδομάδα ago

Τους πρώτους μήνες του 2026 θα ξεκινήσει τη λειτουργία του το νέο 5άστερο Conrad Athens The Ilisian

Piraeús Gate - Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
RESIDENTIAL3 εβδομάδες ago

[VIDEO] Δείτε πώς θα γίνουν τα νέα “πράσινα” κτίρια κατοικιών και γραφείων στο Piraeus Gate Project

Το νέο Δικαστικό Μέγαρο Πειραιά όταν ολοκληρωθεί - Πηγή: Dimand Real Estate
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ3 εβδομάδες ago

[VIDEO] Προχωρούν από την Dimand τα έργα κατασκευής του νέου Δικαστικού Μεγάρου Πειραιά

Το νέο Μινιόν, φωταγωγημένο - Πηγή: DIMAND - Φωτογραφίες: ΝΙΚΟΣ ΔΑΝΙΗΛΙΔΗΣ
VIDEOS1 μήνα ago

[VIDEO] Το όραμα της Dimand για τις πόλεις του σήμερα και του αύριο μέσα από 20 εμβληματικά έργα

Τα έργα σε εξέλιξη στον νέο Riviera Tower στο The Ellinikon - Πηγή: Bizness.gr
VIDEOS1 μήνα ago

[VIDEO] The Ellinikon: προχωρούν τα κτιριακά έργα για τις μεγάλες οικιστικές, εμπορικές και τουριστικές επενδύσεις στο Ελληνικό

Φωτογραφία αρχείου - Πηγή: Canva
LOGISTICS2 μήνες ago

[VIDEO] Προχωρά η mega επένδυση logistics της ΙΚΕΑ στον Ασπρόπυργο

Το νέο κτίριο γραφείων στην Πλατεία Μαβίλη - Πηγή: Ten Brinke
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ2 μήνες ago

[VIDEO] Δείτε πώς μεταμορφώθηκε παλιό κτίριο γραφείων στην Πλατεία Μαβίλη

Eleusis Project - Πηγή: Karpathios Development
LOGISTICS2 μήνες ago

[VIDEO] Πώς θα γίνει το νέο έργο logistics Eleusis Project στον Ασπρόπυργο – Ποιά εταιρεία επενδύει

Voria Project - Πηγή: North Star Entertainment
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 μήνες ago

Ξεκινούν από τη ΜΕΤΚΑ τα έργα για τη μεγάλη επένδυση VORIA στο Μαρούσι – Εκδόθηκαν οι οικοδομικές άδειες

Η οικιστική επένδυση της Vita Estate Development στην οδό Ιάσονος 42 στη Νέα Σμύρνη - Πηγή: Vita Estate Development
RESIDENTIAL3 μήνες ago

[VIDEO] Προχωρά η νέα οικιστική επένδυση στη Νέα Σμύρνη – Σε ποιά περιοχή κατασκευάζεται

TRENDING

Επικοινωνία

Copyright © 2019-2024 Bizness.gr

Bizness.gr - Ταυτότητα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία: «INFRA MEDIA M.I.K.E.» Διακριτικός τίτλος: «INFRA MEDIA» - Έδρα: Δήμος Αθηναίων, Αριστείδου αρ. 10-12, Τ.Κ. 10559 - ΑΦΜ: 801478591 Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ. - Τηλ. επικοινωνίας: 2130405600 - E-mail: contact@ypodomes.com Νόμιμος Εκπρόσωπος: Καραγιάννης Νικόλαος, Νόμιμος Εκπρόσωπος - Δικαιούχος του ονόματος τομέα (bizness.gr): INFRA MEDIA M.I.K.E. - Διευθυντής/Διαχειριστής: Καραγιάννης Νικόλαος - Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Παναγέα
Η Εταιρεία δηλώνει ότι έχει συμμορφωθεί με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).