Connect with us

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Επενδύσεις 20 εκ. ευρώ από τη Leroy Merlin στην Ελλάδα τα επόμενα 3 χρόνια – Εγκαινιάσθηκε το 7ο κατάστημα

bizness.gr

Published

on

Κατάστημα Leroy Merlin

Επενδύσεις ύψους 20 εκατ. ευρώ δρομολογεί στα επόμενα τρία χρόνια η Leroy Merlin με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση της θέσης της στην ελληνική αγορά. Η εταιρεία, εγκαινίασε χθες  το νέο της κατάστημα, το έβδομο στην Ελλάδα, συνολικής επιφάνειας 10.000 τ.μ., στη Λεωφόρο Κηφισού. Το συγκεκριμένο κατάστημα αποτελεί επένδυση ύψους 5 εκατ. ευρώ και δημιουργεί 150 θέσεις εργασίας.

Στα εγκαίνια του νέου καταστήματος παρευρέθη ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης. Σε σύντομο χαιρετισμό του ανέφερε ότι πρόκειται για ένα πολύ χαρμόσυνο νέο καθώς μέσα στην κρίση της πανδημίας, οι επενδύσεις στη χώρα δεν σταματούν αλλά συνεχίζονται. Όπως τόνισε ο κ. Γεωργιάδης, «η ελληνική οικονομία δείχνει να αντιδρά και να προχωρά και είμαστε αισιόδοξοι ότι όταν όλη αυτή η περιπέτεια με τον κορονοϊό θα έχει φύγει, θα είμαστε έτοιμοι να πάμε πολύ καλύτερα». Εξέφρασε επίσης, την ικανοποίησή του για το γεγονός ότι μια κορυφαία αλυσίδα παγκοσμίως συνεχίζει τις επενδύσεις στη χώρα μας δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας.

Ο Γάλλος Πρέσβης Patrick Maisonnave ανέφερε ότι «τα σημερινά εγκαίνια αποτελούν απόδειξη δυναμικότητας, μαχητικού πνεύματος και προθυμίας για να ξεπεραστεί κάθε δυσκολία και να ατενίσουμε το μέλλον με ελπίδα. Είμαι ευγνώμων στην Leroy Merlin και τους εργαζόμενούς της, που κατέστησαν δυνατό να είμαστε σήμερα όλοι εδώ».

Ο περιφερειάρχης Αττικής, Γιώργος Πατούλης ανέφερε «θέλω να ευχηθώ καλές δουλειές και να τονίσω πως υποστηρίζω αυτές τις προσπάθειες στις οποίες το σωστό επιχειρείν πρωταγωνιστεί, δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας και διευκολύνοντας τους καταναλωτές. Η LEROY MERLIN έχει αποδείξει έμπρακτα ότι τα καταφέρνει».

Από την πλευρά του, ο Olivier Arduin, Γενικός Διευθυντής της Leroy Merlin Ελλάδας και Κύπρου δήλωσε: «Λειτουργώντας ήδη 6 φυσικά καταστήματα στην Ελλάδα, ένα στην Κύπρο καθώς και ένα ιδιαίτερα επιτυχημένο ηλεκτρονικό κατάστημα, συνεχίζουμε το όραμά μας με το νέο μας κατάστημα, εδώ στον Κηφισό. Αυτό το κατάστημα έχει για εμάς πολύ μεγάλη αξία, γιατί δημιουργήθηκε υπό τις δυσκολότερες συνθήκες λόγω κορονοϊού. Και το μήνυμα που θέλουμε να περάσουμε με το κόψιμο της σημερινής κορδέλας είναι ότι είμαστε εδώ για να συνεχίσουμε να προσφέρουμε στην αγορά, στους καταναλωτές και στην οικονομία της Ελλάδας, παρ’ όλες τις αντιξοότητες και ταυτόχρονα να υποσχεθούμε αξέχαστες αγοραστικές εμπειρίες στο νέο μας κατάστημα». Επίσης, δήλωσε ικανοποιημένος για τις μέχρι στιγμής επιδόσεις της εταιρείας και προέβλεψε ότι, παρά τις επιπτώσεις της πανδημίας, οι πωλήσεις θα διαμορφωθούν στα επίπεδα του 2019, ήτοι 158 εκατ. ευρώ.

Το νέο κατάστημα Leroy Merlin στον Κηφισό θα προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις για κάθε κατασκευή, ανακαίνιση και βελτίωση οποιουδήποτε χώρου ιδιώτη και επαγγελματία με χιλιάδες προϊόντα, από οικοδομικά υλικά και ολοκληρωμένες λύσεις για την κουζίνα και το μπάνιο, μέχρι είδη κήπου και διακόσμησης, καθώς και μία σειρά από νέες υπηρεσίες ενισχύοντας έτσι την εμπειρία των πελατών, ενώ διαθέτει 500 θέσεις δωρεάν parking.

Σημειώνεται ότι με αφορμή το άνοιγμα του νέου καταστήματος η Leroy Merlin προσθέτει νέες υπηρεσίες στη λίστα παροχών της όπως: Services center, designlab και εργαστήριο για κοπή κλειδιών, ευέλικτες πληρωμές με ένα ειδικό χρηματοδοτικό πρόγραμμα, ειδικές προσφορές και υπηρεσίες για επαγγελματίες και τεχνίτες, όπως δυνατότητα παράδοσης εντός 24 ωρών ανεξαρτήτως μεγέθους καθώς και αποκλειστική τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης τεχνιτών, drive through οικοδομικών υλικών από τις 7:00 π.μ. – 21:00 μ.μ. και ειδικές τιμές για μέλη του Leroy Merlin club.

Επιπλέον, μετά από την επιτυχημένη πορεία του HomistasLab στο κατάστημα της B. Σοφίας, η εταιρεία θα λανσάρει το δεύτερο Lab στην Ελλάδα, έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο για τα μέλη της Leroy Merlin όπου θα μπορούν να δημιουργήσουν τη δική τους κατασκευή, να δοκιμάζουν εργαλεία και λύσεις αλλά και να παρακολουθούν σεμινάρια από εξειδικευμένους τεχνικούς και ειδικούς του Ηome Ιmprovement.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Μέση Ανατολή και Αφρική σώζουν την παρτίδα για τον κλάδο σαλιγκαροτροφίας στην Ελλάδα

bizness.gr

Published

on

Το «φιλί της ζωής» δίνουν στους Έλληνες σαλιγκαροτροφείς οι δουλειές που έχουν προγραμματίσει σε Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και χώρες της Αφρικής, την ώρα που ο κλάδος δοκιμάζεται τόσο εξαιτίας των συνεπειών της πανδημίας του κορονοϊού όσο και του ανταγωνισμού από χώρες της Ανατολικής Ευρώπης.

«Ήδη από το 2019 είχαμε κάνει μια στροφή στην ήπειρο της Αφρικής, με πρώτο στόχο τη Νότια Αφρική, όπου και οργανώσαμε τους εκτροφείς σε ομάδες παραγωγών και ανοίξαμε έτσι την τοπική αγορά», λέει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Αναστάσιος Υψηλάντης, επικεφαλής πωλήσεων & εξαγωγών και δημιουργός της «Αγροφάρμα», εξηγώντας ότι «στη συνέχεια στοχεύσαμε σε χώρες της Δυτικής Αφρικής, όπως Νιγηρία και Γκάνα, όπου λόγω της γαλλικής κουλτούρας, γνωρίζουν και καταναλώνουν το σαλιγκάρι».

«Με αυτές μας τις κινήσεις αρχίσαμε και εκεί να εισερχόμαστε στην τοπική αγορά, με εγκαταστάσεις, αλλά και έτοιμα προϊόντα. Έτσι κάτι άρχισε να κινείται για εμάς τους σαλιγκαροτροφείς τον Ιούλιο», αναφέρει ο κ. Υψηλάντης, επισημαίνοντας ότι «οικονομική ανάσα» μπορούν να δώσουν και οι προσκλήσεις που καταφτάνουν από διάφορες χώρες για παροχή τεχνογνωσίας με την προϋπόθεση ότι θα «ανοίξουν» οι πτήσεις. «Αυτή μας η δραστηριότητα θα μας εξασφαλίσει χρόνο ώστε να αντέξουμε οικονομικά το “πάγωμα” εξαγωγών προς άλλες χώρες, λόγω της Covid -19», επισημαίνει.

Οι Έλληνες σαλιγκαροτροφείς, σύμφωνα με τον κ. Υψηλάντη, έχουν συμφιλιωθεί ότι μεγάλο μέρος της φετινής παραγωγής θα μείνει αδιάθετο, ενώ βάλλονται και από τον «αθέμιτο ανταγωνισμό», όπως υποστηρίζουν, από χώρες της Ανατολικής Ευρώπης, «οι οποίες πουλούσαν σε τιμές χαμηλότερες του κόστους παραγωγής του δικό μας προϊόντος».

Οι σαλιγκαροτροφείς ζητούν στήριξη από την κυβέρνηση και το αρμόδιο υπουργείο και τονίζουν, όπως επισημαίνει ο κ. Υψηλάντης, πως η πανδημία του κορονοϊού «θα μπορούσε να λειτουργήσει ως ευκαιρία για τον κλάδο, ιδίως εάν καταρτιζόταν ένα ολοκληρωμένο σχέδιο και εφαρμόζονταν εμπροσθοβαρή μέτρα για τις επιχειρήσεις του κλάδου».

Ο κλάδος σε αριθμούς και οι εξαγωγές στην εποχή του κορονοϊού

Σήμερα, στην Ελλάδα, οι ενεργές εκτροφές σαλιγκαριών διαμορφώνονται σε 20 -25, σύμφωνα με τον κ. Υψηλάντη και η πλειονότητά τους διαθέτει μικρό μέρος της παραγωγής τους στην τοπική αγορά όπου δραστηριοποιούνται «και το μεγάλο μέρος το πωλούν σε εμάς. Όταν ξεκινούσαν τη δραστηριότητά τους, πέραν της τεχνογνωσίας που παρείχαμε, τους είχαμε υποσχεθεί την απορρόφηση της παράγωγης τους αν το ήθελαν και αν τους συνέφερε».

Η ετήσια παραγωγή σαλιγκαριού στην Ελλάδα, σύμφωνα με τον κ. Υψηλάντη, ανέρχεται σε 100-150 τόνους και με την αγορά επιπλέον νωπής ποσότητας, οι ελληνικές ετήσιες εξαγωγές διαμορφώνονται σε 500 τόνους, αξίας 3,7 εκατ. ευρώ.

Βέβαια, φέτος, η εξαγωγική επίδοση των σαλιγκαροτροφέων αναμένεται διαφοροποιημένη λόγω κορονοϊού. Όπως είπε, από αρχές Φεβρουαρίου μέχρι και τον Ιούνιο όχι μόνο δεν πραγματοποιήθηκαν εξαγωγές, αλλά έγιναν και ακυρώσεις παραγγελιών. «Αμερικανός πελάτης μού προπλήρωσε τον Φεβρουάριο για την αποστολή χαβιαριού από σαλιγκάρι. Πρόλαβα να στείλω το πρώτο φορτίο, το οποίο ακόμη διατηρεί στο ψυγείο, επειδή δεν μπορεί να το διαθέσει στα εστιατόρια της Νέας Υόρκης. Ήδη συμπληρώθηκε το εξάμηνο όμως και πλέον το προϊόν θα αρχίσει να αλλοιώνεται. Αυτός έχασε ένα χρηματικό ποσό, εμείς χάσαμε την ευκαιρία να παράγουμε και να πουλάμε», σημείωσε.

Το σαλιγκάρι μπορεί να αποθηκευτεί για μικρό χρονικό διάστημα-τρεις, τέσσερις μήνες- σε κατάλληλους ψυκτικούς θαλάμους, αλλά στη διάρκεια αδρανοποίησης τους χάνουν το 20-25% του βάρους τους.

Οι ελληνικές εξαγωγές νωπού σαλιγκαριού κατευθύνονται κυρίως σε Ιταλία, Ισπανία και Γαλλία και Νότια Αφρική, το χαβιάρι σαλιγκαριού υποδέχονται σε ΗΠΑ και ΗΑΕ και τα κονσερβοποιημένα προϊόντα «πετούν» στις αγορές της Κεντρικής Ευρώπης.

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Πιστοποιήθηκε η IDEAL με το Safe Restart της TÜV HELLAS

bizness.gr

Published

on

Την εταιρεία Ideal, η οποία προσφέρει έναν πλήρη κύκλο υπηρεσιών για ιματισμό ξενοδοχείων από την διαλογή, την πλύση και απολύμανση, το στέγνωμα, το σιδέρωμα, τη συσκευασία και τη διακίνηση των σχετικών προϊόντων αξιολόγησε η TÜV HELLAS (TÜV NORD), με βάση την υπηρεσία Safe Restart που προσφέρει ο Φορέας Πιστοποίησης.

Η επιλογή της υπηρεσίας Safe Restart από την Ideal, την κορυφαία εταιρεία στον καθαρισμού του ιματισμού των ξενοδοχείων αποτελεί μια ακόμη «ψήφο εμπιστοσύνης» στον φορέα πιστοποίησης και έρχεται σε συνέχεια της σχετικής αξιολόγησης που έχει γίνει από την TÜV HELLAS (TÜV NORD) στους μεγαλύτερους ξενοδοχειακούς ομίλους στη χώρα.

H ευρεία αποδοχή της υπηρεσίας Safe Restart στον ξενοδοχειακό κλάδο αποτέλεσε το έναυσμα της συνεργασίας ανάμεσα στην Ideal και την TÜV HELLAS (TÜV NORD), με δεδομένο ότι στο πελατολόγιο της πρώτης εντάσσονται κορυφαίες αλυσίδες ξενοδοχείων ανά την Ελλάδα.

Η σχετική αξιολόγηση πραγματοποιήθηκε από στελέχη του φορέα πιστοποίησης στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στο Ηράκλειο Κρήτης.

Σημειώνεται ότι η υπηρεσία Safe Restart έχει δημιουργηθεί ακολουθώντας πλήρως τις ισχύουσες Εθνικές Νομοθετικές Απαιτήσεις και Κατευθυντήριες Οδηγίες και Συστάσεις και κατευθυντήριες οδηγίες του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Επιπλέον, ο Φορέας Πιστοποίησης παρέχει την υπηρεσία σε τιμές κόστους, ως έμπρακτη απόδειξη της υποστήριξης στο χειμαζόμενο τουριστικό κλάδο, είτε αυτό αφορά ξενοδοχεία είτε συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.

Η κυρία Uxue Azpiroz, Διευθύντρια Γραφείου Κρήτης και Vice President Food TÜV NORD δήλωσε σχετικά: Το αίτημα συνεργασίας για τον έλεγχο της ετοιμότητας της IDEAL A.E., ελήφθη εν μέσω καραντίνας, όταν ακόμα δεν ήταν γνωστό πότε θα ανοίξουν οι ξενοδοχειακές μονάδες. Πέραν της υπερσύγχρονης μονάδας και του εξαιρετικού στόλου φορτηγών, η εταιρία συνέταξε ένα ολοκληρωμένο risk assessment αναφορικά με τον νέο κίνδυνο και ανέπτυξε ένα πλήρες σύστημα για την αποφυγή επιμολύνσεων από το χρησιμοποιημένο ιματισμό σε όλα τα στάδια: από την παραλαβή των πελατών, τη διαλογή, την επεξεργασία και την συσκευασία μέχρι και την αποστολή του καθαρού ιματισμού. Η θετική αξιολόγηση της Ideal ως προς την τήρηση όλων τον απαραίτητων διαδικασιών έχει ιδιαίτερη αξία, καθώς επεκτείνει την εφαρμογή του “Safe Restart” όχι μόνο στα ξενοδοχεία αλλά και στους βασικούς προμηθευτές τους.

O κ. Ζαχαρίας Σηφάκης, Executive Director της IDEAL AE, τόνισε: Από την αρχή της πανδημίας η βασική μας προτεραιότητα ήταν να δημιουργήσουμε ένα ασφαλές πλαίσιο λειτουργίας, ούτως ώστε να θωρακίσουμε την εταιρία μας, τους συνεργάτες μας αλλά και την τοπική κοινωνία από τις υγειονομικές επιπτώσεις, διατηρώντας παράλληλα την άριστη ποιότητα των υπηρεσιών μας.

Η συνεργασία με την TÜV HELLAS (TÜV NORD) και η αξιολόγηση SafeRestart από το άρτια κατηρτισμένο προσωπικό της εταιρίας ήταν μια χρήσιμη και πολύτιμη εμπειρία για εμάς και ενισχύει την αξιοπιστία της εταιρείας μας. Επιπλέον συνεχίζουμε τη συνεργασία μας με το Πανεπιστήμιο Κρήτης και την Μονάδα Μικροβιολογίας για τον συνεχή έλεγχο της μονάδας μας και την αποτελεσματικότητα των προγραμμάτων εξυγιάνσεων.

Όλοι εμείς στην IDEAL πιστεύουμε στην δυναμική του τόπου μας και το δείχνουμε έμπρακτα με συνεχείς επενδύσεις και αναβαθμίσεις των υπηρεσιών μας, επιτρέποντας έτσι στους συνεργάτες μας να πετυχαίνουν με την σειρά τους το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Μαζί ΔΕΠΑ και Hertz για την προώθηση των οχημάτων φυσικού αερίου

bizness.gr

Published

on

Μνημόνιο συνεργασίας με την Autohellas Hertz, με στόχο την προώθηση του φυσικού αερίου ως εναλλακτικού καυσίμου κίνησης σε επιβατικά και φορτηγά οχήματα, υπέγραψε η ΔΕΠΑ.

Στο πλαίσιο του μνημονίου, η ΔΕΠΑ θα μεριμνήσει για την περαιτέρω εξάπλωση του δικτύου πρατηρίων καυσίμων φυσικού αερίου, θα αναπτύξει και θα προωθήσει δράσεις για την προώθηση του φυσικού αερίου ως καυσίμου κίνησης, θα στηρίξει με δράσεις την προώθηση της χρονομίσθωσης CNG οχημάτων, αλλά και θα παρέχει κίνητρα για τη μίσθωση CNG οχημάτων.

Από την πλευρά της, η Autohellas Hertz θα υποστηρίζει δράσεις σχετικές με την αεριοκίνηση, θα προσφέρει στην πελατειακή της βάση επιβατικά και φορτηγά CNG οχήματα, θα αναπτύξει ειδικά πακέτα χρονομίσθωσης σε συνεργασία με τη ΔΕΠΑ για CNG οχήματα και θα υποστηρίξει τις δράσεις της ΔΕΠΑ για την προώθηση του φυσικού αερίου ως καύσιμο κίνησης.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΠΑ Κωνσταντίνος Ξιφαράς δήλωσε σχετικά: «Το φυσικό αέριο είναι το πιο οικονομικό, αποδοτικό, ασφαλές και φιλικό προς το περιβάλλον καύσιμο σε σύγκριση με τα συμβατικά καύσιμα. Είναι χρέος μας να προωθήσουμε αποφασιστικά τη χρήση του ως καύσιμο κίνησης, μειώνοντας το ανθρακικό αποτύπωμα στο περιβάλλον. Η «συμμαχία» που αναπτύξαμε με τη Hertz αποτελεί ένα μικρό πρώτο βήμα από τα πολλά που θα ακολουθήσουν για την προώθηση της αεριοκίνησης την επόμενη μέρα».

Από την πλευρά του, ο Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής της Autohellas Hertz κ. Δημήτρης Μαγγιώρος δήλωσε:

«Στόχος της Autohellas για την επόμενη πενταετία αποτελεί η δραστική μείωση του οικολογικού μας αποτυπώματος κυρίως μέσω της Μακροχρόνιας Μίσθωσης. Θέλουμε να αλλάξουμε το μίγμα του στόλου μας και κατευθύνουμε τους πελάτες μας σε λύσεις φιλικότερες προς το περιβάλλον και ταυτόχρονα ρεαλιστικές, όπως τα CNG οχήματα. Είμαστε πεπεισμένοι ότι η συνεργασία μας με τη ΔΕΠΑ θα βοηθήσει στην προώθηση της αεριοκίνησης».

Continue Reading
Advertisement

Trending