Connect with us

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Έρευνα της SAS: Πως θα μοιάζει η εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών το 2030

Newsroom

Published

on

Η σύγχρονη τεχνολογία έχει αλλάξει τον τρόπο που αλληλοεπιδρούν οι εταιρείες με τους πελάτες. Νέα προϊόντα, υπηρεσίες, τύποι καταναλωτών και ανταγωνιστές έχουν εμφανιστεί και συνεχίζουν να εξελίσσονται. Ταυτόχρονα, η καταναλωτική συμπεριφορά μεταβάλλεται συνεχώς. Πως θα είναι λοιπόν η καταναλωτική εμπειρία το 2030; Και πως θα εξελιχθούν οι εταιρείες, ώστε να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των καταναλωτών του μέλλοντος; Αυτές είναι μερικές από τις ερωτήσεις που τέθηκαν στην έρευνα “Experience 2030: The Future of Customer Experience”, που διενεργήθηκε από τη Futurum Research εκ μέρους της SAS, τον ηγέτη στο χώρο των analytics.

Από την έρευνα προκύπτει ότι η τεχνολογία είναι αυτή που θα μεταμορφώσει την εμπειρία του πελάτη και ότι οι εταιρείες πρέπει να επαναπροσδιορίσουν τις διαδικασίες τους σε αυτό το κομμάτι, ώστε να μπορούν να συμβαδίζουν με τους σύγχρονους καταναλωτές και να εξελίσσουν τις παρεχόμενες τεχνολογίες τους.

Η ευελιξία και ο πλήρης αυτοματισμός θα ηγούνται της εμπειρίας εξυπηρέτησης

Οι εταιρείες που συμμετείχαν στην έρευνα βλέπουν ότι, μέχρι το 2030, θα υπάρξει μια πολύ μεγάλη στροφή προς την πλήρη αυτοματοποίηση της καταναλωτικής εμπειρίας. Η έρευνα προβλέπει ότι οι έξυπνες μηχανές θα αντικαταστήσουν τους ανθρώπους και θα χειρίζονται περίπου τα 2/3 της καταναλωτικής εμπειρίας, τις αποφάσεις που γίνονται σε πραγματικό χρόνο και αφορούν την εμπειρία, αλλά και τις αποφάσεις γύρω από το μάρκετινγκ και τις προωθητικές ενέργειες.

Σύμφωνα με την έρευνα, μέχρι το 2030, το 67% της καταναλωτικής εμπειρίας μεταξύ μιας εταιρείας και των καταναλωτών που χρησιμοποιούν κάποια ηλεκτρονική συσκευή θα γίνεται εξ’ ολοκλήρου από έξυπνες μηχανές σε αντίθεση με ανθρώπους, που υπερισχύουν σήμερα. Επίσης, μέχρι το 2030, το 69% των αποφάσεων γύρω από την καταναλωτική εμπειρία θα λαμβάνονται αποκλειστικά από έξυπνες μηχανές.

«Γίνεται ολοένα και πιο ξεκάθαρο πως την επόμενη δεκαετία θα υπάρξει ραγδαία ανάπτυξη της σχέσης μεταξύ ανθρώπων και μηχανών,» δήλωσε ο Daniel Newman, Principal Analyst και Founding Partner της Futurum Research. “Οι εταιρείες θα πρέπει να βρουν την τέλεια ισορροπία μεταξύ της παροχής μιας ανθρώπινης εμπειρίας, γεμάτης κατανόηση, με τα άμεσα αποτελέσματα που έχουν συνηθίσει τα τελευταία χρόνια οι καταναλωτές. Η τεχνολογία θα αποτελέσει τη γέφυρα για μία πιο ανθρώπινη εμπειρία, όσο δεδομένα, analytics, μηχανική μάθηση και τεχνητή νοημοσύνη κάνουν τις μηχανές να λειτουργούν με πιο ανθρώπινο τρόπο, έτσι ώστε να εξυπηρετούν τους καταναλωτές και να φέρνουν υψηλότερη αποδοτικότητα στις επιχειρήσεις.»

Οι καταναλωτές υιοθετούν τις νέες τεχνολογίες

Η έρευνα έδειξε επίσης ότι το 78% των εταιρειών πιστεύουν πως οι καταναλωτές δυσκολεύονται να ανταπεξέλθουν στη σύγχρονη τεχνολογία. Ωστόσο, η έρευνα έδειξε ότι μόλις το 35% των καταναλωτών εξέφρασε αυτή τη δυσκολία. Το χάσμα μεταξύ της άποψης των εταιρειών και των καταναλωτών μπορεί να αποτελέσει ανασταλτικό παράγοντα στην ανάπτυξή των επιχειρήσεων, εάν δεν χειριστούν με προσοχή το ζήτημα.

Στην πραγματικότητα, τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι οι καταναλωτές προσδοκούν σε περαιτέρω χρήση των νέων τεχνολογιών μέχρι το 2030 καθώς:
  • Το 80% δήλωσε πως αναμένει παραδόσεις κάτ’ οίκον μέσω drone ή άλλου αυτόνομου οχήματος.
  • Το 81% απάντησε πως αναμένει αλληλεπίδραση με chatbots.
  • Το 78% προσδοκά να χρησιμοποιεί εφαρμογές επαυξημένης, εικονικής ή mixed πραγματικότητας για να βλέπει πως θα φαίνεται κάποιο προϊόν – όπως επίσης και πως θα μοιάζει ένα συγκεκριμένο ρούχο στον αγοραστή ή ένα έπιπλο στο σπίτι.
  • Το 56% περιμένει να “επισκέπτεται” άλλες τοποθεσίες ή να ζει την εμπειρία των διακοπών και να παρακολουθεί ψυχαγωγικά events μέσω συσκευών mixed reality μέχρι το 2025.
  • 8 στους 10 προσδοκούν τη χρήση έξυπνων βοηθών (όπως το Google Home, Amazon, Alexa κλπ.) για να κάνουν κάποια αγορά ή να παρακολουθούν το έξυπνο σπίτι τους.
  • Το 78% δήλωσε πως περιμένει να ελέγχει άλλες συσκευές μέσω wearables.

Για τις εταιρείες, αυτό το επίπεδο καταναλωτικής αποδοχής και προσδοκιών ανοίγει νέες ευκαιρίες στην διεύρυνση της αλληλεπίδρασης. Αλλά, για να βρουν κοινό σημείο οι υψηλές προσδοκίες και των δύο πλευρών, οι εταιρείες χρειάζονται νέες δυνατότητες που θα κλείσουν το χάσμα μεταξύ τεχνολογίας και μάρκετινγκ.

«Η παρακολούθηση του «ταξιδιού» του καταναλωτή προϋποθέτει την ολοκληρωμένη κατανόηση του πελάτη μέσα σε αυτή την ατελείωτη αγοραστική διαδικασία – οι καταναλωτές θέλουν να τους θυμούνται και να τους καταλαβαίνουν όσο πηγαινοέρχονται στα αμέτρητα κανάλια, σημεία επαφής και τα διάφορα περιβάλλοντα», δήλωσε ο Wilson Raj, Global Director της SAS Customer Intelligence. «Οι εταιρείες πρέπει να επανασχεδιάσουν το λειτουργικό τους μοντέλο για να ανταποκρίνονται με ταχύτητα. Χρειάζονται μία ολιστική στρατηγική data, την οποία μπορούν να εξατομικεύσουν σε μεγάλη κλίμακα, δυνατότητες analytics που μπορούν να προσαρμόσουν σε πραγματικό χρόνο και να ενεργοποιήσουν τον κύκλο των εξατομικευμένων εμπειριών.»

Οι αναδυόμενες τεχνολογίες θα καθορίσουν την εταιρική επιτυχία μέσα στην επόμενη δεκαετία

Το μέλλον της εξυπηρέτησης θα διαμορφωθεί σε μεγάλο βαθμό από την εξέλιξη της τεχνολογίας. Η έρευνα ρώτησε επίσης τις εταιρείες σε τι είδους “φουτουριστικές” τεχνολογίες επενδύουν σήμερα για να ηγηθούν της νέας εμπειρίας εξυπηρέτησης και της αύξησης της καταναλωτικής ικανοποίησης μέχρι το 2030.

«Ο νέος αγοραστής αξιοποιεί τις αναδυόμενες τεχνολογίες και ασκεί τρομερή πίεση στις τεχνολογικές ανάγκες των τμημάτων μάρκετινγκ των εταιρειών», δήλωσε ο Wilson Raj. «Για τους περισσότερος CMOs, αυτές οι δυνάμεις δημιουργούν ένα πρόβλημα «κινούμενο στόχο»: Είναι δύσκολο να έχεις το προβάδισμα σε κάτι που συνεχώς εξελίσσεται. Αυτό είναι προβληματικό γιατί οι καταναλωτές περιμένουν αδιάκοπη πρόσβαση, εξυπηρέτηση και αλληλεπίδραση με την εταιρεία, πάντα με τους δικούς τους όρους.»

Η έρευνα δείχνει ότι το 62% των εταιρειών επενδύουν σε φωνητικούς βοηθούς τεχνητής νοημοσύνης για να βελτιώσουν τις στρατηγικές εξυπηρέτησης, αλλά και σαν ένα ατού για τους πελάτες τους. Ακόμη, το 58% επενδύει σε λύσεις φωνητικής υποστήριξης ως εσωτερικό στοιχείο του μάρκετινγκ και των πωλήσεων.

Σχετικά με την επαυξημένη και την εικονική πραγματικότητα (AR/VR), το 54% των εταιρειών επενδύουν σε αυτές για να βοηθήσουν τους καταναλωτές να οπτικοποιήσουν την εμφάνιση ή τη χρήση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Επιπλέον, το 53% των εταιρειών εξετάζουν εργαλεία AR/VR για να βελτιώσουν τη χρήση του προϊόντος και την αυτοβοήθεια.

Η έρευνα έδειξε επίσης ότι το 83% των εταιρειών επενδύουν ή σχεδιάζουν να επενδύσουν σε ολογραφικές τεχνολογίες για διαφημίσεις εντός των καταστημάτων, διαδραστικά παιχνίδια και εκδηλώσεις.

Όλες αυτές οι αναδυόμενες και περίπλοκες τεχνολογίες δείχνουν ότι οι εταιρείες θα πρέπει να ξανασκεφτούν την αποτελεσματικότητα της διαχείρισης δεδομένων, τις διαδικασίες αναλυτικής βελτίωσης και τις δυνατότητες αυτοματοποιημένων αποφάσεων. Θα πρέπει να είναι σε θέση να χρησιμοποιούν όλες αυτές τις νέες τεχνολογίες για να πετυχαίνουν συγκεκριμένα και απτά αποτελέσματα. Αυτές οι νέες εφαρμογές θα είναι σε θέση να λαμβάνουν, να επεξεργάζονται, να σχεδιάζουν και να αποφασίζουν τον τρόπο που θα προσφέρουν multi-moment μάρκετινγκ, το οποίο θα συνεχίσει να έχει μεγάλη απήχηση και στο μέλλον.

Στοιχεία που θα διαμορφώνουν την εμπιστοσύνη το 2030

Σήμερα το 58% των εταιρειών θεωρούν την υψηλή ποιότητα τον παράγοντα που διαμορφώνει την καταναλωτική εμπιστοσύνη, αλλά οι περισσότεροι καταναλωτές αναφέρουν πως οι χαμηλές τιμές ή οι εκπτώσεις είναι αυτές που τελικά τους κερδίζουν. Αλλά μέχρι το 2030, οι καταναλωτές αναφέρουν πως οι εφαρμογές, η ταχύτατη πρόσβαση και η δυνατότητα να παραγγέλνουν μέσω έξυπνων οικιακών συστημάτων, αποτελούν τις 3 κορυφαίες τεχνολογίες που αναμένουν να επηρεάσουν την εμπιστοσύνη τους.

Οι εταιρείες συμφωνούν και πιστεύουν πως η τεχνητή νοημοσύνη, η μηχανική εκμάθηση και τα predictive analytics θα παίξουν καθοριστικό ρόλο στο μέλλον και βλέπουν το 2030 σαν μια ευκαιρία να αξιοποιήσουν την τεχνολογία, τόσο για να προσφέρουν πιο ομαλή αλληλεπίδραση, όσο και για να εξασφαλίσουν την απαραίτητη πληροφόρηση και να προσφέρουν βαθύτερες, πιο ουσιαστικές πελατειακές σχέσεις, αλλά και να αυξήσουν την καταναλωτική εμπιστοσύνη.

Ο Daniel Newman προσθέτει:

«Το χτίσιμο της εμπιστοσύνης είναι ιδιαίτερα κρίσιμο για την ανάπτυξη της κάθε εταιρείας και μέσα στα επόμενα 10 χρόνια θα δούμε αύξηση της διαφοροποίησης που θα εκτείνεται πέρα από το παραδοσιακό μείγμα τιμής, ποιότητας και εξυπηρέτησης που κυριαρχούσε για πάρα πολύ καιρό. Στο μέλλον, ο τρόπος που οι επιχειρήσεις θα υιοθετούν τις τεχνολογίες, θα καθοδηγούν την αγορά (και τον καταναλωτή) και θα μετρούν τον κοινωνικό αντίκτυπο θα παίξει σημαντικότερο ρόλο στην εδραίωση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης. Ήδη βλέπουμε κάτι τέτοιο να συμβαίνει και το 2030 η σημαντικότητά του θα πολλαπλασιαστεί.»

Η εξελισσόμενη σημασία της εμπιστοσύνης

Ίσως η μεγαλύτερη πρόκληση για τις επιχειρήσεις σήμερα είναι η ικανότητα να γεφυρώσουν το χάσμα που υπάρχει στην εμπιστοσύνη από τους καταναλωτές, καθώς οι τελευταίοι πολλές φορές είναι επιφυλακτικοί για το τον τρόπο που οι εταιρείες χειρίζονται τα προσωπικά τους δεδομένα και νιώθουν ανίσχυροι να τον αλλάξουν. Μόλις το 54% των καταναλωτών πιστεύει ότι οι εταιρείες κρατούν τα προσωπικά τους δεδομένα ιδιωτικά. Μάλιστα, το 73% αυτών πιστεύει ότι η χρήση των προσωπικών τους δεδομένων είναι “εκτός ελέγχου”. Αυτό αποτελεί μία πρόκληση για τις εταιρείες, καθώς προσπαθούν να ισορροπήσουν την εξυπηρέτηση που μπορούν να προσφέρουν, αξιοποιώντας τα πλούσια δεδομένα που συλλέγουν από τους χρήστες, με τις ανησυχίες των καταναλωτών σχετικά με την εμπιστοσύνη που μπορούν να δείξουν στις εταιρείες.

Η έρευνα δείχνει όμως ότι οι εταιρείες κατανοούν πράγματι το ρίσκο που αντιμετωπίζουν, καθώς το 59% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι η ασφάλεια των δεδομένων των καταναλωτών είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας για την εξασφάλιση ενός καλού επιπέδου εξυπηρέτησης. Παρόλα αυτά, είναι οι εταιρείες έτοιμες; Από την έρευνα προκύπτουν και ορισμένες προκλήσεις, καθώς το 84% των εταιρειών ανησυχεί για τις αλλαγές που προωθούν οι κυβερνήσεις στους κανονισμούς σχετικά με την ιδιωτικότητα και την ετοιμότητα τους να ανταποκριθούν σε αυτούς.

«Όσο οι καταναλωτές συνεχίζουν να χρησιμοποιούν τεχνολογίες που ανοίγουν τη ζωή τους σε άλλους, έχουν διττές προσδοκίες από τις επιχειρήσεις: Να τους καταλάβουν σαν άτομα και να προστατεύσουν την ιδιωτικότητά τους. Εκεί βρίσκεται και η ευκαιρία για να επιτευχθεί η ισορροπία κατά τη δημιουργία των καταναλωτικών εμπειριών,» πρόσθεσε ο Wilson Raj.

Advertisement

Advertisement Macon
Advertisement
Advertisement TÜV Austria
Advertisement Aecom
Advertisement Δέλτα Τεχνική
Ο οικιστικός πύργος Marina Tower στο Ελληνικό - Πηγή: Lamda Development
REAL ESTATE45 λεπτά ago

Έσοδα άνω των 640 εκατ. ευρώ από πωλήσεις ακινήτων στη μεγάλη επένδυση στο Ελληνικό

Φωτό: Γιώργος Κονταρίνης / Eurokinissi
REAL ESTATE1 ώρα ago

Βασικός παίκτης στο παγκόσμιο real estate η Ελλάδα – Ποιές είναι οι τάσεις τιμών πώλησης ακινήτων σε όλη τη χώρα

O Πύργος Μικτής Χρήσης (Mixed Use Tower) στο Ελληνικό - Εικόνα: Aedas / Aeter Architects / Lamda Development
REAL ESTATE4 ώρες ago

The Ellinikon: σε λειτουργική κερδοφορία η μεγάλη επένδυση της Lamda στο Ελληνικό μέσα σε 2,5 χρόνια

To Porto Carras στη Χαλκιδική
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ5 ώρες ago

Μέχρι τέλος Απρίλη η έκθεση της KPMG για το τελικό τίμημα αγοραπωλησίας του Πόρτο Καρράς

Apollo Hills - Πηγή: Hines - Henderson Park
RESIDENTIAL22 ώρες ago

[ΦΩΤΟ] Και εγένετο Apollo Hills – Πώς θα γίνει η mega οικιστική επένδυση 200 εκατ. των Henderson Park – Hines στη Βούλα

FAMAR, Κέντρο Διανομής, Θήβα - Πηγή: FAMAR
LOGISTICS1 ημέρα ago

Νέα επένδυση logistics της Famar στη Βοιωτία – Γιατί επενδύει στο Κέντρο Διανομής της

Wyndham Grand Crete Mirabello Bay - Πηγή: ZEUS International
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

Με 14 ξενοδοχεία σε Ελλάδα και Κύπρο έκλεισε το 2023 για την Wyndham

Φωτογραφία αρχείου - Designed by Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

Ποιό γνωστό ξενοδοχείο μετατρέπεται σε 5 αστέρων στην Κρήτη – Ποιοί επενδύουν

Φωτογραφία αρχείου - Design by Canva Pro
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες ago

Νέο πρότυπο τουριστικής ανάπτυξης από τη Southrock Asset Management – Πώς θα γίνουν τα ξενοδοχεία πιό βιώσιμα

ΕΤΑΔ
REAL ESTATE2 ημέρες ago

Στόχος η ΕΤΑΔ να μετεξελιχθεί σε πραγματική εταιρεία real estate – Πώς προχωρά η καταγραφή των 36.000 ακινήτων

Το ακίνητο που θα γίνει η επένδυση της G4 BZPW στο Παλαιό Φάληρο - Πηγή: G4 BZPW
RESIDENTIAL1 εβδομάδα ago

“Πράσινο φως” για τη νέα μεγάλη οικιστική επένδυση στη Λεωφόρο Ποσειδώνος στο Παλαιό Φάληρο

Image Credit: Bennetts Associates
ΚΤΙΡΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ1 εβδομάδα ago

[ΦΩΤΟ] Δείτε πώς θα “μεταμορφωθεί” το Anatolia College στη Θεσσαλονίκη – Ποιοί κορυφαίοι αρχιτέκτονες θα το σχεδιάσουν

Η οικιστική επένδυση της ZOIA στην οδό Γενναδίου 2 στα Εξάρχεια - Πηγή: ZOIA
RESIDENTIAL1 εβδομάδα ago

“Στα σκαριά” η νέα οικιστική επένδυση της Zoia στα Εξάρχεια – Ποιό ακίνητο θα αξιοποιηθεί

Η νέα επένδυση Voria στο Μαρούσι - Όμιλος Regency
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

Εγκρίθηκαν οι περιβαλλοντικοί όροι για τη μεγάλη τουριστική επένδυση Voria με καζίνο & 5άστερο ξενοδοχείο στο Μαρούσι

Τα νέα "πράσινα" κτίρια της ΔΕΗ στη Λεωφόρο Μεσογείων - Πηγή: ΜΠE
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ2 εβδομάδες ago

Οι δύο μεγάλες κινήσεις real estate της ΔΕΗ για κτίρια γραφείων – Γιατί επιμένει Αθήνα

Το Athens Heart που θα μετατραπεί σε σύγχρονο κτίριο γραφείων - Φωτό: A&S Architects / Πηγή: Premia Properties
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ2 εβδομάδες ago

Προς ολοκλήρωση η επένδυση μετατροπής του Athens Heart στην Πειραιώς σε “στρατηγείο” της ΑΑΔΕ

Φωτογραφία αρχείου - Πηγή: Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

“Πράσινο φως” για την έναρξη των έργων για το νέο 5άστερο ξενοδοχείο της Μπλε Κέδρος στη Μονεμβασιά

Φωτογραφία αρχείου - Designed by Canva Pro
RESIDENTIAL1 εβδομάδα ago

Από ξενοδοχείο σε κατοικίες μετατρέπεται ακίνητο στη Βουλιαγμένη

Άποψη της Βουλιαγμένης από ψηλά - Πηγή: Canva
REAL ESTATE3 εβδομάδες ago

Νέος διαγωνισμός για εκκλησιαστικό ακίνητο – φιλέτο στη Βουλιαγμένη – Ανοικτό το ενδεχόμενο δημιουργίας ξενοδοχείου

InterContinental Resort Crete - Πηγή: IHG
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

Ανοίγει τον Ιούνιο το νέο 5άστερο resort της Intercontinental στην Κρήτη – Ποιές εταιρείες συνεργάστηκαν στην επένδυση

Piraeus Tower. ο νέος Πύργος του Πειραιά – Πηγή: ypodomes.com
VIDEOS4 ημέρες ago

[VIDEO] Δείτε τον νέο Piraeus Tower από μέσα λίγο πριν την ολοκλήρωση του

Το Athens Heart που θα μετατραπεί σε σύγχρονο κτίριο γραφείων - Φωτό: A&S Architects / Πηγή: Premia Properties
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ2 εβδομάδες ago

Προς ολοκλήρωση η επένδυση μετατροπής του Athens Heart στην Πειραιώς σε “στρατηγείο” της ΑΑΔΕ

Πηγή: Lamda Development
RESIDENTIAL1 μήνα ago

[VIDEO] “Σηκώνεται” σιγά σιγά το Riviera Tower στο Ελληνικό

Πηγή: Ten Brinke
ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΠΑΡΚΑ2 μήνες ago

[VIDEO] Προχωρά η εμπορική επένδυση της Ten Brinke στους Αγίους Αναργύρους

Ο οικιστικός πύργος Marina Tower στο Ελληνικό - Πηγή: Lamda Development
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] The Ellinikon: δείτε πώς προχωρούν τα μεγάλα έργα υποδομών & το Riviera Tower

Τα νέα κτίρια γραφείων στο ακίνητο του ΤΕΕ στο Δαχτυλίδι στο Μαρούσι - Πηγή: ΤΕΕ
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ2 μήνες ago

[VIDEO] Δείτε πώς θα γίνει η νέα μεγάλη επένδυση “πράσινων”γραφείων στο Δαχτυλίδι στο Μαρούσι

Τα νέα κτίρια γραφείων της PwC που θα αναπτύξει στο Μαρούσι η Dimand - Πηγή: Dimand
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ2 μήνες ago

[VIDEO] Προς ολοκλήρωση το νέο “πράσινο” κτίριο γραφείων της PwC στο Μαρούσι – Πώς προχωρά το έργο της Dimand

Little Athens Project - Ελληνικό - Πηγή: Lamda Development
RESIDENTIAL3 μήνες ago

[VIDEO] Πώς θα γίνει το νέο συγκρότημα κατοικιών Park Rise στη γειτονιά Little Athens στο Ελληνικό

Η επένδυση στο Ελληνικό - Πηγή: Lamda Development
RESIDENTIAL3 μήνες ago

[VIDEO] The Ellinikon: πώς θα γίνουν τα 7 σύγχρονα κτίρια κατοικιών Pavillion Terraces στο Ελληνικό

Το νέο κτίριο γραφείων στην Πλατεία Μαβίλη - Πηγή: Ten Brinke
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ3 μήνες ago

[VIDEO] Προχωρά η επένδυση σε κτίριο γραφείων στην Πλατεία Μαβίλη

Advertisement

TRENDING