Connect with us

VIDEOS

Έτσι θα είναι το νέο διεθνές αεροδρόμιο στο Καστέλι Ηρακλείου

bizness.gr

Published

on

Αεροδρόμιο Καστελίου

VIDEOS

Η 1η φορά που μια εταιρεία στην Ελλάδα βαφτίζει ολόκληρο γήπεδο

bizness.gr

Published

on

Νέο γήπεδο της ΑΕΚ

Το νέο γήπεδο της ΑΕΚ στη Νέα Φιλαδέλφεια, ένα από τα πιο σύγχρονα στην Ευρώπη, βαφτίστηκε και επίσημα.

Αυτή είναι η πρώτη φορά στην Ελλάδα που μια αθλητική εγκατάσταση, πόσω μάλλον μιας μεγάλης ποδοσφαιρικής ομάδας, συνδέεται με την επωνυμία μιας εταιρείας.

Το γήπεδο που μέχρι σήμερα αποκαλούνταν “Αγιά Σοφιά” λόγω και της αρχιτεκτονικής του προσέγγισης, πλέον πήρε το επίσημο όνομα “OPAP Arena“.

Η συμφωνία ονοματοδοσίας του νέου γηπέδου παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση, την Τετάρτη 22 Ιουλίου 2020, στο Κέντρο Πολιτισμού Ιδρυμα Σταύρος Νιάρχος. Παραβρέθηκαν η διοίκηση του ΟΠΑΠ, σύσσωμη η οικογένεια της ΑΕΚ, μεγάλες δόξες του ελληνικού αθλητισμού, καθώς και εκπρόσωποι των μέσων μαζικής ενημέρωσης.

O acting CEO του ΟΠΑΠ, Γιαν Κάρας, δήλωσε: «Η συμφωνία ονοματοδοσίας του νέου γηπέδου της ΑΕΚ είναι μια κίνηση που ταιριάζει ιδανικά στην ιστορία και το  DNA  του ΟΠΑΠ. Εδώ και δεκαετίες, ο ΟΠΑΠ είναι ο μεγαλύτερος αρωγός του ελληνικού αθλητισμού, συμβάλλοντας στην εξέλιξη του, σε ομαδικό και ατομικό επίπεδο. Η συμφωνία ονοματοδοσίας για την OPAP ARENA είναι η πρώτη του είδους της στην Ελλάδα. Είναι μια συμφωνία που ανταποκρίνεται στις διεθνείς βέλτιστες πρακτικές για την ανάπτυξη του επαγγελματικού αθλητισμού. Μεταξύ άλλων, ανοίγει νέους δρόμους στον τομέα των αθλητικών χορηγιών και δημιουργεί σημαντικά   οφέλη   για   την   ομάδα,   τους   αθλητές,   τους   φιλάθλους   και   πολλούς   κοινωνικούς   εταίρους. Προσωπικά, ανυπομονώ να βρεθώ στον πρώτο αγώνα. Είμαι βέβαιος ότι θα είναι μια μεγάλη γιορτή και ένα
ορόσημο για τον ελληνικό αθλητισμό».

Ο Α’ Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΠΑΕ ΑΕΚ, Μηνάς Λυσάνδρου, τόνισε: «H OPAP ARENA δεν αποτελεί απλώς το αποτέλεσμα μίας επιτυχούς εμπορικής διαπραγμάτευσης σε ευρωπαϊκά πρότυπα, αλλά την   αφετηρία   μίας   στέρεης   και   πρωτόγνωρης   για   τα   ελληνικά   δεδομένα   πενταετούς   συνεργασίας   με προοπτική. Αλλωστε, το γεγονός πως το δικαίωμα της ονοματοδοσίας αθλητικών εγκαταστάσεων θεωρείται πλέον σε διεθνές επίπεδο ένα θεμελιώδες συστατικό της σύγχρονης χορηγικής πρακτικής, αποτελεί τρανή απόδειξη, τόσο του πρωτοποριακού για τα ελληνικά δεδομένα εγχειρήματος, όσο και του εκτοπίσματος της συνεργασίας που ανακοινώνεται σήμερα.

Η δύναμη της συνέργειας ΑΕΚ και ΟΠΑΠ, δύο τεράστιων μεγεθών, όχι μόνο του αθλητικού γίγνεσθαι, αλλά ολόκληρης της ελληνικής κοινωνίας, είναι η εγγύηση εκτόξευσης του project που ανακοινώνεται σήμερα. Ο σύλλογος της προσφυγιάς, μετά από σχεδόν δύο δεκαετίες, βρίσκει και πάλι το σημείο αναφοράς του. Κι όχι σε ένα απλό γήπεδο. Αλλά σε ένα Κέντρο Αθλητισμού, Μνήμης και Πολιτισμού, που θωρακίζει το μέλλον του, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα την διατήρηση της ιστορικής μνήμης.

Η OPAP ARENA θα είναι πολλά περισσότερα από ένα γήπεδο. Και η προσφορά του ΟΠΑΠ μέσω αυτής της συνεργασίας, δεν αφορά μόνο τον Αθλητισμό, αλλά και τον Πολιτισμό».

Ο   Πρόεδρος   και   Διευθύνων   Σύμβουλος   της   Dimand   και   Project   Manager   του   νέου  γηπέδου,   Δημήτρης Ανδριόπουλος, σημείωσε: «Το έργο αυτό ξεκίνησε πριν από επτά χρόνια και δύο μήνες. Ο ΟΠΑΠ είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που αντιλαμβάνεται την αξία της ονοματοδοσίας ενός γηπέδου. Και μακάρι να ακολουθήσουν κι άλλες εταιρείες στον πρωτοποριακό δρόμο που ανοίγει ο ΟΠΑΠ. Σε όλα τα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα οι ομάδες έχουν αναπτυχθεί μέσα από τις συμφωνίες για αυτά που λέμε name rights.

Το γήπεδο της ΑΕΚ θα είναι ένα τοπόσημο που θα αλλάξει με δυναμικό τρόπο όλη την περιοχή. Και ο ΟΠΑΠ συνδέεται   πλέον   με   αυτό   το   τοπόσημο.   Αυτά   πλέον   δεν   είναι   μακρινές   συζητήσεις   προ   επταετίας,   σε μερικούς μήνες το έργο θα είναι έτοιμο. Θα είναι ένα καθημερινό σημείο από το οποίο θα περνά η μισή Αθήνα. Θα είναι ένας χώρος αθλητισμού και πολιτισμού, ανοικτός στην κοινωνία.

Δημιουργούμε όλοι, μαζί  με τον ΟΠΑΠ ένα έργο που θα αλλάξει τη ζωή μιας ολόκληρης πόλης. Αξίζει ένας μεγάλος έπαινος στον ΟΠΑΠ για αυτή τη συμφωνία, όπως αξίζουν σε κάθε πρωτοπόρο».

Αξίζει να σημειωθεί ότι η συνεργασία θα  επιτρέψει συνέργειες μεταξύ των δύο ισχυρών brands, τόσο σε αθλητικό όσο και κοινωνικό επίπεδο, μέσω πολλαπλών δράσεων στο νέο γήπεδο.

Continue Reading

VIDEOS

[VIDEO] Όλες οι συμμαχίες αεροπορικών εταιρειών ενώνονται για 1η φορά

bizness.gr

Published

on

Όλες οι συμμαχίες των αεροπορικών εταιρειών, για πρώτη φορά, ενώνονται!

Συμμαχία όλων λοιπόν κατά του Covid-19, λαμβάνοντας όλα τα ενδεδειγμένα μέτρα για την προστασία του ταξιδιώτη.

Continue Reading

VIDEOS

[VIDEO] Νέα τουριστική καμπάνια “Destination Greece Health First”

bizness.gr

Published

on

Με τίτλο «Destination Greece Health First» («Προορισμός Ελλάδα, πρώτα η υγεία») το υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ παρουσιάζουν τη νέα προωθητική καμπάνια για το ασφαλές άνοιγμα του ελληνικού τουρισμού.

Το κεντρικό διαφημιστικό βίντεο για το greecehealthfirst.com, με εκπληκτικές εικόνες από την Ελλάδα, μόλις κυκλοφόρησε και εντυπωσιάζει. Μέσω των social media, στο διαδίκτυο με μια ειδική ιστοσελίδα (microsite) και σε συνδυασμό με την νέα ψηφιακή εφαρμογή «Visit Greece», η πρωτοβουλία «Destination Greece Health First» έχει σχεδιαστεί ώστε να εκπληρώσει δύο στόχους:

α) Την παροχή όλων των πληροφοριών που χρειάζεται ο ξένος επισκέπτης για το πόσο ασφαλές είναι το να ταξιδέψει στην Ελλάδα, ποια μέτρα ισχύουν και πώς εφαρμόζονται τα πρωτόκολλα για την προστασία από τον Covid-19 κ.α.

β) Καθώς όλα τα υλικά (βίντεο, φωτογραφίες, γραφικά) της καμπάνιας «Destination Greece Health First» διακρίνονται για τη λειτουργικότητα και την ευχρηστία, την αμεσότητα μετάδοσης της πληροφορίας αλλά και τη σύγχρονη, υψηλή αισθητική, λειτουργούν σαν διαφημιστική εκστρατεία. Από την άποψη αυτή, στόχος είναι το να επηρεαστούν θετικά όλοι όσοι επιθυμούν να ταξιδέψουν στην Ελλάδα εφέτος, αλλά διστάζουν λόγω της ανησυχίας γύρω από ζητήματα υγείας σε σχέση με τον κορονοϊό.

Η καμπάνια «Destination Greece Health First», όπως τόνισε ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης σε δηλώσεις του στο μουσείο της Ακρόπολης, εστιάζει στη λεγόμενη «κρίσιμη απόφαση» (critical decision), παρουσιάζοντας παραστατικά και πειστικά στον τουρίστα το προσδοκώμενο πρώτο κέλυφος υγειονομικών μέτρων. Απαντώντας σε όλα τα καίρια ερωτήματα που απασχολούν κάθε άνθρωπο που σκέφτεται να ταξιδέψει μακριά από τη χώρα του, η καμπάνια «Destination Greece Health First» δημιουργεί αίσθημα ασφάλειας. Κυρίως μέσω της παροχής αξιόπιστων πληροφοριών, ικανοποιώντας την ανάγκη του επισκέπτη να μάθει όσο το δυνατόν περισσότερα (“learn more”) για τα μέτρα που η Ελλάδα έχει λάβει στον τουριστικό τομέα, επεσήμανε ο υπουργός.

Η καμπάνια «Destination Greece Health First» έχει απολύτως διακριτή ταυτότητα. Με εικόνες χαρακτηριστικά και εξαιρετικά θεαματικές από τις ομορφιές της Ελλάδας, αναπτύσσεται με τα εξής υλικά: α) Ένα ατμοσφαιρικό βίντεο κλιπ, το οποίο οδηγεί στο ειδικό ομώνυμο microsite (greecehealthfirst.com). β) Στο micro site ο επισκέπτης βρίσκει όλα όσα χρειάζεται και επιθυμεί να μάθει για τα υγειονομικά μέτρα προστασίας από τον Covid-19 στην Ελλάδα. Εκεί θα βρει επίσης το Passenger Locator Form (το ειδικό δελτίο εντοπισμού επιβάτη), το οποίο και οφείλει να συμπληρώσει τουλάχιστον δύο 24ωρα πριν εισέλθει στη χώρα μας.

Η πρόσβαση σε αυτά τα υλικά γίνεται και από την πλήρως ανανεωμένη και εμπλουτισμένη σε περιεχόμενο και επιλογές εφαρμογή «Visit Greece» του ΕΟΤ. Ως προς την πληροφόρηση, το ψηφιακό εργαλείο το οποίο βρίσκει δωρεάν και εύκολα κάθε τουρίστας περιλαμβάνει τρεις βασικούς πυλώνες ή επίπεδα («layers») πληροφορίας. Κωδικοποιημένα με τη μορφή των θεμελιωδών ερωτημάτων για το ταξίδι:

1) «Θέλω να ταξιδέψω στην Ελλάδα. Μπορώ;»

2) «Πόσο ασφαλής θα είμαι στην Ελλάδα; Ποια είναι τα μέτρα που έχει πάρει η Ελλάδα για την ασφάλεια των τουριστών;»

3) «Τι θα συμβεί αν στις διακοπές μου αρρωστήσω (έχω συμπτώματα);»

Στην παρουσία του και ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης τόνισε, ότι με την Καμπάνια Ανάδειξης της Ασφαλούς Ανοίγματος του Ελληνικού Τουρισμού «Destination Greece Health First», η Ελλάδα παρουσιάζεται σε όλο τον κόσμο σαν ένας από τους ελάχιστους πραγματικά ασφαλείς τουριστικούς προορισμούς στην Ευρώπη ή και σε ολόκληρη την υφήλιο. Δίνει το έναυσμα, την ενθάρρυνση αλλά και την εγγύηση ότι η τρέχουσα πραγματικότητα στην Ελλάδα είναι ακριβώς όπως μπορεί να την ονειρεύεται ο τουρίστας -ακόμη και ο πιο δύσπιστος ή επιφυλακτικός. Το μήνυμα, όπως υπογραμμίστηκε, είναι ότι η χώρα μας παραμένει ένας υπέροχος προορισμός, απλώς είναι πλέον και ασφαλής. Διότι πίσω από κάθε εμπειρία που θα ζήσει ο επισκέπτης στην Ελλάδα, υπάρχει υποδομή, φροντίδα και πιστή τήρηση των επιβεβλημένων διαδικασιών (υγειονομικά πρωτόκολλα). Αυτό που δείχνει η καμπάνια «Destination Greece Health First» είναι ότι οι ελληνικές αρχές έχουν λάβει όλα τα μέτρα προκειμένου να προστατεύουν ατομικά κάθε τουρίστα, αλλά και να εμποδίσουν μια πιθανή διασπορά στην κοινότητα.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading
Advertisement

Trending