Connect with us

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Η COSMOTE διευκολύνει την επικοινωνία όσο «Μένουμε Σπίτι»

bizness.gr

Published

on

Cosmote

Η COSMOTE, απαντώντας στις αυξημένες ανάγκες των πελατών της για συνδεσιμότητα και στηρίζοντας την πρωτοβουλία της Πολιτείας #DigitalSolidarityGR για τη διευκόλυνση της επικοινωνίας, της εργασίας και της ψυχαγωγίας από το σπίτι, προχωρά σε μία πρώτη σειρά ενεργειών.

Οι ενέργειες αφορούν στην παροχή δωρεάν mobile data σε όλους τους συνδρομητές κινητής COSMOTE, δωρεάν χρόνο ομιλίας, SMS και δεδομένων στους συνδρομητές της σε Ιταλία και Ισπανία, αλλά και στη διάθεση δωρεάν τηλεοπτικού περιεχομένου για όλο το ελληνικό κοινό μέσω YouTube.

Στόχος των δράσεων της COSMOTE, είναι να περιοριστούν οι μετακινήσεις, να διευκολυνθούν οι συνδρομητές της που βρίσκονται αποκλεισμένοι στο εξωτερικό και να προσφέρει ποιοτική ψυχαγωγία στην οικογένεια και ειδικά στους νέους για όσο διάστημα «μένουμε σπίτι». Συγκεκριμένα, η COSMOTE προχωρά στις παρακάτω ενέργειες:

Α. Προσφορά δωρεάν 15 GB για 30 ημέρες σε όλους τους πελάτες κινητής

Για τις αυξημένες ανάγκες των συνδρομητών της για επικοινωνία και Internet από το κινητό, η COSMOTE προσφέρει δωρεάν 15 GB για 30 ημέρες σε όλους τους πελάτες κινητής, συμβολαίου, καρτοσυμβολαίου και καρτοκινητής – ιδιώτες και επαγγελματίες. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενεργοποιήσουν το δωρεάν πακέτο, από αύριο Τρίτη 17/3 έως και τις 31/3, μέσα από τις εφαρμογές My COSMOTE App και WHAT’S UP App.

B. Δωρεάν χρόνος ομιλίας, δεδομένα και SMS στους συνδρομητές σε Ιταλία και Ισπανία

Επίσης, για τους συνδρομητές της που βρίσκονται στην Ιταλία και την Ισπανία, η COSMOTE παρέχει 300 λεπτά ομιλίας από τις δύο χώρες προς Ελλάδα, 300 SMS και 1GB για δύο εβδομάδες.

Γ. COSMOTE TV: Ελεύθερο για όλους μέσω YouTube το πρόγραμμα με ντοκιμαντέρ του COSMOTE HISTORY

Η COSMOTE TV προσφέρει το πρόγραμμα με ντοκιμαντέρ και εκπομπές του COSMOTE HISTORY HD, ελεύθερα για όλους, μέσα από το επίσημο κανάλι της στο YouTube μέχρι και τις 30 Απριλίου. Με πρόγραμμα 24ωρης ροής και High Definition μετάδοση, το COSMOTE HISTORY μέσω YouTube θα προβάλλει επιλεγμένες σειρές ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV και εκπομπές με εκπαιδευτικό περιεχόμενο για τα παιδιά και τους νέους.

Η COSMOTE συνιστά στους συνδρομητές της να χρησιμοποιούν τις εφαρμογές My COSMOTE & WHAT’S UP

Η COSMOTE συνιστά στους συνδρομητές της, ιδιώτες και επαγγελματίες, να κατεβάσουν και να χρησιμοποιούν τις ψηφιακές εφαρμογές My COSMOTE και WHAT’S UP προκειμένου να διαχειρίζονται όλες τις συνδέσεις τους σε σταθερή, κινητή και καρτοκινητή, μέσα από το κινητό ή το tablet τους, εύκολα και γρήγορα από το σπίτι. Με τον τρόπο αυτό θα μπορέσουν να μειώσουν και τις μετακινήσεις τους.

Μέσα από τις εφαρμογές My COSMOTE και WHAT’S UP, οι συνδρομητές μπορούν για όλα τα σταθερά & κινητά της οικογένειας ή της επιχείρησής τους:
  • να ελέγχουν το υπόλοιπο των συνδέσεών τους,
  • να ανανεώνουν τον χρόνο ομιλίας στα καρτοκινητά τους ή οποιοδήποτε άλλο καρτοκινητό
  • να αγοράζουν πακέτα ΜΒ, ομιλίας και SMS, να αλλάζουν πρόγραμμα, να ενεργοποιούν υπηρεσίες και
  • να πληρώνουν τους λογαριασμούς τους ή οποιουδήποτε άλλου συνδρομητή συμβολαίου της COSMOTE

Επιπλέον, μπορούν να ελέγχουν απομακρυσμένα τη χρήση του ρούτερ στο σπίτι ή την επιχείρησή τους.

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Ψηφιακός αναλφαβητισμός: σε τι στάδιο βρίσκονται οι Έλληνες & ποιές οι προοπτικές

bizness.gr

Published

on

Mobile internet

Ένας στους τρεις Έλληνες και συγκεκριμένα το 29%, εξακολουθεί να απέχει από τη χρήση του Διαδικτύου.

Μπορεί το ποσοστό των χρηστών στην Ελλάδα να αυξάνεται σταθερά και από 59,8% το 2015 να διαμορφώθηκε σε 62,2% το 2017 και να αυξήθηκε κατά 8,8% το 2019, φθάνοντας το 71%, ωστόσο, το ένα τρίτο του πληθυσμού παραμένει εκτός …σύνδεσης.

Οι Έλληνες βρίσκονται εκτός ψηφιακού περιβάλλοντος, κυρίως, για δύο λόγους. Ο πρώτος είναι η έλλειψη ενδιαφέροντος και χρησιμότητας του Διαδικτύου (ποσοστό 46,7%), ενώ ο δεύτερος η απουσία τεχνικών γνώσεων ή και ο φόβος για την τεχνολογία (ποσοστό 35,7%).

Σε πολύ μικρότερα ποσοστά, οι ίδιοι οι πολίτες αναφέρουν ως αιτίες μη χρήσης του Internet, τη μη κατοχή συσκευής που επιτρέπει την πρόσβαση στο Διαδίκτυο, καθώς και την έλλειψη οικονομικών πόρων ή την αδυναμία να ανταπεξέλθουν στο συνδρομητικό κόστος σύνδεσης (4,4% και 4,2%). Σε ακόμη μικρότερο ποσοστό (1,4%), οι πολίτες δηλώνουν ότι το Διαδίκτυο απαιτεί αρκετό χρόνο, τον οποίο δεν διαθέτουν. Επιπλέον, η δήλωση “άλλοι λόγοι” αποτελεί την τέταρτη κατά σειρά αιτία μη χρήσης (σε ποσοστό 7,7%).

“Τα σχετικά υψηλά ποσοστά ψηφιακού “αναλφαβητισμού” και τα ποσοστά αυτών που “ανθίστανται” ή είναι “αποκλεισμένοι” από την τεχνολογία, τα οποία, αν και τα τελευταία χρόνια βαίνουν μειούμενα, υποδηλώνουν ότι η κοινωνία της πληροφορίας στη χώρα μας βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη, με επιφυλακτικά ευνοϊκές προοπτικές ολοκλήρωσής της”, διαπιστώνει έρευνα του Εθνικού Κέντρου Κοινωνικών Ερευνών (ΕΚΚΕ) για το World Internet Project (WIP), που δημοσιοποίησε χθες η διαΝΕΟσις.

Γυρίζουν την πλάτη στο Internet
Ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον – όσο και δυσοίωνο – στοιχείο της έρευνας του ΕΚΚΕ για το World Internet Project (Το Διαδίκτυο στην Ελλάδα, που πραγματοποιήθηκε το διάστημα Απριλίου-Μαΐου 2019) δείχνει ότι ένα ποσοστό, που μπορεί να κυμαίνεται στο και 20%, θα εξακολουθήσει να βρίσκεται εκτός Διαδικτύου. Στο ποσοστό αυτό είναι που θα πρέπει να στραφούν οι όποιες προσπάθειες σύγκλισης στην πολιτική ατζέντα.

Σύμφωνα με την έρευνα, το υψηλότερο ποσοστό των μη χρηστών του Internet (59%) ανήκει στην ομάδα των 65+ ετών. Υπάρχει, δηλαδή, θετική συσχέτιση της μη χρήσης με τις μεγάλες ηλικίες. Τα ποσοστά των μη χρηστών μειώνονται στις μικρότερες ηλικίες, ήτοι 21,7% και 12,6% στις ομάδες των 55-64 και 45-54 ετών αντίστοιχα. Στις δε νεαρότερες ηλικιακές ομάδες τα ποσοστά μειώνονται σε πολύ μεγάλο βαθμό, φτάνοντας στο 0,9% στους νέους 15-24 ετών και στο 1,7% και 4,2% στους 25-34 και 35-44 ετών αντίστοιχα.

Η πλειοψηφία των μη χρηστών δεν έχει απασχόληση (84,1%): το 61,7% είναι συνταξιούχοι, το 14,1% ασχολείται με τα οικιακά ή τη φροντίδα άλλου προσώπου και το 6,9% είναι άνεργοι.

Έμπειροι χρήστες
Αν και το ποσοστό των μη χρηστών του Διαδικτύου παραμένει υψηλό στην Ελλάδα, στον αντίποδα, οι περισσότεροι Έλληνες αυτοπροσδιορίζονται ως αρκετά έμπειροι χρήστες, διαθέτοντας κατά μέσο όρο 12,5 χρόνια εμπειρίας χρήσης. Οι Έλληνες έχουν τα ίδια περίπου χρόνια εμπειρίας στο Διαδίκτυο με τους Γάλλους (13 έτη), υπερτερούν έναντι των Κύπριων (11 έτη) και κατατάσσονται χαμηλότερα από τους κατοίκους των ΗΠΑ (15 έτη).

Η περιφέρεια Αττικής συγκεντρώνει το υψηλότερο ποσοστό χρηστών με μακροχρόνια εμπειρία στο Διαδίκτυο (55,6%), γεγονός αναμενόμενο λόγω αφενός της πληθυσμιακής συγκέντρωσης και αφετέρου της συγκέντρωσης της οικονομικής δραστηριότητας. Οι Περιφέρειες με διευρυμένο τουριστικό τομέα, επίσης, συγκεντρώνουν υψηλά ποσοστά χρηστών με μακρόχρονη εμπειρία του διαδικτύου, όπως η Κρήτη (43,6%) και το Νότιο Αιγαίο (59,3%).

Στο μεταξύ, οι άνδρες εμφανίζουν περισσότερα χρόνια χρήσης του Διαδικτύου (51,7%) σε σχέση με τις γυναίκες, οι οποίες, πάντως, συγκεντρώνουν το υψηλότερο ποσοστό τους στην κατηγορία των νέων χρηστών (12,3%). Επίσης, η έρευνα διαπιστώνει θετική συσχέτιση μεταξύ μακροχρόνιας χρήσης του Διαδικτύου και υψηλότερου εκπαιδευτικού επιπέδου, καθώς και υψηλότερου μηνιαίου οικογενειακού εισοδήματος.

Πηγή: ΣΕΠΕ

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Στη σκιά της πανδημίας η ελληνική αγορά Πληροφορικής και Ανάπτυξης Λογισμικού

bizness.gr

Published

on

Πληροφορική

Στη σκιά της πανδημίας και των συνεπειών της στην οικονομία, συνέχισε να κινείται η εγχώρια αγορά Πληροφορικής και Ανάπτυξης Λογισμικού τον Μάιο του 2020. Ο δείκτης επιχειρηματικών προσδοκιών στον κλάδο υποχώρησε αισθητά και διαμορφώθηκε στις 48,9 μονάδες, από 69 μονάδες τον Απρίλιο και σε πολύ χαμηλότερα επίπεδα σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα, όταν κινούνταν στις 87,1 μονάδες.

Οι κανονικές για την εποχή εκτιμήσεις για την τρέχουσα κατάσταση των επιχειρήσεων υποχώρησαν αισθητά και διαμορφώθηκαν στις -39 μονάδες, ενώ παράλληλα το ισοζύγιο των εκτιμήσεων για την τρέχουσα ζήτηση υποχώρησε χάνοντας 32 μονάδες, κινούμενο στις -39 μονάδες.

Σύμφωνα με την έκθεση Οικονομικής Συγκυρίας του ΙΟΒΕ για τον Μάιο, στις έντονα αρνητικές προβλέψεις για τη βραχυπρόθεσμη πορεία της ζήτησης καταγράφηκε οριακή κάμψη στις -45 μονάδες (από -43 μονάδες τον Απρίλιο). Παράλληλα, στις προβλέψεις για την απασχόληση του κλάδου, το θετικό ισοζύγιο εξασθένησε ελαφρά κατά 13 μονάδες και ισοσκελίστηκε. Ταυτόχρονα, οι αρνητικές προβλέψεις για τις τιμές υποχώρησαν στις -10 μονάδες (από -3 μονάδες έναν μήνα νωρίτερα).

Σχεδόν μια στις πέντε επιχειρήσεις του κλάδου δηλώνει απρόσκοπτη επιχειρηματική λειτουργία, με το 33% να επισημαίνει την ανεπάρκεια ζήτησης, ένα 7% την ανεπάρκεια κεφαλαίων κίνησης και το 37% άλλους συγκυριακούς παράγοντες ως βασικά προσκόμματα στη λειτουργία τους.

Το κλίμα στην Ελλάδα
Συνολικά, στην ελληνική αγορά καταγράφηκε έντονη υποχώρηση του οικονομικού κλίματος, με επιδείνωση των προσδοκιών σχεδόν σε όλους τους τομείς και στην καταναλωτική εμπιστοσύνη.

Ο δείκτης οικονομικού κλίματος επιδεινώθηκε έντονα τον Μάιο και υποχώρησε στις 88,5 μονάδες έναντι 99,3 μονάδων τον προηγούμενο μήνα. Επιδείνωση των προσδοκιών καταγράφηκε σε όλους τους τομείς πλην των Κατασκευών, με εντονότερη την υποχώρηση στις Υπηρεσίες και το Λιανικό Εμπόριο και ηπιότερη στη Βιομηχανία.

Στο μεταξύ, τον Μάιο καταγράφηκαν εντονότερες αρνητικές εκτιμήσεις, κυρίως, στο Λιανικό Εμπόριο και τις Υπηρεσίες, καθώς οι άλλοι τομείς και τα νοικοκυριά επηρεάστηκαν εντονότερα τον Απρίλιο. Αυτό συνέβη παρά το γεγονός ότι κατά τον Μάιο ξεκίνησε η σταδιακή αποκατάσταση της λειτουργίας κλάδων, που βρίσκονταν σε αναστολή δραστηριότητας.

“Το “άνοιγμα” δεν συνοδεύτηκε από κάμψη της απαισιοδοξίας, καθώς η κατανάλωση σε πολλούς κλάδους απέχει πολύ από τα επίπεδα της πριν τη νέα κρίση και οι αβεβαιότητες είναι ακόμα ισχυρές”, αναφέρει το ΙΟΒΕ.

Και προσθέτει: “σε κάθε περίπτωση, η επιδείνωση του οικονομικού κλίματος που καταγράφεται, υπογραμμίζει το βάθος της οικονομικής κρίσης, η οποία αναμένεται να έχει σημαντική διάρκεια και να επηρεάσει δομικά και όχι μόνο συγκυριακά όλους τους τομείς της οικονομίας”.

Η εικόνα στην Ε.Ε.
Ο δείκτης οικονομικού κλίματος έκανε τα πρώτα βήματα ανάκαμψης τον Μάιο τόσο στην Ευρωζώνη, όσο και στην Ε.Ε., μετά την κατάρρευση του Μαρτίου και Απριλίου, ως συνέπεια της πανδημίας. Στην Ευρωζώνη, ο δείκτης αυξήθηκε κατά 2,6 μονάδες και διαμορφώθηκε στις 67,5 μονάδες, ενώ στην Ε.Ε. η μείωση ήταν ελαφρώς μεγαλύτερη, κατά 2,9 μονάδες, με τον δείκτη να διαμορφώνεται στις 66,7 μονάδες.

Η βελτίωση των προσδοκιών στη Βιομηχανία (+5,0) και την καταναλωτική εμπιστοσύνη (+3,2) ήταν ήπια, ενώ στο Λιανικό εμπόριο (+0,4) οι προσδοκίες παρέμειναν ουσιαστικά αμετάβλητες, στις Κατασκευές (-1,3) παρουσιάστηκε μικρή υποχώρηση και στις Υπηρεσίες (-5,0) η επιδείνωση ήταν σχετικά εντονότερη.

Όσον αφορά στις πέντε μεγαλύτερες οικονομίες της Ευρωζώνης, ο δείκτης ενισχύθηκε εντονότερα στην Ολλανδία (+3,5), στη Γερμανία (+3,2) και στην Ισπανία (+1,6) και παράλληλα υποχώρησε οριακά στη Γαλλία (-0,3), ενώ η μη πραγματοποίηση της έρευνας τον Απρίλιο στην Ιταλία δεν επιτρέπει τη μηνιαία σύγκριση με τον τρέχοντα μήνα.

Πηγή: ΣΕΠΕ

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Ποιές νέες περιοχές εντάχθηκαν στις υπερυψηλές ταχύτητες internet

bizness.gr

Published

on

Σε 180.000 ανέρχονται πλέον τα νοικοκυριά και οι επιχειρήσεις με πρόσβαση σε 100% οπτική ίνα μέχρι το κτίριο, για εγγυημένες ταχύτητες Internet 100 & 200Mbps, μέσω του COSMOTE Fiber του μεγαλύτερου δικτύου οπτικών ινών στην Ελλάδα.

Από την αρχή της χρονιάς μέχρι σήμερα, προστέθηκαν 30.000 νέες γραμμές FTTH, μια αύξηση 20% σε σχέση με τα τέλη του 2019, παρά τη δύσκολη περίοδο που διανύουμε λόγω της πανδημίας.

Οι νέες περιοχές που έχουν αποκτήσει πρόσβαση σε υπερυψηλές ταχύτητες μέσω του COSMOTE Fiber είναι στην Αττική, η Ραφήνα και η Ν. Φιλαδέλφεια, στη Θεσσαλονίκη, ο Δήμος Αγίου Γεωργίου και η Σίνδος, ενώ το FTTH έφτασε για πρώτη φορά και στο Αγρίνιο.

Παράλληλα, μέχρι το τέλος Ιουνίου, πρόσβαση στις απεριόριστες δυνατότητες των οπτικών ινών μέχρι το σπίτι και την επιχείρηση θα έχουν τρεις ακόμα περιοχές της Αττικής, τα Μελίσσια, η Παλλήνη και η Ανάβυσσος, καθώς και τα Διαβατά Θεσσαλονίκης.

Χάρη στη συνεχή επέκταση του δικτύου FTTH, o Όμιλος ΟΤΕ παραμένει πρώτος σε πληθυσμιακή κάλυψη, έχοντας εγκαταστήσει πάνω από το 75% των συνολικών γραμμών FTTH της χώρας.

«Εν μέσω πανδημίας, κατανοούμε όλοι, περισσότερο από ποτέ, την αξία του γρήγορου Internet για την επικοινωνία, την ψυχαγωγία, την εκπαίδευση και την εργασία μας. Γι’ αυτό, παρά τις δυσκολίες, μένουμε σταθεροί στο επενδυτικό μας πλάνο. Ήδη 180.000 νοικοκυριά και επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα πρόσβασης σε εγγυημένες υπερυψηλές ταχύτητες. Συνεχίζουμε δυναμικά την επέκταση του δικτύου FTTH, ώστε να φτάσει σε όλο και περισσότερους συνδρομητές, σε όλη τη χώρα», δήλωσε σχετικά ο Chief Officer Τεχνολογίας και Λειτουργιών Ομίλου ΟΤΕ, κ. Στέφανος Θεοχαρόπουλος.

COSMOTE Business Double Play Fiberspeed Basic & Full Pack με επιδότηση €360

Για τις επιχειρήσεις σε περιοχές που έχουν πρόσβαση σε FTTH, η COSMOTE διαθέτει τα προγράμματα COSMOTE Business Double Play Fiberspeed Basic & Full Pack, παρέχοντας υπερυψηλές ταχύτητες 100 & 200Mbps μέχρι την πρίζα, με δυνατότητα αναβάθμισης στο μέλλον σε 1Gbps.

Εκτός από τους ιδιώτες, και οι επιχειρήσεις μπορούν πλέον να λάβουν ειδική επιδότηση συνολικού ύψους €360 για σύνδεση FTTH, μέσα από τη δράση Superfast Broadband του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Η δράση υλοποιείται με τη μέθοδο κουπονιού (voucher), που επιδοτεί το πάγιο των προγραμμάτων με €13/μήνα, για μέγιστο διάστημα 24 μηνών και το εφάπαξ κόστος σύνδεσης με €48. Για τη διαθεσιμότητα, τους δικαιούχους και όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με τη δράση Superfast Broadband, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφθούν το ειδικό site www.sfbb.gr.

Ο Chief Commercial Officer Business Segment Ομίλου ΟΤΕ, κ. Γρηγόρης Χριστόπουλος, δήλωσε σχετικά: «Τα δίκτυα οπτικής ίνας είναι απαραίτητο εργαλείο για την ενδυνάμωση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, μέσα από την ψηφιακή ανάπτυξη και την εξωστρέφεια. Οι επαγγελματίες, που στρέφονται όλο και περισσότερο σε cloud εφαρμογές και στο ηλεκτρονικό εμπόριο, μπορούν να εξασφαλίσουν την εύρυθμη λειτουργία της επιχείρησής τους αποκτώντας πρόσβαση σε υπερυψηλές ταχύτητες FΤTH, ενώ πλέον έχουν τη δυνατότητα να επωφεληθούν της ειδικής επιδότησης που παρέχεται μέσα από τη δράση Superfast Broadband».

Όμιλος ΟΤΕ: Fiber To The Home σε πάνω από 300.000 νοικοκυριά και επιχειρήσεις το 2020

Ο Όμιλος ΟΤΕ είναι ο μεγαλύτερος επενδυτής σε νέες τεχνολογίες και υποδομές στην Ελλάδα. Χάρη στις επενδύσεις του, που έφτασαν τα €2 δισ. την περασμένη εξαετία, διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο οπτικών ινών στην Ελλάδα, το COSMOTE Fiber. Βάσει του τετραετούς επενδυτικού πλάνου που υλοποιεί, ύψους €2 δισ., στόχος του Ομίλου ΟΤΕ είναι το FTTH να γίνει διαθέσιμο σε περισσότερα από 300.000 νοικοκυριά και επιχειρήσεις το 2020. Το δίκτυο θα καλύπτει με οπτική ίνα και εγκαταστάσεις μεγάλης κοινωνικής σημασίας, όπως πανεπιστημιακά ιδρύματα, κέντρα μεταφορών, βιομηχανικά πάρκα και δημόσια κτίρια.

Continue Reading
Advertisement

Trending