Connect with us

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Η eBay στηρίζει τις επιχειρήσεις στην Ελλάδα και αποκαλύπτει τα δημοφιλέστερα προϊόντα τους

Newsroom

Published

on

Είναι πολλές οι επιχειρήσεις που επηρεάστηκαν δραματικά από την αναστολή της λειτουργίας τους λόγω της πανδημίας και πλέον χρειάζονται ενδυνάμωση και στήριξη περισσότερο από ποτέ.

Η eBay, προκειμένου να τις βοηθήσει να παραμείνουν ενεργές, ξεκίνησε το νέο της πρόγραμμα Always Open, το οποίο προσφέρει ειδικά προνόμια και ένα σύστημα υποστήριξης σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις.

Παράλληλα, η εταιρία δημιούργησε ένα Hub , αποκλειστικά για τους Έλληνες πωλητές με στόχο την προώθηση των ελληνικών επιχειρήσεων στους Έλληνες καταναλωτές και συνολικά τη στήριξη της επιχειρηματικής κοινότητας και της ελληνικής αγοράς. Αποκαλύπτοντας ενδιαφέρουσες πληροφορίες σχετικά με τα πιο δημοφιλή προϊόντα ελληνικών καταστημάτων και Ελλήνων πωλητών της eBay, το Hub δίνει τη δυνατότητα στο κοινό να δει μέσα από την “κλειδαρότρυπα”, προσφέροντας έμπνευση και ιδέες για να ξεκινήσουν και άλλες επιχειρήσεις να εξάγουν τα προϊόντα τους σε μια παγκόσμια αγορά μέσα από την πλατφόρμα της eBay.

Σύμφωνα με στοιχεία της eBay, κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2020, οι ελληνικές κατηγορίες που κατέγραψαν άνοδο, ήταν σε υψηλή ζήτηση κυρίως από χώρες όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, οι Η.Π.Α., η Γερμανία και η Ελλάδα. Καθαριστικά χεριών και θερμόμετρα, καθώς και μάσκες και αναπνευστήρες αποτελούν τις κατηγορίες που κατέγραψαν εξαιρετική άνοδο, με χιλιάδες προϊόντα να πωλούνται μέσω της πλατφόρμας από Έλληνες πωλητές, προκειμένου να ανταποκριθούν στην ανάγκη των καταναλωτών να παραμείνουν ασφαλείς και προστατευμένοι.

Επίσης, οι πωλήσεις μυρωδικών και βοτάνων σημείωσαν αύξηση κατά 42%, με τις παραγγελίες να προέρχονται κυρίως από καταναλωτές του Ηνωμένου Βασιλείου, ενώ προϊόντα, όπως τσάι και αφεψήματα σημείωσαν άνοδο 62%, με 1.600 προϊόντα να έχουν πωληθεί συνολικά. Παράλληλα, ένας σημαντικός αριθμός αγοραστών από το Ηνωμένο Βασίλειο και το Χόνγκ Κόνγκ έχουν αγοράσει σχεδόν 1.300 μάσκες προσώπου μιας χρήσης από Έλληνες πωλητές, με τη συγκεκριμένη κατηγορία να καταγράφει μηδενικές πωλήσεις το προηγούμενο διάστημα.

Κατηγορίες προϊόντων που έχουν σχέση με μουσική και παιχνίδια, φαίνεται να προτιμούν οι Έλληνες καταναλωτές, στην προσπάθεια τους να αξιοποιήσουν δημιουργικά το χρόνο τους στο σπίτι. Ανάμεσα στις 5 κορυφαίες κατηγορίες της eBay, βρίσκονται τα βιντεοπαιχνίδια, με τους Έλληνες πωλητές της συγκεκριμένης κατηγορίας προϊόντων, να βλέπουν τις πωλήσεις τους να αυξάνονται κατά 80%. Εκτιμάται πως πάνω από 8.500 προϊόντα έχουν πωληθεί μέσω της πλατφόρμας, ιδίως προς τις Η.Π.Α.. Μία μικρή άνοδος καταγράφεται και στις πωλήσεις των δίσκων βινυλίου και CDs, με την πρώτη κατηγορία να καταγράφει αύξηση κατά 2%, με τις παραγγελίες να φτάνουν στις 4.000, ενώ για τη δεύτερη, η αύξηση ανέρχεται στο 6%, με τις παραγγελίες να αγγίζουν τις 3.900.

Στο πλαίσιο της καραντίνας και της υποχρεωτικής παραμονής στο σπίτι, πολλοί άνθρωποι αναζητούσαν τρόπους διασκέδασης και ψυχαγωγίας, τόσο για τους ίδιους όσο και για τα παιδιά τους. Έτσι, συγκεκριμένες κατηγορίες και προϊόντα Ελλήνων πωλητών κατέγραψαν σημαντική άνοδο. Ελληνικές επιχειρήσεις έκαναν 51 φορές περισσότερες πωλήσεις σε εξωτερικές πισίνες και 41 φορές περισσότερες πωλήσεις σε λευκώματα διακόσμησης καθώς οι γονείς αναζητούσαν δημιουργικούς τρόπους για να κρατάνε τα παιδιά απασχολημένα. Οι ενήλικες, τη συγκεκριμένη περίοδο, επεδίωξαν να βελτιώσουν τις μαγειρικές και ζαχαροπλαστικές τους ικανότητες, με τα φορητά μίξερ να σημειώνουν 25 φορές περισσότερες πωλήσεις, τα βότανα, τα μπαχαρικά και τα καρυκεύματα να καταγράφουν άνοδο κατά 320%, ενώ τα είδη μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής κατέγραψαν 12 φορές υψηλότερες πωλήσεις.

Μία μερίδα ανθρώπων αξιοποίησαν το χρόνο τους, διακοσμώντας το σπίτι τους – με τη συγκεκριμένη κατηγορία να καταγράφει άνοδο πωλήσεων κατά 15%. Πιο συγκεκριμένα, οι πωλήσεις των οικιακών αρωμάτων αυξήθηκαν κατά 50%, των κεριών 125%, των γλυπτών και των ειδωλίων 67%, των καθρεφτών 500% και των μαξιλαριών 90%. Την ίδια στιγμή, ορισμένοι προτίμησαν να απολαύσουν αυτές τις απρογραμμάτιστες πολύμηνες διακοπές, αγοράζοντας ερωτικά είδη και αξεσουάρ, με τη συγκεκριμένη κατηγορία να παρουσιάζει αύξηση 300%. Μία άλλη μερίδα ανθρώπων, ελπίζοντας πως θα περάσουν το μεγαλύτερο μέρος του καλοκαιριού στην παραλία, προετοιμάζονται καταλλήλως, αγοράζοντας είδη για γυμναστήριο, τρέξιμο και γιόγκα, ώστε να διατηρηθούν σε φόρμα, με τη συγκεκριμένη κατηγορία να σημειώνει άνοδο κατά 80%.

Υπάρχουν, όμως, και μερικές κατηγορίες που καταγράφουν μια μη αναμενόμενη αύξηση, κατά τη διάρκεια της κρίσης του Κορωνοϊού. Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία και δεδομένα της πλατφόρμας της eBay, οι πολίτες της Γερμανίας και του Ηνωμένου Βασιλείου αγόρασαν σχεδόν 6.200 ανταλλακτικά αυτοκινήτων από Έλληνες πωλητές, με τη συγκεκριμένη κατηγορία να σημειώνει 13% άνοδο. Παράλληλα, είδη που σχετίζονται με τη χριστιανική θρησκεία, όπως άμφια, μετάλλια και κοσμήματα, είχαν μεγάλη ζήτηση στις Ηνωμένες Πολιτείες, με τις αγορές να ξεπερνούν τα 2.200 τεμάχια. Τα προϊόντα ενυδάτωσης και τα χαρτάκια στριφτού ακολούθησαν την παραπάνω ανοδική τάση, με περίπου 1.100 προϊόντα από κάθε κατηγορία να πωλούνται στις Ηνωμένες Πολιτείες και το Ηνωμένο Βασίλειο.

Ο Ilya Kretov, Γενικός Διευθυντής της eBay για τις παγκόσμιες αναδυόμενες αγορές, δήλωσε σχετικά:

«Είναι μία εξαιρετικά δύσκολη ώρα για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων, με κύριο χαρακτηριστικό την απώλεια εσόδων. Πιστεύουμε πως είναι καθήκον μας να σταθούμε στο ύψος των περιστάσεων και να δημιουργήσουμε ευκαιρίες που θα ενισχύσουν την ελληνική επιχειρηματική κοινότητα. Γι’ αυτό και ξεκινήσαμε το πρόγραμμα Always Open στην Ελλάδα την περασμένη εβδομάδα, ενώ παράλληλα δημιουργήσαμε μία σελίδα, ειδικά σχεδιασμένη για τους Έλληνες πωλητές, φιλοδοξώντας να εμπνεύσουμε το ελληνικό καταναλωτικό κοινό να στηρίξει την τοπική επιχειρηματικότητα.

Μέσα από τη γνωστοποίηση αυτών των δεδομένων, επιδιώκουμε να καθοδηγήσουμε τις υπάρχουσες αλλά και τις νέες επιχειρήσεις που πωλούν μέσω της eBay πλατφόρμας, να δώσουν μια ώθηση στις πωλήσεις τους, τη δεδομένη περίοδο. Έχουμε ήδη παρατηρήσει 25% αύξηση νέων πωλητών, συγκριτικά με τον περασμένο μήνα. Συνολικά, αυτή τη στιγμή, οι Έλληνες πωλητές της πλατφόρμας αριθμούν πάνω από 12.000 και κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε ώστε να αυξήσουμε αυτό τον αριθμό και να υπογραμμίσουμε στο ελληνικό κοινό πως το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει τη δυνατότητα να ξεπερνάει εμπόδια, όπως αυτά που αντιμετώπισε ο επιχειρηματικός κόσμος το διάστημα της πανδημίας».

Η eBay αποδεικνύει πως αποτελεί μία ασφαλή «διέξοδο» σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία που βιώνει κάθε μικρή και μεσαία επιχείρηση, τη δεδομένη περίοδο. Με την πρωτοβουλία «Always Open» όλοι οι νέοι και οι ήδη υπάρχοντες πωλητές της πλατφόρμας, μέσω της εγγραφής τους στο eBay Store μπορούν να καταχωρήσουν 50.000 προϊόντα δωρεάν, έως και τις 31 Ιουλίου.

Στο μεταξύ, εξειδικευμένοι πωλητές έχουν την ευκαιρία να λάβουν έξτρα προνομία:

  • Εκπαίδευση και εξειδικευμένο σύστημα υποστήριξης: ειδικοί εκπρόσωποι της εταιρίας μαθαίνουν στους πωλητές τον τρόπο για να ανοίξουν οι ίδιοι το δικό τους κατάστημα στην eBay και να πουλάνε τα προϊόντα τους διαδικτυακά.
  • Η eBay αναλαμβάνει τις προμήθειες: Οι πωλητές θα μπορούν να ανοίξουν το κατάστημα τους δωρεάν και χωρίς να καταβάλλουν προμήθειες, για ένα τρίμηνο.

Advertisement Macon
Advertisement
Advertisement TÜV Austria
Advertisement Aecom
Ο CEO της Trade Estates, Δημήτρης Παπούλης - Πηγή: Trade Estates
LOGISTICS1 ημέρα ago

Με ομολογιακό δάνειο 9 εκατ. ευρώ από την Trade Estates προχωρά η EVITENCO τη μεγάλη επένδυση logistics της IKEA

Adia Aluma Hotels - Πηγή: Aluma Hotels / Isrotel
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

Με 3 νέα lifestyle ξενοδοχεία επεκτείνεται η Hilton στο κέντρο της Αθήνας – Πότε ανοίγουν

Το νέο κτίριο της ΑΑΔΕ στην οδό Πειραιώς - Φωτό: ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ/EUROKINISSI
REAL ESTATE1 ημέρα ago

Άγγιξε το μισό δισ. ευρώ η αξία του χαρτοφυλακίου της Premia Properties – Ποιά τα 4 ορόσημα του 2024

Φωτογραφία αρχείου - Designed by Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

Δείτε την ακτινογραφία της ξενοδοχειακής αγοράς της Αθήνας – Διπλασιάστηκαν οι διεθνείς αλυσίδες

Το ακίνητο του ΕΦΚΑ στην οδό Βουλής 6 στο κέντρο της Αθήνας - Πηγή: Google Maps
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

“Στα σκαριά” νέο ξενοδοχείο σε ακίνητο του ΕΦΚΑ στο Σύνταγμα – Ποιά κτίρια θα αξιοποιηθούν

Φωτογραφία αρχείου - Πηγή: Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

“Πράσινο φως” σε νέα επένδυση ξενοδοχείου 5 αστέρων στη Ρόδο – Πού θα γίνει και ποιά εταιρεία επενδύει

Athenaeum InterContinental Athens Hotel - Πηγή: Donkey Hotels
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

Ξεκίνησε από AVAX – ΜΠΑΛΛΙΑΝ το μεγάλο έργο ανακαίνισης 43,7 εκατ. ευρώ του Athenaeum Intercontinental στη Λ. Συγγρού

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

Και δεύτερο ακίνητο απέκτησε η ΟΝΥΞ Τουριστική – Πώς θα αξιοποιηθεί

Φωτογραφία αρχείου - Πηγή: Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

“Στα σκαριά” νέο ξενοδοχείο 4 αστέρων στην Αιτωλοακαρνανία – Πού θα γίνει

Κουφονήσια - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: EUROKINISSI / ΧΑΣΙΑΛΗΣ ΒΑΪΟΣ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

“Πράσινο φως” για έργο νέου ξενοδοχείου στα Κουφονήσια

TRYP by Wyndham Piraeus Port - Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

Με νέο ξενοδοχείο επεκτείνεται η Wyndham στον Πειραιά – Σε ποιά περιοχή θα γίνει και ποιά εταιρεία επενδύει

Άποψη του Πειραιά - Πηγή: Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

“Στα σκαριά” δύο νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις στον Πειραιά και νέο boutique ξενοδοχείο στο Σύνταγμα – Ποιά εταιρεία επενδύει

Adia Aluma Hotels - Πηγή: Aluma Hotels / Isrotel
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

“Απόβαση” και στην Πλατεία Ομονοίας για τη Hilton το Μάρτιο – Ποιό νέο 5άστερο ξενοδοχείο εντάσσεται στην αλυσίδα

Φωτογραφία αρχείου - Designed by Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

Ποιές είναι οι 10 νέες επενδύσεις για ξενοδοχεία 5 αστέρων σε όλη την Ελλάδα που εντάχθηκαν στον Αναπτυξιακό Νόμο

Το πρώην εργοστάσιο της ιστορικής κλωστοϋφαντουργίας των αδελφών Ρετσίνα - Πηγή: Google Maps
REAL ESTATE2 εβδομάδες ago

[VIDEO] Δείτε το πρώην εργοστάσιο Ρετσίνα στον Πειραιά – “Στα σκαριά” η αξιοποίησή του ακινήτου

Φωτογραφία αρχείου - Designed by Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 ημέρες ago

Προς Στρατηγική Επένδυση οδεύει το νέο mega τουριστικό project στη Χαλκιδική – Ποιά εταιρεία επενδύει

Ναύπλιο - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: ΑΝΤΩΝΗΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ / EUROKINISSI
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 εβδομάδα ago

3 νέες επενδύσεις για ξενοδοχεία στην Πελοπόννησο εντάχθηκαν προς χρηματοδότηση στον Αναπτυξιακό Νόμο – Πού θα γίνουν

Το ακίνητο του ΕΦΚΑ στην οδό Βουλής 6 στο κέντρο της Αθήνας - Πηγή: Google Maps
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

“Στα σκαριά” νέο ξενοδοχείο σε ακίνητο του ΕΦΚΑ στο Σύνταγμα – Ποιά κτίρια θα αξιοποιηθούν

Λήμνος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: Βασίλης Πρωτόπαπας / Eurokinissi
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 εβδομάδα ago

Νέα μεγάλη τουριστική επένδυση “στα σκαριά” στη Λήμνο – Τι περιλαμβάνει το Master Plan του Limnos Resort

Τα πρώην Κεραμεία Αλλατίνη στη Νοτιοανατολική Πύλη της Θεσσαλονίκης - Φωτό: ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ / ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
RESIDENTIAL3 ημέρες ago

Πρώτο “πράσινο φως” για τη μεγάλη επένδυση real estate στα πρώην Κεραμεία Αλλατίνη στη Θεσσαλονίκη – Τι θα περιλαμβάνει

Πηγή: LAMDA Development
RESIDENTIAL5 ημέρες ago

[VIDEO] The Ellinikon: προχωρούν τα μεγάλα έργα στο Ελληνικό

To οικιστικό έργο της Ten Brinke στην οδό Άρτης 13 στη Γλυφάδα - Πηγή: Ten Brinke
RESIDENTIAL1 εβδομάδα ago

[VIDEO] Προχωρά η νέα οικιστική επένδυση της Ten Brinke στη Γλυφάδα

Το πρώην εργοστάσιο της ιστορικής κλωστοϋφαντουργίας των αδελφών Ρετσίνα - Πηγή: Google Maps
REAL ESTATE2 εβδομάδες ago

[VIDEO] Δείτε το πρώην εργοστάσιο Ρετσίνα στον Πειραιά – “Στα σκαριά” η αξιοποίησή του ακινήτου

Η Riviera Galleria στο The Ellinikon - Πηγή: Lamda Development
ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΠΑΡΚΑ3 εβδομάδες ago

[VIDEO] The Ellinikon: ξεκίνησε η θεμελίωση του Riviera Galleria στο Ελληνικό – Τι θα περιλαμβάνει

Η νέα τουριστική επένδυση Alexandrou Chora Project στο Costa Ofrynio - Φωτό: Kourtidis Group
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ4 εβδομάδες ago

Ξεκίνησαν τα έργα για τη μεγάλη τουριστική επένδυση Alexandrou Chora στην Καβάλα – Τι θα περιλαμβάνει

Η επένδυση της Ten Brinke στο ακίνητο επί των οδών Λ. Βουλιαγμένης και Βενεζουέλας στη Γλυφάδα - Πηγή: Ten Brinke
RESIDENTIAL1 μήνα ago

[VIDEO] Προχωρά η νέα οικιστική επένδυση στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης – Ποιά εταιρεία επενδύει

To Commercial Hub στο Ελληνικό - Πηγή: Lamda Development
ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΠΑΡΚΑ1 μήνα ago

The Ellinikon: ξεκινούν το 2025 τα έργα της πρώτης φάσης και στην πλευρά της Λεωφ. Βουλιαγμένης – Στο επίκεντρο mall και retail park

Μακέτα από το νέο data center της Microsoft στα Σπάτα - Πηγή: ΜΠΕ / Microsoft
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΑ ΚΤΙΡΙΑ2 μήνες ago

[VIDEO] “Στα σκαριά” η επένδυση της Microsoft για το νέο data center στα Σπάτα – Πού θα γίνουν τα άλλα 2

Piraeus Gate - Πηγή: DKG Development
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] Πώς θα “μεταμορφωθεί” η είσοδος του Πειραιά με τη νέα μεγάλη επένδυση Piraeus Gate – Πού θα γίνει

Το Logistics Park της BriQ Properties στον Ασπρόπυργο - Πηγή: BriQ Properties
LOGISTICS3 μήνες ago

[VIDEO] Ολοκληρώθηκε το νέο logistics center της BriQ στον Ασπρόπυργο

TRENDING

Επικοινωνία

Copyright © 2019-2024 Bizness.gr

Bizness.gr - Ταυτότητα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία: «INFRA MEDIA M.I.K.E.» Διακριτικός τίτλος: «INFRA MEDIA» - Έδρα: Δήμος Αθηναίων, Αριστείδου αρ. 10-12, Τ.Κ. 10559 - ΑΦΜ: 801478591 Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ. - Τηλ. επικοινωνίας: 2130405600 - E-mail: contact@ypodomes.com Νόμιμος Εκπρόσωπος: Καραγιάννης Νικόλαος, Νόμιμος Εκπρόσωπος - Δικαιούχος του ονόματος τομέα (bizness.gr): INFRA MEDIA M.I.K.E. - Διευθυντής/Διαχειριστής: Καραγιάννης Νικόλαος - Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Παναγέα
Η Εταιρεία δηλώνει ότι έχει συμμορφωθεί με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).