Connect with us

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Η Marriot: Οι ενέργειές της στο διάστημα της κρίσης – Τι γίνεται με τις κρατήσεις

bizness.gr

Published

on

Marriot, logo

Στο περιβάλλον κρίσης που διαμορφώνεται ελέω του κορονοϊού, η Marriot εστιάζει στο πως θα υποστηριχθούν οι κοινότητες όπου ζουν και εργάζονται οι συνεργάτες της αμερικανικής εταιρείας. Αναγνωρίζοντας ότι υπάρχει ανάγκη να βοηθηθούν και να ενισχυθούν οι εργαζόμενοι στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης, η Marriot κινητοποιείται. Για το σκοπό αυτό, μάλιστα, έχει θεσπίσει ορισμένες ενέργειες.

Σε όλο τον κόσμο, τα ξενοδοχεία της Marriot που βρίσκονται κοντά σε νοσοκομεία θα χρησιμοποιηθούν για καλό σκοπό. Εκεί θα μπορούν να διαμένουν π.χ. νοσοκομειακοί, στρατιωτικοί ή υπάλληλοι σούπερ μάρκετ, οι οποίοι πρέπει να παραμείνουν κοντά στην εργασία τους ή ανησυχούν να επιστρέψουν σπίτι τους, υπό το φόβο να μεταφέρουν και να μεταδώσουν τον ιό.

Δεδομένης της άνευ προηγουμένου διακοπής της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, ορισμένα από τα ξενοδοχεία του αμερικανικού κολοσσού έπρεπε να κλείσουν προσωρινά. Ακόμη και όταν τα ξενοδοχεία έκλειναν τις πόρτες τους, όμως, συνεργάτες από το Νέο Δελχί της Ινδίας ή από το Σάντος της Βραζιλίας, βρήκαν πολλούς τρόπους για να υποστηρίξουν τις κοινότητες στις οποίες βρίσκονται τα καταλύματα. Το Riviera Marriott Hotel La Porte de Monaco και το AC Hotel Nice, για παράδειγμα, δώρισαν όλα τα αχρησιμοποίητα προϊόντα για φαγητό σε ένα τοπικό φιλανθρωπικό ίδρυμα για παιδιά, το οποίο παρέχει στέγαση και άλλες υπηρεσίες.

Την ίδια στιγμή μονάδες της Marriot έχουν συνδράμει στην παροχή τροφίμων, προσυσκευασμένων και μαγειρεμένων γευμάτων, προϊόντων καθαρισμού, μασκών, γαντιών, απολυμαντικών κα.

Οι κρατήσεις

Για τους επισκέπτες με υπάρχουσες κρατήσεις για οποιαδήποτε μελλοντική ημερομηνία άφιξης, συμπεριλαμβανομένων κρατήσεων με προπληρωμένες χρεώσεις που είναι συνήθως πιο περιοριστικές, η Marriot θα επιστρέψει την πλήρη αλλαγή ή ακύρωση χωρίς χρέωση μέχρι και 24 ώρες πριν την άφιξη. Εφόσον η αλλαγή ή η ακύρωση πραγματοποιήθηκαν μέχρι τις 30 Ιουνίου 2020.

Για τους επισκέπτες που κάνουν νέες κρατήσεις για οποιαδήποτε μελλοντική ημερομηνία άφιξης, συμπεριλαμβανομένων των κρατήσεων με προπληρωμένες χρεώσεις, μεταξύ 13 Μαρτίου και 30 Ιουνίου 2020, θα επιστραφεί η αλλαγή ή η ακύρωση της κράτησης χωρίς χρέωση μέχρι 24 ώρες πριν από την προγραμματισμένη ημερομηνία άφιξής.

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Πρόταση για δημιουργία ταμείου 15 δισεκ. ευρώ για τη στήριξη επιχειρήσεων

bizness.gr

Published

on

Ευρωπαϊκή Ένωση

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή πρότεινε τη σύσταση ενός ταμείου 15 δισεκ. ευρώ για επενδύσεις σε στρατηγικού χαρακτήρα επιχειρήσεις που έχουν υποστεί πλήγμα από την κρίση της COVID-19.

Η πρόταση, που πρέπει να εγκριθεί από τις κυβερνήσεις και τους βουλευτές της ΕΕ, έρχεται αφού εταιρίες σε όλο τον κόσμο έγιναν περισσότερο τρωτές σε επιθετικές εξαγορές καθώς μειώθηκαν οι τιμές των μετοχών τους και υπήρξαν λιγότερες χρηματοδοτικές ευκαιρίες κατά τη διάρκεια της κρίσης του κορονοϊού.

Το νέο αυτό ταμείο θα μπορούσε να αγοράζει ποσοστά, ή να προσφέρει δάνεια, σε στρατηγικές επιχειρήσεις σε κλάδους όπως η ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, το διάστημα, η άμυνα, οι ψηφιακές και οι ‘πράσινες’ τεχνολογίες, ανακοίνωσε σήμερα σε συνέντευξη Τύπου ο Ευρωπαίος επίτροπος για τη βιομηχανία Τιερί Μπρετόν.

Οι ανησυχίες για το πόσο ευπαθείς είναι ορισμένες ευρωπαϊκές εταιρίες αυξήθηκαν τον Μάρτιο ύστερα από αναφορές σε μέσα ενημέρωσης σύμφωνα με τις οποίες η αμερικανική κυβέρνηση ήθελε να εξασφαλίσει πρόσβαση στη γερμανική εταιρία CureVac, μια εταιρία βιοτεχνολογίας που εργάζεται πάνω σε μια νέα τεχνολογία η οποία θα μπορούσε να μειώσει δραστικά το κόστος για εμβόλια. Η Κομισιόν έχει ήδη αντιδράσει, υποσχόμενη 80 εκατ. ευρώ στην CureVac.

Η οικονομική στήριξη της ΕΕ θα διατεθεί σε εταιρίες «που χρειάζονται περισσότερα κεφάλαια για να συνεχίζουν την επέκτασή τους», δήλωσε ο Μπρετόν, προσθέτοντας ότι αυτό θα επιτρέψει επίσης σε εταιρίες να αρνηθούν τη βοήθεια από ανεπιθύμητους εταίρους.

Το νέο ταμείο είναι πολύ μικρό συγκριτικά με τα μεγάλα κρατικά επενδυτικά ταμεία που έχουν εκατοντάδες δισεκατομμύρια δολάρια για να επενδύσουν σε στρατηγικού χαρακτήρα επιχειρήσεις. Ωστόσο, η οικονομική δύναμη πυρός του αναμένεται να ενισχυθεί με την προσέλκυση ιδιωτών επενδυτών με εγγυήσεις.

Η Κομισιόν εκτιμά ότι τα 15 δισεκ. ευρώ, τα όποια θα προέλθουν από δανεισμό στις αγορές, «μπορούν να παράξουν επενδύσεις έως 150 δισεκ. ευρώ», την περίοδο 2021-27, σύμφωνα με έγγραφο της ΕΕ.

Το ταμείο εντάσσεται στο ευρύτερο σχέδιο της ΕΕ για στήριξη των επιχειρήσεων. Άλλες προτάσεις περιλαμβάνουν ένα ‘εργαλείο φερεγγυότητας’ ύψους 26 δισεκ. ευρώ που θα προσφέρει προσωρινή στήριξη σε εταιρίες που επλήγησαν από την κρίση της COVID-19 και ένα ταμείο 15,3 δισεκ. ευρώ που θα επενδύει σε μικρότερες εταιρίες και σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στις υποδομές, την έρευνα και σε κλάδους που σχετίζονται με κοινωνικά ζητήματα.

 

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Ολοκληρώθηκε η μεταβίβαση της Aeolus στην Intrum

bizness.gr

Published

on

Intrum

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε η μεταβίβαση του χαρτοφυλακίου Aeolusτης PQHΕνιαία Ειδική Εκκαθάριση Α.Ε. από τον Όμιλο Intrum μέσω της εταιρίας ειδικού σκοπού Intrum Hellas DesignatedActivity Company (DAC). Η διαχείριση του χαρτοφυλακίου ανατίθεται στην IntrumHellas, τον κορυφαίο αδειοδοτημένο πάροχο υπηρεσιών διαχείρισης απαιτήσεων στην Ελλάδα, μετά την υπογραφή σχετικής συμφωνίας (SLA).

Ο κ. Άκης Μπης, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Intrum Investments για την Ελλάδα, επεσήμανε ότι:

«Ολοκληρώνοντας την εξαγορά του χαρτοφυλακίου Aeolus, επιβεβαιώνουμε το σταθερό επενδυτικό ενδιαφέρον και τη δέσμευσή μας να συνεχίσουμε να δραστηριοποιούμαστε με συνέπεια και στήριξη στην ελληνική αγορά η οποία έχει στρατηγική σημασία για τον Όμιλο Intrum και αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές αγορές μη εξυπηρετούμενων δανείων».

Ο κ. Γιώργος Γεωργακόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Intrum Hellas και μέλος της Διοικητικής Ομάδας του Ομίλου Intrum, δήλωσε, με αφορμή την ολοκλήρωση της συναλλαγής, ότι:

«Η εξειδικευμένη τεχνογνωσία και η χρήση σύγχρονων εργαλείων στη διαχείριση απαιτήσεων, καθώς και η μακροχρόνια εμπειρία και οι εξαιρετικές επιδόσεις του Ομίλου στις 24 ευρωπαϊκές αγορές όπου δραστηριοποιείται αποτελούν τα στρατηγικά μας πλεονεκτήματα. Διαχειριζόμαστε τις απαιτήσεις όλων των χαρτοφυλακίων μας με γνώμονα την υποστήριξη της μακροπρόθεσμης βιωσιμότητας των δανειοληπτών, στηρίζοντας παράλληλα την ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας ειδικά στη δύσκολη συγκυρία που διανύουμε λόγω της πανδημίας του ιού COVID-19».

Το χαρτοφυλάκιο Aeolus αποτελείται από μη εξυπηρετούμενα δάνεια λιανικής και μικρά επιχειρηματικά δάνεια χωρίς εμπράγματες εξασφαλίσεις λογιστικής αξίας €1,1 δισ. και συνολικής απαίτησης €2,4 δισ.

Η δικηγορική εταιρία Μπερνίτσας ενήργησε ως νομικός σύμβουλος για την Intrum.

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Διακρίθηκε στα Best Workplace Hellas 2020 η Epsilon Net

bizness.gr

Published

on

Epsilon Net, logo

Με εορταστική διάθεση πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 27 Μαΐου, η διαδικτυακή απονομή των Best Workplaces 2020! Οι ιδιαίτερες συνθήκες που επικρατούν μπορεί να μην επέτρεψαν φέτος την παραδοσιακή διοργάνωση, ωστόσο η Διοίκηση και το προσωπικό της Epsilon Net συντονίστηκαν online για να πανηγυρίσουν την σημαντική αυτή διάκριση.

Η Epsilon Net βραβεύτηκε για έκτη συνεχόμενη χρονιά από τον διεθνώς αναγνωρισμένο οργανισμό Great Place to Work, ως Best Workplace Hellas στην κατηγορία των μεγάλων επιχειρήσεων, αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά τον ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα της.

Μετά την διαδικτυακή απονομή του βραβείου, η κα. Αναγνώστου δήλωσε:

«Η διάκριση αυτή αποτελεί την κορύφωση σε μια ιδιαίτερα σημαντική χρονιά για την Epsilon Net που γιόρτασε τα 20 χρόνια λειτουργίας της με μια σειρά δράσεων για τους εργαζόμενους της, αλλά και το κοινωνικό σύνολο. Η βράβευση αυτή μεγαλώνει ακόμη περισσότερο την ευθύνη και τη δέσμευσή μας να διατηρήσουμε το άριστο περιβάλλον, να εφαρμόζουμε βέλτιστες πρακτικές διοίκησης, αλλά και να προσφέρουμε σημαντικές παροχές προς τους ανθρώπους μας. Θα θέλαμε να αφιερώσουμε αυτή την διάκριση στους 400 εργαζομένους της Epsilon Net και να τους ευχαριστήσουμε για την εμπιστοσύνη, το χαμόγελο και το πάθος που αποτελούν πηγή έμπνευσης και δημιουργικότητας».

Η λίστα των Best Workplaces είναι η μεγαλύτερη έρευνα εργασιακού περιβάλλοντος με παρουσία σε περισσότερες από 50 χώρες. Πρόκειται για μια έρευνα αξιολόγησης των συνθηκών του περιβάλλοντος που ο εργαζόμενος ασκεί τα καθήκοντά του και ανάδειξης των επιχειρήσεων που έχουν στόχο την προώθηση της κουλτούρας ενός άριστου εργασιακού περιβάλλοντος.

Continue Reading
Advertisement

Trending