Sponsored content
Η Puro Hospitality Management γιορτάζει τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της, επιδεικνύοντας εντυπωσιακά αποτελέσματα, παρά τις συνεχείς προκλήσεις που έφερε η πανδημία.
Σε μία περίοδο γεμάτη πρωτοφανείς δυσκολίες για τον κλάδο του τουρισμού. λόγω της κρίσης του COVID-19, η Puro Hospitality Management, κατάφερε να αναπτυχθεί σημαντικά, διευρύνοντας το portfolio πελατών της, οι οποίοι πλέον ανέρχονται σε 40 ξενοδοχεία σε κορυφαίους προορισμούς της χώρας.
Με επίκεντρο της φιλοσοφίας της να αποτελεί έναν πολύτιμο, στρατηγικό συνεγάτη για τους πελάτες της, η εταιρία προσφέρει ένα ευρύ φάσμα προσωποποιημένων υπηρεσιών που εκτείνεται από τα πεδία του Revenue Management, του μάρκετινγκ και του operational consulting, έως το concept positioning, το πλάνο στρατηγικής και τον οικονομικό σχεδιασμό και προγραμματισμό της επιχείρησης.
Κατά τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της, η Puro Hospitality Management, έφερε στον πυρήνα των δράσεων και των υπηρεσιών της, την αντιμετώπιση των πρωτοφανών προκλήσεων που προέκυψαν από την κρίση της πανδημίας, έτσι ώστε οι πελάτες της να καταφέρουν να ανταποκριθούν με επιτυχία και ευελιξία στη νέα πραγματικότητα.
Στο πλαίσιο αυτό, στη συντριπτική πλειοψηφία τους, οι πελάτες της εταιρείας κατάφεραν να διατηρήσουν τη θέση τους στην αγορά, προσαρμόζωντας άμεσα και με επιτυχία την λειτουργία τους και να βελτισοποιήσουν τα αποτελέσματά τους.
Ο Federico Santos, ιδρυτής και CSO της Puro Hospitality Management, σημείωσε: «Είμαστε υπερήφανοι και χαρούμενοι που γιορτάζουμε τον πρώτο χρόνο λειτουργίας μας, καθώς καταφέραμε να κάνουμε τα πρώτα μας βήματα, με σιγουριά και επιτυχία, σε ένα ομολογουμένως δύσκολο και απαιτητικό περιβάλλον.
Ο πρώτος μας χρόνος, συνέπεσε με την πρωτοφανή αυτή κρίση της πανδημιάς – μία μεγάλη πρόκληση, την οποία καταφέραμε να την μετατρέψουμε σε ευκαιρία, όπου μέσα από τη γνώση και τη σκληρή δουλειά, χτίσαμε ισχυρές συνεργασίες, αποτελώντας στρατηγικούς συμμμάχους των πελατών μας.
Η επιτυχία, είναι για εμάς μεγάλη ευθύνη απέναντι σε όλους όσους μας εμπιστεύονται – τους πελάτες μας, τους συνεργάτες μας και την αγορά – και αποτελεί δέσμευσή μας να συνεχίσουμε να δουλεύουμε με ακόμα περισότερο πάθος και συνέπεια, σε μία χρονική στιγμή που ο κλάδος του τουρισμού το χρειάζεται περισσότερο από ποτέ.
Η Puro Hospitality Management πρόσφατα εμπλούτισε το portfolio πελατών της, καλοσωρίζοντας νέες συνεργασίες με ξενοδοχειακές μονάδες και συγκροτήματα, όπως τα Ambassador Seaside Villas και Stagones Luxury Villas resort στην Πάρο, Apikia και La Maltase Estate στη Σαντορίνη, Mykonos Princess και Epic Mykonos στη Μύκονο, καθώς και τα Under the Sun Cycladic Village και Living Theros Suites στην Τήνο.