Έτοιμη να υποδεχθεί με κάθε επισημότητα στην πόλη το παρθενικό Smart Hotel κατηγορίας 5 αστέρων, δυναμικότητας 83 δωματίων και 164 κλινών, είναι η Θεσσαλονίκη. Μία σημαντική ξενοδοχειακή επένδυση λαμβάνει σάρκα και οστά στη συμπρωτεύουσα, με τις τελευταίες λεπτομέρειες μονάχα να απομένουν για την εκκίνηση λειτουργίας. Το κατάλυμα αναμένεται, συγκεκριμένα, να ανοίξει τις πύλες του και να υποδεχθεί το κοινό τον Αύγουστο του 2020.
Η ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΤΗΣ ANATOLIA
Το πρώτο 5άστερο Smart Hotel της Θεσσαλονίκης θα φέρει το brand name ONOMA Hotel. Το ακίνητο, που αναμορφώθηκε ριζικά για τη μετατροπή του σε πολυτελή ξενοδοχειακή μονάδα, βρίσκεται στην οδό Μοναστηρίου 24. Σε ακίνητο πλησίον του Νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού της πόλης, εκεί όπου θα είναι και το τέρμα της βασικής γραμμής του Μετρό της συμπρωτεύουσας. Την επένδυση πραγματοποιεί ο Όμιλος Anatolia Hospitality, συμφερόντων της οικογένειας Χρυσοχοΐδη. Σημειώνεται, ότι σύμφωνα με τον αρχικό προγραμματισμό το σύγχρονο κατάλυμα θα έπρεπε να κάνει πρεμιέρα την άνοιξη του 2020. Ωστόσο ο προγραμματισμός, εν τέλει, μετακυλίστηκε για τον τελευταίο μήνα του επικείμενου καλοκαιριού.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το κόστος της επένδυσης ανήλθε στα 7 εκατ. ευρώ. Το υφιστάμενο κτίριο 4.800 τετραγωνικών μέτρων και 8 ορόφων, εξαγοράστηκε από την Anatolia στις αρχές του 2019, με σκοπό την ανέγερση νέου ξενοδοχείου εκεί. Σημειώνεται, ότι παλαιότερα το ακίνητο χρησιμοποιείτο για εμπορική χρήση κι επομένως, υπήρξε αλλαγή χρήσης του κτιρίου στο πλαίσιο της ανακατασκευής για το ONOMA Hotel.
SMART HOTEL, ΙΣΟΝ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Στόχος της Anatolia ήταν εξ’ αρχής η δημιουργία ενός τουριστικού hub για τη Θεσσαλονίκη, το οποίο θα προσέλκυε μαζικά το ενδιαφέρον, εκμεταλλευόμενο συνάμα τη στρατηγική θέση του ακινήτου (σ.σ. δίπλα στο Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό και το πολυαναμενόμενο Μετρό της πόλης).
Φυσικά, επειδή μιλάμε για ένα Smart ξενοδοχείο η τεχνολογία θα είναι κυρίαρχη. Στο ONOMA Hotel ο επισκέπτης και το κατάλυμα θα συνδέονται μέσω smart συσκευών (σ.σ. κινητό, tablet κτλ.), για υπηρεσίες όπως απομακρυσμένο check-in ή check-out, ηλεκτρονικές ειδοποιήσεις για το room service κα. Επίσης, ο κήπος του ONOMA Hotel θα ονομάζεται Backyard Social Place και ως στόχος ορίζεται, να καταστεί ένα hot spot για τα social media.
Μιλώντας για το επενδυτικό project, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Anatolia Hospitality, κος. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, δήλωσε: «Παραμένοντας πιστοί στις βασικές αρχές, τις προδιαγραφές και τις αξίες που μας ανέδειξαν και μας καθιέρωσαν στο χώρο του τουρισμού όλα αυτά τα χρόνια, θα θέλαμε να σε προσκαλέσουμε να ζήσεις από κοντά αυτή τη νέα εμπειρία προσωποποιημένης διαμονής και φιλοξενίας που προσφέρει το ΟΝΟΜΑ Hotel και να γίνεις μέλος της οικογένειας Anatolia Hospitality».
ΑΛΛΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Σταδιακά η Θεσσαλονίκη μπαίνει, δυναμικά, στο κάδρο των μεγάλων και σημαντικών επενδύσεων στον τομέα του hospitality. Ενδεικτικά μόνο, η ισραηλινή Fattal Hotels που θα αναμορφώσει το πάλαι ποτέ Esperia Palace στην Αθήνα σε NYX Athens, ετοιμάζει επένδυση και στη συμπρωτεύουσα. Για την ακρίβεια θα ανοίξει το 2021 το NYX Thessaloniki (σ.σ. ξενοδοχείο δυναμικότητας 115 δωματίων), στο κτίριο επί της συμβολής των οδών Τσιμισκή 1 και Κατούνη.