Νέα συμβόλαια μακράς διάρκειας με Έλληνες ξενοδόχους, με τους οποίους δεν συνεργαζόταν πριν, υπογράφει τον τελευταίο καιρό η TUI. Στη συγκεκριμένη δήλωση προέβη ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας για τα ξενοδοχεία, την κρουαζιέρα και τις εκδρομές, Sebastian Ebel, στο πλαίσιο πρόσφατης παρουσίας του στο ξενοδοχείο Hilton.
Η ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΤΗΣ THOMAS COOK
Επιχειρηματικά, σε πρώτη φάση τουλάχιστον, η TUI βγαίνει ωφελημένη από την πτώχευση της ανταγωνίστριας Thomas Cook. Μάλιστα σε ορισμένες περιπτώσεις, όπως για παράδειγμα καθίστανται τα πακέτα διακοπών Οκτωβρίου, η απορρόφηση των πρώην πελατών της βρετανικής εταιρείας από την TUI, είναι άμεση.
Ωστόσο, το πραγματικά μεγάλο στοίχημα για την αγγλογερμανική εταιρεία ταξιδιών δεν είναι η ευκαιριακή αύξηση της δυναμικής της στην αγορά, αλλά η σταθερή και μόνιμη διεύρυνση του πελατολογίου της. Που θα την καταστήσει, άλλωστε, παίκτη-κυρίαρχο στον κλάδο των διεθνών ταξιδιωτικών γραφείων, πόσο μάλλον μετά την κατάρρευση ενός εκ των βασικών ανταγωνιστών της.
ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ
Η πτώση της Thomas Cook ανοίγει νέες επιχειρηματικές κι επενδυτικές προοπτικές για την TUI, συμπεριλαμβανομένου και της Ελλάδας. Είναι δεδομένο ότι ο ελληνικός τουρισμός απασχολεί έντονα το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας, γι’ αυτό και ο Sebastian Ebel από το Hilton (αφού εξήρε το ελληνικό προϊόν, χαρακτηρίζοντάς το μοναδικό, ανταγωνιστικό και ανθεκτικό) έθιξε ζητήματα όπως η βελτίωση της εικόνας ορισμένων περιφερειακών αεροδρομίων, προκειμένου να ενισχυθεί ακόμη περισσότερο το marketing γύρω από τον εθνικό μας τουρισμό.
Πάντως, ειδικά για εταιρείες όπως η TUI, είναι σημαντικό να γίνει αντιληπτή η ευρύτερη εικόνα. Δηλαδή εκτός από τα επιμέρους προβλήματα που αντιμετώπιζε η Thomas Cook, παρατηρείται συνολικά μία μεταστροφή παγκοσμίως στον τουρισμό πολυτελείας. Ως αποτέλεσμα αυτού, πακέτα all in one (αεροπορικό εισιτήριο, διαμονή σε ξενοδοχείο, επιστροφή) όπως αυτά που προσφέρει η TUI και μέχρι πρότινος η Thomas Cook, φαίνεται κάπως να υποχωρούν.
Ο ΣΤΟΧΟΣ ΓΙΑ ΤΟ 2020
Σημειώνεται ότι, αυτή τη στιγμή, η TUI βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με συνεργάτες της από κλάδο των αερομεταφορών και ο στόχος της είναι ο εξής: Να είναι σε θέση, προσεχώς, να προσφέρει περισσότερα ταξιδιωτικά πακέτα το υπόλοιπο του 2019 και στη συνέχεια το 2020, έτσι ώστε να έρθουν στα ελληνικά ξενοδοχεία, στο άμεσο μέλλον, περίπου 3 εκατ. ταξιδιώτες.
Όπως έλεγε χαρακτηριστικά ο Sebastian Ebel, επ’ αυτού, η TUI συνδέει κάθε ένα κρεβάτι με μία αεροπορική θέση.