Connect with us

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

LG: Αρωγός του τουρισμού, στο πλευρό του ΣΕΤΕ ως Technology Partner

bizness.gr

Published

on

LG ΣΕΤΕ

Tο επαγγελματικό τμήμα Business Solutions της LG Electronics Hellas (LG) συμμετείχε ως Technology Partner στο φετινό Συνέδριο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), που πραγματοποιήθηκε στο Ξενοδοχείο Hilton Athens στις 17 Οκτωβρίου 2019.

Περισσότεροι από 300 επιχειρηματίες και ανώτατα στελέχη εταιρειών του τουριστικού τομέα είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά στον εξειδικευμένο χώρο της LG και να ενημερωθούν για τις πρωτοποριακές LG ξενοδοχειακές λύσεις digital signage και infotainment για in-room digital concierge υπηρεσίες που συμβάλλουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό. Στο Συνέδριο παραβρέθηκαν περίπου 400 εκπρόσωποι των κοινωνικών εταίρων και του συνόλου των φορέων τουρισμού.

Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου, οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν στο χώρο της LG για το ευρύ επαγγελματικό portfolio της εταιρείας. Παρουσιάστηκαν εξειδικευμένες ξενοδοχειακές λύσεις όπως οι LG Information Display τεχνολογικά προηγμένες και εκλεπτυσμένης αισθητικής λύσεις και οι μοναδικές στην αγορά OLED και Ultra Stretch digital signage, οι οποίες ήταν τοποθετημένες στις αίθουσες του συνεδρίου αναβαθμίζοντας την εμπειρία των παρευρισκόμενων.

Παράλληλα, στη σκηνή όπου έγιναν οι παρουσιάσεις ήταν στημένα video walls διάταξης 3×3 που πρόσφεραν στους καλεσμένους οπτικοακουστικό περιεχόμενο υψηλής τεχνολογίας. Επιπλέον, οι ενδιαφερόμενοι ενημερώθηκαν και για τις infotainment LG Pro:Centric Direct λύσεις για in-room digital concierge υπηρεσίες καθώς και για τις φιλικές προς το περιβάλλον συνδυαστικές ξενοδοχειακές λύσεις ψύξης – θέρμανσης και παραγωγής ζεστού νερού χρήσης που προσφέρουν εξοικονόμηση ενέργειας και πόρων χάρη στην αναβαθμισμένη ενεργειακή απόδοσή τους.

Μέσα από τις ομιλίες διεθνών προσωπικοτήτων της επιχειρηματικής και ταξιδιωτικής βιομηχανίας, αλλά και άλλων διακεκριμένων ομιλητών, στόχος του φετινού συνεδρίου με θέμα «Redefining Realities: #someREACTdifferent» ήταν να αναδειχθούν διεθνώς βέλτιστες πρακτικές διαχείρισης προορισμών και στρατηγικής ανάπτυξης, νέα ψηφιακά εργαλεία που δημιουργούν χώρο για βιώσιμη ανάπτυξη και καινοτομία, αλλά και ζητήματα που οδηγούν στη σταδιακή αναδιαμόρφωση του παγκοσμίου τουριστικού προϊόντος.

Ο κ. Γιάννης Μαντάς, Εμπορικός Διευθυντής του Τμήματος Business Solutions της LG Electronics Eλλάς, δήλωσε σχετικά:

«Η LG και το τμήμα Business Solutions αποτελούν έναν αξιόπιστο, σταθερό και πολύτιμο συνεργάτη για κάθε ξενοδόχο, με ένα πλήρες portfolio με εξειδικευμένες ξενοδοχειακές λύσεις. Διαθέτουμε μακροχρόνια εμπειρία στον ξενοδοχειακό τομέα, μετρώντας πολυάριθμες επιτυχημένες συνεργασίες με μεγάλες τουριστικές μονάδες ανά την Ελλάδα, ενώ δεσμευόμαστε ότι θα είμαστε πρωτοπόροι στη σταδιακή αναδιαμόρφωση του παγκοσμίου τουριστικού κλάδου».

SPECIAL EDITIONS

Οι νέες τακτικές που εφάρμοσε στα προϊόντα της η Κρι Κρι

bizness.gr

Published

on

Εταιρεία τροφίμων Κρι Κρι

Στις νέες τακτικές που εφάρμοσε η Κρι Κρι για μείωση της ζάχαρης σε όλα της τα προϊόντα, διατηρώντας την υψηλή διατροφική τους αξία, αναφέρθηκε η Διευθύντρια Μάρκετινγκ της Κρι Κρι, Τζελίνα Κουκουμέλη στην ενημερωτική εκδήλωση που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων (ΣΕΒΤ) σε συνεργασία με την Ελληνική Τεχνολογική Πλατφόρμα «Food for Life», με θέμα «Έρευνα & Καινοτομία: Πυλώνες Ανάπτυξης της Ελληνικής Βιομηχανίας Τροφίμων».

Η κ. Κουκουμέλη παρουσίασε τους κύριους στόχους της εταιρείας για μείωση της ζάχαρης και όχι αντικατάστασή της από γλυκαντικές ουσίες, πρακτική που συνάδει με τις παγκόσμιες συστάσεις και ανάγκες των καταναλωτών.

Ειδικότερα, έγινε αναφορά στο επαναλανσάρισμα της νέας σειράς προϊόντων Κρι Κρι επιδόρπια γιαουρτιού με φρούτα τα οποία περιέχουν 26% λιγότερη ζάχαρη, χαμηλά λιπαρά και θερμίδες, ενώ δεν περιέχουν χρωστικές ουσίες και συντηρητικά. Παράλληλα, είναι πλούσια σε ασβέστιο, συμβάλλοντας στην πεπτική υγεία.

Επιπλέον, μείωση από 13 έως 35% στα συνολικά σάκχαρα, ανάλογα με την προϊοντική κατηγορία, έγινε και σε όλα τα προϊόντα Κρι Κρι Kids επιδόρπια γιαουρτιού, που κατέχουν την 1η θέση στις καρδιές των παιδιών. Τα Κρι Κρι Kids παρασκευάζονται αποκλειστικά από 100% ελληνικό γάλα ημέρας, χωρίς χρωστικές ουσίες και συντηρητικά.

Τέλος, η κ. Κουκουμέλη αναφέρθηκε στο λανσάρισμα του 1ου βρεφικού γιαουρτιού στην ελληνική αγορά με ονομασία «Το πρώτο μου γιαουρτάκι». Το νέο αυτό προϊόν αποτελεί το πρώτο γιαούρτι ειδικά σχεδιασμένο για βρέφη από 6 μηνών με την σύμφωνη γνώμη του Ελληνικού Κολλεγίου Παιδιάτρων με ελληνικό γάλα ημέρας και ήπιες καλλιέργειες, χωρίς πρόσθετα σάκχαρα ή συντηρητικά.

Την ενημερωτική εκδήλωση παρακολούθησαν στελέχη επιχειρήσεων, ακαδημαϊκοί και φοιτητές Πανεπιστημιακών και Ερευνητικών Ιδρυμάτων, καθώς και εκπρόσωποι της Πολιτείας και των Φορέων σχετικών με τη διατροφή.

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Δυναμική ελληνική συμμετοχή στην μεγαλύτερη κινητοποίηση CEOs πανευρωπαϊκά

bizness.gr

Published

on

CEO

Στην μεγαλύτερη πρωτοβουλία υποστήριξης ενός βιώσιμου μέλλοντος που έχει γίνει σε ευρωπαϊκό επίπεδο από τον ιδιωτικό τομέα, μετέχουν 34 διευθύνοντες σύμβουλοι (CEOs) επιχειρήσεων από την Ελλάδα-μέλη του CSR HELLAS. Πανευρωπαϊκά, περισσότεροι από 370 διευθύνοντες σύμβουλοι δηλώνουν πως είναι έτοιμοι να δράσουν από κοινού για μια Βιώσιμη Ευρώπη μέχρι το 2030, την ώρα που 149 ευρωπαϊκοί κλαδικοί φορείς πιέζουν για μια νέα φιλόδοξη επιχειρηματική στρατηγική για την Ευρώπη, ενώ παράλληλα τα θεσμικά όργανα της ΕΕ φαίνεται να είναι έτοιμα να ενστερνιστούν μία «πράσινη» προσέγγιση σε όλο το φάσμα των αρμοδιοτήτων τους.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, το 2020, το CSR Europe θα καλέσει όλους τους διαμορφωτές πολιτικής μαζί με τους εκπροσώπους επιχειρήσεων και κλαδικών φορέων προκειμένου να αναζητήσουν και προτείνουν λύσεις που θα οδηγήσουν σε ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων σε εθνικό, ευρωπαϊκό αλλά και διεθνές επίπεδο. Οι υπογράφοντες CEOs που προέρχονται από όλους τους κλάδους της επιχειρηματικής δραστηριότητας σε όλη την Ευρώπη, δηλώνουν έτοιμοι να δράσουν για να επιταχύνουν τη βιώσιμη ανάπτυξη, να αντιμετωπίσουν την κλιματική αλλαγή και να δημιουργήσουν ευημερία χωρίς αποκλεισμούς.

Επίσης, το CSR Europe θα παρουσιάσει, προς τους νέους προέδρους της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, Ούρσουλα φον ντερ Λέιν (Ursula von der Leyen), Σαρλ Μισέλ (Charles Michel» και Νταβίντ μαρία Σασόλι (David Maria Sassoli) αντίστοιχα, την πρόσκληση σε δράση για μια αειφόρο Ευρώπη έως το 2030, μαζί με τον πλήρη κατάλογο των υπογραφόντων CEOs και των εταιρειών τους.

Η χωρίς προηγούμενο κινητοποίηση στέφθηκε από επιτυχία χάρη στις προσπάθειες των 40 και πλέον εθνικών δικτύων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του CSR Europe, όπως το CSR HELLAS για την Ελλάδα. Το CSR HELLAS, συμμετέχοντας στο Διοικητικό Συμβούλιο του CSR Europe, θα συνεχίσει να έχει ενεργό ρόλο και να ενημερώνει έγκαιρα τα μέλη του για όλες τις σχετικές με το θέμα εξελίξεις και τη νέα Ευρωπαϊκή πολιτική σε σχέση με τη βιωσιμότητα.

Tο CSR HELLAS είναι μη κερδοσκοπικό επιχειρηματικό σωματείο, που ιδρύθηκε το 2000, με σκοπό την διάδοση των αρχών της βιώσιμης ανάπτυξης στην ελληνική επιχειρηματική κοινότητα. Σήμερα τα μέλη του ανέρχονται σε 133. Είναι εθνικός εταίρος του CSR Europe, του ηγετικού Ευρωπαϊκού φορέα για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, συνεργάζεται παράλληλα με το UN Global Compact (Οικουμενικό Σύμφωνο των Ηνωμένων Εθνών για τις επιχειρήσεις) για τον συντονισμό του Ελληνικού Δικτύου του Οικουμενικού Συμφώνου (Global Compact Network Hellas) και εκπροσωπεί στην Ελλάδα το Παγκόσμιο Δίκτυο CSR 360.

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

ΣΕΒΕ: Καθοδική η πορεία των εμπορευματικών συναλλαγών της Ελλάδας τον Οκτώβριο

bizness.gr

Published

on

ΣΕΒΕ - Εξαγωγές

Όπως προκύπτει από τα προσωρινά στοιχεία που δημοσίευσε σήμερα 06.12.2019 η Ελληνική Στατιστική Αρχή και επεξεργάστηκε το Ινστιτούτο Εξαγωγικών Ερευνών και Σπουδών (ΙΕΕΣ) του ΣΕΒΕ, οι ελληνικές εξαγωγές παρουσίασαν μείωση τον Οκτώβριο 2019 έναντι του αντίστοιχου μήνα του 2018, κατά €287,0 εκατ.

Συγκεκριμένα, οι εξαγωγές μας ανήλθαν σε €2.865,2 εκατ. έναντι €3.152,2 εκατ. τον Οκτώβριο 2018, με τη μείωση να διαμορφώνεται σε 9,1%. Αντίστοιχα καθοδικά κινήθηκαν και οι εισαγωγές της Ελλάδας, καθώς διαμορφώθηκαν σε €4.832,1 εκατ. έναντι €5.230,4 εκατ. τον Οκτώβριο 2018, με τη διαφορά να ανέρχεται σε €398,3 εκατ., δηλαδή μείωση της τάξης του 7,6%. Παράλληλα, οι μειώσεις στις εμπορευματικές συναλλαγές της χώρας τον Οκτώβριο είχαν ως αποτέλεσμα τη μείωση του εμπορικού μας ελλείμματος από €2.078,2 εκατ. σε €1.966,9 εκατ. ευρώ.

Εμπορευματικές μας συναλλαγές στο α’ δεκάμηνο 2019

Εξετάζοντας τις εμπορευματικές μας συναλλαγές στο α’ δεκάμηνο 2019, παρατηρούμε ότι τόσο οι εξαγωγές, όσο και οι εισαγωγές διαγράφουν ανοδική πορεία συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2018.

Πιο αναλυτικά, οι εξαγωγές διαμορφώθηκαν σε €28.160,4 εκατ. τη φετινή χρονιά έναντι €27.818,2 εκατ. πέρυσι, με τη διαφορά να ανέρχεται σε €342,2 εκατ., δηλαδή 1,2%. Αντίστοιχα, οι εισαγωγές της Ελλάδας στο διάστημα Ιανουάριος-Οκτώβριος 2019, ανήλθαν στο ποσό των €46.656,2 εκατ. έναντι €45.287,5 εκατ. στο αντίστοιχο διάστημα του 2018, ενώ το εμπορικό ισοζύγιο παρουσίασε έλλειμμα €18.495,8 εκατομμυρίων, αυξημένο κατά €1.026,5 εκατ., δηλαδή 5,9% συγκριτικά με το α’ δεκάμηνο 2018.

Το παζλ των ελληνικών εξαγωγών

Όσον αφορά στους κλάδους που συνθέτουν το παζλ των ελληνικών εξαγωγών και εξαιρώντας τα πετρελαιοειδή, τα βιομηχανικά προϊόντα όπως και τα λίπη και έλαια συνεχίζουν την καθοδική τους πορεία, με τη μείωση να διαμορφώνεται σε €108,8 εκατ., δηλαδή 2,5% για τα βιομηχανικά και €69,3 εκατ., δηλαδή 17,7% για τα λίπη και έλαια.

Αντίθετα, οι εξαγωγές τροφίμων αυξήθηκαν κατά €98,3 εκατ., δηλαδή 2,6%, των χημικών προϊόντων κατά €530,9 εκατ., δηλαδή 18,4%, των μηχανημάτων και οχημάτων κατά €174,7 εκατ., δηλαδή 7,1%, διάφορων βιομηχανικών προϊόντων κατά €467,9 εκατ., δηλαδή 24,7%, των πρώτων υλών κατά €77,6 εκατ. ευρώ, δηλαδή 7,3% και τέλος των ποτών και καπνών κατά €28,2 εκατ., δηλαδή 4,7%.

Οι χώρες της Ε.Ε.

Τέλος, οι χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης αποτελούν το βασικό αποδέκτη των ελληνικών εξαγωγών, καθώς απορροφούν το 56,1% του συνόλου των προϊόντων, ενώ αν εξαιρέσουμε τα πετρελαιοειδή το ποσοστό ανέρχεται σε 68,6%. Αντίστοιχα, για τις Τρίτες Χώρες προορίζεται το 43,9% του συνόλου των ελληνικών προϊόντων και το 31,4% αν παραλείψουμε τα πετρελαιοειδή.

Continue Reading
Advertisement

Trending