Connect with us

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Σε νέες συμβάσεις προχώρησε η ΕΤΑΔ το 2019, αναμένει μειώσεις εσόδων το 2020

Avatar

Published

on

ΕΤΑΔ
Φωτογραφία Αρχείου

Οι αρνητικές επιδράσεις της πανδημίας «ρίχνουν τη σκιά» τους στον φετινό ισολογισμό της Εταιρείας Ακινήτων του Δημοσίου, σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας.

Η ΕΤΑΔ αναμένεται να έρθει αντιμέτωπη με συρρίκνωση των εσόδων της κατά 9,1 εκατ. ευρώ σε σύγκριση με τον αρχικό προϋπολογισμό, με τις μειώσεις να αφορούν πρωτίστως στα έσοδα χερσαίας ζώνης Μαρίνων, Τουριστικά Συγκροτήματα και Ξενοδοχεία, Παραθαλάσσιες Εκτάσεις, Καταστήματα Υγειονομικού Ενδιαφέροντος και Κάμπινγκ.

Πιο αναλυτικά, υπάρχει πρόβλεψη για περιορισμό των εσόδων της τάξης των 5,2 εκατ. ευρώ, σε σύγκριση με τον αρχικό προϋπολογισμό, καθώς επιχειρηματικές μονάδες προχώρησαν σε αναστολή λειτουργίας κατά την περίοδο του lockdown. Επιπροσθέτως, αναμένεται μείωση των εσόδων κατά 3,9 εκατ. ευρώ λόγω της στη μειωμένης καταβολή μισθωμάτων κατά 40% για τις πληττόμενες επιχειρήσεις – μισθωτές της ΕΤΑΔ ΑΕ.

Η ΕΤΑΔ σε αριθμούς

Για 2019, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας διαμορφώθηκε στα 50,9 εκατ. ευρώ έναντι ποσού 47,4 εκατ. ευρώ το 2018, ήτοι σημείωσε αύξηση κατά ποσοστό 7,46%. Τα έσοδα από μισθώματα αποτελούν τη σημαντικότερη πηγή εσόδων της ΕΤΑΔ κατά ποσοστό 68,6% του συνόλου του κύκλου εργασιών της.

Τα αποτελέσματα (κέρδη) προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων αυξήθηκαν κατά 63 εκατ. ευρώ σε σχέση με την προηγούμενη χρήση και συγκεκριμένα ανήλθαν το 2019 σε κέρδη 70,8 εκατ. ευρώ έναντι κερδών ύψους 7,8 εκατ. ευρώ το 2018.

Η μεταβολή προέκυψε κυρίως από την αύξηση των αποτελεσμάτων αναπροσαρμογής επενδύσεων σε ακίνητα από -0,22 εκατ. ευρώ το 2018 σε 72,7 εκατ. ευρώ το 2019. Τα κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν για το 2019 σε 71,52 εκατ. έναντι κερδών 12,71 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος.

Το κόστος λειτουργίας

Το τελευταίο οικονομικό έτος τα λειτουργικά κόστη της εταιρείας ανήλθαν σε 57,8 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά ποσοστό 39,12% σε σχέση με τη χρήση 2018, οπότε είχε ανέλθει σε 41,54 εκατ. ευρώ.

Οι συμβάσεις του 2019

Σημειώνεται ότι κατά τη διάρκεια του 2019, η εταιρεία πραγματοποίησε νέες συμβάσεις μίσθωσης ακινήτων ύψους 2,1 εκατ. ευρώ, 17 διαγωνισμούς πωλήσεων με συνολικό τίμημα 1,2 εκατ. ευρώ, προετοιμασία πώλησης ακινήτων σε υπάρχουσες επιχειρηματικές μονάδες ύψους 2,5 εκατ. ευρώ, και 5 διαγωνισμούς εκμίσθωσης μέσω e-auctions.

Ταυτόχρονα εξακολούθησε την εξυγίανση υφιστάμενων συμβάσεων. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι έτρεξε ο διαγωνισμός μακροχρόνιας μίσθωσης της ξενοδοχειακής μονάδας Ξενία Χίου, καθώς και οι διαγωνισμοί μακροχρόνιας μίσθωσης δύο ιστορικών τουριστικών περιπτέρων στους Δελφούς.

Η δικαστική διαμάχη με τον όμιλο Μαντωνανάκη για το Grand Resort Lagonissi

Η ΕΤΑΔ έχει ασκήσει ενώπιον του Εφετείου σειρά αγωγών ακύρωσης ή αλλιώς αναγνώρισης της ανυπαρξίας των διαιτητικών αποφάσεων που εκδόθηκαν μέσα στο 2019 έως και το Φεβρουάριο του 2020 κι έχουν κάνει δεκτές κατά ένα μέρος τις αγωγές των εταιρειών του ομίλου Μαντωνανάκη.

Ο ομίλος Μαντωνανάκη διεκδικεί δεκάδες εκατ. ευρώ ως διαφυγόντα κέρδη από τις επενδύσεις που ουδέποτε πραγματοποιήθηκαν, με υπαιτιότητα, όπως ισχυρίζεται, της ΕΤΑΔ, ως απώλεια επιχορηγήσεων που θεωρεί ότι θα λάμβανε από το Δημόσιο εάν είχε υποβάλει τη σχετική αίτηση.

Το ξενοδοχειακό συγκρότημα του Λαγονησίου εκμισθώθηκε αρχικά στην «Αττικός Ηλιος» το 1999 και μέχρι σήμερα έχουν ασκηθεί πολλές αγωγές αποζημίωσης από τον όμιλο ενώπιον του Διαιτητικού Δικαστηρίου.

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Ιδού ο μειοδότης για το “χρυσό” συμβόλαιο 1,8 δισ. ευρώ της νέας Γραμμής 4 του Μετρό

bizness.gr

Published

on

Φωτογραφία αρχείου

Με μεγάλη νικήτρια την κοινοπραξία ΑΒΑΞ ΑΕ-GHELLA–ALSTOM ολοκληρώθηκε πριν από λίγο η διαδικασία αποσφράγισης των οικονομικών προσφορών για τη νέα Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας. Στις 2 το μεσημέρι, στα γραφεία της Αττικό Μετρό παρουσιάστηκαν, η Επιτροπή του διαγωνισμού, και από ένας μόνο εκπρόσωπος των δύο “μονομάχων”.

Εκεί ανοίχθηκαν οι προσφορές στην οποία μειοδότησε η κοινοπραξία στην οποία ηγείται η ΑΒΑΞ με ποσό 1,158 δισ.ευρώ (περίπου 12,19%). Ουσιαστικά η αγορά όλο το προηγούμενο διάστημα είχε προδικάσει την εξέλιξη αυτή, και τώρα επιβεβαιώνεται. Η κοινοπραξία είναι πλέον επικεφαλής της κούρσας αναδοχής του “χρυσού” συμβολαίου των 1,8 δισ.ευρώ, του μεγαλύτερου δημόσιου έργου όλων των εποχών, το οποίο συγχρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ 2014-2020.

Μεγάλη χαμένη είναι η κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ–ANSALDO– HITACHI που έδωσε ποσό 1,180 δισ.ευρώ (ποσοστό περίπου 10,57%) που είχε επενδύσει στο έργο, ενώ εδώ και καιρό, σύμφωνα με πληροφορίες εδώ και μήνες προετοιμαζόταν για το σενάριο απώλειας του μεγάλου αυτού έργου. Ερώτημα αποτελεί αν θα υπάρξει κάποια συνέχεια με ενστάσεις ή προσφυγές μέχρι να φτάσουμε στις υπογραφές.

Τώρα για τη συνέχεια η επιτροπή θα πρέπει να συντάξει το πρακτικό του διαγωνισμού και να κατακυρωθεί από το Δ.Σ. της Αττικό Μετρό, δίνοντας οντότητα στην αναδοχή του έργου. Θα υπάρξει σύμφωνα με τον νόμο, μία δεκαήμερη περίοδος στην οποία μπορούν να κατατεθούν ενστάσεις. Περνώντας αυτό το διάστημα, θα ανακηρυχθεί ο προσωρινός ανάδοχος στον οποίο θα ζητηθούν τα προβλεπόμενα δικαιολογητικά για την ανάληψη πλέον του έργου, μεταξύ των οποίων και η εγγυητική επιστολή καλής συμμετοχής.

Η σύμβαση κατασκευής θα φύγει για το Ελεγκτικό Συνέδριο και προτελευταίο βήμα είναι η αποστολή της στη Βουλή όπου θα γίνει και η πανηγυρική της παρουσίαση (είθισται για όλα τα χαρακτηριζόμενα ως “μεγάλα έργα”). Η μεγάλη ημέρα, θα είναι η ημέρα υπογραφής του έργου, μεταξύ της Αττικό Μετρό και του ανάδοχου σχήματος.

Πρόκειται σαφώς για μία δικαίωση της κυβερνητικής επιλογής διάσωσης του διαγωνισμού, του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή που διατήρησε και προχώρησε έναν κατά πολλούς “νεκρό διαγωνισμό” και της Αττικό Μετρό που μπόρεσε να φέρει εις πέρας ένα “mission impossible”.

Το ιστορικό του έργου

Στις 10 Απριλίου του 2017 η Αττικό Μετρό, 12 χρόνια μετά την πρώτη εξαγγελία για την υλοποίηση μίας νέας γραμμής Μετρό, προκηρύσσει τη δημοπράτηση της 4ης Γραμμής του Μετρό. Αρχικά ο διαγωνισμός ήταν να ξεκινήσει την 1η Ιουνίου όμως με δύο παρατάσεις, θα φτάσουμε στην 10η Αυγούστου 2017, όταν εκδηλώνουν ενδιαφέρον 4 ισχυρά σχήματα.

1. ΤΕΡΝΑ ΑΕ- VINCI-SIEMENS AG “TVS”
2. ΑΒΑΞ ΑΕ- GHELLA SpA –ALSTOM TRANSPORT S.A.
3. ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ – ANSALDO STP S.p.A – HITACHI RAIL ITALY SPA
4. FCC – ARCHIRODON-ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ

Σχεδόν άμεσα, ξεκίνησαν εκατέρωθεν ενστάσεις ανάμεσα στους ενδιαφέρομενους και από αυτή τη διαδικασία τέθηκε εκτός το σχήμα FCC – ARCHIRODON-ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ. Ακολούθησε βροχή ενστάσεων και προσφυγών στο ΣτΕ και τελικά φτάσαμε στην 15η Μαρτίου 2019 όπου πραγματοποιείται η Β`φάση του διαγωνισμού. Σε αυτή, αποχωρεί την τελευταία στιγμή το σχήμα ΤΕΡΝΑ ΑΕ- VINCI-SIEMENS. Στην τεχνική προσφορά παίρνει προβάδισμα η κοινοπραξία στην οποία ηγείται η ΑΒΑΞ όμως αυτό λίγη σημασία έχει καθώς ο διαγωνισμός είναι “μειοδοτικός”, δηλαδή το έργο αναλαμβάνει αυτός που στο τελικό στάδιο θα δώσει την μεγαλύτερη έκπτωση.

Περνώντας στην πιο κρίσιμη φάση του διαγωνισμού οι δύο κοινοπραξίες που έμειναν στην κούρσα διεκδίκησης του έργου, ΑΒΑΞ ΑΕ- GHELLA SpA –ALSTOM TRANSPORT και ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ – ANSALDO STP S.p.A – HITACHI RAIL ITALY SPA, καταθέτουν προσφυγές στο ΣτΕ ενώ αντίστοιχες προσφυγές κατατίθενται από τα σχήματα της ΤΕΡΝΑ και του Μυτιληναίου. Οι δύο τελευταίες απορρίπτονται, όμως στην εκδίκαση των προσφυγών των δύο διεκδικητών, οι αιτιάσεις και των δύο που αφορούσαν το πρακτικό αξιολόγησης των τεχνικών προσφορών, γίνονται δεκτές.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ο διαγωνισμός να μπλοκάρει και να απειλείται με ακύρωση. Ειδικά στην περίπτωση που οι κύριες προσφυγές γίνονταν δεκτές στη δεύτερη και κρίσιμη εκδίκαση του ΣτΕ. Σε όλη αυτή τη διαδικασία η κυβέρνηση και το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών είχε πολλές ευκαιρίες να ακυρώσει και να επαναδημοπρατήσει το έργο, όμως με μία προφανώς πολιτική απόφαση αποφασίζεται να προχωρήσει με κάθε τρόπο ο διαγωνισμός και να ολοκληρωθεί.

Αναζητώντας τη λύση, η Αττικό Μετρό προχωρά σε επαναξιολόγηση του πρακτικού και πριν από ένα περίπου μήνα το στέλνει στο Συμβούλιο της Επικρατείας. Στο νέο πρακτικό δεν γίνεται καμία ένσταση και ο δρόμος για την ολοκλήρωση του διαγωνισμού ανοίγει και πάλι. Λίγες μέρες αργότερα, οι δύο προσφυγές των δύο σχημάτων που διεκδικούν το έργο αποσύρονται και έτσι φτάσαμε στην σημερινή ιστορική μέρα για το έργο.

Ποια είναι η νέα “πορτοκαλί” Γραμμή του Μετρό της Αθήνας

Η νέα Γραμμή 4 ΑΛΣΟΣ ΒΕΙΚΟΥ-ΓΟΥΔΗ θα καλύψει κυρίως πυκνοκατοικημένες περιοχές του Δήμου Αθηναίων (9 σταθμούς) και των πέριξ Δήμων. Θα ξεκινά από το Άλσος Βεϊκου στο Γαλάτσι και περνώντας από Κυψέλη, Γκύζη, Εξάρχεια, Κολωνάκι, Ιλίσια και Ζωγράφου θα καταλήγει στο Γουδή. Θα έχει μήκος 12,9χλμ και θα περιλαμβάνει 15 υπόγειους σταθμούς. Στη σύμβαση περιλαμβάνεται και η προμήθεια 18 υπεραυτόματων συρμών που θα κινούνται χωρίς οδηγό. Σταθμοί Ανταπόκρισης θα είναι οι Σταθμοί: Ακαδημίας (με στ.Πανεπιστήμιο-Γραμμή 2), Ευαγγελισμός (με Γραμμή 3). Στην Ακαδημία θα υπάρχει συνδετήρια υπόγεια διάβαση που θα ενώνει τη Γραμμή 4 με τη Γραμμή 2. Για την κατασκευή θα χρησιμοποιηθούν 2 Μετροπόντικες (ένας σε κάθε άκρο) για να συντομεύσει ο χρόνος διάνοιξης, ενώ υπάρχει πρόβλεψη και για τρίτο εφόσον κριθεί απαραίτητο.

Η γραμμή 4 θα κατασκευαστεί με πιο μοντέρνα χαρακτηριστικά, θα υπάρχει μία σήραγγα διπλής κατεύθυνσης, όλοι οι σταθμοί θα είναι πλάγιοι, όμως θα διαθέτουν συρμούς υπεραυτόματους που θα κινούνται χωρίς οδηγό αλλά με συνοδό ενώ θα υπάρχουν θύρες ασφαλείας στις αποβάθρες οι οποίες θα ανοίγουν μόνο όταν ο συρμός θα έχει φτάσει και θα έχει ακινητοποιηθεί.

Θα κατασκευαστούν οι παρακάτω σταθμοί:

1.Σταθμός ‘Άλσος Βεΐκου, Διασταύρωση Βεΐκου και Τραλλέων,
2.Σταθμός Γαλάτσι, Διασταύρωση Γαλατσίου και Βεΐκου,
3.Σταθμός Ελικώνος,
4.Σταθμός Κυψέλη, Πλατεία Κυψέλης,
5.Σταθμός Δικαστήρια, Διασταύρωση Ευελπίδων και Μουστοξύδη,
6.Σταθμός Αλεξάνδρας, Διασταύρωση Αλεξάνδρας και Μουστοξύδη,
7.Σταθμός Εξάρχεια, Πλατεία Εξαρχείων,
8.Σταθμός Ακαδημία, Διασταύρωση Ακαδημίας και Σίνα,
9.Σταθμός Κολωνάκι, Πλατεία Κολωνακίου,
10.Σταθμός Ευαγγελισμός, Διασταύρωση Βασ. Σοφίας, Ριζάρη και Βασ. Κωνσταντίνου,
11.Σταθμός Καισαριανή, Διασταύρωση Υμηττού και Εθν. Αντιστάσεως,
12.Σταθμός Πανεπιστημιούπολη, Εθν. Αντιστάσεως,
13.Σταθμός Ιλίσια, Πλατεία Κύπρου,
14.Σταθμός Ζωγράφου, Πλατεία Γαρδένια, 15.Σταθμός Γουδί, Πλατεία Ελευθερίας.
15.Σταθμός Γουδή, Πλατεία Ελευθερίας

Continue Reading

SPECIAL EDITIONS

Νέο πρόγραμμα σύνδεσης στο φυσικό αέριο EcoHeat από τον ΉΡΩΝΑ

bizness.gr

Published

on

Το νέο πρόγραμμα «EcoHeat» του ΗΡΩΝΑ παρέχει μια οικονομική και ολοκληρωμένη λύση σύνδεσης κατοικιών στο Φυσικό Αέριο, μέσω 24μηνης άτοκης χρηματοδότησης για εγκατάσταση νέου εξοπλισμού αλλά και αντικατάσταση παλαιού λέβητα.

Το «EcoHeat» ανήκει στη νέα σειρά υπηρεσιών «EcoLife» που σχεδίασε ο ΗΡΩΝ, με στόχο την προώθηση της «πράσινης» ενέργειας και την προτροπή των καταναλωτών για τη χρήση «καθαρότερων» μορφών ενέργειας. Χάρη στο νέο πρόγραμμα, τα νοικοκυριά αποκτούν εύκολα πρόσβαση στο Φυσικό Αέριο, το φιλικότερο προς το περιβάλλον καύσιμο, πετυχαίνοντας έως και 65% εξοικονόμηση σε σχέση με άλλες μορφές ενέργειας.

Ειδικότερα, ο ΗΡΩΝ, μέσω του EcoHeat, αναλαμβάνει όλες τις διαδικασίες για την πρόσβαση των οικιακών πελατών στο Φυσικό Αέριο:
1. Εγκατάσταση και έναρξη λειτουργίας όλου του απαραίτητου εξοπλισμού για νέες συνδέσεις
2. Αντικατάσταση του παλαιού λέβητα με σύγχρονους λέβητες συμπύκνωσης τελευταίας γενιάς

Επιπρόσθετα, το «EcoHeat» παρέχει:
• Άτοκη 24μηνη χρηματοδότηση
• Δωρεάν υπηρεσίες αυτοψίας και προσφοράς στο χώρο του πελάτη
• Μεγάλη ευελιξία επιλογής λέβητα συμπύκνωσης τελευταίας τεχνολογίας
• Διευρυμένη εγγύηση εξοπλισμού
• Τεχνική υποστήριξη μέσω εξειδικευμένων συνεργατών
• Υποβολή αίτησης και άμεση επεξεργασία του αιτήματος μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας

Το νέο πρόγραμμα EcoHeat δίνει τη δυνατότητα στους οικιακούς καταναλωτές να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο οικονομικά πακέτα άτοκης χρηματοδότησης εξοπλισμού “Economy” & “Premium”, ανάλογα με τα χαρακτηριστικά και το κόστος του λέβητα.

Τα πακέτα χρηματοδότησης ξεκινούν από 59€ και καλύπτουν τις δαπάνες για προμήθεια, μεταφορά, τοποθέτηση και εγκατάσταση εξοπλισμού καθώς και όποιες εργασίες απαιτούνται για τη μηχανολογική μελέτη, την έναυση αλλά και την ενεργοποίηση της εγκατάστασης Φυσικού Αερίου.

Ο ΗΡΩΝ παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις σε εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο που στοχεύουν στην προστασία του περιβάλλοντος και στην αποτελεσματική αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Η κορυφαία εταιρεία παραγωγής και προμήθειας ενέργειας πρωταγωνιστεί σε αυτές τις δράσεις, αναπτύσσοντας προϊόντα και υπηρεσίες παροχής «πράσινης» και «καθαρής» ενέργειας.

Ο ΗΡΩΝ αποτελεί τον 1ο ιδιώτη που δραστηριοποιήθηκε στην Ελλάδα, στην παραγωγή και προμήθεια ενέργειας. Λειτουργεί 2 μονάδες παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από φυσικό αέριο στην Βοιωτία συνολικής ισχύος 582MW. Περισσότεροι από 210.000 πελάτες σε όλη την Ελλάδα εμπιστεύονται τον ΗΡΩΝΑ για την προμήθειά τους σε ηλεκτρικό ρεύμα και φυσικό αέριο.

Η μετοχική σύνθεση του ΗΡΩΝΑ είναι εγγύηση εμπιστοσύνης και αποτελείται από:
– τον Όμιλο ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, τον μεγαλύτερο Έλληνα επενδυτή σε Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας παγκοσμίως

– την ENGIE, έναν από τους μεγαλύτερους ανεξάρτητους παραγωγούς και προμηθευτές ενέργειας παγκοσμίως με παρουσία σε περισσότερες από 70 χώρες στον κόσμο

– την QATAR PETROLEUM, την κρατική εταιρεία πετρελαίου και φυσικού αερίου του Κατάρ που πρωταγωνιστεί στην αγορά φυσικού αερίου διεθνώς

Περισσότερες πληροφορίες: heron.gr

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Ταυτότητες και διαβατήρια “made in Greece” σε 40 χώρες

bizness.gr

Published

on

«Για το 2020, ο ετήσιος κύκλος εργασιών της εταιρίας, Veridos Ματσούκης Α.Ε., παρά την κρίση του Covid 19 , συνέχισε την ανοδική πορεία των τελευταίων ετών και υπολογίζεται ότι θα υπερβεί τα 50 εκατομμύρια ευρώ».

Αυτό ανέφερε, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, σε πρόσφατη ημερίδα του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου, ο Δημήτρης Ματσούκης, διευθύνων σύμβουλος της Veridos Ματσούκης Α.Ε., της ιδιωτικής εταιρίας που παράγει ταυτότητες, διαβατήρια και άλλα ταξιδιωτικά έγγραφα ασφαλείας.

Αναφερόμενος στο θέμα της διαδικτυακής ημερίδας του Ελληογερμανικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Eπιμελητηρίου που είχε ως τίτλο “Ελληνογερμανική Hμέρα για την Oικονομία και τις Eπενδύσεις” ο κ. Ματσούκης επισήμανε ότι με έδρα και παραγωγική́ μονάδα στο Ίλιον της Αττικής, η εταιρία αποτελεί́ σήμερα μέλος της Γερμανικής Veridos GmbH, δηλαδή́ της κοινοπραξίας μεταξύ́ του ομίλου Giesecke + Devrient GmbH με έδρα το Μόναχο και του Γερμανικού Κρατικού́ Τυπογραφείου Bundesdruckerei GmbH, με έδρα το Βερολίνο. Οι εταιρίες αυτές είναι ηγέτες στη παγκόσμια αγορά́ των εκτυπώσεων ασφάλειας και από́ το 2007 εμπιστεύονται και στηρίζουν τις επενδύσεις της Veridos Ματσούκης στην Ελλάδα.

Το “μυστικό” της επιτυχίας μας , υπογράμμισε ο ίδιος, είναι η αμοιβαία εμπιστοσύνη, ο συνδυασμός της ελληνικής και γερμανικής μακροχρόνιας εμπειρίας, η αξιοποίηση της γερμανικής τεχνολογίας, η αποδεδειγμένη βούληση της ελληνικής πλευράς για επανεπένδυση των κερδών, καθώς επίσης η υψηλή τεχνική κατάρτιση και η απόδοση του ελληνικού προσωπικού.

Σήμερα, πρόσθεσε ο κ. Ματσούκης, περισσότερες από 40 χώρες στον κόσμο, 8 από τις οποίες βρίσκονται στην Ευρώπη μας εμπιστεύονται και οι ταυτότητες, τα διαβατήριά τους και τ’ άλλα έγγραφα ασφαλείας είναι “made in Greece”.

«Με το επενδυτικό πρόγραμμα που ολοκληρώθηκε πρόσφατα ύψους 30 εκατομμυρίων ευρώ,- στο οποίο συνέβαλε και η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων -, ανέφερε ο ίδιος, η Veridos Ματσούκης διαθέτει πλέον μια πλήρως καθετοποιημένη παραγωγική μονάδα με υψηλής τεχνολογίας μηχανήματα, που έχει τη δυνατότητα να παράξει 10 εκατομμύρια διαβατήρια και 30 εκατομμύρια ταυτότητες το χρόνο».

Continue Reading
Advertisement

Trending