Την δεύτερη κατά σειρά κοινή καμπάνια επικοινωνίας δημιουργούν ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού και η Mastercard, στο πλαίσιο της συνεργασίας τους για την ανάδειξη της Ελλάδας ως κορυφαίου ταξιδιωτικού προορισμού.
Η νέα καμπάνια επικοινωνίας, η οποία θα διαρκέσει από τις 10 Ιουλίου έως και τις 30 Σεπτεμβρίου, έχει ως βασικό στόχο την ανάδειξη του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, μεταξύ των ταξιδιωτών από τις αγορές της Γερμανίας, της Δανίας και της Ολλανδίας.
Για την επιτυχημένη στόχευση της καμπάνιας στις παραπάνω αγορές, όπως τονίζεται, χρησιμοποιήθηκαν μία σειρά από εργαλεία της Mastercard, τα οποία, μέσα από την ανάλυση και επεξεργασία δεδομένων, παρέχουν ένα μεγάλο εύρος πολύτιμων πληροφοριών που αφορούν σε ταξιδιωτικές συνήθειες και ενδιαφέροντα των κοινών-στόχος της καμπάνιας, πάντα σύμφωνα με την ανακοίνωση.
Κεντρικό όχημα της καμπάνιας αποτελεί και αυτή τη φορά η ειδικά διαμορφωμένη πλατφόρμα https://visitgreekdestinations.com/, μέσα από την οποία οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν προτάσεις προορισμών και εμπειριών σε όλη την Ελλάδα, για όλη τη διάρκεια του χρόνου, ενώ διαθέτει αποκλειστικά πακέτα προσφορών για κατόχους καρτών Mastercard®, για τη μετακίνηση και τη διαμονή τους.
Παράλληλα, η πλατφόρμα λειτουργεί και ως κόμβος, παρέχοντας στους επισκέπτες τη δυνατότητα να αποκτήσουν εύκολα τη νέα mobile εφαρμογή Visit Greece, που δημιουργήθηκε από τον ΕΟΤ και αποτελεί την επίσημη τουριστική εφαρμογή της χώρας.
Τέλος, τονίζεται ότι για την επιτυχημένη επικοινωνία της καμπάνιας στους επισκέπτες της χώρας μας, τα επικοινωνιακά υλικά της καμπάνιας αναπτύχθηκαν στην αγγλική και στη γερμανική γλώσσα.
Η νέα καμπάνια, όπως και η προηγούμενη, αξιοποιεί όλα τα σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία για τη προώθηση των εμπειριών και των τουριστικών δραστηριοτήτων, μέσα από επιλεγμένα κανάλια όπως Programmatic Display, Google search, Native ads και κοινωνικά δίκτυα.
Ο Δημήτρης Φραγκάκης, γενικός γραμματέας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού δήλωσε ότι «ο ΕΟΤ ενώνει τις δυνάμεις του με την Mastercard, ένα από τα σημαντικότερα brands παγκοσμίως. Είναι μία στρατηγική συνεργασία, που ξεκινήσαμε για πρώτη φορά τον περασμένο Ιανουάριο. Μία συνεργασία που ισχυροποιεί την θέση του τουριστικού μας προϊόντος στις διεθνείς αγορές. Η πανδημία του κορονοϊού μας ανάγκασε να διακόψουμε τον περασμένο Μάρτιο την πολύ επιτυχημένη καμπάνια, προϊόν συνεργασίας ΕΟΤ και Mastercard. Τώρα όμως πιάνουμε ξανά το νήμα από την αρχή και επανερχόμαστε ακόμα πιο δυναμικά και πιο στοχευμένα. Η διεθνής καμπάνια προβολής της χώρας μας είναι ήδη σε πλήρη εξέλιξη. Γι΄ αυτό και δίνουμε μεγάλη σημασία στις συνεργασίες μας με ισχυρούς “παίκτες” της παγκόσμιας αγοράς, όπως ακριβώς αξίζει στη χώρα μας και στο τουριστικό της προϊόν».
Από την πλευρά της η Άσπα Παλημέρη, Country Manager της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, συμπλήρωσε ότι η εταιρία είναι υπερήφανη για τη συνεχή ανάπτυξη της συνεργασίας με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού, καθώς, μέσω αυτής, η Mastercard στηρίζει με συνέπεια και συνέχεια έναν από τους βασικότερους πυλώνες της ελληνικής οικονομίας.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ