Connect with us

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Νέο 4ετές πρόγραμμα για την εφαρμογή πρακτικών κυκλικής οικονομίας από ΜμΕ

bizness.gr

Published

on

Επιχειρήσεις

Στην ακόμη μεγαλύτερη εξοικείωση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων του αγροδιατροφικού τομέα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας (ΠΚΜ) με τις πρακτικές και αρχές της κυκλικής οικονομίας, ώστε να καταστούν πιο ανταγωνιστικές και να κερδίζουν την προτίμηση του καταναλωτικού κοινού, στοχεύει το έργο “SinCE-AFC”, που τρέχει με επικεφαλής την “Ανατολική ΑΕ”, στο πλαίσιο του Interreg Europe.

“Τα τελευταία χρόνια, παγκοσμίως, καταγράφεται ολοένα και πιο αυξανόμενη η τάση των καταναλωτών να προτιμούν την αγορά προϊόντων φιλικών προς το περιβάλλον”, επισήμανε χαρακτηριστικά μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο περιβαλλοντολόγος, δρ Χρήστος Καρκανιάς, της Ανατολικής ΑΕ. Οπως εξήγησε ο κ. Καρκανιάς, “οι μικρομεσαίοι επιχειρηματίες του αγροδιατροφικού τομέα της ΠΚΜ, ιδίως αυτοί της νεότερης ηλικίας, γνωρίζουν ήδη τα πολλαπλά οφέλη της εφαρμογής και υιοθέτησης των καλών πρακτικών της κυκλικής οικονομίας και ο νούμερο ένα ανασταλτικός παράγοντας, για να διαβούν τον δρόμο της, είναι η έλλειψη ρευστότητας”.

Όμως, όπως τόνισε, “αυτό που πρέπει να καταστεί σαφές, αν και οι περισσότεροι ενδιαφερόμενοι το έχουν ήδη αναγνωρίσει, είναι ότι μπορεί μεν να απαιτούνται επενδύσεις, προκειμένου ένας μικρομεσαίος επιχειρηματίας να εισέλθει στον δρόμο της κυκλικής οικονομίας, ωστόσο η απόσβεσή τους γίεται σε μόλις μερικά χρόνια”. Στο πλαίσιο αυτό, υπογράμμισε την ανάγκη “όλοι μας να μπούμε στο νόημα της κυκλικής οικονομίας. Είναι το must της εποχής και πρέπει να μπει δυναμικά στον τρόπο ζωής μας, είναι απαραίτητη”.

Αναφερόμενος στο έργο SinCE-AFC, ο κ. Καρκανιάς επισήμανε ότι υλοποιείται με κοινοτικά κονδύλια, ύψους περίπου 1,520 εκατ. ευρώ και είναι διάρκειας 48 μηνών. Στο έργο συμμετέχουν εννέα εταίροι από επτά χώρες και προτεραιότητές του είναι η διευκόλυνση των οριζόντιων μηχανισμών που υποστηρίζουν και ενισχύουν την επιχειρηματικότητα των ΜΜΕ στον κλάδο της αγροδιατροφής, μέσω της εκμετάλλευσης των ευκαιριών της κυκλικής οικονομίας.

Μέσω της υλοποίησής του θα προκύψουν: ανταλλαγή γνώσεων και εμπειριών που προκύπτουν κατά την υλοποίηση του έργου, δημοσιοποίηση αποτελεσμάτων υλοποίησης του έργου, ευκαιρίες συμμετοχής σε συναντήσεις των εταίρων του έργου και θεματικών σεμιναρίων για τα μέλη της Τοπικής Ομάδας Υποστήριξης. επικοινωνία με μέλη των τοπικών ομάδων Υποστήριξης των υπόλοιπων εταίρων του έργου και προτάσεις για διαμόρφωση στρατηγικών και εργαλείων πολιτικής.

Αναφερόμενος στην κυκλική οικονομία στον αγροδιατροφικό τομέα και τις ενδεικτικές δράσεις, ο ίδιος επισήμανε ότι η εφαρμογή της στην παραγωγή οδηγεί σε: μείωση περιβαλλοντικού αποτυπώματος πρώτων υλών, αειφόρος διαχείριση υδάτων, αξιοποίηση παραπροϊόντων, εναλλακτικές αγορές και στη μεταποίηση σε: βιομηχανική συμβίωση, αξιοποίηση «αποβλήτων», διαχείριση νερού και ενέργειας, υλικά συσκευασίας.

Η υιοθέτηση της κυκλικής οικονομίας στη διάθεση προϊόντων οδηγεί σύμφωνα με τον ίδιο σε περιορισμό συσκευασμένων προϊόντων, «τυποποίηση» προϊόντων, προσαρμογή προωθητικών πολιτικών, ανακύκλωση, παραγωγή κομπόστ, συσσίτια και εναλλακτική εστίαση. Σήμερα στη Θεσσαλονίκη πραγματοποίησε την πρώτη της συνεδρίαση η τοπική ομάδα υποστήριξης του έργου.

 

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Virtus International Partners: Επενδύει στην διεθνή αγορά των premium αναψυκτικών

bizness.gr

Published

on

Virtus International Partners

Η εταιρεία Virtus International Partners, διαχειρίστρια του Virtus South European Fund, μετά την πρόσφατη συμμετοχή της στα πολυκαταστήματα Αttica, αλλά και στην ASTIR Vitogiannis Α.Ε. το 2017, προχωρά στην τρίτη επένδυσή της, αποκτώντας το 51% της εταιρείας ESM Effervescent Sodas Management Ltd., μητρική της Three Cents Limited (UK). Η εταιρεία δραστηριοποιείται στον κλάδο των «Premium Mixers & Tonics», έναν από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους κλάδους διεθνώς.

Η Three Cents (www.threecents.co.uk) ιδρύθηκε το 2014 από ανθρώπους με πολύχρονη εμπειρία αλλά και βαθιά γνώση των αναγκών στην αγορά των premium προϊόντων, που να απευθύνεται τόσο στους επαγγελματίες bartenders, αλλά και τους απλούς καταναλωτές. Ο Βασίλης Καλαντζής, με σημαντική δραστηριότητα στην εισαγωγή και διανομή ποτών, μαζί με τους Δημήτρη Νταφόπουλο, Γιώργο Μπάγκο και Γιώργο Τσιρίκο, τρεις επαγγελματίες bartenders με πολλαπλές διακρίσεις σε διαγωνισμούς στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ξεκίνησαν με την ιδέα να δημιουργήσουν ένα προϊόν που θα απευθύνεται στην διεθνή αγορά των premium αναψυκτικών και των cocktail mixers.

Η Three Cents ξεκίνησε σαν η μοναδική ελληνική εταιρεία στον κλάδο της και εξελίσσεται σε ηγέτη της συγκεκριμένης αγοράς στην Ελλάδα. Παράλληλα πραγματοποιεί εξαγωγές, ισχυροποιώντας τη θέση της στην παγκόσμια αγορά, με τον αριθμό των χωρών να φτάνει σήμερα τις 34. Τα προϊόντα της Three Cents έχουν αποσπάσει σημαντικές διεθνείς διακρίσεις, ενώ με βάση έρευνα του Drinks International (www.drinksint.com) έχουν καταταγεί στην 1η δεκάδα παγκοσμίως στα «Best Selling Βrands» και στα «Top Trending Brands» στην κατηγορία τους για το 2019.

Το Virtus South European Fund αποφάσισε να επενδύσει στην Three Cents γιατί πληροί όλες τις προϋποθέσεις ενός διεθνούς brand. Η διοικητική της ομάδα έχει όραμα, το προϊόν είναι πρωτοποριακό και με τον κατάλληλο σχεδιασμό και οργάνωση μπορεί να εξελιχθεί γρήγορα σε έναν διεθνή brand-leader στην κατηγορία των premium mixers.

Ο κος Βασίλης Καλαντζής, μέτοχος της Three Cents, δήλωσε:

«Είναι μεγάλη μας χαρά να καλωσορίζουμε την Virtus International Partners στην οικογένεια της Three Cents. Η συμμετοχή της αποτελεί για εμάς ψήφο εμπιστοσύνης στις συνεχείς προσπάθειές μας να αναδείξουμε διεθνώς ένα ελληνικό προϊόν αλλά και να μετατρέψουμε μια ιδέα που ξεκίνησε μεταξύ μιας παρέας σε ένα διεθνές success story».

Ο Managing Partner της Virtus International Partners κος Λάμπρος Παπακωνσταντίνου δήλωσε:

«Μετά από προσεκτική ανάλυση και μελέτη της αγοράς, αποφασίσαμε να επενδύσουμε σε μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες ελληνικές εταιρείες, με σκοπό να βοηθήσουμε στην περαιτέρω ανάπτυξή της. Ως επενδυτής στην Three Cents, θα συνεισφέρουμε στο να καταστεί η εταιρεία ένας από τους πρωταγωνιστές του κλάδου στην διεθνή αγορά και να αναδείξουμε τα προϊόντα της σε ένα διεθνές Premium Brand».

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Βραβείο καλύτερης ασφαλιστικής 2020 για την Εθνική Ασφαλιστική

bizness.gr

Published

on

Κτίριο Εθνικής Ασφαλιστικής στη Συγγρού

Ως η καλύτερη ασφαλιστική εταιρεία της ελληνικής αγοράς για το 2020 αναδείχθηκε η Εθνική Ασφαλιστική, στο πλαίσιο του διαγωνισμού Best Car, που διοργανώνει κάθε χρόνο το περιοδικό Auto Τρίτη.

Στο διαγωνισμό συμμετείχαν περισσότερα από 40.000 άτομα -αναγνώστες του AutoΤρίτη – ψηφίζοντας για το καλύτερο αυτοκίνητο της χρονιάς αλλά και την καλύτερη ασφαλιστική εταιρεία.

Η ψηφοφορία έγινε είτε ηλεκτρονικά μέσω ειδικής εφαρμογής, είτε μέσω εντύπου (κουπόνι) που μοιράζεται στους χιλιάδες επισκέπτες της Έκθεσης Αυτοκινήτου η οποία διοργανώνεται στην Αθήνα. Ο κάθε αναγνώστης – χρήστης (άνω των 18 ετών και με έγκυρη άδεια οδήγησης) έχει δικαίωμα μόνο μίας συμμετοχής.

Η Εθνική Ασφαλιστική συγκέντρωσε μακράν το μεγαλύτερο ποσοστό των ψήφων (18,5%), κατακτώντας την πρώτη θέση στις προτιμήσεις των συμμετεχόντων. Όπως σημειώνει η εταιρεία σε σχετική ανακοίνωσή της, πρόκειται για μία διάκριση που για την εταιρεία μας έχει ιδιαίτερη σημασία και βαρύτητα καθώς η κριτική επιτροπή που την ανέδειξε ως την καλύτερη του χώρου είναι το κοινό, οι ασφαλισμένοι της.

Η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του διαγωνισμού Best Car 2020 έγινε σε ειδική εκδήλωση παρουσία 120 στελεχών της αγοράς του αυτοκινήτου και θεσμικών εκπροσώπων (ΙΟΑΣ, ΟΦΑΕ).

Την τιμητική διάκριση για λογαριασμό της Εθνικής Ασφαλιστικής παρέλαβε ο κ. Νίκος Μιαούλης, προϊστάμενος Τομέα Διαφήμισης της εταιρείας, από τον διευθυντή Σύνταξης του Περιοδικού Auto Τρίτη, κ. Καπογιάννη.

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Κέρδη τριμήνου ρεκόρ για την Apple – Τα iPhone έκαναν τη διαφορά

bizness.gr

Published

on

Apple, iphone

Η Apple εμφάνισε νέα κέρδη ρεκόρ στο τελευταίο τρίμηνο του 2019, δικαιολογώντας τον υπερδιπλασιασμό της αξίας της μετοχής της πέρυσι. Τα βελτιωμένα οικονομικά αποτελέσματα οφείλονται κυρίως στις ισχυρές πωλήσεις των τηλεφώνων iPhones για πρώτη φορά εδώ κι ένα χρόνο, αλλά και στις απρόσμενα καλές πωλήσεις των ‘έξυπνων’ ρολογιών (Apple Watch) και των ασύρματων ακουστικών της (AirPods), που αυξήθηκαν κατά 44%.

Οι αναλυτές της Γουόλ Στριτ είχαν εκτιμήσει ότι τα iPhones θα είχαν στάσιμες ή και πτωτικές πωλήσεις, αλλά διαψεύστηκαν, καθώς αυτές αυξήθηκαν κατά σχεδόν 8%, από 52 δισεκατομμύρια δολάρια πριν ένα χρόνο σε 56 δισ. δολ., με αιχμή τα νέα iPhone 11 και iPhone 11 Pro. Οι συνολικές πωλήσεις από όλα τα προϊόντα και υπηρεσίες της (Apple Pay, Apple Arcade, Apple TV+) στο τέταρτο τρίμηνο του 2019 αυξήθηκαν κατά 8% σε σχέση με το τελευταίο τρίμηνο του 2018, φθάνοντας τα 91,8 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ τα καθαρά κέρδη της διαμορφώθηκαν σε 22,2 δισ. δολ., αυξημένα κατά 11%.

Η αύξηση των πωλήσεων ήταν καλύτερη στην Ευρώπη (άνοδος 14% στο τελευταίο τρίμηνο) σε σχέση με την Αμερική (11%) και την Κίνα (3%). Εκτιμάται ότι παγκοσμίως βρίσκονται πλέον σε λειτουργία πάνω από ενάμισι δισεκατομμύριο συσκευές της Apple (υπολογιστές Mac, κινητά iPhones, ταμπλέτες iPads κ.α.), έναντι 1,4 δισεκατομμυρίων πριν ένα έτος.

Παράλληλα η εταιρεία έθεσε ως στόχο να έχει μέχρι το τέλος του 2020 μια παγκόσμια βάση 600 εκατομμυρίων συνδρομητών για τις διάφορες υπηρεσίες της (μουσική, τηλεόραση, ηλεκτρονικά παιχνίδια κ.α.), από 480 εκατομμύρια που έχει τώρα και 360 εκατομμύρια που είχε πριν ένα χρόνο. Τα συνολικά έσοδα από τις κάθε είδους υπηρεσίες της έφθασαν τα 12,7 δισ. δολάρια στο τελευταίο τρίμηνο.

Η Apple έχει όμως ανησυχίες για τις επιπτώσεις του νέου κοροναϊού λόγω της μεγάλης σημασίας που έχει για την εταιρεία η Κίνα τόσο ως αγορά όσο και ως τόπος παραγωγής πολλών προϊόντων της. Ο διευθύνων σύμβουλος της Apple Τιμ Κουκ έκανε γνωστό, σύμφωνα με το BBC και το πρακτορείο Ρόιτερς, ότι η εταιρεία «παρακολουθεί στενά» το ξέσπασμα του κοροναϊού στην Κίνα, το οποίο μπορεί να επηρεάσει αρνητικά το επόμενο τρίμηνο της.

Ορισμένα εργοστάσια προμηθευτών της στην περιοχή της Γουχάν παραμένουν κλειστά στην Κίνα και δεν αναμένεται να ανοίξουν πριν τις 10 Φεβρουαρίου. Επίσης, αρκετά καταστήματά της στην Κίνα δουλεύουν πλέον με μειωμένο ωράριο λόγω μειωμένης κίνησης πελατών, ενώ ένα αναγκάστηκε να κλείσει, κάτι που συνέβη και σε καταστήματα τρίτων, τα οποία πωλούν προϊόντα της.

 

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading
Advertisement

Trending