Connect with us

ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

Ο κορονοϊός επαναπροσδιόρισε την ψυχαγωγία κάνοντάς την ψηφιακή υπόθεση

Newsroom

Published

on

Το ξέσπασμα της πανδημίας του νέου κορονοϊού έχει βάλει ένα σημαντικό τμήμα του παγκόσμιου πληθυσμού σε καραντίνα. Σήμερα σχεδόν 7 στους 10 χρήστες του Διαδικτύου είτε έχουν αναγκαστεί, είτε έχουν εθελοντικά περιοριστεί στα σπίτια τους.

Τα μέτρα “κοινωνικής απόστασης” (social distancing) και το “μένουμε σπίτι” επαναπροσδιόρισαν τάχιστα την ψυχαγωγία μετατρέποντας την σε ψηφιακή υπόθεση. Σύμφωνα με έρευνα της Globalwebindex, ως αποτέλεσμα του COVID-19 σήμερα το 67% των χρηστών του Διαδικτύου δηλώνει ότι παρακολουθεί πλέον περισσότερο ειδήσεις, ενώ το 51% βλέπει περισσότερες εκπομπές σε υπηρεσίες ροής, όπως το Netflix.

Αν και η παραπάνω τάση ισχύει για όλες τις ηλικίες, οι διαφορές ανάμεσα στις ηλικιακές κατηγορίες είναι σημαντικές. Τα μέλη της Gen Z (16-23 ετών) δαπανούν περισσότερο χρόνο για υπηρεσίες μηνυμάτων (62%), ενώ οι Millennials (24-37 ετών) παρακολουθούν περισσότερες ταινίες σε απευθείας σύνδεση (58%). Επίσης, η Gen X (38 έως 56 ετών) ξοδεύει περισσότερο χρόνο με την οικογένεια (52%), ενώ οι baby boomers (57 έως 64 ετών) παρακολουθούν περισσότερες τηλεοπτικές εκπομπές (51%).

Η διεθνής έρευνα, που διεξήχθη από τις 16 Μαρτίου έως τις 20 Μαρτίου σε 13 χώρες, αναδεικνύει μερικά εξαιρετικά ενδιαφέροντα συμπεράσματα για το πώς ψυχαγωγούνται οι πολίτες, ανά τον κόσμο, στις ημέρες της καραντίνας. Για παράδειγμα, εν μέσω “social distancing” η ροή μουσικής δεν είναι τόσο κεντρική στη ζωή των πολιτών όσο οι δραστηριότητες που τους κρατούν σε επαφή με ό, τι συμβαίνει σε όλο τον κόσμο.

Αποχή από τη μουσική;

“Για πολλούς καταναλωτές, η ακρόαση μουσικής συνδέεται σε μεγάλο βαθμό με τη μετακίνηση. Και με τους περισσότερους από τους μισούς να αποφεύγουν τις δημόσιες συγκοινωνίες, η απουσία της τακτικής μετακίνησης θα μπορούσε να οδηγήσει σε μείωση της ακρόασης μουσικής”, αναφέρει η σχετική ανάλυση. Τα στοιχεία του Spotify, σύμφωνα με τους αναλυτές, το επιβεβαιώνουν. Για παράδειγμα, η Ιταλία, το σημερινό επίκεντρο της πανδημίας, παρουσίασε πτώση του μέσου αριθμού ροών κατά περίπου 4 εκατομμύρια σε σύγκριση με τον Φεβρουάριο του περασμένου έτους. Σύμφωνα με το Spotify, αυτή η τάση υπάρχει, επίσης, στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία και την Ισπανία.

Ωστόσο, να σημειωθεί ότι το streaming μουσικής αποτελεί μία από τις δέκα κορυφαίες δραστηριότητες των καταναλωτών που μένουν στο σπίτι, με τη Gen Z να κάνει τη μεγαλύτερη χρήση (57%) έναντι 39% των Millennials.

Παρακολούθηση tv

Ο κατ’ οίκον περιορισμός επηρεάζει με πρωτοφανείς τρόπους τις συμπεριφορές όσον αφορά στην κατανάλωση τηλεοπτικού περιεχομένου, με τη στροφή στο online να είναι εμφανής. Το 2019 οι πολίτες, παγκοσμίως, αφιέρωναν κατά μέσο όρο 1 ώρα και 20 λεπτά στην online κατανάλωση τηλεοπτικού περιεχομένου και περίπου 2 ώρες στην αναλογική TV. Σήμερα, ήδη η περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού έχει κλείσει αυτό το κενό, ενώ σε Ευρώπη και Βόρεια Αμερική η online τηλεόραση έχει ακόμα πολλά περιθώρια. Πάντως, παγκοσμίως, οι νεότερες ηλικιακές ομάδες είναι εκείνες που κλείνουν το χάσμα με πολύ ταχύτερο ρυθμό.

Πιο αναλυτικά, από τις 13 αγορές που εξετάζονται, σε επτά οι καταναλωτές είναι πιο πιθανό να ξοδεύουν περισσότερο χρόνο στο παραδοσιακό τηλεοπτικό περιεχόμενο. Αυτές είναι κυρίως ώριμες αγορές, όπως η Ιταλία, η Γαλλία, η Γερμανία και η Ιαπωνία. Αντίθετα, η αφοσίωση στο online τηλεοπτικό περιεχόμενο είναι πολύ πιο έντονη στην Ισπανία, την Κίνα και τις Φιλιππίνες.

Στο μεταξύ, 9 στους 10 συστηματικούς χρήστες της online τηλεόρασης απαντούν ότι βρίσκονται σε τουλάχιστον μία ακόμη συσκευή ενώ παρακολουθούν TV, με 6 από τους 10 να κάνουν επαφές με φίλους. Επίσης, στη διάρκεια της καραντίνας, όπως είναι αναμενόμενο, 8 στους 10 πολίτες απαντούν ότι αφιερώνουν περισσότερο χρόνο στο smartphones τους.

Δημιουργία περιεχομένου

Τα δεδομένα δείχνουν ότι οι νεότεροι χρήστες, για παράδειγμα, έχουν κάνει σημαντικά βήματα από την κατανάλωση παθητικού περιεχομένου στη δημιουργία δικού τους περιεχομένου.

Η Gen Z και οι Millennials, που βρίσκονται υπό καραντίνα, είναι πολύ πιθανότερο να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο στη δημιουργία και τη μεταφόρτωση βίντεο online σε πλατφόρμες, όπως το YouTube και το TikTok. Στην πραγματικότητα, το 38% των καθημερινών χρηστών του TikTok λέει ότι δημιουργεί βίντεο ενώ είναι στο σπίτι, σε σύγκριση με το 13% εκείνων που δεν αναφέρουν αλλαγές στον τρόπο ζωής τους.

Ωστόσο, βλέπουμε, επίσης, ότι τα άτομα που βρίσκονται υπό καραντίνα στρέφονται σε πιο παραδοσιακές δραστηριότητες για ψυχαγωγία. Οι άνθρωποι, που παραμένουν σπίτι, έχουν πάνω από 30% περισσότερες πιθανότητες διαβάζουν περισσότερα περιοδικά και να ακούν ραδιόφωνο. Κι αυτό δεν είναι κάτι που βλέπουμε μόνο στους ηλικιωμένους καταναλωτές. Η ανάγνωση των εφημερίδων είναι επίσης μια από τις πιο χαρακτηριστικές δραστηριότητες για όσους βρίσκονται σε καραντίνα.

Πηγή: sepe.gr

Advertisement Macon
Advertisement
Advertisement TÜV Austria
Advertisement Aecom
Ο CEO της Trade Estates, Δημήτρης Παπούλης - Πηγή: Trade Estates
LOGISTICS1 ημέρα ago

Με ομολογιακό δάνειο 9 εκατ. ευρώ από την Trade Estates προχωρά η EVITENCO τη μεγάλη επένδυση logistics της IKEA

Adia Aluma Hotels - Πηγή: Aluma Hotels / Isrotel
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

Με 3 νέα lifestyle ξενοδοχεία επεκτείνεται η Hilton στο κέντρο της Αθήνας – Πότε ανοίγουν

Το νέο κτίριο της ΑΑΔΕ στην οδό Πειραιώς - Φωτό: ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ/EUROKINISSI
REAL ESTATE1 ημέρα ago

Άγγιξε το μισό δισ. ευρώ η αξία του χαρτοφυλακίου της Premia Properties – Ποιά τα 4 ορόσημα του 2024

Φωτογραφία αρχείου - Designed by Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

Δείτε την ακτινογραφία της ξενοδοχειακής αγοράς της Αθήνας – Διπλασιάστηκαν οι διεθνείς αλυσίδες

Το ακίνητο του ΕΦΚΑ στην οδό Βουλής 6 στο κέντρο της Αθήνας - Πηγή: Google Maps
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

“Στα σκαριά” νέο ξενοδοχείο σε ακίνητο του ΕΦΚΑ στο Σύνταγμα – Ποιά κτίρια θα αξιοποιηθούν

Φωτογραφία αρχείου - Πηγή: Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

“Πράσινο φως” σε νέα επένδυση ξενοδοχείου 5 αστέρων στη Ρόδο – Πού θα γίνει και ποιά εταιρεία επενδύει

Athenaeum InterContinental Athens Hotel - Πηγή: Donkey Hotels
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

Ξεκίνησε από AVAX – ΜΠΑΛΛΙΑΝ το μεγάλο έργο ανακαίνισης 43,7 εκατ. ευρώ του Athenaeum Intercontinental στη Λ. Συγγρού

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

Και δεύτερο ακίνητο απέκτησε η ΟΝΥΞ Τουριστική – Πώς θα αξιοποιηθεί

Φωτογραφία αρχείου - Πηγή: Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

“Στα σκαριά” νέο ξενοδοχείο 4 αστέρων στην Αιτωλοακαρνανία – Πού θα γίνει

Κουφονήσια - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: EUROKINISSI / ΧΑΣΙΑΛΗΣ ΒΑΪΟΣ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

“Πράσινο φως” για έργο νέου ξενοδοχείου στα Κουφονήσια

TRYP by Wyndham Piraeus Port - Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

Με νέο ξενοδοχείο επεκτείνεται η Wyndham στον Πειραιά – Σε ποιά περιοχή θα γίνει και ποιά εταιρεία επενδύει

Άποψη του Πειραιά - Πηγή: Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

“Στα σκαριά” δύο νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις στον Πειραιά και νέο boutique ξενοδοχείο στο Σύνταγμα – Ποιά εταιρεία επενδύει

Adia Aluma Hotels - Πηγή: Aluma Hotels / Isrotel
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

“Απόβαση” και στην Πλατεία Ομονοίας για τη Hilton το Μάρτιο – Ποιό νέο 5άστερο ξενοδοχείο εντάσσεται στην αλυσίδα

Φωτογραφία αρχείου - Designed by Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

Ποιές είναι οι 10 νέες επενδύσεις για ξενοδοχεία 5 αστέρων σε όλη την Ελλάδα που εντάχθηκαν στον Αναπτυξιακό Νόμο

Το πρώην εργοστάσιο της ιστορικής κλωστοϋφαντουργίας των αδελφών Ρετσίνα - Πηγή: Google Maps
REAL ESTATE2 εβδομάδες ago

[VIDEO] Δείτε το πρώην εργοστάσιο Ρετσίνα στον Πειραιά – “Στα σκαριά” η αξιοποίησή του ακινήτου

Φωτογραφία αρχείου - Designed by Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 ημέρες ago

Προς Στρατηγική Επένδυση οδεύει το νέο mega τουριστικό project στη Χαλκιδική – Ποιά εταιρεία επενδύει

Ναύπλιο - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: ΑΝΤΩΝΗΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ / EUROKINISSI
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 εβδομάδα ago

3 νέες επενδύσεις για ξενοδοχεία στην Πελοπόννησο εντάχθηκαν προς χρηματοδότηση στον Αναπτυξιακό Νόμο – Πού θα γίνουν

Το ακίνητο του ΕΦΚΑ στην οδό Βουλής 6 στο κέντρο της Αθήνας - Πηγή: Google Maps
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

“Στα σκαριά” νέο ξενοδοχείο σε ακίνητο του ΕΦΚΑ στο Σύνταγμα – Ποιά κτίρια θα αξιοποιηθούν

Λήμνος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: Βασίλης Πρωτόπαπας / Eurokinissi
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 εβδομάδα ago

Νέα μεγάλη τουριστική επένδυση “στα σκαριά” στη Λήμνο – Τι περιλαμβάνει το Master Plan του Limnos Resort

Τα πρώην Κεραμεία Αλλατίνη στη Νοτιοανατολική Πύλη της Θεσσαλονίκης - Φωτό: ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ / ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
RESIDENTIAL4 ημέρες ago

Πρώτο “πράσινο φως” για τη μεγάλη επένδυση real estate στα πρώην Κεραμεία Αλλατίνη στη Θεσσαλονίκη – Τι θα περιλαμβάνει

Πηγή: LAMDA Development
RESIDENTIAL5 ημέρες ago

[VIDEO] The Ellinikon: προχωρούν τα μεγάλα έργα στο Ελληνικό

To οικιστικό έργο της Ten Brinke στην οδό Άρτης 13 στη Γλυφάδα - Πηγή: Ten Brinke
RESIDENTIAL1 εβδομάδα ago

[VIDEO] Προχωρά η νέα οικιστική επένδυση της Ten Brinke στη Γλυφάδα

Το πρώην εργοστάσιο της ιστορικής κλωστοϋφαντουργίας των αδελφών Ρετσίνα - Πηγή: Google Maps
REAL ESTATE2 εβδομάδες ago

[VIDEO] Δείτε το πρώην εργοστάσιο Ρετσίνα στον Πειραιά – “Στα σκαριά” η αξιοποίησή του ακινήτου

Η Riviera Galleria στο The Ellinikon - Πηγή: Lamda Development
ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΠΑΡΚΑ3 εβδομάδες ago

[VIDEO] The Ellinikon: ξεκίνησε η θεμελίωση του Riviera Galleria στο Ελληνικό – Τι θα περιλαμβάνει

Η νέα τουριστική επένδυση Alexandrou Chora Project στο Costa Ofrynio - Φωτό: Kourtidis Group
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ4 εβδομάδες ago

Ξεκίνησαν τα έργα για τη μεγάλη τουριστική επένδυση Alexandrou Chora στην Καβάλα – Τι θα περιλαμβάνει

Η επένδυση της Ten Brinke στο ακίνητο επί των οδών Λ. Βουλιαγμένης και Βενεζουέλας στη Γλυφάδα - Πηγή: Ten Brinke
RESIDENTIAL1 μήνα ago

[VIDEO] Προχωρά η νέα οικιστική επένδυση στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης – Ποιά εταιρεία επενδύει

To Commercial Hub στο Ελληνικό - Πηγή: Lamda Development
ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΠΑΡΚΑ1 μήνα ago

The Ellinikon: ξεκινούν το 2025 τα έργα της πρώτης φάσης και στην πλευρά της Λεωφ. Βουλιαγμένης – Στο επίκεντρο mall και retail park

Μακέτα από το νέο data center της Microsoft στα Σπάτα - Πηγή: ΜΠΕ / Microsoft
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΑ ΚΤΙΡΙΑ2 μήνες ago

[VIDEO] “Στα σκαριά” η επένδυση της Microsoft για το νέο data center στα Σπάτα – Πού θα γίνουν τα άλλα 2

Piraeus Gate - Πηγή: DKG Development
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] Πώς θα “μεταμορφωθεί” η είσοδος του Πειραιά με τη νέα μεγάλη επένδυση Piraeus Gate – Πού θα γίνει

Το Logistics Park της BriQ Properties στον Ασπρόπυργο - Πηγή: BriQ Properties
LOGISTICS3 μήνες ago

[VIDEO] Ολοκληρώθηκε το νέο logistics center της BriQ στον Ασπρόπυργο

TRENDING

Επικοινωνία

Copyright © 2019-2024 Bizness.gr

Bizness.gr - Ταυτότητα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία: «INFRA MEDIA M.I.K.E.» Διακριτικός τίτλος: «INFRA MEDIA» - Έδρα: Δήμος Αθηναίων, Αριστείδου αρ. 10-12, Τ.Κ. 10559 - ΑΦΜ: 801478591 Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ. - Τηλ. επικοινωνίας: 2130405600 - E-mail: contact@ypodomes.com Νόμιμος Εκπρόσωπος: Καραγιάννης Νικόλαος, Νόμιμος Εκπρόσωπος - Δικαιούχος του ονόματος τομέα (bizness.gr): INFRA MEDIA M.I.K.E. - Διευθυντής/Διαχειριστής: Καραγιάννης Νικόλαος - Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Παναγέα
Η Εταιρεία δηλώνει ότι έχει συμμορφωθεί με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).