Connect with us

ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

Ο κορονοϊός επαναπροσδιόρισε την ψυχαγωγία κάνοντάς την ψηφιακή υπόθεση

Newsroom

Published

on

Το ξέσπασμα της πανδημίας του νέου κορονοϊού έχει βάλει ένα σημαντικό τμήμα του παγκόσμιου πληθυσμού σε καραντίνα. Σήμερα σχεδόν 7 στους 10 χρήστες του Διαδικτύου είτε έχουν αναγκαστεί, είτε έχουν εθελοντικά περιοριστεί στα σπίτια τους.

Τα μέτρα “κοινωνικής απόστασης” (social distancing) και το “μένουμε σπίτι” επαναπροσδιόρισαν τάχιστα την ψυχαγωγία μετατρέποντας την σε ψηφιακή υπόθεση. Σύμφωνα με έρευνα της Globalwebindex, ως αποτέλεσμα του COVID-19 σήμερα το 67% των χρηστών του Διαδικτύου δηλώνει ότι παρακολουθεί πλέον περισσότερο ειδήσεις, ενώ το 51% βλέπει περισσότερες εκπομπές σε υπηρεσίες ροής, όπως το Netflix.

Αν και η παραπάνω τάση ισχύει για όλες τις ηλικίες, οι διαφορές ανάμεσα στις ηλικιακές κατηγορίες είναι σημαντικές. Τα μέλη της Gen Z (16-23 ετών) δαπανούν περισσότερο χρόνο για υπηρεσίες μηνυμάτων (62%), ενώ οι Millennials (24-37 ετών) παρακολουθούν περισσότερες ταινίες σε απευθείας σύνδεση (58%). Επίσης, η Gen X (38 έως 56 ετών) ξοδεύει περισσότερο χρόνο με την οικογένεια (52%), ενώ οι baby boomers (57 έως 64 ετών) παρακολουθούν περισσότερες τηλεοπτικές εκπομπές (51%).

Η διεθνής έρευνα, που διεξήχθη από τις 16 Μαρτίου έως τις 20 Μαρτίου σε 13 χώρες, αναδεικνύει μερικά εξαιρετικά ενδιαφέροντα συμπεράσματα για το πώς ψυχαγωγούνται οι πολίτες, ανά τον κόσμο, στις ημέρες της καραντίνας. Για παράδειγμα, εν μέσω “social distancing” η ροή μουσικής δεν είναι τόσο κεντρική στη ζωή των πολιτών όσο οι δραστηριότητες που τους κρατούν σε επαφή με ό, τι συμβαίνει σε όλο τον κόσμο.

Αποχή από τη μουσική;

“Για πολλούς καταναλωτές, η ακρόαση μουσικής συνδέεται σε μεγάλο βαθμό με τη μετακίνηση. Και με τους περισσότερους από τους μισούς να αποφεύγουν τις δημόσιες συγκοινωνίες, η απουσία της τακτικής μετακίνησης θα μπορούσε να οδηγήσει σε μείωση της ακρόασης μουσικής”, αναφέρει η σχετική ανάλυση. Τα στοιχεία του Spotify, σύμφωνα με τους αναλυτές, το επιβεβαιώνουν. Για παράδειγμα, η Ιταλία, το σημερινό επίκεντρο της πανδημίας, παρουσίασε πτώση του μέσου αριθμού ροών κατά περίπου 4 εκατομμύρια σε σύγκριση με τον Φεβρουάριο του περασμένου έτους. Σύμφωνα με το Spotify, αυτή η τάση υπάρχει, επίσης, στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία και την Ισπανία.

Ωστόσο, να σημειωθεί ότι το streaming μουσικής αποτελεί μία από τις δέκα κορυφαίες δραστηριότητες των καταναλωτών που μένουν στο σπίτι, με τη Gen Z να κάνει τη μεγαλύτερη χρήση (57%) έναντι 39% των Millennials.

Παρακολούθηση tv

Ο κατ’ οίκον περιορισμός επηρεάζει με πρωτοφανείς τρόπους τις συμπεριφορές όσον αφορά στην κατανάλωση τηλεοπτικού περιεχομένου, με τη στροφή στο online να είναι εμφανής. Το 2019 οι πολίτες, παγκοσμίως, αφιέρωναν κατά μέσο όρο 1 ώρα και 20 λεπτά στην online κατανάλωση τηλεοπτικού περιεχομένου και περίπου 2 ώρες στην αναλογική TV. Σήμερα, ήδη η περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού έχει κλείσει αυτό το κενό, ενώ σε Ευρώπη και Βόρεια Αμερική η online τηλεόραση έχει ακόμα πολλά περιθώρια. Πάντως, παγκοσμίως, οι νεότερες ηλικιακές ομάδες είναι εκείνες που κλείνουν το χάσμα με πολύ ταχύτερο ρυθμό.

Πιο αναλυτικά, από τις 13 αγορές που εξετάζονται, σε επτά οι καταναλωτές είναι πιο πιθανό να ξοδεύουν περισσότερο χρόνο στο παραδοσιακό τηλεοπτικό περιεχόμενο. Αυτές είναι κυρίως ώριμες αγορές, όπως η Ιταλία, η Γαλλία, η Γερμανία και η Ιαπωνία. Αντίθετα, η αφοσίωση στο online τηλεοπτικό περιεχόμενο είναι πολύ πιο έντονη στην Ισπανία, την Κίνα και τις Φιλιππίνες.

Στο μεταξύ, 9 στους 10 συστηματικούς χρήστες της online τηλεόρασης απαντούν ότι βρίσκονται σε τουλάχιστον μία ακόμη συσκευή ενώ παρακολουθούν TV, με 6 από τους 10 να κάνουν επαφές με φίλους. Επίσης, στη διάρκεια της καραντίνας, όπως είναι αναμενόμενο, 8 στους 10 πολίτες απαντούν ότι αφιερώνουν περισσότερο χρόνο στο smartphones τους.

Δημιουργία περιεχομένου

Τα δεδομένα δείχνουν ότι οι νεότεροι χρήστες, για παράδειγμα, έχουν κάνει σημαντικά βήματα από την κατανάλωση παθητικού περιεχομένου στη δημιουργία δικού τους περιεχομένου.

Η Gen Z και οι Millennials, που βρίσκονται υπό καραντίνα, είναι πολύ πιθανότερο να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο στη δημιουργία και τη μεταφόρτωση βίντεο online σε πλατφόρμες, όπως το YouTube και το TikTok. Στην πραγματικότητα, το 38% των καθημερινών χρηστών του TikTok λέει ότι δημιουργεί βίντεο ενώ είναι στο σπίτι, σε σύγκριση με το 13% εκείνων που δεν αναφέρουν αλλαγές στον τρόπο ζωής τους.

Ωστόσο, βλέπουμε, επίσης, ότι τα άτομα που βρίσκονται υπό καραντίνα στρέφονται σε πιο παραδοσιακές δραστηριότητες για ψυχαγωγία. Οι άνθρωποι, που παραμένουν σπίτι, έχουν πάνω από 30% περισσότερες πιθανότητες διαβάζουν περισσότερα περιοδικά και να ακούν ραδιόφωνο. Κι αυτό δεν είναι κάτι που βλέπουμε μόνο στους ηλικιωμένους καταναλωτές. Η ανάγνωση των εφημερίδων είναι επίσης μια από τις πιο χαρακτηριστικές δραστηριότητες για όσους βρίσκονται σε καραντίνα.

Πηγή: sepe.gr

Advertisement Macon
Advertisement
Advertisement Ergon Tzanidakis
Advertisement TÜV Austria
Advertisement Aecom
REAL ESTATE11 ώρες ago

Χαρτοφυλάκιο 242 ακινήτων σε όλη την Ελλάδα απέκτησε από την Τράπεζα Πειραιώς η Τεχνική Ολυμπιακή

REAL ESTATE17 ώρες ago

Σε νέα πώληση ακινήτων καταστημάτων και γραφείων προχώρησε η BriQ Properties – Πού βρίσκονται τα ακίνητα

Κως - Φωτογραφία αρχείου - Πηγή: EUROKINISSI/ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΠΟΣΤΟΛΟΥ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ20 ώρες ago

Νέο ξενοδοχείο 4 αστέρων δρομολογείται στην Κω – Πού θα γίνει

Σκύρος - Φωτογραφία αρχείου - Πηγή: ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ/EUROKINISSI
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ21 ώρες ago

“Πράσινο φως” για νέο ξενοδοχείο στην Σκύρο – Σε ποιά περιοχή του νησιού θα γίνει

Riviera Tower - Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
RESIDENTIAL22 ώρες ago

The Ellinikon: στα 150 μέτρα ύψος “σκαρφαλώνει” ο Riviera Tower – Στα 200 μέτρα το 2026, σε λειτουργία από το 2027

Hilton Garden Inn Chania City - Πηγή: Hilton
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ22 ώρες ago

Άνοιξε το νέο ξενοδοχείο της Hilton στα Χανιά – Τι περιλαμβάνει το νέο Hilton Garden Inn Chania City

REAL ESTATE1 ημέρα ago

Νέες επενδυτικές ευκαιρίες για εμπορικά και οικιστικά ακίνητα αναζητά η Τεχνική Ολυμπιακή – Τι σημαίνει η συμφωνία 250 εκατ. ευρώ με την Pollen Street Capital

Design by Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

“Πράσινο φως” σε νέο έργο ανακαίνισης και αναβάθμισης γνωστού ξενοδοχείου στα Χανιά

Κέα - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: ΑΠΕ ΜΠΕ/ΜΠΟΥΓΙΩΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

“Στα σκαριά” έργο για νέο ξενοδοχείο 4 αστέρων στην Κέα

Sitia Bay Resort - Πηγή: ΙΚΤΙΝΟΣ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

Πώς το deal Ικτίνου – CBE Capital αναδιαμορφώνει τον τουριστικό χάρτη της Ανατολικής Κρήτης

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 εβδομάδα ago

Νέο ξενοδοχείο “στα σκαριά” στο κέντρο του Πειραιά – Ποιά εταιρεία επενδύει

Project VORIA - Πηγή: North Star Entertainment
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 εβδομάδα ago

Με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2028 ξεκίνησαν τα έργα για τη μεγάλη τουριστική επένδυση Project Voria στο Μαρούσι

Κεφαλονιά - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΟΝΗΣ/EUROKINISSI
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

Στα “σκαριά” 4 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις στο Ιόνιο – Σε ποια νησιά θα γίνουν

Little Athens Project, Ελληνικό - Πηγή: Lamda Development
REAL ESTATE2 εβδομάδες ago

The Ellinikon: πώς προχωρούν όλα τα μεγάλα κτιριακά έργα – Πότε ολοκληρώνονται τα κτίρια κατοικιών, τα ξενοδοχεία και τα malls

Φωτορεαλιστική απεικόνιση του νέου έργου γραφείων της Hellenic Properties στον Ταύρο - Πηγή: Hellenic Properties
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ6 ημέρες ago

“Στα σκαριά” νέα επένδυση γραφείων σε γνωστό ακίνητο στον Ταύρο – Ποιά εταιρεία επενδύει

ViOS Autograph Psychiko - - Πηγή: ViOS
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ2 εβδομάδες ago

Σε εξέλιξη έργο για νέο κτίριο σύγχρονων γραφείων στο Ψυχικό – Ποιό γνωστό κτίριο στη Λεωφόρο Κηφισίας μεταμορφώνεται

Agora Modiano - Φωτό: ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ/ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΠΑΡΚΑ2 εβδομάδες ago

Αλλαγή “σελίδας” για την ιστορική Αγορά Μοδιάνο στη Θεσσαλονίκη – Πώς θα ανοίξει εκ νέου το 2026 ανανεωμένη

Το ιστορικό βιομηχανικό ακίνητο Τεγόπουλου στη Νέα Φιλαδέλφεια που θα αξιοποιηθεί - Πηγή: The Prosperity Group
RESIDENTIAL2 εβδομάδες ago

Αλλάζει “χέρια” το ιστορικό βιομηχανικό ακίνητο Τεγόπουλου στη Νέα Φιλαδέλφεια – Ποιά εταιρεία από την Κύπρο θα υλοποιήσει την μεγάλη επένδυση με κατοικίες και μουσείο

Πάρος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: EUROKINISSI/PANORAMAPRESS/ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

Τα νέα 5άστερα ξενοδοχεία της Ελλάδας – Σε ποιές περιοχές δρομολογούνται 6 νέες επενδύσεις 5 αστέρων

NEXIS Metamorphosis - Πηγή: A&M Architects
REAL ESTATE3 εβδομάδες ago

Σε πλήρη εξέλιξη έργα για νέες κατοικίες, γραφεία και ξενοδοχεία εντός και εκτός Αττικής – Ποιοί βρίσκονται πίσω από το σχεδιασμό τους

Τα έργα σε εξέλιξη στον νέο Riviera Tower στο The Ellinikon - Πηγή: Bizness.gr
RESIDENTIAL7 ημέρες ago

[VIDEO] The Ellinikon: προχωρούν τα μεγάλα κτιριακά έργα – “Ψήλωσαν” και άλλο Riviera Tower, IRC και τα κτίρια κατοικιών

Green Haven Melissia - Πηγή: Ten Brinke
RESIDENTIAL3 εβδομάδες ago

[VIDEO] Σε εξέλιξη η νέα μεγάλη οικιστική επένδυση Green Haven στα Μελίσσια

Πηγή: Dimand Real Estate
REAL ESTATE3 εβδομάδες ago

[VIDEO] Παρουσιάστηκε το masterplan για τη μεγάλη επένδυση της Dimand στο ΦΙΞ στη Θεσσαλονίκη – Τι θα περιλαμβάνει

Conrad Athens The Ilisian - Πηγή: Hilton
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 μήνα ago

Τους πρώτους μήνες του 2026 θα ξεκινήσει τη λειτουργία του το νέο 5άστερο Conrad Athens The Ilisian

Piraeús Gate - Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] Δείτε πώς θα γίνουν τα νέα “πράσινα” κτίρια κατοικιών και γραφείων στο Piraeus Gate Project

Το νέο Δικαστικό Μέγαρο Πειραιά όταν ολοκληρωθεί - Πηγή: Dimand Real Estate
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ2 μήνες ago

[VIDEO] Προχωρούν από την Dimand τα έργα κατασκευής του νέου Δικαστικού Μεγάρου Πειραιά

Το νέο Μινιόν, φωταγωγημένο - Πηγή: DIMAND - Φωτογραφίες: ΝΙΚΟΣ ΔΑΝΙΗΛΙΔΗΣ
VIDEOS2 μήνες ago

[VIDEO] Το όραμα της Dimand για τις πόλεις του σήμερα και του αύριο μέσα από 20 εμβληματικά έργα

Τα έργα σε εξέλιξη στον νέο Riviera Tower στο The Ellinikon - Πηγή: Bizness.gr
VIDEOS2 μήνες ago

[VIDEO] The Ellinikon: προχωρούν τα κτιριακά έργα για τις μεγάλες οικιστικές, εμπορικές και τουριστικές επενδύσεις στο Ελληνικό

Φωτογραφία αρχείου - Πηγή: Canva
LOGISTICS3 μήνες ago

[VIDEO] Προχωρά η mega επένδυση logistics της ΙΚΕΑ στον Ασπρόπυργο

Το νέο κτίριο γραφείων στην Πλατεία Μαβίλη - Πηγή: Ten Brinke
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ3 μήνες ago

[VIDEO] Δείτε πώς μεταμορφώθηκε παλιό κτίριο γραφείων στην Πλατεία Μαβίλη

TRENDING

Επικοινωνία

Copyright © 2019-2024 Bizness.gr

Bizness.gr - Ταυτότητα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία: «INFRA MEDIA M.I.K.E.» Διακριτικός τίτλος: «INFRA MEDIA» - Έδρα: Δήμος Αθηναίων, Αριστείδου αρ. 10-12, Τ.Κ. 10559 - ΑΦΜ: 801478591 Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ. - Τηλ. επικοινωνίας: 2130405600 - E-mail: contact@ypodomes.com Νόμιμος Εκπρόσωπος: Καραγιάννης Νικόλαος, Νόμιμος Εκπρόσωπος - Δικαιούχος του ονόματος τομέα (bizness.gr): INFRA MEDIA M.I.K.E. - Διευθυντής/Διαχειριστής: Καραγιάννης Νικόλαος - Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Παναγέα
Η Εταιρεία δηλώνει ότι έχει συμμορφωθεί με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).