Connect with us

SPECIAL EDITIONS

Πάνω από 9 εκατ. οι συνδρομές mobile internet στην Ελλάδα

bizness.gr

Published

on

Mobile internet

Τη σταθερή προτίμησή τους στο mobile internet δείχνουν οι Έλληνες καταναλωτές, με τους συνδρομητές κινητής ευρυζωνικότητας να ξεπερνούν πλέον τα 9 εκατ. και τη μέση κατανάλωση δεδομένων ανά συνδρομητή σε μηνιαία βάση να υπολογίζεται σε 1,699 GB.

Συγκεκριμένα, το σύνολο των ενεργών συνδρομητών κινητών τηλεπικοινωνιών, που έκαναν χρήση υπηρεσιών δεδομένων στο Διαδίκτυο στο τέλος του 1ου εξαμήνου του 2019, ανερχόταν σε 9.273.133 έναντι 8.563.362 στο τέλος του 2018, που μεταφράζεται σε πληθυσμιακή διείσδυση 86%.

Από αυτούς, οι 785.091 έκαναν χρήση καρτών για πρόσβαση στο Διαδίκτυο (datacards) και οι 8.041.195 είτε προμηθεύτηκαν πακέτο δεδομένων Διαδικτύου επιπρόσθετα σε πακέτο κινητής τηλεφωνίας (add-on), είτε έκαναν χρήση υπηρεσιών δεδομένων Διαδικτύου μέσω προγραμμάτων κινητής που, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο με ενιαία χρέωση. Τέλος, οι υπόλοιποι 446.847 έκαναν χρήση υπηρεσιών δεδομένων μέσω προγραμμάτων κινητής που, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο (χρέωση ανά μονάδα).

Σύμφωνα με την έκθεση της ΕΕΤΤ για την πορεία της ευρυζωνικότητας στην Ελλάδα, συνολικά, στην ελληνική τηλεπικοινωνιακή αγορά καταγράφηκε το 1ο εξάμηνο του 2019 άνοδος των ευρυζωνικών συνδέσεων, αύξηση των προϊόντων εικονικής ευρυζωνικής πρόσβασης, συνεχιζόμενη ανάπτυξη δικτύων νέας γενιάς (NGA) και ευρυζωνικών υποδομών σε αγροτικές περιοχές, καθώς και άνοδος του ποσοστού των γραμμών υψηλών ταχυτήτων.

Σταθερή πρόσβαση

Πιο αναλυτικά, οι γραμμές σταθερής ευρυζωνικής πρόσβασης ξεπέρασαν το 1ο εξάμηνο του 2019 τα 4 εκατ., καταγράφοντας διείσδυση 37,6% στον πληθυσμό. Η πλειονότητα των γραμμών (άνω του 96%) αντιστοιχεί σε ονομαστικές ταχύτητες (download) άνω των 10Mbps. Στις υπόλοιπες ταχύτητες (έως 10Mbps) αντιστοιχεί ποσοστό 3,1%, με τις γραμμές χαμηλών ονομαστικών ταχυτήτων (έως 2Mbps) να συνιστούν ποσοστό χαμηλότερο του 0,5%. Σημαντική, σύμφωνα με τα στοιχεία, είναι η αύξηση του ποσοστού των γραμμών υψηλών ταχυτήτων (30 Mbps και άνω), οι οποίες συνιστούν πλέον το 23,3% των ευρυζωνικών γραμμών της χώρας (έναντι 18,3% στο τέλος του 2018), με τις γραμμές των 100Mbps και άνω, να συνιστούν ποσοστό 1,1%.

Δίκτυα νέα γενιάς

Συνεχιζόμενη ήταν το 1ο εξάμηνο του τρέχοντος έτους και η ανάπτυξη δικτύων νέας γενιάς (NGA) και ευρυζωνικών υποδομών σε αγροτικές περιοχές. Στα μέσα του 2019, οι πάροχοι είχαν προμηθευτεί 36.658 υποβρόχους (ΤοΥΒ) από τον ΟΤΕ ( έναντι 12.633 στα τέλη του 2018), προκειμένου να αναπτύξουν αρχιτεκτονικές δικτύων νέας γενιάς (NGA). Παράλληλα, συνεχίστηκε η διάθεση προϊόντων χονδρικής ευρυζωνικής πρόσβασης σε αγροτικές περιοχές με γραμμές που ξεπέρασαν τις 18.000.

SPECIAL EDITIONS

Virtual workshop για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού και προϊόντων στην αγορά της Δανίας

bizness.gr

Published

on

Αρχίζει σήμερα το 1ο Virtual Greek Alternative Tourism & Gastronomy Workshop για την αγορά της Δανίας, μια διαδικτυακή δράση που πραγματοποιείται από 3 έως 5 Νοεμβρίου 2020. Τη διοργάνωση, η οποία τελεί υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, της Πρεσβείας της Ελλάδος στη Δανία και του Διαπολιτισμικού Ομίλου για την UNESCO, έχει αναλάβει η Tourism Media & Events.

Η συγκεκριμένη δράση απευθύνεται σε τουριστικές επιχειρήσεις και δημόσιους φορείς που ενδιαφέρονται να προβάλουν τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που αναπτύσσουν, με στόχο την προβολή του ελληνικού εναλλακτικού και γαστρονομικού τουρισμού. Ταυτόχρονα, απευθύνεται σε επιχειρήσεις εξαγωγικού χαρακτήρα που επιδιώκουν να διεισδύσουν ή και να ενισχύσουν την παρουσία τους σε καίριες αγορές της Ευρώπης.

Υλοποιείται με την υποστήριξη του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού και τη συμμετοχή του υπουργού Τουρισμού Χάρη Θεοχάρη, του Γενικού Γραμματέα ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη και του Έλληνα πρέσβη στην Δανία Νικολάου Κοτροκόη.

Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, η παρουσία του ΕΟΤ στο διαδικτυακό workshop κρίθηκε απαραίτητη, καθώς εντάσσεται στο πλαίσιο των στόχων της εθνικής τουριστικής πολιτικής αλλά και της στρατηγικής επικοινωνίας του Οργανισμού για την ενίσχυση της εικόνας της Ελλάδας στο εξωτερικό και την ανάδειξη της χώρας σε κορυφαίο παγκοσμίως προορισμό εναλλακτικού και γαστρονομικού τουρισμού.

Από ελληνικής πλευράς συμμετέχουν η Περιφέρεια Κρήτης ως η τιμώμενη Περιφέρεια της εκδήλωσης, οι Δήμοι Αθηναίων, Ανατ. Σάμου, Καρπάθου, Ρεθύμνου, Τήνου, οι Τουριστικοί Οργανισμοί Θεσσαλονίκης, Χαλκιδικής και Λουτρακίου, τα Γεωπάρκα Λέσβου, Σητείας και Ψηλορείτη καθώς και 20 ελληνικές τουριστικές και εξαγωγικές επιχειρήσεις, που επιδιώκουν να αποκτήσουν παρουσία ή να ισχυροποιήσουν περαιτέρω τη θέση τους στην αγορά της Δανίας, μεταξύ των οποίων οι Aegean Airlines, Hyatt Regency Thessaloniki, Hotel Marbella, Hotel Brain.

Στην εκδήλωση θα παρουσιαστεί το Ελληνικό Πρωινό του Ξ.Ε.Ε.

Από την αγορά της Δανίας συμμετέχουν 75-85 Tour Operators και τουριστικοί πράκτορες, 30-35 δανέζικες εταιρείες (retailers) που δραστηριοποιούνται στον χώρο της γαστρονομίας (προμηθεύονται ελληνικά προϊόντα), καθώς και 15-20 διακεκριμένα media από τη Δανία.

Κατά τις εργασίες του 1ο Virtual Greek Alternative Tourism & Gastronomy Workshop, θα πραγματοποιηθούν πάνω από 300 Business to Business (B2B) συναντήσεις μεταξύ εκπροσώπων ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων και δανέζικων επιχειρήσεων, που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό. Αντίστοιχα, έχουν προγραμματιστεί 150 B2B συναντήσεις μεταξύ εκπροσώπων επιχειρήσεων γαστρονομικού ενδιαφέροντος από την Ελλάδα και τη Δανία.

Continue Reading

SPECIAL EDITIONS

Ανακοινώθηκε η έναρξη του νέου προγράμματος Endeavor Scale-up

bizness.gr

Published

on

Το νέο πρόγραμμα της Endeavor Greece απευθύνεται σε τεχνολογικές εταιρείες που βρίσκονται σε στάδιο χρηματοδότησης Seed ή Series A και έχουν ιδρυθεί από Έλληνες επιχειρηματίες από όλο τον κόσμο.

Πρόκειται για εταιρείες που έχουν την προοπτική να σημειώσουν μεγάλες επιτυχίες και να γίνουν το επόμενο success story της Ελλάδας, ακολουθώντας τον δρόμο που έχουν χαράξει εταιρείες-μέλη της Endeavor όπως η Instashop και η Softomotive.

“Η Endeavor, από το 1997 μέχρι σήμερα, έχει επιλέξει στο παγκόσμιο δίκτυο της 2.089 επιχειρηματίες από 40 χώρες που έχουν την δυναμική – και πολλοί έχουν ήδη καταφέρει – να πετύχουν σε παγκόσμιο επίπεδο. Με την τεχνογνωσία και την εμπειρία που έχει ο οργανισμός εδώ και 23 χρόνια στην επιλογή και υποστήριξη ταχέως αναπτυσσόμενων επιχειρηματιών, γνωρίζουμε ποια χαρακτηριστικά μιας εταιρίας την κάνουν να ξεχωρίζει, και άρα αυξάνουν τις πιθανότητες μελλοντικής επιτυχίας της.” δήλωσε ο Παναγιώτης Καραμπίνης.

Έτσι, ο παγκόσμιος οργανισμός επιλέγει να ανοίξει το δίκτυό του, μέσω του προγράμματος Endeavor Scale-Up, σε ακόμη περισσότερες πολλά υποσχόμενες εταιρείες, που έχουν μέχρι στιγμής πετύχει είτε α) να λάβουν συνολική χρηματοδότηση μεγαλύτερη των €5εκ., είτε β) να έχουν συγκεντρώσει στον Seed γύρο τους περισσότερα από €2εκ., είτε γ) να έχουν σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) που ξεπερνά το 75% τα 3 τελευταία έτη.

Η επιλογή των εταιρειών γίνεται μέσω ενός Τοπικού Πάνελ Επιλογής, που αποτελείται από μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου αλλά και μέντορες του οργανισμού. Κάθε έξι μήνες, οι αξιολογητές πραγματοποιούν συναντήσεις με τους υποψήφιους επιχειρηματίες και θα επιλέγουν τις επόμενες 10 εταιρείες που θα εντάσσονται στο πρόγραμμα.

Η συμμετοχή στο πρόγραμμα Endeavor Scale-up, θα διαρκεί από 6 έως 18 μήνες και έχει σκοπό να συμβάλει από νωρίς στη διεθνή ανάπτυξη των επιλεγμένων εταιριών και τελικά να οδηγήσει στην ένταξή τους στο παγκόσμιο δίκτυο της Endeavor, ως Endeavor Entrepreneurs.

Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, οι επιχειρηματίες θα αποκτήσουν πρόσβαση σε στρατηγική καθοδήγηση από εξειδικευμένους μέντορες, χρηματοδότηση μέσω του διεθνούς δικτύου επενδυτών της Endeavor, αλλά και ταλέντο, αξιοποιώντας τη συνεργασία του οργανισμού με πανεπιστήμια και επιχειρήσεις διεθνώς.

Επίσης, οι επιλεγμένες εταιρείες θα έχουν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν σε διεθνείς διοργανώσεις, αποκτώντας, έτσι, πρόσβαση στο δίκτυο και τα μέλη του οργανισμού παγκοσμίως.

Οι εταιρείες που επελέγησαν να συμμετέχουν στον πρώτο κύκλο του προγράμματος προέρχονται από πληθώρα διαφορετικών κλάδων στο χώρο της τεχνολογίας. Από τον κλάδο των Data & Analytics οι Baresquare και Convert Group, από το Healthcare οι Brainomix, Feel, Doctoranytime, Lifebit, Saphetor και Intelligencia, η Deepsea από Marinetech και η Netronix από IoT/Smart Cities.

Από τον κλάδο του Fintech επελέγησαν οι Norbloc και Oktopay, η Tomorrow (MoRo) από Automotive/Smartcities, οι Proto.io και Geekbot από ESS και η Spotawheel από τον κλάδο του eCommerce. Τέλος, στο πρόγραμμα εντάσσονται η Augmenta από Agritech και η Hack The Box από Cyber Security.

Continue Reading

SPECIAL EDITIONS

Επιχειρηματικές συναντήσεις Ελλάδας – Αυστρίας μέσω της Advantage Austria

bizness.gr

Published

on

Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών σε συνεργασία με την ADVANTAGE AUSTRIA – το Εμπορικό Τμήμα της Αυστριακής Πρεσβείας στην Αθήνα, θα υποδεχθεί την Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2020 και ώρα 9:00 π.μ., επιχειρηματική αποστολή από την Αυστρία, στο ΕΒΕΑ, όπου θα διερευνηθούν οι δυνατότητες συνεργασίας μεταξύ των εταιρειών.

Λόγω των συνθηκών που θέτει η πανδημία του Covid-19, δεν θα πραγματοποιηθεί φόρουμ και ομιλίες, παρά μόνο στοχευμένα ραντεβού μεταξύ των Ελλήνων και Αυστριακών επιχειρηματιών. Σημειώνεται ότι οι συναντήσεις θα διεξαχθούν σε δύο ομάδες, τηρώντας όλα τα προβλεπόμενα μέτρα προστασίας.

Η αντιπροσωπεία αποτελείται από 9 αυστριακές επιχειρήσεις, οι οποίες δραστηριοποιούνται στους εξής κλάδους: τρόφιμα, ενδύματα, δομικά υλικά, ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, υπηρεσίες νοσηλείας και φροντίδας ηλικιωμένων, υπηρεσίες τουριστικού marketing, εμπόριο επαγγελματικών πλυντηρίων πιάτων και συστημάτων υγιεινής Ho.Re.Ca.

Continue Reading
ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ7 ώρες ago

Προχωρούν γοργά τα έργα στο νέο Piraeus Retail Park στο Φάληρο – Δείτε φωτό

ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ9 ώρες ago

Οι 3 νέες επενδύσεις σε κτίρια γραφείων στο Μαρούσι

ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ11 ώρες ago

Κοντά σε συμφωνία με διεθνές brand η Hines για το νέο 5άστερο ξενοδοχείο στην Κρήτη

ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ1 ημέρα ago

To 2022 θα ανοίξει το νέο μεγαλύτερο ξενοδοχείο της Αθήνας στη Λ. Συγγρού

Εσωτερικά γραφείων
ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ1 ημέρα ago

Ποιά μεγάλη εταιρεία εξετάζει την αγορά ολόκληρου του νέου κτιρίου γραφείων στη Λ. Συγγρού

Trastor AEEAP
ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ2 ημέρες ago

Ολοκληρώνεται η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της Trastor

ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ3 ημέρες ago

Σε εξέλιξη η προετοιμασία για το μεγάλο διαγωνισμό ΣΔΙΤ στο ακίνητο της ΧΡΩΠΕΙ

Ξενοδοχείο
ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ3 ημέρες ago

Εγκρίθηκε από το ΚΕΣΑ η νέα 5άστερη ξενοδοχειακή επένδυση στα Χανιά

PASAL Development
ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ3 ημέρες ago

Νέα κεφάλαια και επενδύσεις για την Pasal Development – Σε ποιόν κλάδο θα εστιάσει

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ5 ημέρες ago

Κάλεσμα στη Σαουδική Αραβία για τουρισμό και επενδύσεις στην Ελλάδα

ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ5 μήνες ago

Νέα προσπάθεια για δημιουργία πίστας Φόρμουλα 1 στην Ελλάδα – Ποιά περιοχή βρίσκεται στο στόχαστρο

ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ4 μήνες ago

Σε εξέλιξη τα έργα στο πρώτο One&Only πολυτελές ξενοδοχείο της Ευρώπης, στην Κέα

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ2 έτη ago

Αυτοκινητόδρομος Ε65: Χρηματοδότηση, Βρυξέλλες και μπουλντόζες για το βόρειο τμήμα Τρικαλα-Εγνατία

ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ5 μήνες ago

[VIDEO] Δείτε τα δύο νέα υπερπολυτελή resorts και γήπεδα golf στο Costa Navarino

Καταναλωτές σε mall
ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ2 μήνες ago

Στα σκαριά 4 νέα εμπορικά κέντρα στην Αττική

ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ5 μήνες ago

4 εμβληματικά κτιριακά projects στην “Αθηναϊκή Ριβιέρα”

ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ1 μήνα ago

Αναμένονται εξελίξεις για τη μεγάλη επένδυση “Cambas Project” στην Παλλήνη

ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ2 εβδομάδες ago

Οι 3 νέοι εμπορικοί πόλοι που θα αλλάξουν τη Λεωφόρο Κηφισού

ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ1 μήνα ago

[VIDEO] Δείτε το νέο εμπορικό πάρκο “Piraeus Retail Park” της Ten Brinke

Νέα χαρτονομίσματα
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ1 μήνα ago

Νέο πρόγραμμα για μη επιστρεπτέα επιχορήγηση σε επιχειρήσεις στην Ανατολική Μακεδονία Θράκη

Advertisement

Trending