Connect with us

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Παπουτσάνης: Αύξηση που άγγιξε το 90% στις εξαγωγές

Newsroom

Published

on

Η Παπουτσάνης ΑΒΕΕ παρουσίασε τα οικονομικά αποτελέσματα για την περίοδο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2020.

Βασικά οικονομικά μεγέθη -περιόδου
  • Σημαντική ανάπτυξη του κύκλου εργασιών κατά 40% ενώ η αύξηση των εξαγωγών άγγιξε το 90%.
  • Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών ανήλθε σε € 8,1 εκατ.
  • Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε € 0,6 εκατ.
  • Τα ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε € 0,5 εκατ.
  • Στόχος της Διοίκησης, τόσο βραχυπρόθεσμα όσο και μεσοπρόθεσμα, παραμένει η διατήρηση της αναπτυξιακής δυναμικής της εταιρείας και η βελτίωση της κερδοφορίας της μέσω:
  • Της αύξησης του κύκλου εργασιών της.
  • Της εστίασης σε προϊόντα μεγαλύτερης προστιθέμενης αξίας που ταυτόχρονα προάγουν την αειφορία.
  • Της επέκτασης της πελατειακής της βάσης στους διάφορους τομείς που δραστηριοποιείται.

Παράλληλα, έχοντας λάβει την έγκριση των αρμόδιων αρχών της χώρας, η Παπουτσάνης, από τις αρχές Απριλίου, αξιοποιεί μέρος της παραγωγής της υπερσύγχρονης μονάδας στη Ριτσώνα Ευβοίας, για την παραγωγή βιοκτόνων και απολυμαντικών με χρήση οινοπνεύματος σε περιεκτικότητα 80% κατ’ όγκον, ώστε να καλύψει στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό τις ανάγκες της χώρας.

Επισκόπηση Αποτελεσμάτων

Σημαντική ανάπτυξη του ενοποιημένου κύκλου εργασιών της κατά 40% παρουσίασε η Παπουτσάνης ΑΒΕΕ κατά το πρώτο τρίμηνο του 2020. Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών του Ομίλου και της Εταιρείας ανήλθε στα 8,1 εκατ. ευρώ έναντι 5,8 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2019.

Παράλληλα, οι εξαγωγές της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 90% και ανήλθαν σε 5,4 εκατ. ευρώ έναντι 2,8 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

Κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2020, τα προ φόρων κέρδη διαμορφώθηκαν σε € 0,6 εκατ., έναντι € 0,0 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2019. Τα μετά από φόρους κέρδη ανήλθαν σε € 0,5 εκατ., έναντι € 0,0 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2019. Τα ενοποιημένα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) άγγιξαν τo 1,0 εκατ. ευρώ, έναντι 0,47 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2019, αυξημένα κατά 112%.

Οι εξαγωγές το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους αντιπροσωπεύουν το 67% του κύκλου εργασιών της Παπουτσάνης έναντι 49% την αντίστοιχη περίοδο του 2019.

Το 46% του συνολικού κύκλου εργασιών προέρχεται από παραγωγές προϊόντων για τρίτους, το 17% από πωλήσεις προς την ξενοδοχειακή αγορά, το 15% από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της Παπουτσάνης στην Ελλάδα και το εξωτερικό και το 22% από βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών. Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2020 δεν πραγματοποιήθηκαν πωλήσεις αλκοολούχων αντισηπτικών.

Επισκόπηση ανά Τομέα Δραστηριότητας

Επώνυμα Προϊόντα

Το 15% του συνολικού κύκλου εργασιών της Παπουτσάνης προέρχεται από πωλήσεις των επωνύμων προϊόντων της (Olivia, Karavaki, Natura, Aromatics κ.λπ.) στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Η συγκεκριμένη κατηγορία αναπτύχθηκε το πρώτο τρίμηνο του 2020 κατά 10% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2019, ωφελούμενη και από την αυξημένη ζήτηση που παρατηρείται στα προϊόντα σαπώνων και κρεμοσάπουνων, ως συνέπεια της πανδημίας του COVID-19.

Ξενοδοχειακά Προϊόντα

Το 17% του κύκλου εργασιών αφορά πωλήσεις προς τη ξενοδοχειακή αγορά, οι οποίες μειώθηκαν κατά 30% το πρώτο τρίμηνο του 2020. Καθώς τα ξενοδοχεία δεν προχώρησαν σε αγορές ξενοδοχειακών προϊόντων για την περίοδο του Πάσχα, η μείωση στην εγχώρια αγορά ήταν έντονη, αγγίζοντας το 53%. Οι πωλήσεις ξενοδοχειακών προϊόντων στο εξωτερικό μειώθηκαν κατά 18% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2019, δεδομένου ότι σε πολλές χώρες στην Ευρώπη, αλλά και στην Αμερική, οι περιορισμοί σε ταξίδια και η επακόλουθη μείωση διανυκτερεύσεων καθυστέρησαν σε σχέση με την Ελλάδα.

Προϊόντα Τρίτων (βιομηχανικές πωλήσεις, ιδιωτική ετικέτα)

Οι παραγωγές προϊόντων για τρίτους αντιπροσωπεύουν κατά το πρώτο τρίμηνο το 46% του κύκλου εργασιών της Παπουτσάνης. Η συγκεκριμένη κατηγορία παρουσίασε αύξηση κατά 128% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2019. Η ανάπτυξη αυτή προήλθε από την περαιτέρω σημαντική διεύρυνση συνεργασίας με πολυεθνική εταιρεία του εξωτερικού για την παραγωγή προϊόντων της, κυρίως σαπώνων, η οποία είχε ήδη ξεκινήσει να αναπτύσσεται σημαντικά από το δεύτερο τρίμηνο του 2019. Επιπλέον, η ζήτηση όλων των πελατών εσωτερικού και εξωτερικού σε στερεό σαπούνι και άλλα προϊόντα προσωπικής υγιεινής ήταν ενισχυμένη.

Βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνωμαζών

Το 22% του κύκλου εργασιών προέρχεται από βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνόμαζας, ως πρώτης ύλης για την παραγωγή σαπουνιών. Η συγκεκριμένη κατηγορία αφορά κυρίως εξαγωγές και αναπτύχθηκε κατά 70%. Η ανάπτυξη οφείλεται στη διεύρυνση του πελατολογίου αλλά και τη γενικότερα αυξημένη ζήτηση, καθώς αποτελεί ενδιάμεσο προϊόν που χρησιμοποιείται για την παραγωγή σαπώνων.

Η Επίδραση του COVID–19 στην Εταιρεία – Στόχοι και προοπτικές

Δεδομένης της πρωτοφανούς κρίσης που βιώνει η χώρα και ο πλανήτης εξαιτίας της πανδημίας του COVID–19, η Διοίκηση της εταιρείας έχει θέσει ως πρώτη προτεραιότητα την ασφάλεια των εργαζομένων και των συνεργατών της. Προς τη συγκεκριμένη κατεύθυνση, έλαβε έγκαιρα όλα τα απαραίτητα μέτρα τα οποία επικαιροποιεί ή/και αυστηροποιεί σε συνεχή βάση, βάσει των εκάστοτε δεδομένων.

Η επίπτωση της πανδημίας στον κύκλο εργασιών, ανά κατηγορία πωλήσεων, έχει ως ακολούθως:
  • Επώνυμα προϊόντα: Η ζήτηση για επώνυμα προϊόντα, κυρίως σαπούνια και κρεμοσάπουνα, ενισχύθηκε σημαντικά το Μάρτιο ενώ συνεχίζεται και τον Απρίλιο. Εκτίμηση της εταιρείας είναι ότι η συγκεκριμένη τάση θα συνεχιστεί και τους επόμενους μήνες, αν και όχι με την ίδια ένταση. Η έναρξη παραγωγής και διάθεσης αλκοολούχων αντισηπτικών σε ατομικές αλλά και μεγάλες συσκευασίες από τον Απρίλιο, εκτιμάται ότι θα λειτουργήσει θετικά για την κατηγορία.
  • Ξενοδοχειακά προϊόντα: Στη συγκεκριμένη κατηγορία, παρατηρείται σημαντική μείωση ήδη από το πρώτο τρίμηνο, δεδομένου ότι έχει επηρεαστεί έντονα από την πανδημία του COVID–19. Καθώς τα ξενοδοχεία σε Ελλάδα και εξωτερικό δε λειτουργούν, μεγαλύτερη υστέρηση θα παρουσιαστεί κατά το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.

Το δεύτερο τρίμηνο του 2019, οι πωλήσεις ξενοδοχειακών προϊόντων ανήλθαν σε 3,2 εκατ. ευρώ εκ των οποίων ένα πολύ μικρό ποσοστό, ίσως και κάτω του 25%, αναμένεται να επαναληφθεί το δεύτερο τρίμηνο του 2020, αναλόγως και της ημερομηνίας άρσης των περιοριστικών μέτρων ανά τον κόσμο.

Η εταιρεία εκτιμά πως οι πωλήσεις της κατηγορίας θα σημειώσουν μείωση και στο δεύτερο εξάμηνο του 2020, αν και η μείωση ίσως δεν θα είναι τόσο έντονη όσο του δεύτερου τριμήνου του 2020. Το δεύτερο εξάμηνο του 2019 οι πωλήσεις της κατηγορίας ανήλθαν σε 4 εκ. ευρώ.

Τέλος, η έναρξη πωλήσεων αλκοολούχων αντισηπτικών, προϊόντα που αναμένεται να απαιτηθούν σε σημαντικές ποσότητες και από την ξενοδοχειακή αγορά, εκτιμάται ότι θα ενισχύσει την κατηγορία, χωρίς να είναι ακόμα εφικτή η ποσοτικοποίηση αυτής της επίδρασης.

  • Προϊόντα τρίτων (βιομηχανικές πωλήσεις, ιδιωτική ετικέτα): Στη συγκεκριμένη κατηγορία οι πωλήσεις παρουσιάζονται αυξημένες, είτε πρόκειται για προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας super market είτε για βιομηχανικές πωλήσεις προς εγχώριους πελάτες, καθώς το μεγαλύτερο μέρος της αφορά προϊόντα προσωπικής υγιεινής.

Η τάση αυτή παρατηρείται και τον Απρίλιο ενώ βάσει των παραγγελιών που έχει λάβει η εταιρεία, προβλέπεται να συνεχιστεί και τον μήνα Μάιο. Τα παραπάνω γενικά σχόλια ισχύουν και για τις πωλήσεις του εξωτερικού ενώ η κατηγορία αναμένεται να ενισχυθεί και από την επέκταση της συνεργασίας με πολυεθνική εταιρεία, ήδη πελάτη, για την πλέον σχεδόν αποκλειστική ανάληψη παραγωγής των στερεών σαπώνων για την Ευρωπαϊκή αγορά.

Τέλος, η νέα συνεργασία παραγωγής προϊόντων τρίτων με πολύ μεγάλη γερμανική εταιρεία, για την παραγωγή του 50% περίπου των Ευρωπαϊκών τους αναγκών σε στερεό σαπούνι, αναμένεται να ξεκινήσει κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2020. Η συνεργασία αυτή θα είναι σε πλήρη ανάπτυξη το 2021.

Βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνωμαζών: Η συγκεκριμένη κατηγορία, και λόγω COVID–19, παρουσιάζει επίσης αυξημένες παραγγελίες για τους μήνες Απρίλιο και Μάιο. Παράλληλα, η επέκταση της πελατειακής βάσης θα βοηθήσει στην περαιτέρω ανάπτυξη της.

Η εταιρεία, τον Μάρτιο του 2020, έλαβε μακροπρόθεσμο δάνειο ύψους 5 εκ. ευρώ από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης (European Bank for Reconstruction and Development), προκειμένου να χρηματοδοτήσει το επενδυτικό της πλάνο.

Τέλος, όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, κατά τον μήνα Απρίλιο, η εταιρεία ξεκίνησε την παραγωγή αλκοολούχων αντισηπτικών προϊόντων, για να καλύψει κατά το δυνατόν την αυξημένη ζήτηση λόγω της πανδημίας.

Τα προϊόντα αυτά διατίθενται σε ατομικές συσκευασίες τσέπης αλλά και μεγαλύτερες, με σκοπό να καλύψουν τις ανάγκες των ιδιωτών καταναλωτών αλλά και βιομηχανικών πελατών και ξενοδοχείων. Οι πρώτες ενδείξεις είναι θετικές και μόλις υπάρξει καλύτερη εικόνα της αγοράς, θα είναι εφικτή και η εκτίμηση του ύψους των αντίστοιχων πωλήσεων.

Advertisement Macon
Advertisement
Advertisement Ergon Tzanidakis
Advertisement TÜV Austria
Advertisement Aecom
Φωτογραφία αρχείου - Designed by Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ45 λεπτά ago

“Στα σκαριά” έργο για νέο ξενοδοχείο στην πόλη της Μυτιλήνης

MarBella Nido - Πηγή: Mar-Bella Collection
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ώρες ago

Προχωρούν οι επενδύσεις του Ομίλου MarBella στην Κέρκυρα – Ποιό ξενοδοχείο επεκτείνεται

Ρόδος - Φωτό: ΑΡΓΥΡΩ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ/EUROKINISSI
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ώρες ago

Εγκρίθηκε έργο για νέο ξενοδοχείο στην πόλη της Ρόδου – Σε ποιά περιοχή θα γίνει

Φωτογραφία αρχείου - Designed by Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 ώρες ago

Οι 11 νέες επενδύσεις για ξενοδοχεία 5 αστέρων σε όλη την Ελλάδα – Σε ποιές περιοχές θα γίνουν

Πηγή: Μπλε Κέδρος
REAL ESTATE15 ώρες ago

Ποιό ακίνητο στη Θεσσαλονίκη πούλησε η Μπλε Κέδρος

Πηγή: Premia Properties
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ22 ώρες ago

Νέο mega deal για την Premia Properties στην Κω – Ποιά ξενοδοχεία εξαγόρασε

Σαντορίνη - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: Γιώργος Κονταρίνης / Eurokinissi
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

“Στα σκαριά” νέο ξενοδοχείο στη Σαντορίνη – Σε ποιά περιοχή θα γίνει

Hilton Chania Old Town Resort & Spa - Πηγή: Hilton / Όμιλος Τσιλεδάκη
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

Στα Χανιά από το 2026 το μοναδικό πλέον ξενοδοχείο Hilton στην Ελλάδα

Μύκονος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: Χρήστος Μπόνης / Eurokinissi
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

Νέο έργο για ξενοδοχείο δρομολογείται στη Μύκονο – Πού θα γίνει

Agora Modiano - Φωτό: ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ/ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΠΑΡΚΑ1 ημέρα ago

Νέα αλλαγή “σελίδας” για το ιστορικό εμπορικό “στολίδι” της Θεσσαλονίκης – Πώς θα ανανεωθεί η Αγορά Μοδιάνο από το 2026

Το νέο κτίριο με serviced apartments στην οδό Αιτωλικού στον Πειραιά - Πηγή: MIBS Group
RESIDENTIAL2 εβδομάδες ago

Ξεκινά η μεγάλη οικιστική επένδυση της MIBS στον Πειραιά – Στην ΕΚΤΕΡ το έργο ανακατασκευής

Radisson RED Mitropoleos Square Athens - Πηγή: Radisson
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

Τα 5 νέα ξενοδοχειακά openings της Radisson σε Αττική, Πελοπόννησο και νησιά – Πώς επεκτείνεται και στην ηπειρωτική Ελλάδα

To ακίνητο του ΕΦΚΑ στην οδό Κολοκοτρώνη 4 - Πηγή: Google Maps
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

“Κατεβαίνει” Αθήνα η TOR Hotel Group – Ποιό ιστορικό κτίριο θα μετατρέψει σε ξενοδοχείο

Το ακίνητο στην οδό Αγησιλάου 23-25 και Κολωνού στο Μεταξουργείο - Πηγή: Google Maps
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ4 ημέρες ago

Σε hot spot νέων ξενοδοχείων μετατρέπεται το Μεταξουργείο – Ποιές δύο νέες επενδύσεις προχωρούν

Πολυτελές θέρετρο και ιδιωτικές κατοικίες της Four Seasons στο Πόρτο Χέλι - Πηγή: Four Seasons
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

“Πράσινο φως” και με τη “βούλα” για τη μεγάλη τουριστική επένδυση του νέου Four Seasons στο Πόρτο Χέλι – Τι θα περιλαμβάνει

Πηγή: Sani Resort
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ7 ημέρες ago

“Πράσινο φως” για τις αλλαγές στο Sani Resort – Πώς θα συνενωθούν τα 4 πεντάστερα ξενοδοχεία σε ένα

Το νέο 5αστέρων Infinity Porto Heli στο Πόρτο Χέλι - Πηγή: Mold Architects
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

Στην ΕΚΤΕΡ το έργο κατασκευής του νέου Infinity Six Senses Porto Heli – Πώς θα μεταμορφωθεί το πρώην Costa Perla

Η επένδυση στο Ελληνικό - Πηγή: Lamda Development
RESIDENTIAL3 ημέρες ago

The Ellinikon: “στα σκαριά” μια ακόμη νέα γειτονιά με κατοικίες στην ανατολική πλευρά της έκτασης – Τι θα περιλαμβάνει το East Village

Το κτίριο φοιτητικών κατοικιών της Premia Properties στη Θεσσαλονίκη - Πηγή: Premia Properties
RESIDENTIAL2 εβδομάδες ago

Νέο κτίριο στην Καισαριανή απέκτησε η Premia Properties – Πώς θα το μετατρέψει σε φοιτητικές κατοικίες

Φωτογραφία αρχείου - Πηγή: Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

“Πράσινο φως” για τη μεγάλη τουριστική επένδυση της Phaea στην Ελούντα – Τι θα περιλαμβάνει το έργο και που θα γίνει

Τα έργα σε εξέλιξη στον νέο Riviera Tower στο The Ellinikon - Πηγή: Bizness.gr
VIDEOS1 ημέρα ago

[VIDEO] The Ellinikon: προχωρούν τα κτιριακά έργα για τις μεγάλες οικιστικές, εμπορικές και τουριστικές επενδύσεις στο Ελληνικό

Φωτογραφία αρχείου - Πηγή: Canva
LOGISTICS1 εβδομάδα ago

[VIDEO] Προχωρά η mega επένδυση logistics της ΙΚΕΑ στον Ασπρόπυργο

Το νέο κτίριο γραφείων στην Πλατεία Μαβίλη - Πηγή: Ten Brinke
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ2 εβδομάδες ago

[VIDEO] Δείτε πώς μεταμορφώθηκε παλιό κτίριο γραφείων στην Πλατεία Μαβίλη

Eleusis Project - Πηγή: Karpathios Development
LOGISTICS1 μήνα ago

[VIDEO] Πώς θα γίνει το νέο έργο logistics Eleusis Project στον Ασπρόπυργο – Ποιά εταιρεία επενδύει

Voria Project - Πηγή: North Star Entertainment
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 μήνα ago

Ξεκινούν από τη ΜΕΤΚΑ τα έργα για τη μεγάλη επένδυση VORIA στο Μαρούσι – Εκδόθηκαν οι οικοδομικές άδειες

Η οικιστική επένδυση της Vita Estate Development στην οδό Ιάσονος 42 στη Νέα Σμύρνη - Πηγή: Vita Estate Development
RESIDENTIAL1 μήνα ago

[VIDEO] Προχωρά η νέα οικιστική επένδυση στη Νέα Σμύρνη – Σε ποιά περιοχή κατασκευάζεται

Η οικιστική επένδυση της Ten Brinke στην οδό Εθνάρχου Μακαρίου 80 στην Αργυρούπολη - Πηγή: Ten Brinke
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] Ολοκληρώνεται η οικιστική επένδυση της Ten Brinke στην Αργυρούπολη – Πού βρίσκεται το ακίνητο

Το νέο Hard Rock Hotel & Casino Athens στο Ελληνικό - Φωτό: Γιάννης Παναγόπουλος / Eurokinissi
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] The Ellinikon: προχωρούν τα έργα σε Riviera Tower, IRC και Little Athens

Filoxenia Kalamata - Πηγή: Grecotel
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 μήνες ago

Ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση ανακαίνισης στο εμβληματικό Filoxenia Kalamata της Grecotel – “Στα σκαριά” και η επόμενη φάση

Piraeús Gate - Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] Δείτε πώς θα γίνουν τα νέα “πράσινα” κτίρια κατοικιών και γραφείων στο Piraeus Gate Project

TRENDING

Επικοινωνία

Copyright © 2019-2024 Bizness.gr

Bizness.gr - Ταυτότητα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία: «INFRA MEDIA M.I.K.E.» Διακριτικός τίτλος: «INFRA MEDIA» - Έδρα: Δήμος Αθηναίων, Αριστείδου αρ. 10-12, Τ.Κ. 10559 - ΑΦΜ: 801478591 Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ. - Τηλ. επικοινωνίας: 2130405600 - E-mail: contact@ypodomes.com Νόμιμος Εκπρόσωπος: Καραγιάννης Νικόλαος, Νόμιμος Εκπρόσωπος - Δικαιούχος του ονόματος τομέα (bizness.gr): INFRA MEDIA M.I.K.E. - Διευθυντής/Διαχειριστής: Καραγιάννης Νικόλαος - Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Παναγέα
Η Εταιρεία δηλώνει ότι έχει συμμορφωθεί με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).