Connect with us

ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ

Παρουσιάστηκε το νέο project “AGORA ATHENS – Πλάκα Μοναστηράκι”

Newsroom

Published

on

Δημόσια πρόσκληση προς την κυβέρνηση και τον Δήμο Αθηναίων, απηύθυνε ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, Γιάννης Χατζηθεοδοσίου, για τη χρηματοδότηση των παρεμβάσεων που απαιτούνται στο πλαίσιο της στρατηγικής για την αναμόρφωση και την τόνωση της αγοράς, από την Πλάκα μέχρι το Μοναστηράκι, στο πλαίσιο του σχεδίου «AGORA ATHENS».

Ο πρόεδρος, στην σημερινή απογευματινή διαδικτυακή εκδήλωση του επιμελητηρίου, σχετικά με την παρουσίαση της Στρατηγικής και του Νέου Branding, του εμπορικού σήματος και του λογότυπου για την «AGORA ATHENS»-Πλάκα και Μοναστηράκι», ανέφερε ότι η εκτίμηση είναι πως θα απαιτηθεί συνολικά ένα ποσό περίπου 10 εκατ. ευρώ. Όπως είπε, το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών προτίθεται να ενισχύσει αυτή τη δράση με 1 εκατ. και κάλεσε τον δήμο να συμβάλει με ποσό 2 εκατ. και τα υπόλοιπα 7 εκατ. ευρώ να καταβληθούν από τα υπουργεία Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Τουρισμού.

Επίσης, σε συνεργασία με τους εμπόρους και τους επιχειρηματίες της περιοχής, θα αναβαθμιστούν και τα καταστήματα. Όπως γνωστοποίησε, ήδη έχει πραγματοποιηθεί μελέτη, διακρίνοντας 3 τύπους καταστημάτων: α. Εμπορικό κατάστημα, β. Κοσμήματα γ. Εστίαση και η αναβάθμιση αφορά: α. Όψεις και Εξωτερική Πινακίδα, β. Σκίαση, γ. Εγκιβωτισμός Κλιματιστικών Μονάδων.

Επιπλέον, στόχος είναι να βοηθηθούν αυτά τα καταστήματα για να περάσουν στη νέα ψηφιακή εποχή με δημιουργία e-shop και δυνατότητα εικονικής περιήγησης του πελάτη στα καταστήματα.

«Δεν διεκδικούμε την πατρότητα του σχεδίου. Μοναδικό μας μέλημα να σταθούμε δίπλα σε συναδέλφους. Οποιεσδήποτε, λοιπόν, προτάσεις ή δράσεις από τα υπουργεία ή από τον δήμο είναι καλοδεχούμενες» σημείωσε ο κ. Χατζηθεοδοσίου και εξήγησε ότι μέσα από αυτή την πρωτοβουλία το επιμελητήριο, επιθυμεί να αναδείξει τις επιχειρηματικές προοπτικές σε μία εμβληματική περιοχή της Αθήνας.

Ο πρόεδρος υπενθύμισε ότι ξεκίνησε πριν από περίπου 8 μήνες η διαδικασία για την εκπόνηση της μελέτης που αφορά στο: «Στρατηγικό Πλάνο για την Αγορά Πλάκα-Μοναστηράκι».

Στόχος είναι να αναβαθμιστεί και να εκσυγχρονιστεί πλήρως η πιο ιστορική αγορά της Αθήνας, και «να καταστεί και πάλι η Πλάκα και το Μοναστηράκι επίκεντρο της νεολαίας και των παραγωγικών-δημιουργικών κοινών-στόχων της κοινωνίας, με την χρήση καινοτόμων ιδεών, τεχνολογίας και Marketing αλλά και με παρεμβάσεις στις υποδομές δημοσίου και ιδιωτικό χώρου» όπως εξήγησε.

Για παράδειγμα, συνέχισε ο ίδιος, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, κάθε χρόνο επισκέπτονται το Μουσείο της Ακρόπολης περίπου 2 εκατ. άνθρωποι. Όμως, μόνο οι 100.000 με 150.000 περνάνε μετά από την αγορά της Πλάκας και του Μοναστηρακίου.

Κάποιες από τις προτάσεις του επιμελητηρίου είναι οι εξής:

Μία πρόταση που θα μπορούσε να υλοποιήσει ο δήμος σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού, είναι να βρεθεί ο κατάλληλος χώρος όπου τα τουριστικά πούλμαν θα αφήνουν τον κόσμο, έτσι ώστε να δίνεται η δυνατότητα σε αυτούς τους επισκέπτες να περνάνε μέσα από την αγορά της Πλάκας και του Μοναστηρακίου. Είναι κάτι που γίνεται σε άλλες πρωτεύουσες και μπορεί να φέρει σημαντικά αποτελέσματα.

Με την βοήθεια της Πολιτείας και του δήμου να αναβαθμιστεί ο δημόσιος χώρος στην περιοχή Πλάκα-Μοναστηράκι με παρέμβαση σε δάπεδα, φωτισμό, σκίαση, χώρους ξεκούρασης και πρασίνου, χώρους ανάπλασης και χώρους συντήρησης, καθώς και λύσεις λειτουργικότητας και προσβασιμότητας (πχ όδευση τυφλών και ατόμων με κινητικά προβλήματα).
Ο κ. Χατζηθεοδοσίου γνωστοποίησε ότι έχουν, ήδη, γίνει μελέτες για τις πρώτες προδιαγραφές, προτάσεις και αρχικές κοστολογήσεις.

Η μελέτη
Ένα μοναδικό φαινόμενο συντελείται, όπως σημειώνεται στη μελέτη. Δηλαδή, υπάρχει μεγάλη προσέλευση επισκεπτών λόγω των μοναδικών αρχαιοτήτων -ακόμη και χωρίς καμία οργανωμένη καμπάνια μάρκετινγκ- αλλά «η αγοραστική εμπειρία που προσφέρει η αγορά είναι μέτρια προς χαμηλή, λόγω της έλλειψης οργάνωσης, ως δομή, της έλλειψης τεχνολογικών υποδομών, της έλλειψης οργανωμένου σχεδίου μάρκετινγκ-επικοινωνίας, της έλλειψης αρχιτεκτονικών παρεμβάσεων, λόγω της μέτριας ή χαμηλής κατάρτισης προσωπικού, αλλά και λόγω της μέτριας εξυπηρέτησης και παροχής υπηρεσιών».

Σε ό,τι αφορά τα μεγαλύτερα προβλήματα της περιοχής, σε ερωτηματολόγιο του επιμελητηρίου μεταξύ των μελών του, οι επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στην τοπική αγορά απάντησαν ότι η ασφάλεια είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα, ακολουθούν τα προβλήματα στην προσβασιμότητα, η καθαριότητα, η συνδεσιμότητα με άλλες περιοχές, η έλλειψη χώρων στάθμευσης, η ανάγκη αναβάθμισης του αποχετευτικού συστήματος, ο μειωμένος φωτισμός, η επισκευή πεζοδρομίων και οδοστρώματος και τελευταία αναφέρθηκε η κατηγορία: «πράσινο-παγκάκια-τουαλέτες».

Κατηγοριοποίηση υφιστάμενων καταστημάτων
Τα περισσότερα καταστήματα της περιοχής, σύμφωνα με τα στοιχεία των μελών του επιμελητηρίου, ανήκουν στην κατηγορία «παλαιοπωλεία και άλλα» (27,73%), ακολουθούν τα τουριστικά είδη (17,23%), εστίαση (15,55%), ένδυση και υπόδηση (13,87%), είδη λαϊκής τέχνης (12,61%), μικρή λιανική (8,82%) και κοσμήματα (4,20%).

Σχέδιο
Εκτός από τις παρεμβάσεις στον δημόσιο και ιδιωτικό χώρο, όπως αναφέρθηκε στην παρουσίαση της μελέτης που πραγματοποιήθηκε σήμερα και υπογράφεται από τον Βασίλειο Μπλέσιο, από την εταιρεία Lever Σύμβουλοι Ανάπτυξης ΑΕ, προβλέπονται ακόμη τα εξής:

  • ο σχεδιασμός και κατασκευή app (θα περιλαμβάνει υπηρεσίες, ενημερώσεις, προσφορές, σύστημα πληρωμής parking, σύστημα πόντων από όλα τα καταστήματα και χρήση Qrcode)
  • Νέα προϊοντική στρατηγική-Έλληνες σχεδιαστές και σειρά προϊόντων με το νέο Branding
  • Λογότυπο
  • Νέο Ενιαίο Πλάνο Marketing, Επικοινωνίας-Διαφήμισης
  • Χρηματοδοτικές λύσεις
  • Νέα Ενιαία Αγορά
  • Νέος φορέας
  • Nέα στρατηγική που θα διαφοροποιεί από ανταγωνισμό
  • Νέο Branding
  • Όνομα
  • Λογότυπο
  • Σλόγαν (Tag Line)
  • Ανοιγμα σε νέους πελάτες-στόχους

Ναι στη χρηματοδότηση του σχεδίου «AGORA ATHENS-Πλάκα Μοναστηράκι» από το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων και τον δήμο Αθηναίων
Θα απαιτηθούν 6 με 9 μήνες για να ολοκληρωθούν οι αναλυτικές μελέτες αναμόρφωσης του δημόσιου και ιδιωτικού χώρου, για να δημιουργηθεί στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας το «Ανοικτό Mall» που σχεδιάζει το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών, αλλά τα σχέδια που αφορούν τουριστικές και ψηφιακές δράσεις μπορούν να ξεκινήσουν να υλοποιούνται τους επόμενους μήνες.

Αυτό ανέφερε ο δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης, σε ηλεκτρονική εκδήλωση του επιμελητηρίου όπου παρουσιάστηκε η στρατηγική Branding και το νέο εμπορικό σήμα και λογότυπο του σχεδίου «AGORA ATHENS-Πλάκα Μοναστηράκι» και αφορά στη μετατροπή του ιστορικού εμπορικού κέντρου της Αθήνας σε «open mall».

Για τη χρηματοδότηση του έργου, ζητήθηκε από τον υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνι Γεωργιάδη και τον υπουργό Τουρισμού Χάρη Θεοχάρη, που συμμετείχαν στην εκδήλωση, να επιληφθούν ώστε το σχέδιο να μπορέσει να χρηματοδοτηθεί. Η ανταπόκριση ήταν θετική, «εφόσον όμως δοθούν στο υπουργείο οι αναλυτικές και τεκμηριωμένες μελέτες για τη χρηματοδότηση του έργου» όπως σημείωσε ο κ. Γεωργιάδης.

Ο δήμαρχος είπε ότι βρίσκεται σε εξέλιξη διάλογος με όλους τους φορείς, προκειμένου να διορθώνονται προβλήματα και να προωθούνται νέες λύσεις, ώστε η Αθήνα να καταστεί μία σύγχρονη πρωτεύουσα «και σε αυτό το πλαίσιο χρειάζεται η συνεργασία όλων» όπως υπογράμμισε.

Για το οικονομικό μέρος της πρότασης, ο δήμαρχος ανέφερε ότι ο δήμος είναι διατεθημένος να προσφέρει τα 2 εκατ ευρώ, όπως προβλέπεται στη μελέτη.

Ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων ‘Αδωνις Γεωργιάδης εξέφρασε τη θετική του γνώμη για το σχέδιο, διότι όπως είπε, συμβάλλει στην τουριστική ανάπτυξη της Αθήνας, ενώ συνεχάρη και το δήμαρχο για τις πρωτοβουλίες που αναλαμβάνει και αφορούν στο «μεγάλο περίπατο».

Ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης αναφέρθηκε στη σημερινή συμφωνία με την TUI και τις προσπάθειες που καταβάλλονται για να κερδίσει ο τουρισμός όσο μεγαλύτερο μερίδιο μπορεί από τις διεθνείς αγορές, σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες, ενώ ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών Γιάννης Χατζηθεοδοσίου, αφερόμενος στις δράσεις που σχεδιάζονται, γνωστοποίησε ότι ετοιμάζεται μελέτη για την αξιοποίηση την περιοχής κάτω από την οδό Αθηνάς, με την ανάδειξη του πολυπολιτισμικού χαρακτήρα της, ενώ ανέφερε ότι σύντομα θα ξεκινήσουν και προγράμματα επιμόρφωσης.

Advertisement Macon
Advertisement
Advertisement TÜV Austria
Advertisement Aecom
RESIDENTIAL1 ημέρα ago

Την GREENHILL VOULA εξαγόρασε η Τεχνική Ολυμπιακή – Ποιό οικιστικό έργο στα Νότια Προάστια αποκτά

REDS AE
REAL ESTATE1 ημέρα ago

Προς ολοκλήρωση η εξαγορά της REDS από την ΕΛΛΑΚΤΩΡ – Ποιό το ποσοστό της σήμερα

Κως - Φωτογραφία αρχείου - Design by Canva Pro
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

“Στα σκαριά” έργο για νέο ξενοδοχείο 4 αστέρων στην Κω

Φωτογραφία αρχείου - Designed by Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

Προχωρά έργο ανακαίνισης και αναβάθμισης ξενοδοχείου στην Αλεξανδρούπολη

Φωτογραφία αρχείου - Designed by Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

Προχωρά έργο για νέο ξενοδοχείο 4 αστέρων στους Παξούς

Κεφαλονιά - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΟΝΗΣ/EUROKINISSI
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

Δρομολογείται νέο ξενοδοχείο στην Κεφαλονιά – Σε ποιά περιοχή θα γίνει

Κουφονήσια - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: EUROKINISSI / ΧΑΣΙΑΛΗΣ ΒΑΪΟΣ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 ημέρες ago

“Στα σκαριά” νέο ξενοδοχείο 4 αστέρων στα Κουφονήσια

Οικιστικό έργο στον Πειραιά - Πηγή: ΕΠΙΚΥΚΛΟΣ
RESIDENTIAL3 ημέρες ago

Ολοκληρώνονται εντός του 2025 από Greca Developments – ΕΠΙΚΥΚΛΟΣ τα πρώτα κοινά οικιστικά έργα στον Πειραιά

Πάρος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: EUROKINISSI/PANORAMAPRESS/ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 ημέρες ago

“Πράσινο φως” για νέο ξενοδοχείο 5 αστέρων στην Πάρο – Δείτε σε ποιά περιοχή θα γίνει

Ηράκλειο Κρήτης - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ ΘΑΝΑΣΗΣ / EUROKINISSI
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 ημέρες ago

Εγκρίθηκε έργο για νέο ξενοδοχείο στην πόλη του Ηρακλείου – Δείτε πού

Πάρος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: EUROKINISSI/PANORAMAPRESS/ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

Με 9 νέα ξενοδοχεία “έκλεισε” το 2024 για τις Κυκλάδες – Ποιά έργα πήραν “πράσινο φως”

Κεφαλονιά - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΟΝΗΣ/EUROKINISSI
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

Τα νέα ξενοδοχεία 5 αστέρων της Ελλάδας – Δείτε τις 4 νέες 5άστερες ξενοδοχειακές επενδύσεις που βρίσκονται “στα σκαριά”

Το πρώην εργοστάσιο της ιστορικής κλωστοϋφαντουργίας των αδελφών Ρετσίνα - Πηγή: Google Maps
REAL ESTATE3 ημέρες ago

[VIDEO] Δείτε το πρώην εργοστάσιο Ρετσίνα στον Πειραιά – “Στα σκαριά” η αξιοποίησή του ακινήτου

Piraeus Gate - Πηγή: DKG Development
RESIDENTIAL3 εβδομάδες ago

[VIDEO] Πώς θα “μεταμορφωθεί” η είσοδος του Πειραιά με τη νέα μεγάλη επένδυση Piraeus Gate – Πού θα γίνει

Alexander The Great Hotel - Πηγή: Hotel Investment Partners
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

Τα 3 μεγάλα ξενοδοχειακά deals της Blackstone στην Ελλάδα το 2024 – Πώς εδραιώνεται με όχημα τη HIP στο τουριστικό real estate

Πηγή: AKTOR
REAL ESTATE2 εβδομάδες ago

Πώς θα υλοποιηθεί το mega deal AKTOR – PRODEA για τα 56 ακίνητα 600 εκατ. ευρώ

REAL ESTATE2 εβδομάδες ago

Σε νέα εποχή από σήμερα η BriQ Properties μετά την απορρόφηση της Intercontinental International

Φωτογραφία αρχείου - Πηγή: Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

“Πράσινο φως” για νέο ξενοδοχείο 5 αστέρων στη Χαλκιδική

Κουφονήσια - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: EUROKINISSI / ΧΑΣΙΑΛΗΣ ΒΑΪΟΣ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 εβδομάδα ago

“Στα σκαριά” νέο ξενοδοχείο στα Κουφονήσια

Τα νέα κτίρια γραφείων στο ακίνητο του ΤΕΕ στο Δαχτυλίδι στο Μαρούσι - Πηγή: ΤΕΕ
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ2 εβδομάδες ago

[VIDEO] Προχωρά η μεγάλη επένδυση γραφείων του ΤΕΕ στο Μαρούσι – Πώς “τρέχουν” το έργο Dimand και ΤΕΡΝΑ

Το πρώην εργοστάσιο της ιστορικής κλωστοϋφαντουργίας των αδελφών Ρετσίνα - Πηγή: Google Maps
REAL ESTATE3 ημέρες ago

[VIDEO] Δείτε το πρώην εργοστάσιο Ρετσίνα στον Πειραιά – “Στα σκαριά” η αξιοποίησή του ακινήτου

Μακέτα από το νέο data center της Microsoft στα Σπάτα - Πηγή: ΜΠΕ / Microsoft
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΑ ΚΤΙΡΙΑ2 εβδομάδες ago

[VIDEO] “Στα σκαριά” η επένδυση της Microsoft για το νέο data center στα Σπάτα – Πού θα γίνουν τα άλλα 2

Piraeus Gate - Πηγή: DKG Development
RESIDENTIAL3 εβδομάδες ago

[VIDEO] Πώς θα “μεταμορφωθεί” η είσοδος του Πειραιά με τη νέα μεγάλη επένδυση Piraeus Gate – Πού θα γίνει

Το Logistics Park της BriQ Properties στον Ασπρόπυργο - Πηγή: BriQ Properties
LOGISTICS1 μήνα ago

[VIDEO] Ολοκληρώθηκε το νέο logistics center της BriQ στον Ασπρόπυργο

Ο οικιστικός πύργος Marina Tower στο Ελληνικό - Πηγή: Lamda Development
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] The Ellinikon: “ψήλωσε” και άλλο το Riviera Tower

To νέο retail park της Trade Estates στην Πάτρα - Πηγή: Trade Estates
ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΠΑΡΚΑ2 μήνες ago

[VIDEO] Δείτε το νέο εμπορικό πάρκο που άνοιξε στην Πάτρα – Ποιές μεγάλες εταιρείες επένδυσαν

DATA4 Athens Campus - Πηγή: DATA4
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΑ ΚΤΙΡΙΑ2 μήνες ago

Ξεκίνησε η μεγάλη επένδυση της DATA4 για data center στην Παιανία – Πού θα γίνει το Campus Athens

Το ιστορικό ακίνητο του ΦΙΞ στη Δυτική Θεσσαλονίκη - Φωτό: ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ/ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
REAL ESTATE2 μήνες ago

Πώς τοποθετείται η Dimand με νέα ακίνητα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης – Ποιά ακίνητα θα αξιοποιήσει

Η οικιστική επένδυση της Ten Brinke στο Χαλάνδρι - Πηγή: Ten Brinke Residential
RESIDENTIAL2 μήνες ago

Ολοκληρώνεται και η οικιστική επένδυση στο τριπλό έργο της Ten Brinke στο Χαλάνδρι

To ακίνητο προς αξιοποίηση στην Ιερά Οδό 61 - Πηγή: Ten Brinke
REAL ESTATE2 μήνες ago

[VIDEO] Νέο έργο της Ten Brinke “στα σκαριά” στην Πλατεία Αμερικής

TRENDING

Επικοινωνία

Copyright © 2019-2024 Bizness.gr

Bizness.gr - Ταυτότητα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία: «INFRA MEDIA M.I.K.E.» Διακριτικός τίτλος: «INFRA MEDIA» - Έδρα: Δήμος Αθηναίων, Αριστείδου αρ. 10-12, Τ.Κ. 10559 - ΑΦΜ: 801478591 Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ. - Τηλ. επικοινωνίας: 2130405600 - E-mail: contact@ypodomes.com Νόμιμος Εκπρόσωπος: Καραγιάννης Νικόλαος, Νόμιμος Εκπρόσωπος - Δικαιούχος του ονόματος τομέα (bizness.gr): INFRA MEDIA M.I.K.E. - Διευθυντής/Διαχειριστής: Καραγιάννης Νικόλαος - Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Παναγέα
Η Εταιρεία δηλώνει ότι έχει συμμορφωθεί με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).