Connect with us

ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ

Παρουσιάστηκε το νέο project “AGORA ATHENS – Πλάκα Μοναστηράκι”

Newsroom

Published

on

Δημόσια πρόσκληση προς την κυβέρνηση και τον Δήμο Αθηναίων, απηύθυνε ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, Γιάννης Χατζηθεοδοσίου, για τη χρηματοδότηση των παρεμβάσεων που απαιτούνται στο πλαίσιο της στρατηγικής για την αναμόρφωση και την τόνωση της αγοράς, από την Πλάκα μέχρι το Μοναστηράκι, στο πλαίσιο του σχεδίου «AGORA ATHENS».

Ο πρόεδρος, στην σημερινή απογευματινή διαδικτυακή εκδήλωση του επιμελητηρίου, σχετικά με την παρουσίαση της Στρατηγικής και του Νέου Branding, του εμπορικού σήματος και του λογότυπου για την «AGORA ATHENS»-Πλάκα και Μοναστηράκι», ανέφερε ότι η εκτίμηση είναι πως θα απαιτηθεί συνολικά ένα ποσό περίπου 10 εκατ. ευρώ. Όπως είπε, το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών προτίθεται να ενισχύσει αυτή τη δράση με 1 εκατ. και κάλεσε τον δήμο να συμβάλει με ποσό 2 εκατ. και τα υπόλοιπα 7 εκατ. ευρώ να καταβληθούν από τα υπουργεία Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Τουρισμού.

Επίσης, σε συνεργασία με τους εμπόρους και τους επιχειρηματίες της περιοχής, θα αναβαθμιστούν και τα καταστήματα. Όπως γνωστοποίησε, ήδη έχει πραγματοποιηθεί μελέτη, διακρίνοντας 3 τύπους καταστημάτων: α. Εμπορικό κατάστημα, β. Κοσμήματα γ. Εστίαση και η αναβάθμιση αφορά: α. Όψεις και Εξωτερική Πινακίδα, β. Σκίαση, γ. Εγκιβωτισμός Κλιματιστικών Μονάδων.

Επιπλέον, στόχος είναι να βοηθηθούν αυτά τα καταστήματα για να περάσουν στη νέα ψηφιακή εποχή με δημιουργία e-shop και δυνατότητα εικονικής περιήγησης του πελάτη στα καταστήματα.

«Δεν διεκδικούμε την πατρότητα του σχεδίου. Μοναδικό μας μέλημα να σταθούμε δίπλα σε συναδέλφους. Οποιεσδήποτε, λοιπόν, προτάσεις ή δράσεις από τα υπουργεία ή από τον δήμο είναι καλοδεχούμενες» σημείωσε ο κ. Χατζηθεοδοσίου και εξήγησε ότι μέσα από αυτή την πρωτοβουλία το επιμελητήριο, επιθυμεί να αναδείξει τις επιχειρηματικές προοπτικές σε μία εμβληματική περιοχή της Αθήνας.

Ο πρόεδρος υπενθύμισε ότι ξεκίνησε πριν από περίπου 8 μήνες η διαδικασία για την εκπόνηση της μελέτης που αφορά στο: «Στρατηγικό Πλάνο για την Αγορά Πλάκα-Μοναστηράκι».

Στόχος είναι να αναβαθμιστεί και να εκσυγχρονιστεί πλήρως η πιο ιστορική αγορά της Αθήνας, και «να καταστεί και πάλι η Πλάκα και το Μοναστηράκι επίκεντρο της νεολαίας και των παραγωγικών-δημιουργικών κοινών-στόχων της κοινωνίας, με την χρήση καινοτόμων ιδεών, τεχνολογίας και Marketing αλλά και με παρεμβάσεις στις υποδομές δημοσίου και ιδιωτικό χώρου» όπως εξήγησε.

Για παράδειγμα, συνέχισε ο ίδιος, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, κάθε χρόνο επισκέπτονται το Μουσείο της Ακρόπολης περίπου 2 εκατ. άνθρωποι. Όμως, μόνο οι 100.000 με 150.000 περνάνε μετά από την αγορά της Πλάκας και του Μοναστηρακίου.

Κάποιες από τις προτάσεις του επιμελητηρίου είναι οι εξής:

Μία πρόταση που θα μπορούσε να υλοποιήσει ο δήμος σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού, είναι να βρεθεί ο κατάλληλος χώρος όπου τα τουριστικά πούλμαν θα αφήνουν τον κόσμο, έτσι ώστε να δίνεται η δυνατότητα σε αυτούς τους επισκέπτες να περνάνε μέσα από την αγορά της Πλάκας και του Μοναστηρακίου. Είναι κάτι που γίνεται σε άλλες πρωτεύουσες και μπορεί να φέρει σημαντικά αποτελέσματα.

Με την βοήθεια της Πολιτείας και του δήμου να αναβαθμιστεί ο δημόσιος χώρος στην περιοχή Πλάκα-Μοναστηράκι με παρέμβαση σε δάπεδα, φωτισμό, σκίαση, χώρους ξεκούρασης και πρασίνου, χώρους ανάπλασης και χώρους συντήρησης, καθώς και λύσεις λειτουργικότητας και προσβασιμότητας (πχ όδευση τυφλών και ατόμων με κινητικά προβλήματα).
Ο κ. Χατζηθεοδοσίου γνωστοποίησε ότι έχουν, ήδη, γίνει μελέτες για τις πρώτες προδιαγραφές, προτάσεις και αρχικές κοστολογήσεις.

Η μελέτη
Ένα μοναδικό φαινόμενο συντελείται, όπως σημειώνεται στη μελέτη. Δηλαδή, υπάρχει μεγάλη προσέλευση επισκεπτών λόγω των μοναδικών αρχαιοτήτων -ακόμη και χωρίς καμία οργανωμένη καμπάνια μάρκετινγκ- αλλά «η αγοραστική εμπειρία που προσφέρει η αγορά είναι μέτρια προς χαμηλή, λόγω της έλλειψης οργάνωσης, ως δομή, της έλλειψης τεχνολογικών υποδομών, της έλλειψης οργανωμένου σχεδίου μάρκετινγκ-επικοινωνίας, της έλλειψης αρχιτεκτονικών παρεμβάσεων, λόγω της μέτριας ή χαμηλής κατάρτισης προσωπικού, αλλά και λόγω της μέτριας εξυπηρέτησης και παροχής υπηρεσιών».

Σε ό,τι αφορά τα μεγαλύτερα προβλήματα της περιοχής, σε ερωτηματολόγιο του επιμελητηρίου μεταξύ των μελών του, οι επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στην τοπική αγορά απάντησαν ότι η ασφάλεια είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα, ακολουθούν τα προβλήματα στην προσβασιμότητα, η καθαριότητα, η συνδεσιμότητα με άλλες περιοχές, η έλλειψη χώρων στάθμευσης, η ανάγκη αναβάθμισης του αποχετευτικού συστήματος, ο μειωμένος φωτισμός, η επισκευή πεζοδρομίων και οδοστρώματος και τελευταία αναφέρθηκε η κατηγορία: «πράσινο-παγκάκια-τουαλέτες».

Κατηγοριοποίηση υφιστάμενων καταστημάτων
Τα περισσότερα καταστήματα της περιοχής, σύμφωνα με τα στοιχεία των μελών του επιμελητηρίου, ανήκουν στην κατηγορία «παλαιοπωλεία και άλλα» (27,73%), ακολουθούν τα τουριστικά είδη (17,23%), εστίαση (15,55%), ένδυση και υπόδηση (13,87%), είδη λαϊκής τέχνης (12,61%), μικρή λιανική (8,82%) και κοσμήματα (4,20%).

Σχέδιο
Εκτός από τις παρεμβάσεις στον δημόσιο και ιδιωτικό χώρο, όπως αναφέρθηκε στην παρουσίαση της μελέτης που πραγματοποιήθηκε σήμερα και υπογράφεται από τον Βασίλειο Μπλέσιο, από την εταιρεία Lever Σύμβουλοι Ανάπτυξης ΑΕ, προβλέπονται ακόμη τα εξής:

  • ο σχεδιασμός και κατασκευή app (θα περιλαμβάνει υπηρεσίες, ενημερώσεις, προσφορές, σύστημα πληρωμής parking, σύστημα πόντων από όλα τα καταστήματα και χρήση Qrcode)
  • Νέα προϊοντική στρατηγική-Έλληνες σχεδιαστές και σειρά προϊόντων με το νέο Branding
  • Λογότυπο
  • Νέο Ενιαίο Πλάνο Marketing, Επικοινωνίας-Διαφήμισης
  • Χρηματοδοτικές λύσεις
  • Νέα Ενιαία Αγορά
  • Νέος φορέας
  • Nέα στρατηγική που θα διαφοροποιεί από ανταγωνισμό
  • Νέο Branding
  • Όνομα
  • Λογότυπο
  • Σλόγαν (Tag Line)
  • Ανοιγμα σε νέους πελάτες-στόχους

Ναι στη χρηματοδότηση του σχεδίου «AGORA ATHENS-Πλάκα Μοναστηράκι» από το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων και τον δήμο Αθηναίων
Θα απαιτηθούν 6 με 9 μήνες για να ολοκληρωθούν οι αναλυτικές μελέτες αναμόρφωσης του δημόσιου και ιδιωτικού χώρου, για να δημιουργηθεί στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας το «Ανοικτό Mall» που σχεδιάζει το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών, αλλά τα σχέδια που αφορούν τουριστικές και ψηφιακές δράσεις μπορούν να ξεκινήσουν να υλοποιούνται τους επόμενους μήνες.

Αυτό ανέφερε ο δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης, σε ηλεκτρονική εκδήλωση του επιμελητηρίου όπου παρουσιάστηκε η στρατηγική Branding και το νέο εμπορικό σήμα και λογότυπο του σχεδίου «AGORA ATHENS-Πλάκα Μοναστηράκι» και αφορά στη μετατροπή του ιστορικού εμπορικού κέντρου της Αθήνας σε «open mall».

Για τη χρηματοδότηση του έργου, ζητήθηκε από τον υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνι Γεωργιάδη και τον υπουργό Τουρισμού Χάρη Θεοχάρη, που συμμετείχαν στην εκδήλωση, να επιληφθούν ώστε το σχέδιο να μπορέσει να χρηματοδοτηθεί. Η ανταπόκριση ήταν θετική, «εφόσον όμως δοθούν στο υπουργείο οι αναλυτικές και τεκμηριωμένες μελέτες για τη χρηματοδότηση του έργου» όπως σημείωσε ο κ. Γεωργιάδης.

Ο δήμαρχος είπε ότι βρίσκεται σε εξέλιξη διάλογος με όλους τους φορείς, προκειμένου να διορθώνονται προβλήματα και να προωθούνται νέες λύσεις, ώστε η Αθήνα να καταστεί μία σύγχρονη πρωτεύουσα «και σε αυτό το πλαίσιο χρειάζεται η συνεργασία όλων» όπως υπογράμμισε.

Για το οικονομικό μέρος της πρότασης, ο δήμαρχος ανέφερε ότι ο δήμος είναι διατεθημένος να προσφέρει τα 2 εκατ ευρώ, όπως προβλέπεται στη μελέτη.

Ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων ‘Αδωνις Γεωργιάδης εξέφρασε τη θετική του γνώμη για το σχέδιο, διότι όπως είπε, συμβάλλει στην τουριστική ανάπτυξη της Αθήνας, ενώ συνεχάρη και το δήμαρχο για τις πρωτοβουλίες που αναλαμβάνει και αφορούν στο «μεγάλο περίπατο».

Ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης αναφέρθηκε στη σημερινή συμφωνία με την TUI και τις προσπάθειες που καταβάλλονται για να κερδίσει ο τουρισμός όσο μεγαλύτερο μερίδιο μπορεί από τις διεθνείς αγορές, σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες, ενώ ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών Γιάννης Χατζηθεοδοσίου, αφερόμενος στις δράσεις που σχεδιάζονται, γνωστοποίησε ότι ετοιμάζεται μελέτη για την αξιοποίηση την περιοχής κάτω από την οδό Αθηνάς, με την ανάδειξη του πολυπολιτισμικού χαρακτήρα της, ενώ ανέφερε ότι σύντομα θα ξεκινήσουν και προγράμματα επιμόρφωσης.

Advertisement Macon
Advertisement
Advertisement TÜV Austria
Advertisement Aecom
Piraeus Retail Park - Φωτό: Trade Estates
ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΠΑΡΚΑ4 λεπτά ago

Ανοίγει το νέο εμπορικό πάρκο της Trade Estates στο Ηράκλειο – Και δεύτερο retail park “στα σκαριά” στην πόλη

Golden Milos Beach House by Domotel - Πηγή: Domotel
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ23 λεπτά ago

Ξεκινά το Μάιο το νέο ξενοδοχείο Golden Milos Beach House από την Domotel – Πού βρίσκεται

REAL ESTATE19 ώρες ago

To 25% της Prosperty απέκτησε η Eurobank – Πώς θα προωθήσει άμεσα μέσω της πλατφόρμας 800 ακίνητα στην αγορά

Τα κεντρικά γραφεία της Prodea Investments - Πηγή: Prodea Investments
REAL ESTATE20 ώρες ago

Εκτινάχθηκαν ο κύκλος εργασιών και τα κέρδη της Prodea το 2024 – Σε ποιά στρατηγική κίνηση οφείλονται

Ζάκυνθος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ Διονύσης Παπαντώνης
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ23 ώρες ago

“Στα σκαριά” 4 νέα έργα για ξενοδοχεία στην Ζάκυνθο

Wyndham Corfu Acharavi - Πηγή: Wyndham Hotels & Resorts
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

Μέσω της Wyndham επεκτείνεται στην ελληνική ξενοδοχειακή αγορά η καναδική Mercan – Σε ποιό γνωστό ξενοδοχείο της Κέρκυρας επενδύει

Κέρκυρα - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ / EUROKINISSI
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

5 νέες επενδύσεις για ξενοδοχεία στα Ιόνια Νησιά – Δείτε σε ποιά νησιά θα γίνουν

Εικόνα αρχείου - Design by Canva Pro
REAL ESTATE1 ημέρα ago

Προσιτή κατοικία: 9 παράγοντες που επηρεάζουν την προσφορά και ζήτηση – Τι δείχνει έρευνα της Alpha Bank

The Ilisian - Πηγή: Ionian Hotel Enterprises
RESIDENTIAL2 ημέρες ago

[VIDEO] The Ilisian: πώς προχωρά το μεγάλο έργο μεταμόρφωσης του πρώην Hilton της Αθήνας

Πάρος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: EUROKINISSI/PANORAMAPRESS/ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
REAL ESTATE2 ημέρες ago

Ελκυστική επιλογή για τους Ευρωπαίους η αγορά νεόδμητης εξοχικής κατοικίας στην Ελλάδα – Πόσο αυξήθηκαν οι τιμές πώλησης

Τα έργα στο Μινιόν - Φωτό: POOL / ΝΙΚΟΣ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΣ / EUROKINISSI
RESIDENTIAL2 εβδομάδες ago

Σε φάση ολοκλήρωσης το νέο Μινιόν – Ποιοί είναι οι ένοικοι των γραφείων και καταστημάτων

Το ακίνητο της οδού Κοραή που θα ανακαινίσει η Dimand για την Piraeus Bank - Πηγή: Dimand Real Estate
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ2 εβδομάδες ago

Ξεκίνησαν τα έργα για το νέο κτίριο της Πειραιώς στην Κοραή – Ποιά εταιρεία ανέλαβε το έργο της Dimand

Νάξος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: EUROKINISSI / ΧΑΣΙΑΛΗΣ ΒΑΪΟΣ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 εβδομάδα ago

“Στα σκαριά” 5 νέα ξενοδοχεία στις Κυκλάδες – Σε ποιά νησιά θα γίνουν

Πηγή: Google Maps
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

Μέσω Αναπτυξιακού προχωρά η νέα ξενοδοχειακή επένδυση στο κέντρο του Πειραιά – Ποιά εταιρεία επενδύει

Λήμνος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: Βασίλης Πρωτόπαπας / Eurokinissi
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

Νέα μεγάλη τουριστική επένδυση “στα σκαριά” στη Λήμνο – Τι περιλαμβάνει το Master Plan του Limnos Resort

Πηγή: Blend Development
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

“Στα σκαριά” νέο ξενοδοχείο 4 αστέρων στη Λεωφόρο Συγγρού – Ποιά άλλα έργα υλοποιεί στην Αθήνα η Blend Development

Η νέα 5άστερη ξενοδοχειακή μονάδα στην Κύμη Ευβοίας - Πηγή: ΥΠΕΝ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

“Πράσινο φως” για νέο 5άστερο ξενοδοχείο στην Εύβοια – Σε ποιά περιοχή θα γίνει

The Ilisian - Πηγή: Ionian Hotel Enterprises
RESIDENTIAL2 ημέρες ago

[VIDEO] The Ilisian: πώς προχωρά το μεγάλο έργο μεταμόρφωσης του πρώην Hilton της Αθήνας

The Syndesis Hub - Πηγή: Ten Brinke
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ2 εβδομάδες ago

[VIDEO] Σε πλήρη εξέλιξη τα έργα για το νέο κτίριο γραφείων The Syndesis Hub στο Ελληνικό – Ποιός όμιλος επενδύει στο ακίνητο

KERANIS Residences - Πηγή: Mercan Greece
RESIDENTIAL3 εβδομάδες ago

Σε νέα “εποχή” περνά το ιστορικό κτίριο του ΚΕΡΑΝΗ στον Πειραιά – Πώς θα μετατραπεί σε KERANIS Residences από την καναδική MERCAN

The Ilisian - Πηγή: Ionian Hotel Enterprises
RESIDENTIAL2 ημέρες ago

[VIDEO] The Ilisian: πώς προχωρά το μεγάλο έργο μεταμόρφωσης του πρώην Hilton της Αθήνας

Ο οικιστικός πύργος Marina Tower στο Ελληνικό - Πηγή: Lamda Development
RESIDENTIAL1 εβδομάδα ago

[VIDEO] The Ellinikon: “ψηλώνει” και άλλο ο “πράσινος” ουρανοξύστης κατοικιών Riviera Tower στο Ελληνικό

Athens Riviera Falirikon - QG Investments / 314 Architecture Studio
RESIDENTIAL2 εβδομάδες ago

[VIDEO] Ξεκίνησαν τα έργα για τη νέα οικιστική επένδυση Athens Sansiveria στο Παλαιό Φάληρο – Πώς θα γίνει και ποιά εταιρεία επενδύει

The Grid - Πηγή: ΤΕΡΝΑ
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ3 εβδομάδες ago

[VIDEO] Ποιά είναι τα 4 μεγάλα έργα για νέα “πράσινα” κτίρια γραφείων στο Μαρούσι που έχει αναλάβει η ΤΕΡΝΑ

Το νέο οικιστικό έργο στην οδό Λόντου 42, στη Γλυφάδα - Πηγή: Ten Brinke
RESIDENTIAL4 εβδομάδες ago

[VIDEO] Ξεκίνησε νέα οικιστική επένδυση στη Γλυφάδα η Ten Brinke

Piraeus Gate - Πηγή: DKG Development
RESIDENTIAL1 μήνα ago

[VIDEO] Piraeus Gate: πώς θα μεταμορφωθεί μια ολόκληρη περιοχή στο κέντρο του Πειραιά – Ποιά κτίρια θα αξιοποιηθούν

Πηγή: LAMDA Development
RESIDENTIAL1 μήνα ago

[VIDEO] The Ellinikon: πώς προχωρούν τα μεγάλα έργα real estate στο Ελληνικό – “Σηκώθηκε” και άλλο ο Riviera Tower

To οικιστικό έργο της Ten Brinke στην οδό Γορτυνίας 7 στη Γλυφάδα - Πηγή: Ten Brinke
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] Σε εξέλιξη τα έργα για μια ακόμη οικιστική επένδυση της Ten Brinke στη Γλυφάδα

Πηγή: LAMDA Development
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] The Ellinikon: προχωρούν τα μεγάλα έργα στο Ελληνικό

To οικιστικό έργο της Ten Brinke στην οδό Άρτης 13 στη Γλυφάδα - Πηγή: Ten Brinke
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] Προχωρά η νέα οικιστική επένδυση της Ten Brinke στη Γλυφάδα

TRENDING

Επικοινωνία

Copyright © 2019-2024 Bizness.gr

Bizness.gr - Ταυτότητα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία: «INFRA MEDIA M.I.K.E.» Διακριτικός τίτλος: «INFRA MEDIA» - Έδρα: Δήμος Αθηναίων, Αριστείδου αρ. 10-12, Τ.Κ. 10559 - ΑΦΜ: 801478591 Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ. - Τηλ. επικοινωνίας: 2130405600 - E-mail: contact@ypodomes.com Νόμιμος Εκπρόσωπος: Καραγιάννης Νικόλαος, Νόμιμος Εκπρόσωπος - Δικαιούχος του ονόματος τομέα (bizness.gr): INFRA MEDIA M.I.K.E. - Διευθυντής/Διαχειριστής: Καραγιάννης Νικόλαος - Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Παναγέα
Η Εταιρεία δηλώνει ότι έχει συμμορφωθεί με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).