Connect with us

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Πρώτη ημέρα εκπτώσεων στα εμπορικά καταστήματα – Μέχρι πότε διαρκούν

bizness.gr

Published

on

Οδός Ερμού

Ξεκίνησαν σήμερα οι χειμερινές εκπτώσεις, οι οποίες θα διαρκέσουν έως το Σάββατο 29 Φεβρουαρίου 2020 και την Κυριακή 19 Ιανουαρίου τα καταστήματα θα είναι ανοικτά.

Οι έμποροι καλούν τους καταναλωτές να αξιοποιήσουν τις μεγάλες μειώσεις τιμών ενώ οι οργανώσεις των καταναλωτών προτρέπουν όλους να προχωρούν σε αγορές εφόσον πραγματοποιήσουν έρευνα αγοράς με γνώμονα τη σχέση ποιότητας και τελικής τιμής.

Υπενθυμίζεται, ότι σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποίησε το Ινστιτούτο Εμπορίου και Υπηρεσιών της ΕΣΕΕ (ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ) για την κίνηση των εμπορικών καταστημάτων κατά τη διάρκεια της πρόσφατης εορταστικής περιόδου, αύξηση πωλήσεων σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2018 σημείωσε μόλις το 17% των επιχειρήσεων, ενώ το 49% κατέγραψε μειωμένο τζίρο. Στα ίδια επίπεδα κυμάνθηκε ο τζίρος των εορτών για το 34% των επιχειρήσεων. Ο κλάδος που επλήγη περισσότερο είναι αυτός της ένδυσης-υπόδησης, ενώ μικρή αύξηση, της τάξης του 1,5%, κατέγραψαν οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ. Τέλος, τέσσερις στους δέκα επιχειρηματίες πραγματοποίησαν προσφορές στα καταστήματά τους κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου.

Τέλος, σημειώνεται ότι η Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ) έχει πάγιο αίτημα τον περιορισμό της χρονικής διάρκειας των τακτικών εκπτώσεων σε οκτώ εβδομάδες από 18 εβδομάδες που είναι σήμερα. Όπως ανέφερε την περασμένη εβδομάδα, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, ο πρόεδρος της Συνομοσπονδίας, Γιώργος Καρανίκας, δεν έχει αποδώσει ο θεσμός των ενδιάμεσων εκπτώσεων και βασικό επιχείρημα της ΕΣΕΕ για εκπτώσεις δύο φορές τον χρόνο είναι ότι ο Φεβρουάριος και ο Αύγουστος αποτελούν τους τελευταίους μήνες της χειμερινής και της θερινής περιόδου και οι έμποροι θα κάνουν γενναίες εκπτώσεις για να πουληθεί το στοκ λόγω τέλους εποχής ενώ προσφορές θα υπάρχουν όλον τον χρόνο.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Με τους εργαζομένους των Ναυπηγείων Ελευσίνας συναντήθηκε η ηγεσία του ΥΠΑΝΕΠ – Η προοπτική της Onex

bizness.gr

Published

on

Συνάντηση με Γεωργιάδη με εργαζομένους ναυπηγείων Ελευσίνας

Ο Υπουργός Ανάπτυξης & Επενδύσεων, κ. Άδωνις Γεωργιάδης και ο Υφυπουργός, κ. Νίκος Παπαθανάσης, παρουσία των Βουλευτών Δυτικής Αττικής, κ.κ. Αθ. Μπούρα, Ε. Λιάκου και Γ. Κώτσηρα, συναντήθηκαν σήμερα, Παρασκευή 24 Ιανουαρίου, με το σωματείο εργαζομένων του Ναυπηγείου Ελευσίνας.

Παρουσίασαν το χρονοδιάγραμμα του σχεδίου εξυγίανσης του Ναυπηγείου Ελευσίνας και τις συζητήσεις που έχουν γίνει μεταξύ του νυν ιδιοκτήτη, του κ. Ταβουλάρη, και του προτιμώμενου επενδυτή, της εταιρείας ONEX του κ. Ξενοκώστα.

Σε δήλωσή του μετά τη συνάντηση, ο κ. Γεωργιάδης επισήμανε:

«Εφ’ όσον όλα πάνε καλά και η συμφωνία μεταξύ των κυρίων Ταβουλάρη και Ξενοκώστα επιτευχθεί, θα προχωρήσουμε στην επόμενη φάση που είναι, κατά το μοντέλο εξυγίανσης των Ναυπηγείων Νεωρίου Σύρου, η ενδιάμεση λειτουργία και η μεταφορά του ναυπηγείου στην ONEX υπό τους όρους φυσικά της κατά προτεραιότητα πληρωμής των δεδουλευμένων των εργαζομένων και της διασφάλισης των θέσεων εργασίας».

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Μπήκαν οι τελικές υπογραφές και ξεκινά τη λειτουργία της η Σχολή Ξεναγών Θεσσαλονίκης

bizness.gr

Published

on

Μάνος Κόνσολας

Ο Υφυπουργός Τουρισμού, κ. Μάνος Κόνσολας, υπέγραψε σήμερα την απόφαση για την έναρξη του πρώτου εκπαιδευτικού έτους της Σχολής Ξεναγών Θεσσαλονίκης.

Η έναρξη των μαθημάτων θα γίνει στις 3 Φεβρουαρίου και η ολοκλήρωση του εκπαιδευτικού έτους στις 30 Ιουνίου 2020.

Σε δήλωσή του, ο Μάνος Κόνσολας τόνισε:

«Η λειτουργία της Σχολής Ξεναγών Θεσσαλονίκης αποτελούσε πάγιο και διαχρονικό αίτημα, που έγινε πράξη με παρέμβαση και πρωτοβουλία της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Τουρισμού, ξεπερνώντας όλα τα εμπόδια που υπήρχαν για τη λειτουργία της Σχολής Ξεναγών.

Σήμερα, υπογράψαμε επίσης και την έναρξη του εκπαιδευτικού έτους για τη δεύτερη σειρά εισαγωγής στη Σχολή Ξεναγών Αθήνας.

Στόχος μας στο Υπουργείο είναι η διεύρυνση των εκπαιδευτικών δομών και σε άλλες περιοχές με αυξημένο τουριστικό ενδιαφέρον καθώς και η αναβάθμισή τους που θα έρθει με ένα νόμο τομή για την τουριστική εκπαίδευση στη χώρα».

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Το ισχυρό τουριστικό brand της Ελλάδας κι οι στόχοι για το 2020

bizness.gr

Published

on

Χάρης Θεοχάρης Υπουργός Τουρισμού

Τη διψήφια αύξηση των εσόδων και την μονοψήφια άνοδο των αφίξεων έθεσε ως στόχο για το 2020 ο Υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης μιλώντας στο Reuters εκτιμώντας ότι το 2020 θα είναι καλύτερο από το 2019.

Για την προηγούμενη χρονιά, επισήμανε ότι «παρά τα σκαμπανεβάσματα, τις εκπλήξεις και τα εμπόδια, το 2019 μάς αντάμειψε με θετικά αποτελέσματα ενισχύοντας σημαντικά την εθνική οικονομία».

Ειδικότερα, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 12-15% σε σύγκριση με το 2018, γεγονός που κατά κύριο λόγο οφείλεται στην αύξηση των αφίξεων κατά 4-5%.

Αναφερόμενος στο θέμα της Thomas Cook και στον αντίκτυπό της στον ελληνικό τουρισμό, επισήμανε ότι είχε εκτιμηθεί το περασμένο φθινόπωρο κοντά στα 500 εκατ. ευρώ, ωστόσο το κενό καλύφθηκε γρήγορα για τη σεζόν του 2020 καθώς ο κλάδος βρήκε νέα συμβόλαια και αποκατέστησε τα χαμένα slots,

Κλείνοντας, ο Υπουργός Τουρισμού τόνισε ότι «η Ελλάδα έχει ισχυρό brand και μπορεί να κερδίσει μεγάλο μερίδιο της αγοράς, υπό την προϋπόθεση ότι θα το επιτρέψουν οι οικονομικές και άλλες συνθήκες».

Continue Reading
Advertisement

Trending