Με το όνομα THE ILISIAN συστήνεται στην Αθήνα και στους επισκέπτες της, ο νέος προορισμός που δημιουργεί η Ionian Hotel Enterprises.
Το ιστορικό κτίριο που στέγαζε το Hiton Athens για πάνω από μισό αιώνα, μετεξελίσσεται από ένα ξενοδοχείο σε ένα οικοσύστημα πολλαπλών χρήσεων και εμπειριών όπου θα συνυπάρχουν ένα νέο ξενοδοχείο και κατοικίες των βραβευμένων brands Conrad και Waldorf Astoria της Hilton, χώροι γαστρονομίας, ψυχαγωγίας, ευεξίας, shopping καθώς και μια σύγχρονη λέσχη μελών, συνδέοντας τον κόσμο με την σύγχρονη Αθήνα.
Το όνομα THE ILISIAN, εμπνευσμένο από τον ιστορικό ποταμό Ιλισό καθώς και από τη γειτονιά των Ιλισίων, εκφράζει την διαχρονικά άρρηκτη σχέση του νέου προορισμού με την Αθήνα, τα Ιλίσια, και τους κατοίκους της περιοχής.
Στόχος του THE ILISIAN είναι να εκφράσει τον κοσμοπολίτικο χαρακτήρα που είναι μέρος της ταυτότητας του κτιρίου, προσφέροντας ταυτόχρονα, εμπειρίες της αυθεντικής, μοντέρνας Αθήνας. Με σεβασμό στην πολιτιστική ταυτότητα της πόλης, το THE ILISIAN επιδιώκει να συνδέσει σύγχρονες διεθνείς τάσεις με την κληρονομιά της πόλης, δημιουργώντας έναν τόπο συνάντησης για τους Αθηναίους και τους επισκέπτες.
Η αποκάλυψη του ονόματος και των εμπειριών που δημιουργούνται εντός του THE ILISIAN παρουσιάστηκαν σε μία εκδήλωση που «ταξίδεψε» τους καλεσμένους από το 1963 στο μέλλον αυτού του τοπόσημου.
Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, αναφέροντας στην ομιλία του: «Το THE ILISIAN μετατρέπεται σε μία γέφυρα που ενώνει το παρόν με το παρελθόν, οδηγώντας συνολικά και την πρωτεύουσα σε ένα πιο ελπιδοφόρο μέλλον. Στο όραμα για μία Αθήνα φιλόξενη και επισκέψιμη 12 μήνες το χρόνο έρχεται να συνδράμει αυτή η πολύ σημαντική επένδυση. Η σύγχρονη λειτουργία του θα ξαναγίνει και αυτή με τον τρόπο της ένα μέρος της νέας εικόνας μιας χώρας που έχει ξανά νέους και μεγάλους ορίζοντες. Με τη φροντίδα της πολιτείας, αλλά και την οραματική ματιά μιας υγιούς επιχειρηματικότητας, που με τη σειρά της εμπιστεύεται αυτή τη χώρα η οποία αλλάζει».
Την παρουσίαση του νέου προορισμού έκανε ο Πρόεδρος της TEMEΣ Α.Ε. Αχιλλέας Β. Κωνσταντακόπουλος, ο οποίος σημείωσε σχετικά: «Με μεγάλο σεβασμό στη μοναδική ιστορία αυτού του εμβληματικού κτιρίου, αισθανόμαστε την ευθύνη της αναγέννησής του, ώστε να συνεχίσει να αποτελεί έναν αγαπημένο προορισμό, δημιουργώντας αναμνήσεις για μια ζωή. Φιλοδοξία μας είναι να αποτελέσει ένα σημείο συνάντησης και έμπνευσης όπου οι διεθνείς επιρροές δένουν αρμονικά με τον τοπικό του χαρακτήρα».
Εκ μέρους της Hilton, ο Dino Michael, Senior Vice President & Global Category Head, Luxury Brands, μίλησε για την άφιξη των πολυτελών brands της Hilton στην Ελλάδα:
«Η Hilton έχει παρουσία στην Αθήνα για περισσότερες από έξι δεκαετίες, και είμαστε πολύ περήφανοι για την εξέλιξη ενός τόσο σημαντικού τοπόσημου, στον χώρο του εμβληματικού πρώην Hilton Athens. Η πόλη είναι ένας ιδανικός προορισμός για τον σύγχρονο ταξιδιώτη που αναζητεί την πολυτέλεια, καθώς διαθέτει μοναδικό πολιτισμό και πλούσια ιστορία – και η εκπληκτική τοποθεσία του κτιρίου με θέα την Ακρόπολη δένει αρμονικά με τον σύγχρονο πολυτελή σχεδιασμό του. Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα υποδεχθούμε τους επισκέπτες του τον επόμενο χρόνο».
Στη συνέχεια, ο Καθηγητής Νικόλαος Γεωργόπουλος από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, ανέδειξε την οικονομική και κοινωνική επίδραση του νέου προορισμού, παρουσιάζοντας τα αποτελέσματα της σχετικής μελέτης που εκπόνησε το Τμήμα Τουριστικών Σπουδών.
Πρόκειται για μια στρατηγική επένδυση που θα ξεπεράσει τα €340 εκ. μαζί με την αρχική επένδυση για την εξαγορά του κτιρίου. Σύμφωνα με τη μελέτη του Πανεπιστημίου Πειραιώς, η συνολική επίδραση του THE ILISIAN μέχρι και την πρώτη 5ετία λειτουργίας του θα ξεπεράσει το €1,25 δις. Ιδιαίτερα σημαντική είναι και η επίδραση στην απασχόληση, καθώς έχουν δημιουργηθεί περισσότερες από 800 άμεσες θέσεις εργασίας κατά την κατασκευαστική περίοδο, ενώ κατά τη λειτουργία του θα απασχοληθούν άμεσα έως και 800 εργαζόμενοι (3 φορές περισσότερες θέσεις από την προηγούμενη λειτουργία ως ξενοδοχείο).
Πώς θα μεταμορφωθεί το Hilton
Ο νέος προορισμός εισάγει ένα σύνθετο αναπτυξιακό μοντέλο, το οποίο θα περιλαμβάνει -πέραν της λειτουργίας ξενοδοχείου– κατοικίες, μια σύγχρονη λέσχη μελών, πολλαπλά εστιατόρια και θεματικούς εμπορικούς χώρους, δημιουργώντας ένα οικοσύστημα μοναδικών εμπειριών.
Το νέο μοντέλο αναμένεται να προσδώσει σημαντική προστιθέμενη αξία στο τουριστικό προϊόν της Αθήνας, αλλά και στην τοπική οικονομία, ενώ θα αποτελέσει παράγοντα αναβάθμισης της ευρύτερης περιοχής.
Η ανάπτυξη του προορισμού προϋποθέτει τη ριζική ανακατασκευή του υφιστάμενου κτιρίου προκειμένου να φιλοξενήσει τις νέες χρήσεις αλλά και να εφαρμοστούν βέλτιστες βιώσιμες πρακτικές σύμφωνα με τη διεθνή πιστοποίηση LEED Gold.
Η ανακατασκευή του κτιριακού συγκροτήματος περιλαμβάνει:
- τη δημιουργία του νέου πολυτελούς ξενοδοχείου Conrad που θα διαθέτει 280 δωμάτια και σουίτες
- τη δημιουργία 50 πολυτελών κατοικιών, οι οποίες θα λειτουργήσουν υπό τα brands Conrad Residences και Waldorf Astoria Residences της Hilton
- τη συνολική ανάπλαση του τελευταίου ορόφου όπου θα φιλοξενηθούν εμπειρίες γαστρονομίας και ψυχαγωγίας.
- επέκταση δίπλα στο χώρο της πισίνας, η οποία είχε συμπεριληφθεί και στον αρχικό σχεδιασμό της δεκαετίας του 1960
- τη δημιουργία θεματικών εμπορικών χώρων, εγκαταστάσεων ψυχαγωγίας και ευεξίας, καθώς και σύγχρονης λέσχης μελών σε χώρους 5.500τ.μ.
Πρόκειται για ένα έργο μεγάλης κλίμακας, το οποίο θα διατηρήσει αναλλοίωτη και θα αναδείξει περαιτέρω, την αρχιτεκτονική κληρονομιά του κτιρίου και τις διαχρονικές προσόψεις που είχε φιλοτεχνήσει ο Γιάννης Μόραλης.
Δείτε πώς θα γίνει το νέο Hilton στην παρακάτω φωτορεαλιστική εικόνα.
(πατήστε πάνω στην εικόνα για μεγαλύτερη ανάλυση)
Το νέο Hilton στην Αθήνα όπως θα γίνει το 2024 – Πηγή: Ιονική Ξενοδοχειακαί Επιχειρήσεις Α.Ε.