Connect with us

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

SALFO-«Ελ. Βενιζέλος»: Συμβουλευτικές υπηρεσίες για την αεροπορική ασφάλεια στη Σαουδική Αραβία

bizness.gr

Published

on

Αεροδρόμιο, αεροπλάνο

Στη SALFO & Associates S.A., μια ηγετική παγκόσμια δύναμη στον κλάδο των Τεχνικών Συμβουλευτικών Υπηρεσιών, ανατέθηκε στις αρχές Απριλίου σύμβαση από τη Γενική Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας του Βασιλείου της Σαουδικής Αραβίας (General Authority of Political Aviation, GACA).

Η GACA, με έδρα το Ριάντ, είναι ο εθνικός οργανισμός της Σαουδικής Αραβίας για την πολιτική αεροπορία, επιφορτισμένος με την ευθύνη της λειτουργίας 4 διεθνών αεροδρομίων και 23 αεροδρομίων εσωτερικών πτήσεων.

Η SALFO & Associates S.A. σε συνεργασία με το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος», θα παράσχει συμβουλευτικές υπηρεσίες για την ανάπτυξη και ολοκλήρωση του Εγχειριδίου Αεροπορικής Ασφάλειας αναφορικά με τις υποδομές ασφαλείας των αεροδρομίων της Σαουδικής Αραβίας.

Από αυτή τη σκοπιά, το προτεινόμενο Τεχνικό Εγχειρίδιο, θα εναρμονίζεται με τις βασικές προδιαγραφές του Διεθνούς Οργανισμού Πολιτικής Αεροπορίας (International Civil Aviation Organization, ICAO) στο πεδίο της αεροπορικής ασφάλειας και θα πληροί όλες τις αναγκαίες προϋποθέσεις που θέτει η  Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ).

Επιπλέον, δεδομένης της αμοιβαίας αποδοχής των μέτρων αεροπορικής ασφάλειας μεταξύ της ΕΕ και των ΗΠΑ, όπως αυτή προβλέπεται και από τον Κανονισμό της ΕΕ, EU 55/2018, το εγχειρίδιο θα εναρμονίζεται επίσης με τις προδιαγραφές της Transport Security Administration (TSA/Διοικητικής Αρχής για την Ασφάλεια των Μεταφορών των ΗΠΑ).

Είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι το εγχειρίδιο αυτό, αποτελεί ήδη ένα σύστημα με καθιερωμένη λειτουργία και έχει αξιολογηθεί ώστε να είναι αποτελεσματικό και σε συμφωνία με τα διεθνή πρότυπα, καθώς έχει τεθεί υπό συστηματική εποπτεία και παρατήρηση και έχει ελεγχθεί από όλους τους αρμόδιους Διεθνείς και Ευρωπαϊκούς Ελεγκτικούς Οργανισμούς που σχετίζονται με την αεροπορική ασφάλεια (ICAO, EU, ECAC, TSA).

Θεμελιώδης στόχος της αεροπορικής ασφάλειας είναι να διασφαλίζει ότι οι επιβάτες, το πλήρωμα, το προσωπικό εδάφους, το κοινό, το αεροσκάφος, οι εγκαταστάσεις του αεροδρομίου, οι υποδομές και ο εξοπλισμός, προστατεύονται από έκνομες ενέργειες που μπορεί να λάβουν χώρα στο έδαφος ή κατά τη διάρκεια μίας πτήσης.

Σκοπός του συγκεκριμένου έργου είναι να εισάγει μία αλληλουχία μέτρων και διαχείρισης ανθρώπινων και υλικών πόρων σε Εθνικό Επίπεδο, έτσι ώστε να εκπληρωθεί ο πρωταρχικός στόχος όπως περιγράφεται παραπάνω.

Αυτό το πλαίσιο μέτρων θα λειτουργήσει ως βάση για την Εθνική Πολιτική για την Αεροπορική Ασφάλεια της Σαουδικής Αραβίας, με στόχο τη διαφύλαξη της ασφάλειας, της αποτελεσματικότητας και της ομαλότητας της πολιτικής αεροπορίας και των υποδομών της, σε ένα περιβάλλον κλιμακούμενης παραβατικότητας και εγκληματικότητας.

«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που η εναρκτήρια εμφάνιση μας στην αγορά της πολιτικής αεροπορίας της Σαουδικής Αραβίας γίνεται με ένα έργο υψίστης σημασίας για τη χώρα» είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος της  SALFO & Associates S.A. κ. Ιωάννης Φωτεινός.

«Σκοπός μας είναι να συνεισφέρουμε με την παγκόσμια εμπειρία μας και την υψηλή τεχνογνωσία του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών στα θέματα αεροπορικής ασφάλειας και να διευρύνουμε περαιτέρω την επιχειρησιακή μας παρουσία στη χώρα  για τα επόμενα χρόνια.

Η ανάθεση αυτής της σύμβασης αντανακλά τις υψηλού επιπέδου επιχειρησιακές μας ικανότητες στην περιοχή της Μέσης Ανατολής και είναι μια σημαντική προσθήκη στο portfolio μας και ιδιαίτερα στον τομέα της ανάπτυξης υπηρεσιών αεροπορίας.»

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Στη σκιά της πανδημίας η ελληνική αγορά Πληροφορικής και Ανάπτυξης Λογισμικού

bizness.gr

Published

on

Πληροφορική

Στη σκιά της πανδημίας και των συνεπειών της στην οικονομία, συνέχισε να κινείται η εγχώρια αγορά Πληροφορικής και Ανάπτυξης Λογισμικού τον Μάιο του 2020. Ο δείκτης επιχειρηματικών προσδοκιών στον κλάδο υποχώρησε αισθητά και διαμορφώθηκε στις 48,9 μονάδες, από 69 μονάδες τον Απρίλιο και σε πολύ χαμηλότερα επίπεδα σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα, όταν κινούνταν στις 87,1 μονάδες.

Οι κανονικές για την εποχή εκτιμήσεις για την τρέχουσα κατάσταση των επιχειρήσεων υποχώρησαν αισθητά και διαμορφώθηκαν στις -39 μονάδες, ενώ παράλληλα το ισοζύγιο των εκτιμήσεων για την τρέχουσα ζήτηση υποχώρησε χάνοντας 32 μονάδες, κινούμενο στις -39 μονάδες.

Σύμφωνα με την έκθεση Οικονομικής Συγκυρίας του ΙΟΒΕ για τον Μάιο, στις έντονα αρνητικές προβλέψεις για τη βραχυπρόθεσμη πορεία της ζήτησης καταγράφηκε οριακή κάμψη στις -45 μονάδες (από -43 μονάδες τον Απρίλιο). Παράλληλα, στις προβλέψεις για την απασχόληση του κλάδου, το θετικό ισοζύγιο εξασθένησε ελαφρά κατά 13 μονάδες και ισοσκελίστηκε. Ταυτόχρονα, οι αρνητικές προβλέψεις για τις τιμές υποχώρησαν στις -10 μονάδες (από -3 μονάδες έναν μήνα νωρίτερα).

Σχεδόν μια στις πέντε επιχειρήσεις του κλάδου δηλώνει απρόσκοπτη επιχειρηματική λειτουργία, με το 33% να επισημαίνει την ανεπάρκεια ζήτησης, ένα 7% την ανεπάρκεια κεφαλαίων κίνησης και το 37% άλλους συγκυριακούς παράγοντες ως βασικά προσκόμματα στη λειτουργία τους.

Το κλίμα στην Ελλάδα
Συνολικά, στην ελληνική αγορά καταγράφηκε έντονη υποχώρηση του οικονομικού κλίματος, με επιδείνωση των προσδοκιών σχεδόν σε όλους τους τομείς και στην καταναλωτική εμπιστοσύνη.

Ο δείκτης οικονομικού κλίματος επιδεινώθηκε έντονα τον Μάιο και υποχώρησε στις 88,5 μονάδες έναντι 99,3 μονάδων τον προηγούμενο μήνα. Επιδείνωση των προσδοκιών καταγράφηκε σε όλους τους τομείς πλην των Κατασκευών, με εντονότερη την υποχώρηση στις Υπηρεσίες και το Λιανικό Εμπόριο και ηπιότερη στη Βιομηχανία.

Στο μεταξύ, τον Μάιο καταγράφηκαν εντονότερες αρνητικές εκτιμήσεις, κυρίως, στο Λιανικό Εμπόριο και τις Υπηρεσίες, καθώς οι άλλοι τομείς και τα νοικοκυριά επηρεάστηκαν εντονότερα τον Απρίλιο. Αυτό συνέβη παρά το γεγονός ότι κατά τον Μάιο ξεκίνησε η σταδιακή αποκατάσταση της λειτουργίας κλάδων, που βρίσκονταν σε αναστολή δραστηριότητας.

“Το “άνοιγμα” δεν συνοδεύτηκε από κάμψη της απαισιοδοξίας, καθώς η κατανάλωση σε πολλούς κλάδους απέχει πολύ από τα επίπεδα της πριν τη νέα κρίση και οι αβεβαιότητες είναι ακόμα ισχυρές”, αναφέρει το ΙΟΒΕ.

Και προσθέτει: “σε κάθε περίπτωση, η επιδείνωση του οικονομικού κλίματος που καταγράφεται, υπογραμμίζει το βάθος της οικονομικής κρίσης, η οποία αναμένεται να έχει σημαντική διάρκεια και να επηρεάσει δομικά και όχι μόνο συγκυριακά όλους τους τομείς της οικονομίας”.

Η εικόνα στην Ε.Ε.
Ο δείκτης οικονομικού κλίματος έκανε τα πρώτα βήματα ανάκαμψης τον Μάιο τόσο στην Ευρωζώνη, όσο και στην Ε.Ε., μετά την κατάρρευση του Μαρτίου και Απριλίου, ως συνέπεια της πανδημίας. Στην Ευρωζώνη, ο δείκτης αυξήθηκε κατά 2,6 μονάδες και διαμορφώθηκε στις 67,5 μονάδες, ενώ στην Ε.Ε. η μείωση ήταν ελαφρώς μεγαλύτερη, κατά 2,9 μονάδες, με τον δείκτη να διαμορφώνεται στις 66,7 μονάδες.

Η βελτίωση των προσδοκιών στη Βιομηχανία (+5,0) και την καταναλωτική εμπιστοσύνη (+3,2) ήταν ήπια, ενώ στο Λιανικό εμπόριο (+0,4) οι προσδοκίες παρέμειναν ουσιαστικά αμετάβλητες, στις Κατασκευές (-1,3) παρουσιάστηκε μικρή υποχώρηση και στις Υπηρεσίες (-5,0) η επιδείνωση ήταν σχετικά εντονότερη.

Όσον αφορά στις πέντε μεγαλύτερες οικονομίες της Ευρωζώνης, ο δείκτης ενισχύθηκε εντονότερα στην Ολλανδία (+3,5), στη Γερμανία (+3,2) και στην Ισπανία (+1,6) και παράλληλα υποχώρησε οριακά στη Γαλλία (-0,3), ενώ η μη πραγματοποίηση της έρευνας τον Απρίλιο στην Ιταλία δεν επιτρέπει τη μηνιαία σύγκριση με τον τρέχοντα μήνα.

Πηγή: ΣΕΠΕ

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

[VIDEO] Πώς τα πλαστικά μιας χρήσης έγιναν “βαρίδι”

bizness.gr

Published

on

Μέσα σε ένα λεπτό, όσο διαρκεί το βίντεο του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας που ετοίμασε το συνεργαζόμενο Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανασίου Κ. Λασκαρίδη, αποτυπώνεται η ιστορία των Πλαστικών Μίας Χρήσης στη ζωή μας.

Πριν από δεκαετίες, 70 χρόνια και πλέον, τα Πλαστικά Μίας Χρήσης ήταν «η ευκολία» στην καθημερινότητα των ανθρώπων, τα σκεύη, οι συσκευασίες, τα καθημερινά χρήσιμα αντικείμενα και αξεσουάρ που έγιναν συνήθεια και μόδα.

Με το πέρασμα των χρόνων όμως, τα Πλαστικά Μίας Χρήσης από ευκολία έγιναν πρόβλημα. Τόσο για το Περιβάλλον όσο και για τον άνθρωπο. Για τις 7 τουλάχιστον δεκαετίες που χρησιμοποιούνται, χρειάζονται 1.000 χρόνια (!) για να αποσυντεθούν τα Πλαστικά Μίας Χρήσης…

Με αυτό το απλό και πολύ παραστατικό animated βίντεο, ο πολίτης βλέπει πώς το αρχικό «καλό» και «βολικό» μετατράπηκε σε «βαρίδι» για την ίδια του τη ζωή. Θα ακολουθήσουν κι άλλα τέτοια βίντεο. Για να ενημερωθούν όλοι.

Μέσα σε έναν μήνα η Ελλάδα θα ενσωματώσει σε νομοσχέδιο τη σχετική κοινοτική Οδηγία για την απόσυρση 9 είδη Πλαστικών Μίας Χρήσης, δοχεία τροφίμων –ποτήρια –κύπελλα από φελιζόλ, πιάτα, μαχαιροπήρουνα, καλαμάκια, μπατονέτες, στηρίγματα μπαλονιών, αναδευτήρες ποτών, από τις αρχές Ιουλίου 2021 (03/07/2021).

Όπως έχει προαναγγείλει ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κωστής Χατζηδάκης, τα Πλαστικά Μίας Χρήσης θα αποσυρθούν από το Δημόσιο, 6 μήνες νωρίτερα, τον Ιανουάριο του 2021.

Παράλληλα, με στόχο την υιοθέτηση κουλτούρας ανακύκλωσης, θα δοθούν κίνητρα στους καταναλωτές. Έτσι, τα πλαστικά μπουκάλια, νερού, αναψυκτικών κλπ. θα επιβαρύνονται με λίγα λεπτά το καθένα και κάθε πολίτης που τα επιστρέφει στα σημεία αγοράς, θα παίρνει τα επιπλέον χρήματα πίσω.

Το Υπουργείο είναι έτοιμο να υιοθετήσει και άλλα μέτρα προς αυτή την κατεύθυνση. Βασισμένο τόσο στην προδιαβούλευση που έχει ήδη διεξαχθεί, όσο και στη διαβούλευση που θα ακολουθήσει την παρουσίαση του νομοσχεδίου.

Ποια είναι τα 9 Πλαστικά Μίας Χρήσης

  1. Δοχεία τροφίμων από φελιζόλ
  2. Ποτήρια από φελιζόλ και τα καπάκια/καλύμματά τους.
  3. Κυπελλάκια από φελιζόλ και τα καπάκια/ καλύμματά τους.
  4. Μπατονέτες
  5. Μαχαιροπίρουνα (πιρούνια, μαχαίρια, κουτάλια,)
  6. Πιάτα
  7. Καλαμάκια
  8. Αναδευτήρες ποτών
  9. Στηρίγματα μπαλονιών

Περισσότερες πληροφορίες για μια Ελλάδα Χωρίς Πλαστικά Μίας Χρήσης:

  • στη διεύθυνση: www.supfree.gr
  • Facebook: Ελλάδα Χωρίς Πλαστικά Μίας Χρήσης
  • Instagram: supfreegreece
  • Email: sup@prv.ypeka.gr

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Από τον Ηρακλή στην ηγεσία της Ένωσης Τσιμεντοβιομηχανιών Ελλάδας

bizness.gr

Published

on

Η Τακτική Γενική Συνέλευση της Ένωσης Τσιμεντοβιομηχανιών Ελλάδος ανέδειξε νέο Πρόεδρο το Δημήτρη Χανή και νέο Γενικό Διευθυντή το Νίκο Πανταζάρα.

Η νέα διοίκηση αναλαμβάνει τα καθήκοντά της από την 1η Ιουνίου.

Ο Δημήτρης Χανής, νέος Πρόεδρος της Ένωσης Τσιμεντοβιομηχανιών Ελλάδος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΗΡΑΚΛΗΣ, εντάχθηκε στον Όμιλο το 2003 κατέχοντας διαδοχικά υψηλόβαθμες διοικητικές θέσεις από Μηχανικός Συντήρησης και Υπεύθυνος Βιομηχανικής Απόδοσης έως Προϊστάμενος Προμηθειών και Εμπορικός Διευθυντής. Έχει διατελέσει Διευθύνων Σύμβουλος της ΛΑΒΑ, θυγατρικής εταιρίας του Ομίλου ΗΡΑΚΛΗΣ, θέση από την οποία ανέπτυξε διεθνείς αγορές, στρατηγικές συνεργασίες και νέες εφαρμογές βιομηχανικών ορυκτών, καθώς και Διευθύνων Σύμβουλος της Lafarge Beton, θυγατρικής εταιρίας του Ομίλου ΗΡΑΚΛΗΣ, από όπου αναδιοργάνωσε τις δραστηριότητες αδρανών υλικών και σκυροδέματος.

Στη συνέχεια, ανέλαβε τη Γενική Διεύθυνση Πωλήσεων Τσιμέντου & Αδρανών Υλικών, υλοποιώντας τον εμπορικό μετασχηματισμό του Ομίλου, συμπεριλαμβανομένης της ανάπτυξης νέων αγορών, της στρατηγικής τοποθέτησης προϊόντων και υπηρεσιών και της ψηφιοποίησης των διαδικασιών εμπορίας.

Έχει διατελέσει μέλος των Διοικητικών Συμβουλίων της ΛΑΒΑ, Lafarge Beton και από το 2018 της ΑΓΕΤ ΗΡΑΚΛΗΣ. Είναι απόφοιτος του Τμήματος Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης, ενώ διαθέτει μεταπτυχιακό τίτλο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Νέος Γενικός Διευθυντής της Ένωσης Τσιμεντοβιομηχανιών Ελλάδος ανέλαβε ο Νίκος Πανταζάρας, τέως Περιφερειακός Διευθυντής Υγείας & Ασφάλειας για τη Νοτιοανατολική Ευρώπη & την Ανατολική Μεσόγειο του Ομίλου ΤΙΤΑΝ. Ξεκίνησε τη σταδιοδρομία του ως Μηχανικός Έργου, έχοντας υπό την ευθύνη του σημαντικά κατασκευαστικά έργα στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Από το 1990 αποτέλεσε μέλος του Ομίλου ΤΙΤΑΝ, κατέχοντας διαδοχικά καίριες θέσεις. Έχει διατελέσει επικεφαλής του Τμήματος Πολιτικών Μηχανικών και ήταν υπεύθυνος για τις κατασκευαστικές δραστηριότητες του Ομίλου στην Ελλάδα.

Στη συνέχεια, τέθηκε Διευθυντής του Έργου κατασκευής εργοστασίου τσιμέντου στην Kruja της Αλβανίας, το οποίο και ολοκλήρωσε επιτυχώς, προβλέποντας παράλληλα τις περιβαλλοντικές και κοινωνικές επιπτώσεις της κατασκευής. Επιπλέον, διετέλεσε Διευθυντής του Τμήματος Νέων Έργων αναλαμβάνοντας τη διαχείριση των τεχνικών έργων του Ομίλου ΤΙΤΑΝ.

Είναι απόφοιτος της Σχολής Πολιτικών Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, ενώ διαθέτει μεταπτυχιακό τίτλο στην Πολιτική και Περιβαλλοντική Μηχανική από το Πανεπιστήμιο Cornell της Νέας Υόρκης, όπου διετέλεσε βοηθός έρευνας με υποτροφία.

Continue Reading
Advertisement

Trending