Ένα μεγάλο βήματα επιτεύχθηκε στον διαγωνισμό για το Καζίνο στο Ελληνικό αλλά και γενικά στην εκκίνηση των έργων καθώς σύμφωνα με ανακοίνωση της Επιτροπής Παιγνίων o διαγωνισμός προχωρά στο επόμενο στάδιο. Συγκεκριμένα η ανακοίνωση αναφέρει πως «Ανακοινώνεται ότι η Επιτροπή Διενέργειας του Διεθνούς Πλειοδοτικού Διαγωνισμού για την Παραχώρηση Άδειας λειτουργίας Επιχείρησης Καζίνο (ΕΚΑΖ) ευρέος φάσματος δραστηριοτήτων στον Μητροπολιτικό Πόλο Ελληνικού – Αγίου Κοσμά, παρέδωσε στην Ε.Ε.Ε.Π. τα Πρακτικά με τα αποτελέσματα του πρώτου σταδίου του Διαγωνισμού που αφορά στην αξιολόγηση των δικαιολογητικών συμμετοχής των διαγωνιζομένων».
Βάσει πληροφοριών η προσφορά της Hard Rock απορρίφθηκε από την Επιτροπή Διενέργειας του διαγωνισμού στην Επιτροπή Ελέγχου και Εποπτείας Παιγνίων (ΕΕΕΠ), λόγω ελλείψεων
Το αμέσως επόμενο διάστημα η Ε.Ε.Ε.Π. θα προχωρήσει στις κατά νόμο προβλεπόμενες ενέργειες για τη συνέχιση της διαγωνιστικής διαδικασίας.
Βάσει αυτών, η προσφορά της Mohegan-ΤΕΡΝΑ μένει ως η μοναδική στον υπό εξέλιξη διαγωνισμό και εκτός σημαντικού απροόπτου θα κατακυρωθεί υπέρ της, κλείνοντας ένα μεγάλο κεφάλαιο στη διαδικασία προετοιμασίας στην εκκίνηση των μεγάλων επενδύσεων στο Ελληνικό. Άλλωστε πρόκειται για ένα από τα σημαντικότερα προαπαιτούμενα για να μπορέσουν να προχωρήσουν τα έργα.
TO ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ PROJECT ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ
Με ένα δισ.ευρώ κόστος το Integrated Resort Casino θα είναι το μεγαλύτερο αυτοτελές έργο στο Ελληνικό και το μεγαλύτερο κτιριακό έργο που έχει κατασκευαστεί ποτέ στην Ελλάδα. Η παρουσίαση του σχεδίου είχε πραγματοποιηθεί τον περασμένο Οκτώβριο, με έμπνευση από τις Καρυάτιδες με την υπογραφή των Steelman Partners. Το σχέδιο ονομάστηκε «Inspire Athens».
Εφόσον δεν έχουμε εμπλοκές στο διαγωνισμό αναμένεται να έχουμε την εκκίνηση του έργου μέσα στο πρώτο εξάμηνο του έτους. Σύμφωνα με στοιχεία που είχαν δοθεί στη δημοσιότητα το IRC θα προσφέρει απασχόληση σε περισσότερα από 7.000 άτομα και αναμένεται να αυξήσει κατά τουλάχιστον 10% τις πτήσεις εξωτερικού στο Διεθνές Αεροδρόμιο της Αθήνας.
Η ΜΑΓΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΤΕΡΝΑ
Αναφορικά με τον ελληνικό εταίρο, την ΤΕΡΝΑ, κλείνει «μαγικά» μια χρονιά που ήταν από τις πλέον επιτυχημένες στην πορεία της στο επιχειρηματικό στερέωμα. Σε ένα περιβάλλον, ελάχιστων έργων και μεγάλης απογοήτευσης, κατάφερε να υπογράψει την σύμβαση παραχώρησης για το Αεροδρόμιο στο Καστέλι Ηρακλείου, να ξεκινήσει τα έργα στο νότιο τμήμα του αυτοκινητόδρομου Ε65, Λαμία-Ξυνιάδα και τώρα να είναι αγκαλιά με ένα θηριώδες συμβόλαιο για την κατασκευή του μεγαλύτερου κτιριακού έργου όλων των εποχών.