Connect with us

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

SUNLIGHT: Είσοδος στην αγορά της Αμερικής με τη δημιουργία της θυγατρικής SUNLIGHT BATTERIES USA Inc

bizness.gr

Published

on

Sunlight USA

Το επόμενο μεγάλο βήμα στην περαιτέρω επέκτασή της στις διεθνείς αγορές πραγματοποιεί η SUNLIGHT, μέλος του Ομίλου Olympia, με τη δημιουργία της θυγατρικής SUNLIGHT BATTERIES USA Inc. και την επίσημη είσοδό της στην αγορά της Αμερικής, στην Πολιτεία της Βόρειας Καρολίνας. Η κίνηση αυτή αποτελεί για τη SUNLIGHT ένα μεγάλο βήμα ανάπτυξης στη στρατηγικής σημασίας αγορά της Αμερικής, καθιστώντας την πλέον ισχυρό παίχτη στον κλάδο βιομηχανικών μπαταριών.

Η ίδρυση της νέας θυγατρικής της SUNLIGHT θα συνοδευτεί και με την έναρξη λειτουργίας της μεγαλύτερης μονάδας συναρμολόγησης της εταιρίας σε διεθνές επίπεδο για βιομηχανικές μπαταρίες μολύβδου και λιθίου, με την έναρξη λειτουργίας της νέας μονάδας να τοποθετείται στο πρώτο εξάμηνο του 2020.

Η εδραιωμένη ισχυρή θέση της SUNLIGHT στην Ευρωπαϊκή αγορά της έδωσε τη δύναμη να κάνει το επόμενο μεγάλο βήμα, με την επέκτασή της στην Αμερική μέσω της ίδρυσης της SUNLIGHT BATTERIES USA Inc. Ήδη, τα τελευταία 6 χρόνια η SUNLIGHT διαγράφει μία αρκετά δυναμική πορεία στην αγορά της Αμερικής, παρέχοντας όλη τη γκάμα των βιομηχανικών μπαταριών και φορτιστών της για Ηλεκτρικά Οχήματα Βιομηχανικής Χρήσης (eIVs), σε σημαντικούς διεθνείς συνεργάτες του κλάδου της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Με αφορμή την ίδρυση της SUNLIGHT BATTERIES USA Inc., ο κ. Ρόμπυ Μπουρλάς, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας δήλωσε:

«Η είσοδος της SUNLIGHT στην αγορά των ΗΠΑ αποτελεί ένα πολύ σημαντικό ορόσημο στο πλάνο ανάπτυξής μας. Με την ίδρυση της SUNLIGHT BATTERIES USA Inc., δημιουργούμε τη μεγαλύτερη μονάδα συναρμολόγησης της εταιρείας και αποκτάμε καίρια γεωγραφική θέση, σε μια αγορά στην οποία εξάγουμε τα τελευταία έξι χρόνια. Η εγγύτητα αυτή θα μας επιτρέψει να προσφέρουμε τα υψηλής ποιότητας προϊόντα μας στους καλύτερους δυνατούς χρόνους παράδοσης, ανταποκρινόμενοι στις απαιτητικές ανάγκες της Αμερικανικής αγοράς. Η επένδυση των 10 εκατ. δολαρίων για την επόμενη τριετία αποτελεί την αφετηρία για την υποστήριξη της οργανικής μας ανάπτυξης, παράλληλα όμως εξετάζουμε και άλλες στρατηγικές, επενδυτικές πρωτοβουλίες».

Βασικός στόχος της νέο-ιδρυθείσας εταιρείας, που θα ξεκινήσει με αρχική επένδυση 6,5 εκατ. δολαρίων για εξοπλισμό και υποδομές, θα είναι η λειτουργία νέας μονάδας συναρμολόγησης. Με συνολική έκταση 9.700 τ.μ. καθιστά τη νέα αυτή μονάδα τη μεγαλύτερη από την ήδη υπάρχουσα στη Βερόνα της Ιταλίας, η οποία εξυπηρετεί την αγορά της Ευρώπης. Η μονάδα συναρμολόγησης στην Αμερική θα ενισχύσει ακόμα περισσότερο την παραγωγική δυναμικότητα των μπαταριών έλξης κατά 200.000 στοιχεία ανά έτος, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα καλύτερους χρόνους παράδοσης των προϊόντων στους διεθνείς συνεργάτες της SUNLIGHT σε όλη την Αμερικανική ήπειρο.

Αξίζει να σημειωθεί πως η τοπική κυβέρνηση της Βόρειας Καρολίνας προγραμματίζει ειδική εκδήλωση καλωσορίζοντας τη διεθνή επένδυση, η οποία σχεδιάζεται να δημιουργήσει 46 νέες θέσεις εργασίας στην περιοχή και σκοπεύει να την ενισχύσει με επιχορήγηση περί των 400.000 δολαρίων. Η Βόρεια Καρολίνα αποτελεί την 5η μεγαλύτερη βιομηχανική οικονομία στις ΗΠΑ και διαθέτει εξαιρετικές μεταφορικές υποδομές.

Η SUNLIGHT διαδραματίζει σημαντικό ρόλο διεθνώς στην αγορά μπαταριών για Ηλεκτρικά Οχήματα Βιομηχανικής χρήσης (EIVs), με μερίδιο που αγγίζει το 10% παγκοσμίως του παγκόσμιου όγκου πωλήσεων. Ως μία εταιρεία με έντονη εξωστρέφεια, έχει ήδη εισέλθει επιτυχώς εδώ και χρόνια σε ευρωπαϊκές αγορές, όπως αυτές της Γερμανίας, της Ισπανίας, της Ιταλίας κ.α., στις οποίες πλέον κατέχει ιδιαίτερα υψηλά μερίδια και διευρυμένο πελατολόγιο, ενώ έχει ήδη μία μεγάλη μονάδα συναρμολόγησης στη Βερόνα Ιταλίας.

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Νέος κύκλος χρηματοδότησης από angel investors για την Triparound

bizness.gr

Published

on

Την εξασφάλιση επιπρόσθετης χρηματοδότησης 800 χιλιάδων δολαρίων από ομάδα Ελλήνων και διεθνών αγγέλων επενδυτών ανακοίνωσε σήμερα η Triparound, η νεοφυής εταιρεία που οδηγεί το σχεδιασμό και την οργάνωση ταξιδιών στο μέλλον. Η νέα ένεση κεφαλαίων, η οποία φέρνει τη συνολική χρηματοδότηση στα 2 εκατ. δολάρια, αποτελεί ουσιαστικά προέκταση του Seed γύρου που είχε ξεκινήσει η εταιρεία το 2019, όταν είχε αρχικά εξασφαλίσει 1,2 εκατ. δολάρια.

Mεταξύ των επενδυτών της Triparound συγκαταλέγονται διακεκριμένα στελέχη του οικοσυστήματος των νεοφυών επιχειρήσεων των ΗΠΑ όπως η εταίρος της CapitalG, Laela Sturdy, ο εταίρος της Threshold Ventures, Ανδρέας Σταυρόπουλος και ο εταίρος της Tenaya Capital, Ben Boyer. Παράλληλα, από το σχήμα των επενδυτών δε λείπουν αναγνωρισμένοι Έλληνες επιχειρηματίες, ενώ διεθνή στελέχη όπως ο Kedar Doshi (αντιπρόεδρος της Salesforce για τα Analytics και το Einstein.ai) και ο Γιάννης Δόσιος (αντιπρόεδρος για τα αναδυόμενα προϊόντα στο Twitter) παρέχουν τις συμβουλές τους για την ανάπτυξη του προϊόντος και του δικτύου της Triparound.

Στην ολοκλήρωση του αρχικού γύρου χρηματοδότησης της εταιρείας συμμετείχαν τόσο νέοι όσο και υπάρχοντες επενδυτές. Ενδεικτικά, ως νέοι επενδυτές της εταιρείας προστέθηκαν μεταξύ άλλων ο Peter Ziebelman, βετεράνος επενδυτής της Silicon Valley και καθηγητής στο Stanford Graduate School of Business, και ο Larry Kutscher, πρώην CEO της TravelClick, η οποία επί των ημερών του είχε πουληθεί στον ταξιδιωτικό κολοσσό Amadeus για το ποσό των 1.5 δισ. δολαρίων. Το Διοικητικό Συμβούλιο της Triparound απαρτίζεται από τον Peter Ziebelman και τον Steve Abernethy, ο οποίος το 2017 πούλησε τη startup εταιρεία του για 1.4 δισ. δολάρια.

O Χρήστος Στεργίου, συνιδρυτής και εκτελεστικός πρόεδρος της Triparound, δήλωσε: “Είμαστε ευγνώμονες για την ψήφο εμπιστοσύνης που μας έδωσαν οι επενδυτές μας, αυξάνοντας την αρχική μας χρηματοδότηση εν μέσω της πανδημίας. Νιώθουμε πλέον ακόμα πιο δυνατοί να συνεισφέρουμε με τις τεχνολογικές μας λύσεις στον ψηφιακό μετασχηματισμό των ξενοδόχων και των τουριστικών πρακτόρων, τόσο κατά τη διάρκεια της νέας κανονικότητας που βιώνουμε όσο και στην μετά-Covid εποχή.”

Ο Αντώνης Χαλκιόπουλος, Συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Triparound, πρόσθεσε: “Η προέκταση του γύρου χρηματοδότησης μας επιτρέπει να συνεχίσουμε δυναμικά την ανάπτυξη και την προώθηση και των δύο προϊόντων της Triparound: αφενός να επεκτείνουμε την ανοδική πορεία του Triparound X σε ξενοδοχεία της Ελλάδας και του εξωτερικού, αφετέρου να παρουσιάσουμε στην αγορά το Triparound Pro, προσθέτοντας τους πρώτους τουριστικούς πράκτορες στο πελατολόγιό μας.”

Στους πελάτες της Triparound που ήδη χρησιμοποιούν το Triparound X συγκαταλέγονται τα Sani Resort, Ιkos Resorts, Costa Navarino, Electra Hotels and Resorts, Mitsis Hotels, Yes Hotels, Santikos Collection κα. Πρόσφατα, η εταιρεία προέβη στη σύναψη συμφωνίας με τη διεθνή εταιρεία Cabo Villas για το Triparound Pro, ενώ το προσεχές διάστημα αναμένεται να προβεί σε περαιτέρω συμφωνίες για το συγκεκριμένο προϊόν που απευθύνεται σε ταξιδιωτικούς πράκτορες, εταιρείες διαχείρισης προορισμών αλλά και εταιρείες διαχείρισης βιλών.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, η Triparound, η εταιρεία SaaS που ιδρύθηκε το Μάρτιο 2019, φιλοδοξεί να αλλάξει το τοπίο στην ταξιδιωτική βιομηχανία εκσυγχρονίζοντας το μοντέλο λειτουργίας των τουριστικών επιχειρήσεων, απευθυνόμενη στα ξενοδοχεία και στους τουριστικούς πράκτορες με μοντέλο Β2Β. Ειδικότερα στις συνθήκες πανδημίας, ο ψηφιακός μετασχηματισμός που επιφέρουν τα προϊόντα της είναι ακόμα πιο επίκαιρος. Οι συνιδρυτές της γνωρίστηκαν μέσω του προγράμματος EGG της Eurobank και δύο χρόνια αργότερα ένωσαν τις δυνάμεις τους με κοινό στόχο το σχηματισμό μίας σύγχρονης νεοφυούς εταιρείας με διεθνή πρότυπα λειτουργίας.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Πιστοποίηση Safe Restart και για τα bluegr Hotels & Resorts

bizness.gr

Published

on

Τα ξενοδοχεία Minos Beach art hotel και Candia Park village στην Κρήτη του ομίλου bluegr Hotels & Resorts, αξιολόγησε η TÜV HELLAS (TÜV NORD), με βάση την υπηρεσία Safe Restart που διαθέτει ο Φορέας Πιστοποίησης.

Το 5* Minos Beach art hotel, αποτελεί το πρώτο luxury hotel της Κρήτης χτισμένο το 1962 στον Άγιο Νικόλαο. Αγαπημένο εκείνων που εκτιμούν το γνήσιο και αυθεντικό, το ξενοδοχείο βρίσκεται ακριβώς πάνω στη θάλασσα, περιβάλλεται από καταπράσινη φύση και διατηρεί Μουσείο Τέχνης με περισσότερα από 50 έργα και γλυπτά, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη εμπειρία διακοπών. Το 4* οικογενειακό ξενοδοχείο της bluegr Hotels & Resorts, Candia Park village διαμορφωμένο σαν παραδοσιακό κρητικό χωρίο με γειτονιές και πλακόστρωτους δρόμους μέσα στη φύση και πανοραμική θέα στον κόλπο του Μιραμπέλο, αποτελεί την αγαπημένη επιλογή για ξέγνοιαστες καλοκαιρινές διακοπές.

Η αξιολόγηση των ξενοδοχείων του ομίλου bluegr Hotels & Resorts με βάση την υπηρεσία Safe Restart από την TÜV HELLAS (TÜV NORD) έρχεται σε συνέχεια της πολυετούς συνεργασίας του κορυφαίου ελληνικού φορέα πιστοποίησης με έναν από τους μεγαλύτερους και ιστορικούς ξενοδοχειακούς ομίλους της χώρας, αποτελώντας ένα ακόμη παράδειγμα της αξίας που προσφέρει η συγκεκριμένη υπηρεσία.

Ο έλεγχος Safe Restart βασίζεται σε Εθνικές Νομοθετικές Απαιτήσεις και Κατευθυντήριες Οδηγίες και Συστάσεις και κατευθυντήριες οδηγίες του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ενώ με την ολοκλήρωσή του η TÜV HELLAS (TÜV NORD) εκδίδει αναλυτική αναφορά που θα περιλαμβάνει τη συμμόρφωση με τις τρέχουσες νομοθετικές απαιτήσεις. Επιπλέον, προκειμένου να στηρίξει τους συνεργάτες της, προσφέρει την εν λόγω υπηρεσία σε τιμές κόστους αφουγκραζόμενη τις ανάγκες τους στην τρέχουσα συγκυρία.

Σημειώνεται ότι στα οφέλη για τις επιχειρήσεις που λαμβάνουν τη συγκεκριμένη υπηρεσία ελέγχου συμπεριλαμβάνεται η επιβεβαίωση της συμμόρφωσης με την κείμενη νομοθεσία από έναν τρίτο ανεξάρτητο Οργανισμό, προσφέροντας αντικειμενικότητα και αμεροληψία καθώς και η αύξηση του επιπέδου εμπιστοσύνης των πελατών.

Η κ. Μαρία Λιοντάκη, Επικεφαλής Επιθεωρήτρια της TÜV HELLAS (TÜV NORD) δήλωσε σχετικά: Η συνεργασία μας με τον όμιλο bluegr Hotels μετρά από το 2005 και όλα αυτά τα χρόνια συνεχίζει την προσπάθεια για ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος και στήριξη της τοπικής κοινωνίας. Παρά τις πρωτοφανείς και δύσκολες συνθήκες που βιώνει ο τουρισμός φέτος, έχει γίνει μια εξαιρετική προσπάθεια τόσο κατά το σχεδιασμό όσο και κατά την εφαρμογή των υγειονομικών πρωτοκόλλων σε όλα τα επίπεδα λειτουργίας των ξενοδοχείων του ομίλου που ελέγχθηκαν.

O κος. Άγγελος Πάγκαλος Operations Manager του ομίλου bluegr Hotels & Resorts τόνισε :
Στην bluegr Hotels & Resorts, η δέσμευσή μας για την υγεία και την ασφάλεια των επισκεπτών, των εργαζομένων, των συνεργατών και της κοινότητας παραμένει, όπως πάντα, η πρώτη μας προτεραιότητα. Παρακολουθώντας στενά τις εξελίξεις, ευθυγραμμισμένοι με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις της νέας εποχής σχεδιάσαμε ένα ολοκληρωμένο σύστημα προσαρμοσμένης λειτουργίας για τα ξενοδοχεία μας, επενδύοντας παράλληλα στις εγκαταστάσεις και την εκπαίδευση των ανθρώπων μας.

Θέλοντας να ελέγξουμε την αποτελεσματικότητα και την ακεραιότητα του συστήματος μας επιλέξαμε την υπηρεσία Safe Restart της TÜV HELLAS (TÜV NORD). Ολοκληρώνοντας επιτυχώς τις επιθεωρήσεις και λαμβάνοντας υπόψιν τις αναφορές είμαστε σε θέση να διασφαλίσουμε ότι όλες μας οι διεργασίες καθώς και το προσωπικό μας είναι στο ανώτατο επίπεδο ετοιμότητας. Με υψηλό αίσθημα ευθύνης απέναντι στους επισκέπτες, στους ανθρώπους και τον προορισμό μας, σας καλωσορίσουμε ξανά στο ασφαλές περιβάλλον των ξενοδοχείων μας.

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Σε ποιά ελληνική πόλη βρίσκεται το καλύτερο περιφερειακό εμπορικό κέντρο

bizness.gr

Published

on

Σπουδαία διάκριση για το Fashion City Outlet, το οποίο ανακηρύχθηκε ως το καλύτερο περιφερειακό εμπορικό κέντρο της Ελλάδας για το 2020 από το έγκριτο κλαδικό περιοδικό Fashion Daily του Ομίλου Boussias Communications, στο πλαίσιο της ειδικής ετήσιας έκδοσης “Best in Fashion”.

Όπως δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής του Fashion City Outlet, κ. Μίνωας Δρακάκης: «Αυτό είναι το αποτέλεσμα της δουλειάς όλων μας στο Fashion City Outlet, τόσο των εργαζομένων στα καταστήματα, όσο και της ομάδας Διοίκησης. Το Fashion City Outlet στον ενάμιση χρόνο της λειτουργίας του, κατάφερε να αλλάξει τα δεδομένα της περιφερειακής αγοράς της Θεσσαλίας, καθώς προσέλκυσε το ενδιαφέρον χιλιάδων επισκεπτών απ’ όλη την Κεντρική αλλά και την Βόρεια Ελλάδα. Στην ουσία αναβάθμισε την αγορά της Λάρισας σε μια «μητροπολιτική αγορά» που προκαλεί το ενδιαφέρον χιλιάδων καταναλωτών από τους γειτονικούς νομούς αλλά και από όλη την Ελλάδα.»

Η επιτυχία του μοναδικού outlet της Θεσσαλίας αποτυπώνεται στον εντυπωσιακό αριθμό επισκεπτών που ξεπέρασαν τα 2.000.000 σε μόλις 14 μήνες λειτουργίας του, ενώ 33.000 άτομα συμμετείχαν στην εντυπωσιακή εκδήλωση των εγκαινίων του (με παρουσιάστρια την Φαίη Σκορδά και συναυλία από τον Κωνσταντίνο Αργυρό) και περισσότερα από 10.000 άτομα παρευρέθηκαν στην εκδήλωση για τον εορτασμό των πρώτων γενεθλίων του (με συναυλία του Μιχάλη Χατζηγιάννη).

«Παρόλο το σύντομο χρόνο λειτουργίας μας είναι ιδιαίτερα σημαντική και η κοινωνική συνεισφορά του Fashion City Outlet, που έχει ήδη υλοποιηθεί με πληθώρα δράσεων και εκδηλώσεων, όπως και με σημαντικές συνεργασίες με το ΄Make a Wish΄ Ελλάδος, το ‘Χαμόγελο του Παιδιού’, το Σύλλογο ‘Όραμα Ελπίδας’ και την Ιερά Μητρόπολη Λαρίσης και Τυρνάβου», δήλωσε η Marketing Manager του Fashion City Outlet, Νάνσυ Κουρούπη.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στις δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του Fashion City Outlet, συμπεριλαμβάνεται και η προώθηση και υποστήριξη διάφορων κοινωνικών πρωτοβουλιών (π.χ. ‘Μαζί για τον μικρό Δημήτρη’, συγκέντρωση εθελοντών δοτών μυελού των οστών, κλπ.), καθώς επίσης και η υποστήριξη τοπικών σχολείων και η ενίσχυση Σωμάτων Ασφαλείας, όπως το Πυροσβεστικό Σώμα Λάρισας.

Το Fashion City Outlet, φιλοξενεί συνολικά στα καταστήματα του πάνω από 70 γνωστές εταιρείες ρούχων, παπουτσιών, αξεσουάρ, αλλά και ηλεκτρικών/ηλεκτρονικών ειδών.

Μάλιστα, αρκετά από τα καταστήματα που φιλοξενούνται στο Fashion City Outlet είναι τα πρώτα και μοναδικά του είδους τους που λειτουργούν στην Περιφέρεια Θεσσαλίας.

Continue Reading
Advertisement

Trending