Πέντε νέα ξενοδοχεία εντάσσει στο χαρτοφυλάκιό της η SWOT στην Ελλάδα, με opening το 2022, ενώ στα σκαριά βρίσκονται και τα μεγάλα πλάνα της εταιρείας για επέκταση με νέες επενδύσεις και σε νέες ευρωπαϊκές αγορές.
Η SWOT Hospitality, από το 2013 έως σήμερα, έχει εξελιχθεί σε κορυφαία εταιρεία του hotel management στην Ελλάδα, έχοντας ήδη στο χαρτοφυλάκιό της σημαντικά ξενοδοχεία σε δημοφιλείς προορισμούς στην ηπειρωτική αλλά και νησιωτική Ελλάδα αλλά και συνεργασίες με ξενοδοχειακές εταιρείες – κολοσσούς από το εξωτερικό.
Αυτή τη στιγμή συνεργάζεται ήδη με εταιρείες όπως η Marriott International, η Hyatt Hotels Corporation και η Nikki Beach Hotels & Resorts ενώ έχει επίσης πιστοποιηθεί ως White Label Operator (WLO) από κολοσσούς όπως η Accor S.A., η Intercontinental Hotels & Resorts και η Leading Hotels of the World.
Ανάμεσα στα 25 ξενοδοχεία που διαχειρίζεται ήδη βρίσκεται το εμβληματικό Nikki Beach στην Αργολίδα, της MHV Mediterranean Hospitality Ventures των Invel Real Estate, Prodea και YODA Group, ενώ ήδη στο χαρτοφυλάκιο της εταιρείας βρίσκεται το πρώτο ξενοδοχείο της Marriott υπό το brand Moxy στην Ελλάδα, το Moxy Patra Marina, ιδιοκτησίας των Prodea – Dimand.
Μάλιστα, εντός του 2022 αναμένεται να προσθέσει ακόμη 5 νέες ξενοδοχειακές μονάδες στην Αθήνα αλλά και εκτός Αττικής, σε Θεσσαλονίκη και νησιά του Αιγαίου.
Τα 5 νέα ξενοδοχεία της SWOT που ανοίγουν το 2022
Ανάμεσα στις νέες ξενοδοχειακές αφίξεις του 2022 που θα προσθέσουν σημαντικά assets στο πορτφόλιο της εταιρείας είναι το δεύτερο ξενοδοχείο Moxy της Ελλάδας, στην περιοχή της Ομόνοιας. Πρόκειται για το Moxy Athens City, στο Σαρόγλειο Μέγαρο, που κατασκευάζει και πάλι το δίδυμο Prodea – Dimand. Το νέο ξενοδοχείο θα ανοίξει τις πύλες του το Μάρτιο του 2022.
Επόμενη πόλη στην οποία κάνει είσοδο η SWOT είναι η Θεσσαλονίκη. Μετά την Αθήνα και την Πάτρα, η πρώτη ξενοδοχειακή άφιξη της SWOT στην πόλη είναι το νέο Monasty by Autograph Collection, της Marriott. Το νέο ξενοδοχείο θα είναι το πρώτο υπό διεθνές brand που θα αποκτήσει η Θεσσαλονίκη, είναι ιδιοκτησίας της εταιρείας Μηχανική Περιβάλλοντος και θα ανοίξει τις πύλες του τον Ιούλιο του 2022, στην πλατεία Αριστοτέλους, αναβαθμίζοντας το συνολικό τουριστικό προϊόν της πόλης.
Εκτός των urban ξενοδοχείων της, η εταιρεία θα εντάξει στο χαρτοφυλάκιό της νέα ή ανακαινισμένα ξενοδοχεία σε Σαντορίνη, Μύκονο και Ρόδο.
Στη Σαντορίνη θα ανοίξει το πρώτο θέρετρο της Hyatt στα ελληνικά νησιά, με το όνομα Magma Resort Santorini, the Unbound Collection by Hyatt. Το νέο πολυτελές ξενοδοχείο, ιδιοκτησίας της οικογένειας Παπακαλιάτη, θα ανοίξει τις πύλες του το Μάιο του 2022.
Στη Μύκονο, ανοίγει τον Ιούλιο του 2022 το νέο Yi Mykonos, της ORA Hospitality, στην περιοχή της Ελιάς, ιδιοκτησίας του ομίλου Sawiris, ενώ στη Ρόδο, θα λειτουργήσει τη νέα τουριστική σεζόν το ξενοδοχείο Lindian Village Rhodes, της Zetland Capital, υπό τη διαχείριση της SWOT, ενώ θα δρομολογηθεί το πλήρες rebranding του με στόχο το 2023 να ενταχθεί σε διεθνές hotel brand.
Τα πλάνα επέκτασης σε νέους κλάδους & αγορές
Τρεις είναι οι βασικοί πυλώνες της περαιτέρω ανάπτυξης της εταιρείας τα επόμενα χρόνια, όπως επισήμαναν σε πρόσφατη εκδήλωση για την παρουσίαση των νέων πρότζεκτ της εταιρείας, τα ισχυρά πρόσωπα στο τιμόνι της, ο Πρόεδρος της εταιρείας, Στέλιος Κουτσιβίτης και ο Διευθύνων Σύμβουλος, Πάνος Κωνσταντινίδης.
Αφενός η εταιρεία θα στοχεύσει στην μετατροπή της σε ένα one-stop shop στον ξενοδοχειακό κλάδο και αφετέρου θα επεκταθεί προσεκτικά σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές αλλά και στον τομέα των συνεπενδύσεων για νέες ξενοδοχειακές μονάδες.
Στο πρώτο σκέλος, η SWOT επενδύει στην κάλυψη της ανάγκης πολλών διεθνών ξενοδοχειακών αλυσίδων αλλά και ιδιοκτητών / επενδυτών για management operators. Σε αυτό το πλαίσιο θα διευρύνει τις δραστηριότητές της μέσω ενοικίασης επώνυμων ξενοδοχειακών μονάδων, που θα τις διαχειρίζεται όχι απλά ως management αλλά και ως ενοικιαστής, υπό την πλήρη ευθύνη της.
Επιπλέον, θα επενδύσει με ποσοστό μειοψηφίας σε νέες αναπτύξεις ξενοδοχείων εντός και εκτός Ελλάδας. Έτσι, η εταιρεία δε θα συμμετέχει απλά ως manager ή ενοικιαστής των ξενοδοχείων αλλά και ως συνιδιοκτήτης τους μαζί με τους βασικούς επενδυτές. Ήδη βρίσκεται στα σκαριά η πρώτη αντίστοιχη κίνηση, η οποία αναμένεται να εξελιχθεί την προσεχή 3ετία και θα αποτελέσει βασικό πυλώνα στρατηγικής ανάπτυξης της εταιρείας.
Τέλος, τα πλάνα της SWOT περιλαμβάνουν και την επέκταση στα Βαλκάνια και την Κεντρική Ευρώπη. Ενώ και άλλες χώρες βρίσκονται στο ραντάρ της εταιρείας (όπως η Τουρκία), εντούτοις τα άμεσα σχέδια προσανατολίζονται σε αυτές τις αγορές όπου παρατηρείται η τάση οι επενδυτές να αναπτύσσουν νέα πρότζεκτ ξενοδοχείων, για τα οποία στη συνέχεια αναζητούν αξιόπιστους hotel managers & operators, για να τα λειτουργήσουν.
Με τις νέες προσθήκες και επενδύσεις για το 2022, η εταιρεία θα διαθέτει χαρτοφυλάκιο ξενοδοχείων με συνολικά 2.000 δωμάτια, συνολικής αξίας 150 εκατ. ευρώ, και τζίρο που θα αγγίζει τα 50 εκατ. ευρώ ετησίως.